pas livré les bons produits

REFUSE la palette à la livraison Erreur de plusieurs articles sur notre commande.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gemakkelijk en snel

Ik heb reeds een tweede friteuse besteld omdat ik tevreden was met de eerste. Prijs - kwaliteit niet te verslagen volgens mij. Leveringen zijn snel en probleemloos verlopen.

Snelle levering, en het apparaat is zoals op de site

goed en snel mooi bedrijf

goede en snelle levering

Nooit iets kopen garantie tot de deur

Ik heb een slushmachine gekocht binnen 3 maanden kapot, als je ze belt beloven ze je van alles maar waarmaken nooit, dan kan je ook niet meer in contact komen met ze het zijn profesionele oplichters, zeer slechte producten en onbetrouwbare personeel , nooit iets kopen bij ze is weggegpoid geld

Geweldig!!!

Voor het eerst een bestelling gedaan ,heel vriendelijk geholpen via chat en telefonisch voor informatie nog over de friteuse. Heel snel geleverd en gemakkelijk in onderhoud door inductie. groetjes Brigitte

Goede service en goed apparaat

Het contact was persoonlijk en gericht. Er werd gebeld wanneer de levering het beste uit zou komen wat als erg positief is ervaren! Apparaat was goed ingepakt en werkt perfect!

Excelente

El proceso fue sencillo, el equipo llego en los 5 días hábiles establecidos. Compre los discos para cortar en dados los vegetales, el de las patatas y el de rebanadas de 10 mm que necesitan estos dos para trabajar. Todo trabaja de maravilla

• ¿Nos recomendarías?

Mala

No a llegado todavía el pedido que se hizo el 1 de septiembre

• ¿Nos recomendarías? No

Snel en vakkundig geholpen

Diagnose was snel gesteld en ik ontving snel een link om het onderdeel te bestellen.

Goede service en snel geleverd, enkel de indicator van levering is niet zo relevant, in mijn geval kreeg ik een mail met de indicater van levering, die dag van levering vrij genomen want ze zouden s'morgens leveren. S'middags gebeld bleek hij pas de andere dag geleverd te worden. Dat was een beetje jammer want dat kostte mij wel een snipperdag om niets. Al bij al wel zeer snel en netjes in huis.

excelente

excelente

Ottima

E' arrivato tutto in un batter d'occhio, e al prezzo molto economico.

• Ci consiglieresti? Si

livraison en 4 jours, produit parfait

laminoir parfait

Very Good

Also the Attention of the Client is very good

• ¿Nos recomendarías?

Efficacité rapidité

Matériel (coupe tomate) très efficace Correspond à nos attentes.

Plezierig

Online mooie vrieskist gevonden die voldeed aan al onze wensen. Plezierige communicatie met de verkoopmedewerker. Kwamen ons fijn tegemoet op een aantal wensen. Hoewel werd gewaarschuwd dat vanwege Corona het verwerken 3 dagen extra ging duren, kreeg ik 's nachts een email dat ze de volgende ochtend gebracht zou worden. Net iets te snel. En grote nadeel, de nieuwe vrieskist werd op pallet in de ruimte neergezet en verder moesten we het maar zelf oplossen. Oude werd niet gedemonteerd en niet meegenomen. Nieuwe werd niet gemonteerd en niet aangesloten. Dat kan nog stapje beter.

super

Prima opvolging bij bestelling tot levering. Wanneer ik een vraag had en stelde, werd die direct nagekeken en opgevolgd

Snelle reactie op mijn vraag.

sur le cite maxima kitchen une personne repond a vos questions en francais

Une bonne expérience d'achat tables inox sala dette et pétrin délais tenues. merci a Marianne qui parle le français disponible et efficace pour le suivi des commandes.

Ottimo prodotto ed arrivato velocemente

E' la prima volta che acquisto in Maxima, ma ho un'ottima esperienza

• Ci consiglieresti? Si

Fijne webshop

wacht nog op een nalevering van producten die niet in stock waren....

Bestelde onderdelen binnen 2 dagen geleverd.

Werk gemakkelijk en correct!

Fantastische vrieskist, de juiste maat en ruimte zat.

Makkelijk te bedienen en op temperatuur in te stellen. Inmiddels alweer gevuld met alles wat uitpuilde in de keuken vriezer en nu ook veel beter overzicht in wat er al thuis op voorraad ligt. Hadden we veel eerder moeten doen een vrieskist. Ik koop nu efficiënter in wat betreft diepvries producten.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.