Uitstekend!

Heel tevreden over de kwaliteit van het product en hun uitstekende service!

Aangezien ik nog altijd mijn pakje niet heb gekregen, 1 ster

lees hierboven Mijn keuze is op deze ervaring nu.

Beste Nadine, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren en jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas is gebleken dat jouw bestelling later wordt geleverd dan wij vooraf hadden ingeschat. Hier hebben wij jou ook eerder een e-mail over gestuurd. Wij vertrouwen er dan ook op dat jij jouw bestelling spoedig mag ontvangen. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Alles prima, goed en veilig verpakt .

Handige site, mooi aanbod en bestelling kwam na enkele dagen thuis aan. De verpakking was proper en correct.

Goede pasvorm

Goede pasvorm en kwaliteit Snelle levering Maw super tevreden

Duidelijke maattabel, ruime keuze, vlotte levering

Verzorgde zending.

Nooit problemen mee. Ik bestel er al jaren.

Ik had bijkomende informatie gevraagd via chat, deze was heel beperkt....

Goedpassende beha kunnen kopen

Je kan de maat goed doorgeven. De verschillende keuzevrijheid interessante. Thuis rustig kunnen passen. Ok dus!

Correct

Snelle en correcte verzending, ook snelle en correcte retour.

Snelle en correcte verzending, ook snelle en correcte retour.

snelle levering!

Snelle reactie bij vragen !

Stracone pieniądze, brak dostawy.

Mimo opłacenia zamówienia do tej pory nie otrzymałam swojego zamówienia i nie wiem co się z nim dzieje.

• Poleciłbyś nas? Nie

Fantastisch!

Overzichtelijke website, ruime keuze, netjes verpakt. A +++

Service top

Mooi product en snelle levering

Pakket na twee weken nog niet ontvangen geen informatie

Pakket niet ontvangen geen informatie medeling

Beste Daisy, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ondertussen is jouw bestelling al verzonden en volgens de Track&Trace code gisteren geleverd. Mocht jij de zending alsnog niet hebben ontvangen, kan je ons gerust een bericht sturen. Mocht jij hier verder nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijk groet, Team Annadiva

Snelle service, mooi verpakt, BH en kleur zoals op de foto .

FANTASTISCH!

Er staat heel goed uitgelegd hoe je jouw maat van bikini moet bestellen. Mijn pakje was al binnen de drie dagen geleverd en alvorens kon je heel goed volgen wat er met je pakje gebeurde. Maar helaas paste de bikini mij niet...wou eens een bandeau proberen maar helaas paste die niet. Retour naar Anna diva en binnen de drie dagen stond mijn geld al terug op mijn rekening. Dus in één woord FANTASTISCH...dankuwel voor de goeie service en ik bestel zeker nog bij jullie!!

Xx

Top! Altijd een uitstekende dienstverlening!

Artikelen zijn altijd mooi ingepakt en altijd de maat die wordt gevraagd! Dus ik vind dit zeker aangenaam en de artikelen zijn kwaliteit! Ik koop regelmatig en ben altijd tevreden!

Snelle correcte levering

Ik wist wat ik wilde, de maat ook dus moest ik enkel nog bestellen. Alles is vlot gegaan en de levering ook. Ik ben tevreden.

!

Geen levering

Heb betaald, na twee weken nog steeds geen levering.

Beste Iphygenia, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas bleek het door jou bestelde item niet direct uit voorraad leverbaar, wel bestelde wij dit direct voor jou na bij onze leverancier. De leverancier heeft helaas laten weten dat zij het door jou bestelde item later kunnen leveren dat wij hadden ingeschat. Hier hebben wij jou deze week een bericht over gezonden. Mocht jij hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Gemakkelijk en snel

De site besteld heel gemakkelijk. De producten komen mooi en zeer snel toe. Retour is ook zeer gemakkelijk en wordt niet moeilijk over gedaan.

Echt super snel verzending

australielaan 8