Kundenberatung super

zuverlässiger Partner

Ok

Bon matériel

Machine qui marche très bien Et la livraison très très rapide

Des personnes très à l'écoute

Top! Goed spul en snel geleverd

Ik heb een dubbele horecafriteuse gekocht (2x8 liter). Stevig apparaat en snel geleverd.

commander et expedier aussitot le top

produit convenant a mes attentes très pratique j'airais aimé une minuterie avec des valeurs intermédiaires, et un mode d’emplois en Français georges

Calidad excelente, precio accesible

He comprado la amasadora MPM 7 , y es una maquina que teniendo un tamaño un poquito grande como para amasar 1,5 k de masa, tambien amasa pequeñas cantidades. Yo hago masa de pizza para 2 personas, un total de 270 g. y aun asi va estupendamente, ademas de lo silenciosa que es. Otra particularidad bastante buena, que otras no tienen es que, la 1ª velocidad es muy lenta, con lo que se consigue arrancar suavemente. Y que los ganchos sean de acero inoxidable otro punto de calidad. En definitiva una maquina profesional que tambien sirve para el hogar.

• ¿Nos recomendarías?

Service impeccable

Livraison rapide

Zeer snelle en zeer goede producten

De producten zeer goed en een woord is een woord ! Dank u

Contenta

La elección de la embutidora fue rápida y llegó a destino rápidamente, se ha probado y muy contenta.

• ¿Nos recomendarías?

Impréssionnant

Le wok gaz après une heure de réparation est très bien. Très surpis à l'arrivé manque 6 vis à l intérieur 6 vis complètement défaite et introuvable. Bon je pense sue je suis mal tombé mais de ce que je peux dire l'emballage est très minime pour un apparei comme ça pas de petite palette juste un film a bulle. Quelque coup de marteau pour redresser la carcasse et racheté quelques vis. Un peu drole pour du neuf.

Sehr schlecht

Maschine defekt als neu zu verkaufen. Ohne Spannungsschutz können alle wertvolle anderen Maschinen kaputt gehen! Ich musste die Maschine auf meine Kosten fast 30€ zurück senden. Über eine Woche nach mehreren E-Mails hin und her erstatten sie der Beitrag zurück! Nie wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Duidelijk, goed overleg mogelijk.

Top!!

Top!! snelle levering.

Un qualità medio alta del prodotto poca chiarezza sulla consegna ma tutto sommato un buon servizio

Abbiamo scelto una friggitrice per la pasticceria il prodotto utilizzato si è dimostrato valido non eccellete ma molto valido Il servizio invece di tracking è difficile da seguire non si sa con precisione la consegna se non chiedendo più volte al servizio clienti nonostante ti diano un numero dì tracking ma. One consegna non è stata lunga anzi puntuale secondo le loro indicazioni se pur sommarie

• Ci consiglieresti? Si

Sehr gut, jedoch zu leicht und daher nicht standfest

Die wurstfüllmaschine funktioniert sehr gut. Leider ist sie etwas zu leicht und wackelt beim kurbeln.

Perfekt

Alles perfekt würde jedesmal da wieder was bestellen

Simpel bestellen en betalen + Vlotte en goede levering in Portugal

De toestellen waren ook zeer goed verpakt.

sehr gute Qualität

Sehr schnelle Lieferung .

super

livraison ultra rapide dommage pas de manuel en francais. a recomander

Good

Very good

Qualité respectée

Sélection internet avec commande. Produit parfaitement conforme au descriptif en tant que puissance et qualité. Délai de livraison raisonnable.

super

perfect product besteld en bijna direct trackandtrace dr op was ook vrij vlot hier duzz dikke prima

Prima service, goede prijs, snelle levering

Prima service, goede prijs, snelle levering.

Good quality mixer

Item delivered promptly in very sturdy packaging, at the moment I’ve only cleaned and assembled the mixer but at first glance it is a very solid quality mixer with no cheap brass bushings for the paddle shaft instead there’s two good quality sealed bearings I cannot comment on the use ability at the moment but I don’t think there will be a problem.

Super snelle service en reactie.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.