Goede kwaliteit en alles binnen de beloofde tijd geleverd

Altijd goede kwaliteit en correcte afhandelingen

Goede kwaliteit, snelle verstoring producten. Makkelijk retour zending.

Heel goede service

Zeer goed.

Livraison ultra rapide

Achat d'une nuisette marjolaine. Très belle qualité ( attention taille assez juste). Commande l 'après midi ,reçu en moins de 24.00. top

Vlotte bestelling en levering

Vlotte bestelling en levering

uitstekend

Mooie kortingen, snelle levering, bekende merken van goede kwaliteit.

Helemaal prima, alles naar wens

Online bestelling geplaatst, werd snel en goed ingepakt verzonden.

snelle en goede service

Besteld tegen goede prijzen en word snel geleverd. Goed op te volgen wanneer het geleverd word en top kwaliteit. Volgende keer bestel ik hier weer.

Goede pasvorm

Goede pasvorm en snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle correcte levering

perfecte communicatie en levertermijn!

Het meest verzorgde en mooiste pakje ontvangen deze week; ontvangen en uitpakken is altijd als een cadeau-moment bij Annadiva

Bestellende

Commentaar ja jullie leveren niet In België en ik blijf maar reclame Krijgen en kan zelfs niks bestellen.

Beste Heidi, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij geen bestelling kunt plaatsen. Wij hebben dan ook het vermoeden dat jij een bestelling probeerde te plaatsen via onze Nederlandse webshop. Om die reden nodigen wij jou van harte uit in onze Belgische webshop, www.annadiva.be Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Zeer goede service.

Alles verkoopt zeer vlot, een verkeerd bestelde maat kan je makkelijk terug sturen en wordt vlot verwerkt.

Veel keuze

Wat ik bij annadiva het leukste vind is dat je bij bikini's het topje appart kan kopen, in de winkels is het telkens met het broekje erbij! Ik draag er het liefst een effen broekje bij en hier kan dit perfect

Prima klantenservice

Website top en klantenservice top !!

Zeer klantgericht

Bestellingen gaan zeer vlot en je merkt dat hun kennis van maten van lingerie zeer goed zijn.Ook zeer vriendelijk aan de telefoon.

Lang wachten

Nog ALTIJD niks ontvangen. En blijkbaar zal ik vandaag ook mijn bestelling niet ontvangen. Dus kan ik geen mening geven. Buiten het feit dat de levering lang duurt.

Beste Marie-Dominique, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Zo geef jij in jouw review aan dat jij langer op jouw bestelling hebt moeten wachten dan vooraf verwacht. Helaas bleek het item uit jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. Hier hebben wij jou eerder ook een e-mail over gestuurd. Intussen is jouw bestelling reeds verzonden, wij hopen dan ook dat jouw bestelling naar wens is. Mocht jij hier nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Altijd correct en snel geleverd

Ik heb al dikwijls besteld bij annadiva en het loopt altijd perfect. Ik kan het iedereen aanraden om te bestellen bij annadiva.

Snelle levering en betrouwbaar.

Dit is de eerste keer en ben heel blij met de goede bediening.

Zeer snelle service

Nadat ik een foute maat had besteld, was dit snel, vlot en op vriendelijke wijze meteen opgelost met 1 telefoontje.

Zeer trage verwerking van bestelling

27/10 bestelling geplaatst en 3/11 pas melding gekregen dat bestelling is ingepakt. Ben benieuwd wanneer de bestelling toekomt…

Beste Leen, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Helaas bleek jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. Om die reden hebben wij dit moeten nabestellen bij de leverancier. De verwachtte levertijd hiervan was 5 werkdagen. Wij hebben de verzending van jouw pakket zojuist gecontroleerd en naar verwachting mag jij deze later vandaag in ontvangst nemen. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Snel en correct

Snelle levering en mooi verpakt met een bedankt kaartje erbij. Voor herhaling vatbaar!

Voor de 1 keer alles goed

Ben over heel de lijn tevreden

Super kwaliteit

Beste Ik zou annadiva aan iedereen aanbevelen Goede kwaliteit goede service en snelle levering Mvg

klantvriendelijk

veel keuze en kwaliteit aan aantrekkelijke prijzen. Het pakje werd onbeschadigd en correct geleverd zoals afgesroken, snelle levering!