Absolute satisfaction.

Very good communication, quick and reliable delivery. Appropriate prices.

fantastisch

Deze machine kneed GEWELDIG. Sterke motor. Heeeel erg blij mee.

Toller Kneter, ideal für schwere Brotteeige.

Knetet kraftvoll und effektiv. Leise und für die Ewigkeit gebaut. Etwas aufwändig ist die Reinigung nach Gebrauch, da sich die Rührschüssel nicht einfach ausbauen lässt.

Goed bedrijf

Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Maar laat het niet bezorgen door DHL. Als u wat aanschaft . Onbetrouwbaar de hele week wachten en thuis blijven . En dan maar zeggen we hebben u gemist. Tot 4 keer toe.

Schnelle Lieferung und guter Service.

Schönes Produkt. Die Anleitung lässt zu wünschen übrig. Aber die Fragen konnten durch den Email Support beantwortet werden.

Had ik eerder moeten doen

Na een tijdlang worsten maken op een gehaktmolen, besloten om een worstpers te kopen. Super apparaat . Bijzonder tevreden.

Snelle levering en mooi apparaat

Via chat snelle reactie op verkrijgbaarheid, echter na bestelling nogmaals contact gezocht omdat 3 uur later er een actie was met een kadobon van €15,-. Er zou contact opgenomen worden, maar niet gebeurd. Weinig informatie over het apparaat en gebruik ervan bij het apparaat zelf. Dat is wel erg jammer.

alles top

alles oké

Snelle service makkelijk te bestellen

prima apparatuur, vlotte levering

Totaal blij met mijn nieuwe apparatuur. Ook snel geleverd! Maar het bestellen was wel een hele ervaring: bij elke klik en volgende pagina veranderde het eindbedrag. Niet erg doorzichtig. Op het eind dus een totale verrassing.

Voor de eerste keer meegewerkt voortreffelijk

Ik had een koelkast nodig met ook een verkoop display binnen een dag binnen alleen het plastic op de koelkast ter bescherming was een hele klus om er af te halen misschien een tip geven hoe je het er makkelijk af kan krijgen is wel beter

Très satisfait

C’est du sérieux chez vous .Merci.

goed product, snel geleverd!

goede pizza oven - paar keer gebruikt.

Supper

Mooi product snelle levering ben er heel blij mee👍🏼👍🏼👍🏼

Best. Top. Super.

Ik ben blij van aankoop.

Dat ze duidelijk zijn en klantvriendelijk ben zeer tevreden

Keuze in bezorging, groot assortiment, duidelijke communicatie

Goede ervaring, netjes volgens afspraak geleverd.

Goede ervaring, netjes volgens afspraak geleverd.

Supersnelle service

De bezorging was super snel geregeld en het product werkt perfect. Kortom erg tevreden

Duidelijke site, snelle levertijd en goed product

Bij schaarste product kon maxima mij maximaal helpen

Vrieskast gekocht, direct leverbaar en zelf opgehaald iedereen in de keten was vriendelijk en behulpzaam.

super snel en goeie vriezer!

super snel geleverd, zelfs in deze bizarre tijd. Vriezer doet het perfect, goede prijs en kwaliteit

bon suivi de commande, bon matériel à l'usage, donc bonne satisfaction

compétence, sérieux

Absoluut een 10

Oké de oven werd wat later geleverd maar dat stond keurig aangegeven op hun site dus bij bestelling kun je daar weinig over zeggen immers je weet het. De levering was zeer correct, goed verpakt en netjes afgegeven aan de deur. Bij éérste gebruik ruikt de pizza oven even maar dat wordt ook gezegd, ff goed opstoken en even aanlaten. de binnenverlichting was na 1 uurtje gebruik defect, ff gemaild binnen 2 dagen een nieuw ovenlampje in huis wat het overigens perfect doet. Het gebruik is magistraal goed, we gebruikten altijd de Miele inbouwoven maar deze haalde de temp niet, en dan doen de zelfgemaakte pizza's het ook niet goed. Dat waren we oprecht beu en zodoende bij dit bedrijf een originele pizzaoven gekocht. Nouuuuu wat een wereld van verschil. Super heerlijke pizza's, je merkt 100% het verschil en het loont zich echt om deze oven te bestellen. De oven haalt zijn 350 gr temp wat nodig is voor een goede pizza. Wat ook fijn is dat - tenminste onze bestelde oven - dat we met één stopcontact genoeg hebben - en toch 350gr wordt bereikt. Mailverkeer op en top, de technische dienst een pluim (afwikkeling lampje) en de levering ook heel netjes. En eerlijk als iets niet goed zeg ik het ook, maar als iets perfect is mag je het ook zeggen en dat doe ik bij deze........ dikke 10 van ons voor jullie.

Blij met stopbus

Ik heb een stopbus besteld van 3 liter. Levering was snel en keurig verpakt. Inmiddels ook gebruikt deze stopbus had ik veel eerder moeten hebben, je draait nu veel sneller worsten. Achteraf had ik nog een vraag over het schoonmaken van de drukplaat, gebeld met Maxima en goede uitleg gekregen van hoe dit moest. Nee zeer tevreden over het bedrijf en het apparaat.

Supersnelle levering, goed product

Vrijdagochtend bested en zaterdag in huis. Degelijk ,stevig en eenvpudig ontwerp. Het enige dat ik mistte was een kleine beschrijving hoe de losse onderdelen tot een geheel moesten komen.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.