prijsverhoging van 30 euro............

na weken wachten...eindelijk een bericht We brengen je graag op de hoogte dat "Planeetmenger MPM 7L Wit" weer op voorraad is. Je kunt het hier bestellen. heel mooi zou je denken....snel bestellen tocht maar een ander kleur .. en in 1 keer gaat de prijs met 30 euro omhoog van 350,89 voor ........ even chatten en kunnen weer verder met betellen ...nee dus... update vandaag via de nieuwe chat er achter gekomen dat de vpn /cookies de boosdoener was van de prijs

Risposta del proprietario dell'attività

Beste Rutger, Bedankt voor het aanpassen van uw review. Ik zie dat uw planeetmenger vandaag of morgen bij u aangeboden wordt. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team Maxima

I feel cheated

We bought a grill from Spain in January. In May it stopped working properly. I get in touch with the Technical Department and the solution they offer me is to send the device to the Netherlands to have it checked, of course, the shipping cost will be my responsibility (more than € 200). Shipping will be more expensive than the device itself.

• ¿Nos recomendarías? No

Risposta del proprietario dell'attività

Dear Manuel, I have send you an email last week, but didn't get a response. I would like to see if we can solve this problem for you. Could you please reply on the email or send an email to info@maximaholland.com Your ticket number for reference is 68651. Thank you. Kind regards, Team Maxima

Prima afgehandeld

Twee producten gekocht waarvan een verkeerde. Retour gestuurd en volledig bedrag gecrediteerd.

Bin mit meinen MPM 7 PL Mixer sehr zufrieden.

Kraftvoll und nicht Laut. Alles super. Qualität sehr gut. Immer wieder gern.

The mixer we received has fallen apart .

My experience will be decided when the issues that have arisen are resolved. After sales service is where you can really decide on the professionalism of a company. I have two pieces that have fallen of the mixer and it can not be used for health and safety reasons. The mixer is only 2 months old.

Risposta del proprietario dell'attività

Dear Roy, Sorry to hear that you have a problem with your mixer. I have just send you an email to see if we can solve this as quick as possible. Kind regards, Team Maxima

Mijn probleem met retourneren is opgelost door de klantenservice

Bij het retour sturen van een product wordt 20% van het aankoopbedrag eraf gehaald ook als het product in goede staat is teruggestuurd. Bij duurdere apparaten tikt dat toch behoorlijk aan. Uiteindelijk heeft de klantenservice toch besloten mij het volledige bedrag terug te betalen.

Risposta del proprietario dell'attività

Geachte Mr. Nino, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bij het retour sturen van het product wordt er inderdaad 20% van het aankoopbedrag afgenomen, maar dat is uiteraard ook vermeld op onze site en in de retour formulier: https://cdn.webshopapp.com/shops/35752/files/336963996/retourformulier-2020.pdf In uw geval was het artikel niet gebruikt en niet beschadigd naar ons geretourneerd, dat is dan ook de reden waarom wij uw volledige bedrag terug hebben gestort. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Maxima Kitchen Equipment.

Perfetta

Planetaria 7 litri davvero affidabile Impasta perfettamente piccole e grandi quantità con il grande pregio di essere stabile e silenziosissima

La riacquistarei sempre!

Lho acquistata di recente, sono rimasta molto soddisfatta, è una planetaria eccezionale che racchiude tutte le mie aspettative. Molto robusta, completamente in acciaio, silenziosa e non si muove di un millimetro anche ad alta velocità. Ottimo acquisto e consiglio di comprarla senza indugi!

Was some issues

But it was fixed in a good way, so overall I am satisfied

SUPER ENTREPRISE SUR QUI COMPTER!

Un excellent produit culinaire,solide et silencieux, en même temps une entreprise sérieuse sur qui on peut compter, merci encore pour le service!!!

Cumple con mis expectativas y necesidades

Web fácil de uso, explicaciones e información completas, rápida y buena respuesta a una consulta técnica que formulé. Tendré la marca en cuenta en un futuro cuando necesite otro producto

• ¿Nos recomendarías?

parfait

très professionnel, je recommande

Zeer tevreden!!

Na meer dan 50 jaar bakkerij ervaring, met pensioen. Na een paar jaar begon het toch weer te kriebelen. En besloot ik een hobby bakkerij in te richten in m’n tuin. Heb lang gezocht naar de juiste oven en planeetmenger. Uiteindelijk gekozen voor Máxima. En dat werkt!!! Bak weer ons eigen brood, en heel veel lekkere banket producten!! Heb in de professionele bakkerij heel wat ovens meegemaakt, die minder gelijkmatig bakten dan de Maxima MCO 40x60 400 v En ook de planeetmenger (20 Liter) is geweldig. Cees van Veen Zoeterwoude

Sehr kulante Rückabwicklung

Es gab bei der gelieferten Ware zwar ein technisches Problem. Die Rückabwicklung war aber extrem flexibel und kulant. Gibt also unterm Strich auf jeden Fall eine Empfehlung.

5 ***

ID ORD51662.I received the parcel.very satisfied,super product, I would recommend to everyone.I will try via Youtube how your machine works,I wish you a good company to have contacts in the future and recommend to everyone!!!You best of the best on my experience.

Cortesia e assistenza

Ho acquistato il forno pizza doppia camera con zoccolo di supporto, mi è stato consegnato in tempi rapidi ma senza zoccolo. Comunicato all'azienda è stata pronta a consegnarmi l'articolo mancante con le sue scuse e per l'accaduto mi hanno concesso un codice sconto per l'inconveniente. Direi azienda seria e attenta e prodotti ottimi

• Ci consiglieresti? Si

Super Gerät für günstiges Geld.

Schnelle Lieferung. Mit nur etwas über drei Liter Ölinhalt ist die Friteuse echt sparsam. Sie heizt in nur wenigen Minuten von null auf 190 Grad auf. Dennoch sind gut 750 Gramm TK Pommes in drei Minuten fertig und die Maschine hat schon wieder 170 bis 180 Grad und mann kann nach nur einer Minute die nächste Ladung reinschmeißen. Ob Gordon Bleu, Wiener Schnitzel, Pommes, Chicken Nuggets, Panierte Hähnchenteile usw. alles gelingt super. Durch das schnelle nachheizen ist der Temperatursturz bei großer Menge gefrohrener Pommes kein Problem. 750 Gramm Pommes (empfohlen 3 - 4 Min 170 Grad) auf 190 Grad vorheizen, Pommes rein. Sturz auf 150 - 160 Grad. Nach zwei Minuten schon wieder bei 170 Grad. Perfekt. Eine echte Profimaschine, sehr Platzsparend für den Privathaushalt oder einen kleinen Imbisswagen. Hier werden Schnitzel und Co. mit Pommes zum echten fastfood. Bei uns läuft das Ding im Dauereinsatz. Ich habe bereits einige Kilo zugenommen. Ein Ölablasshahn wäre eventuell nicht schlecht. Geht aber auch gut ohne.

très bon rapport qualité prix

Je fais souvent des pâtes fraîches, jusqu'ici aucun problème, bien sûr ça force sur le moteur quand il y a une grosse quantité de pâte, mais ça ne gigote pas dans tous les sens comme les petits robots electro-ménagers vendus en masse Je recommande ;)

snel en goed geleverd

Goede levering en nakomen van afspraken.

Très très mauvais

Nous avons acheté un lave vaisselle Maxima VN500 pompe de vidange, pompe de lavage et de rinçage 1500€ frais de livraison à notre charge. Grande déception le lave-vaisselle ne lave pas bien. La vaisselle reste salle les verres sont pleins de traces blanches. Pas de notice d’utilisation en français. Nous avons manifesté notre mécontentement ils n’ont rien fait. Pas de service après vente en France. Ils ne sont pas du tout commerciaux. C’est honteux. Je ne recommande pas cette enseigne.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Risposta del proprietario dell'attività

Bon après-midi, Je vois que vous avez été en contact avec le service technique et que vous reçu des conseils sur la manière de résoudre le problème de manière simple. Nous travaillons actuellement sur des traductions en français. Votre lave-vaisselle ne fonctionne toujours pas comme il se doit? alors nous aimerions vous entendre. après votre dernière réponse à nos conseils, nous n'avons plus eu de vos nouvelles depuis. Sincèrement, Équipe Maxima

Ottima!!

Planetaria bella e possente, con i suoi 17kg circa non si muove minimamente anche con impasti duri come pizza e pane. Se proprio devo trovare il pelo nell’uovo , ma più che pelo lo vedo come piccolo consiglio, aumenterei leggermente il vattaggio.

• Ci consiglieresti? Si

Mooie apparatuur snel geleverd en werkt geweldig

RVS heel dun uitgevoerd

Alles minimaal qua dikte rvs. Daardoor hangen de verwarmingselementen niet recht en passen de deksels niet goed. Geen verstelbare voetjes dus recht (niet zozeer waterpas) zetten gaat niet. Gebruiksaanwijzing alleen gebaseerd op veiligheid. Staat niets bruikbaars in helaas. Simpel iets als dat het meegeleverde plateau boven of onder het verwarmingselement moet is niet te vinden. Dat je de friteuse niet in bad mag gooien wel! Duurt 16 minuten voordat de pan is opgewarmd. Temperatuur zakt toch best wel veel ( te veel volgens mij) als je de aanbevolen hoeveelheid friet er in doet. Misschien toch beter die 2x8 liter moeten kopen.

Super Qualität und schnelle Lieferung, gerne wieder

Alles bestens

Panne et pas de reponse

Je suis en panne avec la machine à sous vide qui soude plus et personne répond

• Nous recommanderiez-vous? Non

A proposito di Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni con un punteggio inferiore a 6 sono visibili 7 giorni dopo l'invio