Alles naar grote tevredenheid!

Duidelijke site, snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding, mooi product.

Ik kan nu 3 broden tegelijkertijd mixen

De mixer maakt heel weinig geluid. Het mixt het deeg luchtig. Ik ben er blij mee. Nadelen zijn de kom kan niet eraf dus schoonmaken is lastig en hij is erg zwaar.

Mooie spullen wel beetje kale koude winkel.

Er zijn goede spullen te koop in de winkel , maar een echt gezellige winkel is het niet. Mede door de corona is het nu ook wat lastiger omdat het personeel goed afstand houd en het dus wat afstandelijk voelt! Maar ik zou zeker aanbevelen hier iets te kopen

Topmachine en snelle levering

Vleeswolf besteld, werd binnen de gestelde termijn afgeleverd in een goede sterke verpakking en voldoet meer dan gedacht aan de verwachtingen. Krachtige maar stille motor en degelijke accessoires meegeleverd. Geen lichtgewicht, letterlijk en figuurlijk gesproken.

Parfait !

Commande livré dans les temps et colis bien emballé ! Félicitation pour la réactivité du chauffeur livreur de chez DACHSER !

Très bon service

Je suis très content de mon achat, machine sous vide, expédition rapide et emballage très soigné. Matériel qui semble très fiable.

Zeer goede ervaring

snelle en duidelijke beantwoording van de door mij gestelde vragen.

Good

Good quality

Goede service en een top magneetmenger prijs kwaliteit topmachine.

Molto buona

L'unico difetto trovato e l'innesto degli accessori che si muove leggermente

• Ci consiglieresti? Si

Zeer vriendelijk en correct

Werd goed geholpen en goede uitleg van alles en prima geregeld met transport

Magnifique service

Magnifique simplicité pour commander et livraison très rapide et super bien emballé

Korrekte afhandeling en levering !

Ik ben zeer tevreden over de manier van afhandelen

Voor de amateur bakker een fluisterzacht en voldoende krachtige deegkneder!

Mooi product

Ik heb hem nu 2 keer gebruikt ben zeer tevreden. Vindt het alkeen jammer dat alkeen bij de dubbel bak ern af tap kraan zit. Had het fijn gevonden als deze ook op de 4 liter bak had gezeten

Satisfactory

None surprise, everything was as expected. At first sight, the fridge and freezer look pretty good. After having a very bad experience buying equipment from GGM a german firm. The Dutch haven,t disappointed me.

Fantastic

Ordered a bottle cooler fridge from Dublin, Great price fast delivery. When we opened unfortunately it had some damage to a removable part, got on to Maxima and they were absolutely brilliant in there replies and had a new part sent out without any quiries or questions. Thank you again for your top class customer care. Would highly recommend for amazing service and a great product.

De machine werkt perfeckt geen probleem met op starten alles van goede kwaliteit en zeer goed en simpel schoon te houden.

Materiel de qualité livraison express

Nous avons commander une machine pour faire les churros nous en sommes tres content et puis une machine a panini nous allons l essayée ce week end Mais pour l instant nous sommes content de nos achats rapidité de livraison facilité de commander

Parfait comme toujours.

Cliente depuis quelques années. Je suis très contente des produits maxima kitchen et les recommande +++

Ik heb nu een worstvulapparaat voor de rest van mijn leven, degelijk onverwoestbaar en ook nog mooi!

Na een snelle levering een goed verpakt product ontvangen. Valt niets op aan te merken.

Bon produit qualité au rendez-vous.

Bon produit qualité au rendez-vous.

Zeer goed. Communicatie is top.

Zeer goede ondersteuning. Hierdoor super snel de juiste artikelen in huis. Perfect!!

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.