Ottimo prodotto ed arrivato velocemente

E' la prima volta che acquisto in Maxima, ma ho un'ottima esperienza

• Ci consiglieresti? Si

Fijne webshop

wacht nog op een nalevering van producten die niet in stock waren....

Bestelde onderdelen binnen 2 dagen geleverd.

Werk gemakkelijk en correct!

Fantastische vrieskist, de juiste maat en ruimte zat.

Makkelijk te bedienen en op temperatuur in te stellen. Inmiddels alweer gevuld met alles wat uitpuilde in de keuken vriezer en nu ook veel beter overzicht in wat er al thuis op voorraad ligt. Hadden we veel eerder moeten doen een vrieskist. Ik koop nu efficiënter in wat betreft diepvries producten.

Redelijk goed

Heel lang gewacht op bestelde artikel en alsnog niet in gewenste kleur Voor de rest tevreden

Fantastisch!

Wat een fantastisch apparaat de planeetmenger Maxima en wat een supersnelle levering.... helemaal blij ermee!

Zeer professioneel

Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en hulp.

Top! Goede service en snelle levering

Geweldig apparaat! Top! Goede service en snelle levering!

snelle afhandeling.

de dag na plaatsen van de bestelling kreeg ik een ontvangst-bevestiging. Helaas geen factuur erbij. Weer een dag later wel een factuur, direct betaald. Prima verwerking in gang gezet. Via DPD verzonden. Volgende dag afgeleverd. Echter: Er werd gevraagd thuis te zijn, er werd NIET aangebeld maar pakket in de brievenbus gedeponeerd. Helaas beschadigd: gat van 3x3 cm erin. Gelukkig waren alle kleine onderdelen nog in het pak aanwezig. Dit had fout kunnen gaan. Voor klant is onnodig thuis blijven onnodige belasting!

Pas 1 keer deeg gekneed en de soepelheid van machine,viel meteen op. Het deeg was ook beter dan voorheen ,

Keurige en snelle communicatie

Wij kochten voor ons bedrijf een planeetmenger die helaas te klein bleek te zijn. Netjes en snel (we moesten wachten op nieuwe voorraad) om kunnen ruilen voor zijn grotere broertje. Top!

Excellent

Horeca quality voor thuisgebruiken en ook heel fijn dat is zonder teflon laag.

Vandaag bestellen morgen aan de deur

Top product

Eerst om raad gevraagd en dan machine aangekocht geen spijt ervan

Uitstekend!

Super blij mee..

Çà me parait un bon produit, livraison correcte

Çà me parait être un bon produit d'une fabrication correcte! Livraison correcte! C'est tout même désolant qu'à l'époque des économies d'énergies qu'il ne soit pas classé en A++! Le recommander peut-être avec modulation!

Mooi product en snel geleverd

De door mij bestelde worstvuller voldoet aan de verwachting. Oerdegelijk en schappelijk geprijsd.

Sérieux

Ils sont sérieux

Netjes geleverd

De bestelde artikelen zijn snel en juist afgeleverd

tres bien

un petit souci au niveau des manche sur le panier ne s'accroche pas bien aucune information pour les disposer correctement

mooie hamburgers

super apparaat en aan te raden aan mijn vrienden die ook in avondschool beenhouwer als hobby

Bien reçu, bon contact, réaction professionnel

Ras

Goede en snelle service

Ik zal Maxima Kischen zeker aan raden. Aan vrienden, collega's, kennissen en familie!

Un produit conforme aux attentes

Il n'y a rien à dire quant au produit qui correspond en tous points à la description faite sur le site. Seul bémol, mais imputable probablement au transporteur, la livraison a été effectuée le lendemain du jour prévu, malgré un track and trace...

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.