Een zeer goede en snelle service!

Een aanrader

Fijn bedrijf

S,ochtends besteld en smiddag.kon ik het product al ophalen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wel telefonisch goed behandeld. Helaas geen reactie op mijn foto's

Na een telefonisch gesprek werd mij gezegd dat ik een mailtje met foto naar de technische afdeling moest sturen. In dat mailtje heb ik aangegeven dat onze vaatwasser in april 2018 was gekocht en dat wij als tennisvereniging van eind september tot en met maart de vaatwasser niet gebruiken. Helaas heb ik geen reactie op mijn mail gehad. Jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Fons, Onze excuses voor het feit dat u geen reactie heeft gehad op de foto. Ik heb van mijn collega vernomen dat hij u wel had gesproken m.b.t. het probleem en hiervoor ook een oplossing (vervangend onderdeel) had aangeboden. Wij hopen dat alle problemen reeds zijn verholpen. Mocht u verdere vragen hebben kunt u altijd bij ons terecht. Mvg Team Maxima

Top service en goede vaatwasser

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen over de vaatwasser. Super snelle levering omdat wij een onverwachts kapotte machine kregen hebben we deze hier aangeschaft ivm goede ervaringen met aankoop van andere machines. Super goede prijs kwaliteit verhouding. Een volgende machine koop ik zo weer als het nodig is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na super snel antwoord te hebben gehad op mijn vragen de machine binnen 24 uur in huis, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Foed product slechte service van toeleverancier

Het product op zich voldoet aan onze verwachtingen . We kenden het toestel daar ons andere dezelfde was doch het helaas al begaf na 4 jaar ondanks elke dag perfect onderhouden . Over de toelevering zijn we niet tevreden . Het begon na eerst een telefoontje op het antwoordapparaat net voor levering met de woorden van de chauffeur "vermoedelijk zijn jullie niet op de zaak" dat gelukkig door mij recht kon getrokken worden daar ik 1 minuut na de gemiste oproep terugbelde was de levering echt erover . Het toestel werd pal midden in de straat voor onze zaak neergezet . Toen ik vroeg of hij een steekkarretje had om het mee binnen te zetten (daar hij met zijn electrische paletverplaatser geen drempeltje over kan ) kreeg ik als antwoord "levering aan de deur of moet ik het terug meenemen? " Hij inde het cash geld en vetrok na mijn melding dat ik dit alles behalve een service vind en hoe ik als rugpatient dat toestel nu moet binnen krijgen met de woorden " Ligt niet aan mij , opdrcht van de Hollandse firma , en het zal me boeien , volgende maand ga ik op pensioen ". Ik vind dit niet kunnen . Pakjesservices leveren binnen voor zaken van enkele euro's , maar een toestel van bijna 1000€ kan je er dus in stikken en moet je je plan trekken . Totaal ongehoord .Ik heb dan klanten die het gezien hebben mogen vragen om mee te helpen het zware toestel binnen te dragen .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Koen, Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat uw ervaring met de chauffeur niet naar verwachting was. Wij werken met een transport partner welke voor ons het transport regelt in Nederland. Het komt wel eens voor dat zij in België een lokale partij inschakelen en dat is in dit geval dan ook gebeurd. Helaas hebben wij dus geen directe impact op het transport en de kwaliteit hiervan. Echter gezien de ernst van de zaak hebben wij hier wel melding van gemaakt. Ik heb dan ook begrepen dat onze partner reeds contact met u heeft opgenomen. Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat de machine goed bevalt en dat het product ook goed is ontvangen. Per mail hebben wij ook contact met u opgenomen met een voorstel ter compensatie. Graag ontvangen wij nog een antwoord van u. Met vriendelijke groet, Team Maxima

Prima en snel.

Professioneel apparaat snel geleverd conform afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles verliep zoals gewenst.

Dit was de eerste ervaring, gelukkig goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

un colis n as pas été livrer....

un colis sur 3 n a pas été livre par le transporteur étant hospitalise je n ai pas pu m en occuper dans les délais.... maxima m a livrer gratuitement et rapidement a nouveau merci de votre geste commerciale

Goede kwaliteit

Een vleesmolen besteld. Netjes en snel bezorgd. Goede kwalieteit.

zeer goede service

Alles op tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ware gut. Alles gut verlaufen bei der Abwickelung. Gern wieder.

Ware gut. Alles gut verlaufen bei der Abwickelung. Gern wieder.

Goed product. Goede communicatie. Op geschikt moment geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle service, binnen een dag mijn mixer ontvangen!

Mijn mixer net om 13:58 besteld en voor 14:00 is de volgende dag in huis. Mijn order was net optijd verwerkt. Top service

prima en netjes

Snelle levering en goed materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de goede service en snelle levering! Super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en kwaliteit vd producten

Zeer tevreden over de goede service en snelle levering!

Zeer goede service

Goede en snelle service zeer tevreden

goede service , 5 sterren waard

Had vorige week een probleem met mijn bain marie . Ben supersnel en profesioneel geholpen . Dit is niet de eerste keer. Jullie verdienen een dikke pluim . Dank u

Geweldig apparaat

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Schandalig en nooit meer

Heb een friteuse besteld. Na 5 dagen deed de ene kant het al niet meer. Gebeld met ze. Zouden het komen repareren. Werd er ook nog eens telefonisch doorgegeven dat ik de, voorrijkosten en de reparatie koste moet gaan betalen. Dat is toch niet normaal. Uiteindelijk toch gekomen om hem te repareren, was die na 3 dagen weer stuk. Gevraagd of ik een nieuwe kon krijgen omdat ik dit niet vond kunnen. Werd mij verteld dat dit niet mogelijk is en het minimaal 4 weken zou moeten duren voor dat de nieuwe binnen zou komen. DIT IS DE EERSTE EN OOK DE LAATSTE KEER DAT IK HIER IETS BESTEL. NOG NOOIT ZO EEN SLECHTE SERVICE MEEGEMAAKT.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte Kostas, Vervelend om te horen dat u problemen heeft ervaren met een nieuwe machine. Uiteraard is dit niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Het beeld dat u schetst omtrent de service is in onze optiek echter niet helemaal terecht. Het klopt dat er kosten zijn gecommuniceerd, dit alleen in het geval als er geen sprake zou zijn van garantie. Zo is het ook naar u gecommuniceerd. Het betreft hier echter wel een garantie geval en wij hebben daarom de machine ook gratis gerepareerd. Het is zo dat tijdens het eerste bezoek het niet direct is gelukt om de machine 100% perfect te krijgen. Om u tegemoet te komen hebben wij u ook een leenmachine aangeboden, helaas hebt u deze afgewezen. Hierna zijn wij nogmaals langs geweest om de machine volledig te repareren, de problemen zijn dan ook kosteloos verholpen en de machine is nu helemaal goed te gebruiken. Wij hopen dat u achteraf alsnog tevreden bent over de geboden service en dat wij u mogen behouden als klant.

Prima apparaat. Snelle levering.

Prettig

Snel, goede service en informatie

Voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur.

Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen.

Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Filter op Taal