Voor de 1 keer alles goed

Ben over heel de lijn tevreden

Super kwaliteit

Beste Ik zou annadiva aan iedereen aanbevelen Goede kwaliteit goede service en snelle levering Mvg

klantvriendelijk

veel keuze en kwaliteit aan aantrekkelijke prijzen. Het pakje werd onbeschadigd en correct geleverd zoals afgesroken, snelle levering!

Correcte levering

Altijd correcte levering. Ik ken mijn merk en mijn maat. Dus nooit problemen.

Zeer goede dienstverlening

Ik heb een zeer goede ervaring gegaf. Besteld en geleverd zoals jullie zeiden. Met bpost ook altijd zeer goede levering

Uitstekende service!

Ik wacht nog op mijn bestelling die al meer dan een week geleden besteld is

Kan het nog niet zeggen

Beste Marie Thérèse, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Zo geef jij in jouw review aan dat jij jouw bestelling nog niet het mogen ontvangen. Helaas bleek het item uit jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. De verwachtte levertijd van dit merk is 2 tot 5 werkdagen. Uit navraag is gebleken dat wij jouw bestelling op de vijfde dag hebben verzonden aan jou. Om die reden verwachten wij dan ook dat jij jouw bestelling elk moment in ontvangst mag nemen. Mocht jij hier nog vragen over hebben, bel of mail ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Heb wel wat moeten wachten maar tevreden van mijn aankoop.

I

Beste Kristine, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij jouw bestelling nog niet had mogen ontvangen maar wel het verzoek deze review te schrijven. Helaas bleek het item uit jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. Intussen heb jij deze in ontvangst mogen nemen. Wij vertrouwen er dan ook op dat jouw bestelling naar wens is en wensen jou veel draagplezier. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Mooi verzorgd en prima pas vorm

Super ervaring

Overzichtelijke website, goed aanbod van artikelen, vlot besteld en vlot geleverd. Heb hun maatadvies gevolgd en ontving dan ook een BH die perfect past en ook nog eens mooi is. Helemaal blij dus.

Snel en flexibel

Altijd fijne klant service, zeer snelle en verzorgde levering in mooie pakjes. Top aanbod, fijne kortingen. Ik bestel nergens anders !

Snelle levering .

Steeds snelle en correcte levering !

Snelle levering met hoogwaardige lingerie

Vlotte service

Vlotte service …betrouwbaar en snelle verwerking

Goede kwaliteit.

Vlotte service.

Altijd perfect in orde.

Bestelling is altijd in orde. Wordt ook steeds geleverd zoals aangegeven. Heb onmiddellijk een nieuwe bestelling geplaatst.

prijs kwaliteit correct ,supersnelle levering

prijs kwaliteit correct ,supersnelle levering, mooie kwaliteit

Vlotte bestelling

Vlotte levering

Correcte levering

Snelle en verzorgde levering.

Uitstekend!

Heel tevreden over de kwaliteit van het product en hun uitstekende service!

Aangezien ik nog altijd mijn pakje niet heb gekregen, 1 ster

lees hierboven Mijn keuze is op deze ervaring nu.

Beste Nadine, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren en jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas is gebleken dat jouw bestelling later wordt geleverd dan wij vooraf hadden ingeschat. Hier hebben wij jou ook eerder een e-mail over gestuurd. Wij vertrouwen er dan ook op dat jij jouw bestelling spoedig mag ontvangen. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Alles prima, goed en veilig verpakt .

Handige site, mooi aanbod en bestelling kwam na enkele dagen thuis aan. De verpakking was proper en correct.

Goede pasvorm

Goede pasvorm en kwaliteit Snelle levering Maw super tevreden

Duidelijke maattabel, ruime keuze, vlotte levering

Verzorgde zending.

Nooit problemen mee. Ik bestel er al jaren.

australielaan 8 5232 BB

052 28 01 50