Excellent

Great helpful staff, great prices. Delivery on time . I definitely recommended.

très peu suite au défaut d’explication en françai

oui mai un peu déçu car je n'ai trouver aucune explication en franc-ai et encore de garantie je n'ai pas encore pu payer mon achat car le livreur na pas encaisser a la livraison comme convenu et je n'ai pas de n° de votre conte ou je pourrai faire le versement merci de me le f acier sa voir au plus vite merci a vous et bien a vous

Snelle levering en supermachine

Snelle levering en goede service.

snelle levering goed product

Snel, klantvriendelijk en volgens afspraak

Doordat onze frituur stukging snel een betaalbare nieuwe moeten kopen. Binnen 24 uur geleverd!

Plaisir de cuisiner avec de l'excellent matériel. Facilité et gain de temps.

Très bon matériel. Robuste et fiable. Excellent rapport qualité/prix.

Super vlot verlopen

Heel blij met mijn aankoop, kwaliteit voor betaalbare prijs , vlugge afhandeling en levering. Super tevreden

Mooi apparaat en zeer goede service

Zondags besteld s'maandags gebeld dat het niet op voorraad was andere kleur gekozen dinsdag in huis top service

Super snelle levering!

Ik had op woensdag 15uur een uitrolmachine besteld. De volgende ochtend 9uur stond hij al bij mij! Wat een verschil in tijd met dit top apparaat, gedaan met pijnlijke armen. Het apparaat is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk door de voetpedaal. Ik raad hem zeker en vast aan.

Delai non respecté

Commande fait par internet avec virement banquière, reçois mail de livraison un lundi qui m'assure une livraison sous 2 jours ouvrables, c'est a dire le jeudi maximum. Résultat livraison reçu le mardi suivants, et le plus dérangeant était un grand manque de communication de la société.. Mis a part le soucis de livraison et un nombre de mail ignoré. Une fois la commande enfin reçu, je suis content du matériel, tout fonctionne, le matériel a l'air solide. Si je fait abstention du soucis de communication et de livraison, matériel très bon, et si je recommande ca sera uniquement pour le matériel de qualité. Pour conclure, si vous cherchez du bon matériel mais que ce n'est pas dans un besoin "urgent" ce site est très bon.

Fantastisch geholpen!

Het is alleen jammer dat wij geen goede ervaring hebben met onze vaatwasser. Hoop dat binnenkort opgelost wordt.

Goede prijs kwaliteit

Juiste afspraken

Voorlopig alles in orde

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

snelle levering, goede kwaliteit prijsverhouding

Ik was heel tevreden over de aankoop, een warmhoudunit van rvs. Zag er mooi uit en snelle levering, zeer goed verpakt en ook de telefonische hulplijn werkt perfect, ook buiten kantooruren, dus qua presales 5 sterren waardig. Het zijn geen 5 sterren geworden omdat, toen ik 1 week later voor deze set een geperforeerde bak en een afsluitdeksel wilde bijbestellen dat alleen kon per 10 stuks en dat was me teveel. Na bemiddeling kon ik de bak en het deksel gelukkig wél bestellen.

Beste, Bedankt voor uw review. Wij hebben ondertussen contact met u gehad en een uitzondering gemaakt en u de bakken toch aangeboden. U gaf aan deze uiteindelijk toch ergens anders te hebben gekocht. Wij hopen u op deze wijze toch nog voldoende tegemoet te zijn gekomen. Mvg Team Maxima

😊

😊😊😊😊

appareil solide livré rapidement

Livraison rapide. Article solide et bien conçu. Je vais l'essayer prochainement pour la fabrication de merguez.

Snel en perfect levering

elle est très bien a part qu ont ne sais enlever le bol n y le pencher pour le nettoyer

le bol devrais être relevable pour le nettoyer ou le pencher

Vlotte levering en prima product

Ik heb de maxima planeetmenger besteld en een dag later had ik hem al in thuis. Top en ik ben helemaal tevreden.

da tenere in considerazione

Spedizione velocissima. Prodotto come da descrizione, ottimo rapporto Q/P, adatto ad un uso famigliare. Buona comunicazione per mail.

• Ci consiglieresti? Yes

Goede ervaring met de firma stipt en behulpzaam.

Stipt ze spelen kort op de bal je krijgt onmiddellijk antwoord ook de zending was perfect kortom een topfirma.

zeer snelle levering

Wij bestelden een 3-deurs flessenkoeler. Zeer mooi design en kwaliteitsvol.

perfect

zeer korte levering

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur.<br /><br /> Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. <br /><br />Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.