bonne prestaion

produis conforme à la commende Par contre trés mauvais service de livraison j'ai attendue le colis pratiquement une semaine alors qu'il était cher eu

Alles super

Allles super gelaufen

Klasse Preise und sehr schneller Versand nach Deutschland

Der Versand nach Deutschland ging überraschend schnell, ebenso habe ich einige Sachen nirgendwo günstiger gefunden.

Merci

Bonjour, de livraison un peu mauvaise qui livré DHL autrement je suis content j'ai bien reçu ma commande et pièces cordialement

Ik ben erg tevreden over het apparaat. Het maakt weinig geluid wat erg aangenaam is! Verder ben ik ook zeer te spreken over de snelle levering en service!

Voor herhaling vatbaar.

Alles perfect in orde. Makkelijk bestellen, snelle en correcte levering. Product zelf nog niet in gebruik maar ziet er goed en kwalitatief OK uit.

Excellent service, minor issue with unit

Fantastic product and great service, appliance arrived when it was supposed to. Only issue is the handle attachment to the basket is not the best, comes out of the basket quite easily. Otherwise excellent product and company.

Envoi rapide et soigné

Pas de soucis avec le livraison ou le produit. Il est fonctionnel.

Top machine

Planeet mixer is een goede aankoop

Hice bien en confiar, ahora sé que puedo volver a hacerlo

La compra fue eficaz, ágil. La entrega puntual y segura, a pesar de lo frágil que era el producto. Estoy encantado con mi calentador de agua.

• ¿Nos recomendarías?

Een Top frituur machine

Wij hebben hem nu al een aantal keer gebruikt en is ons prima bevallen. Snel op temperatuur en een mooi design volle uitstraling

Achat cutter 9l

Matériel arrivé en parfait état. De qualité au premier abord. Juste une petite inquiétude en rapport avec le délai de livraison sinon: R.A.S...

Duidelijke site snel besteld!

De bestelling was zo gepiept, de kleur kwam ook goed over op het plaatje. Vond het wel jammer dat hij niet in een blanco doos geleverd werd daarnaast was deze ook behoorlijk beschadigd...

Prima. Snel en compleet

Snel en compleet

Vlotte afhandeling, goed produkt voor goede prijs

Vlotte afhandeling, goed produkt voor goede prijs

Satisfait

Livraison un peu longue mais pour l'instant satisfait

Zeer tevreden!

Online besteld. Duidelijke beschrijving van het product! Het ziet er zeer degelijk uit. Ben zeer tevreden.

Foutje bedankt

2x de verkeerden grilplaat gekregen was een foutje geslopen bij maxima. Maar zo vriendelijk opgelost de derde grilplaat was goed moet hem nog instaleren maar dat komt ook goed. Verders moest ik 48€ bij betalen want die grilplaat die ik wou was duurder en daar zat de fout bleek later,maxima had voor gesteld ieder de helft dus mooie oplossing.bedankt maxima.afp portegies

Envío rápido, y equipo totalmente funcional

El equipo llegó en una semana aproximadamente, y lo hemos puesto en funcionamiento dos veces, y ha funcionado perfectamente.

• ¿Nos recomendarías?

Super rapide et très bonne qualité

Top bedrijf

Denkt met de klant mee, niet in winst. Dat maakt een bedrijf groot!

Réactif dans le chat et par mail, tout c'est bien déroulé de la commande à la livraison

veel oven voor weinig geld

Als huishoud toestel voldoet het. Om hem in de horeca te gebruiken zou ik toch een sterker toestel kiezen. Eigenlijk sta je versteld dat ze dat kunnen maken voor die prijs.

Mijn friteuse doet het geweldig, mooi snel warm en snel klaar

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.