Gewoon netjes en goed volgens de site

Prijs kwaliteit komen goed overeen, levertje is volgens de website, je kan ook bellen en dan geven aan dat het op voorraad is en dat het verzonden wordt, daarvan krijg je ook een track en tracé nummer, dan is het de verantwoordelijk voor de vervoerder. In een woord TOP

tres bon service

commande facile appareil de qualité bon rapport qualité/ prix service et livraison rapide

Geen reactie op mijn vraag gekregen

Ik heb nog een vraag uitstaan over een onderdeel dat ik besteld heb, hier heb ik geen reactie op gehad. Echter wel 2x het verzoek om een beoordeling achter te laten.

Bel prodotto e molto funzionale

L' unica pecca: manuale non in Italiano e descrizione (es quantità di farina, liquidi, ecc non spiegato)

• Ci consiglieresti? Si

Très bien et très rapide

Tout a été respecté. Machine ok

Bien

Rien à signalé, tout c'est bien passé.

Rapidez en envío - muy buen producto relación precio calidad

Me apareció la publicidad en internet y vi que el precio era bueno, y decidí comprarla. Buena atención vía mail, muy rápido en envío. La máquina bien! por ahora estoy contenta con su calidad, es silenciosa y potente

• ¿Nos recomendarías?

good

good

Levering duurt te lang

heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan. 1 dag later bericht uw bestelling is verzonden. Na 9 dagen gebeld zou terug gebeld worden wanneer ik het ontvang. niets gehoord. Krijg nu bericht van dhl uw bestelling is verzonden.

Beste Wilfred, Ik heb het even bekeken en deze vertraging is inderdaad niet de bedoeling. Wij gaan dan ook verder onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Graag willen wij deze vervelende situatie met u oplossen en u een passende compensatie aanbieden. Wij willen u vragen per mail contact met ons op te nemen via: info@maximaholland.com. Wij hebben er alle vertrouwen in dit samen met u goed op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Customer Support

Efficacité sans se ruiner

Rapidité dans la livraison, des tarifs raisonnables, un service impeccable. Très satisfait de Maxima Kitchen

Spedizione troppo lunga.

Mi avete dato conferma della spedizione il giorno 11/09/2020 e ad oggi ancora nulla. Troppo tempo e sul tracking mi dice che oggi è ancora in Olanda. Chissà quando arriverà. Non è che parliamo di una spedizione dagli USA. La prossima volta la organizzo io la spedizione.

• Ci consiglieresti? No

Caro Fulvio, Siamo molto dispiaciuti di apprendere che hai avuto una brutta esperienza con noi. Vedo che la compagnia di trasporti sta riscontrando problemi con il tuo indirizzo poiché lo ha sospeso con la menzione "NO EXISTE EN SEVILLE". Ti contatteremo separatamente su questa questione. Vorremmo risolvere questa spiacevole situazione con te e offrirti un risarcimento adeguato. Vorremmo chiederti di contattarci tramite e-mail a: info@maximaholland.com. Siamo fiduciosi di poter risolvere il problema correttamente con te. Cordiali saluti, Supporto Clienti

Goede oplossing aangedragen voor een probleem qua levering .

Mooi apparaat, goede ervaring met klantenservice

Hele degelijke machine voor een eerlijke prijs. Klein probleempje was snel en netjes opgelost. Ik ben echt onder de indruk van de klantenservice.

Ottima

Veloci nell' evadere gli ordini , precisi nella consegna, prodotti professionali e di qualità

• Ci consiglieresti? Si

goede kwaliteit voor een scherpe prijs

De tafel voldoet prima aan de verwachting

Très bonne

Pourquoi 4 et non 5, parce que le produit livré n'était pas le bon. Aussitôt constaté un simple message de ma part via le shat du site Maxima a suffit pour que ma commande arrive le lendemain. Faute réparé faute pardonné. Pour le reste, accueil, rapidité, produits 5/5

Rapide mais pas complètement satisfaisant!

Le support est très réactif mais ils disent que la garantie ne couvre pas la pièce à remplacer. Pas très commercial!

Bravi

Buona, materiale ottimo. Siamo in attesa di fatturazione!!

• Ci consiglieresti? Si

duidelijke communicatie en snelle levering. degelijk toestel dat voldoet aan de verwachtingen.

Schnelle professionelle abwicklung

Große Auswahl, unkomplizierter Bestellvorgang, schnelle Lieferung

Zeer goed.

Niets op aan te merken.

Könnte nicht besser sein.

Gute Auswahl im Shop, preis-Leistung o.k. .

Helemaal niet tevreden

Beste, Bij de bestellingen heb ik geen probleem gehad ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Donderdag had ik gebeld wanneer de levering ging zijn ze hebben mij gezegd deze week gaat het niet meer zijn,zal volgende week zijn. En had ik gevraagd om mij zeker te bellen want ik ben niet altijd in de zaak. Wat gebeurd er ze leveren vrijdag (Dag nadien)ik was er niet en op de venster hangt een papiertje van de vorige huurder dat die verhuisd is.De bezorger gaat naar die adres 3a4 km verder. De vorige huurder belt mij De bezorger mocht blijkbaar niet meer terug keren van maxima. Hij heeft die daar afgezet. Dus nu moest ik nog eens zoeken voor vervoer mannen Ik vond dat niet kunnen mijn nummer staat dan ook duidelijk op het factuur

Ottima

Macchina professionale, ottima scelta

• Ci consiglieresti? Si

Très très bonne comme toujours

Back office top Staff impeccable Service très agréable. Produits : irréprochables

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.