Kan de worstvuller nog niet beoordelen maar de levering was supersnel en het product was goed verpakt

Betrouwbaar bedrijf en goede producten

Snelle en correcte levering.

Zeer goede firma

Zeer correcte levertijd en product zoals verwacht.

Echanges précis et concluants avant achat

A chaque demande de détails et précisions, réponses reçues sous 24h. A partir de la commande délai respecté. Rien à redire.

Trés bon service

Matériel pro je recommande, service parfait, livraison rapide

Een geweldig goed bedrijf

Ik heb een pizzaoven gekocht daar zeer fijne oven had er nog een vraag over even gebelt meteen duidelijke uitleg top

Ik zou zo weer wat bestellen als ik wat nodig heb zal eerst bij jullie kijken!!

super!

Duidelijke omschrijving op de site en zeer snelle levering. Product als omschreven.

Snelle levering en top product

Eerst telefonisch advies gevraagd, zeer vriendelijk te woord gestaan. Daarna besteld, top product en snelle levering.

Wij wilden 10 liter vaatwasmiddel bestellen en de voorraad was op. Wij hadden het geluk, dat wij daarna mochten genieten van de levering van 20 liter!

Alles was perfect

Alles was heel goed

Prima wafelijzer voor een prima prijs

Goede communicatie,vlotte levering.De doos waarin het verpakt is,is wat beschadigd met het transport.Ik zou het in een dubbele doos verpakken,want ik was een beetje bang voor beschadiging,maar dat was gelukkig niet het geval !Voor mij zeker een aanrader!

goede levering en service van Maxima

leveringstijd zeer goed service van Maxima zelf zeer goed spijtig dat de leverancier of transporteur het goed niet samen met de aankoper controleert op eventueel beschadiging en wordt ook niet gevraagd of het goed op een bepaalde plek gezet kan worden moet het ook zelfuitpakken. dank u

Super toestel

Super toestel

Vlotte bestelling, zeer behulpzaam als je vragen hebt, levering is snel. Goede materialen!

bon matériel frais annexes importants

le matériel est de bonne Qualité, la livraison rapide mais chère, des frais pour paiements par CB injustifiés. Interrogation sur le SAV (Hollande...)

Frituurpan 6 liter

Onze frituurpan had het begeven, dus op zoek naar een goed alternatief. Ik kwam deze 6 liter frituurpan van Maxima tegen en qua capaciteit perfect voor onze situatie. Dus besteld en de volgende dag al in huis, netjes zorgvuldig verpakt, keurige service. Maar het belangrijkste, hij bakt prima en is zeer gemakkelijk weer schoon te maken zodat hij voor de volgende keer weer netjes en schoon tevoorschijn komt. Ik vind het een prima kwaliteit prijs verhouding en ben er enorm blij mee.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Je betaald voor gewoon goede producten niet de hoofdprijs. Bestellingen zijn altijd snel geleverd. Machine werkt eenvoudig en doet wat het moet doen.

snel levering top

Correct en zeer professioneel

Zeer duidelijk communicatie en snelle levering zelfs in België Top!

Ik heb de Maxima planeetmenger gekocht eb ben er super blij mee!

- snelle levering - snelle reactie nav vraag in de chat - apparaat maakt “geen” geluid; natuurlijk hoor je het als de mixer aanstaat, maar het is een rustig geluid

Goede levering, slechte product informatie

Als ik het stroomverbruik van te voren had geweten dan was ik over gegaan naar een andere aankoop. Het stroomverbruik word nergens vermeld. Het blijkt dat de machine met 1350 kwh per jaar een behoorlijke energievreter is. Machine is verder keurig afgeleverd.

Beste Freddy, Vervelend om te horen dat je deze informatie hebt gemist tijdens het oriënteren. Echter wanneer je onderaan de specificaties kijkt staat daar het gebruik van de machine weergegeven in Watt. Dit is om te rekenen naar het jaarlijkse stroomverbruik van de machine. Uiteraard zijn er vele verschillende factoren die het gebruik beïnvloeden. Hoe vaak staat de machine aan, in wat voor omgeving staat deze, hoe vaak gaat de deur open, etc. Daarnaast moet er bij het stroomverbruik natuurlijk wel bedacht worden dat het gaat om een professionele koelkast van 600L. Wanneer wij dit verbruik vergelijken met andere modellen is dit gebruik normaal. Met vriendelijke groet Team Maxima

Ik heb de Maxima Planeetmenger besteld, wat een geweldig apparaat!

Ik heb de Maxima Planeetmenger besteld, wat een geweldig apparaat! Veel snelheid mogelijkheden, handig in gebruik en maakt geen lawaai.

Perfecte levering

Ik heb via maxima equipment wat apparaten besteld voor mijn winkel, de volgende dag al geleverd, perfecte service.

Goede kwaliteit en niet te duur

De eerste pogng deeg te kneden met de Maxima planeetmixer ging prima. Bestel en afleverproces goed verlopen al met al zeer tevreden. Even afwachten natuurlijk hoe het op de langere termijn zal zijn.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur.

Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen.

Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.