Wowww.

Planeet menger 7 liter besteld. Mooie machine. Stil, krachtig en mooi van kleur, pastel blauw. Zware degelijke kwaliteit. Kneed moeiteloos een deeg voor 2 volkorenbroden. Snelle en correcte levering.

Prima product en service.

Mooie koeling. Levering ging zoals afgesproken (even een belletje van te voren ivm niet aanwezig op aflever adres) Nette prijs

Goed, goedkoop maar transportdienst laat de wensen over.

Voor alle duidelijk, ik ben heel tevreden over Maxima Kitchen Equipment! Ik ben daarentegen helemaal niet tevreden over de transportfirma in België! Die is niet wat het moet zijn. Je moet langer op je levering wachten dan voorzien of aangegeven wordt. Levering binnen de 2 werkdagen is hier nooit het geval! De transportfirma heeft hier altijd uiteenlopende excuses voor, hetzij is de straat te klein om er te geraken, of het is marktdag en ze geraken niet tot in het centrum, ofwel mag er maar geleverd worden in het centrum tot 10u30, enz.! De laatste twee toestellen kwamen zelfs gedeukt toe, wat suggereert dat de transporteur niet al te voorzichtig omspringt met de toestellen!

prima behandeling en vlotte levering

prima behandeling en vlotte levering

Zeer correct bedrijf

Zeer snelle levering Mooi product Vriendelijk geprijsd Helaas voor mij te groot Binnen enkele dagen aankoop bedrag terug gestort

Dopo 2 ore la piastre sono ancora calde !

Con questa piastra per adesso ho cucinato solamente verdure e tostato delle fette di pane... tutto ottimo. Per tostare il pane ho usato 150° poi ho spento la piastra, e dopo un'ora senza riaccenderlo ho tostato dell'altro pane.

• Ci consiglieresti? Yes

Ze doet wat ik wil!🥳

Na het voorwerken van 42 kilo slagroomtruffels en 2 grote bakvormen met Nougat de Montélimar te hebben gemaakt, kan ik zeggen “ ze doet precies wat ik wil”! Ik maak zo ontzettend veel van van alles dat ik bang was dat ze het misschien niet aan zou kunnen. Nu ga ik nog 7 taarten maken voor mijn zoons verjaardag en daarna mag ze even uitrusten. Ik stond in dubio bij de aankoop, of de planeetmenger van 10 liter of deze. Ik ga nu wel sparen voor de 10 liter planeetmenger omdat ik toch altijd wel heel veel heb en dan wat meer in één keer kan doen. (Ook brood etc.) Mochten jullie nog testers nodig hebben dan weten jullie nu dat ik wel een goeie ben die hem héél uitgebreid gaat testen op al zijn kunnen! Groetjes Natascha

Sehr gutes Preis/Leistungsverhältnis bei kompetenter Betreuung

Der Artikel war nicht auf Lager, aber die konkreten Vorschläge zu den möglichen Alternativen waren kundenfreundlich und wurden dann auch korrekt eingehalten. Alles war durch und durch seriös. Der Artikel wurde dann pünktlich geliefert und wir sind mit der Qualität sehr zufrieden.

Just perfect.

Maxima kneedmachine gekocht, 7 liter versie. Wat heb ik een spijt dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan. Prof kwaliteit voor een hele mooie acceptabele prijs. En geruisloos en moeiteloos een deeg voor 2 volkorenbrood en kunnen kneden. Echt helemaal geweldig.

Levering niet vlekkeloos

De bestelling werd in eerste instantie niet naar het juiste adres gestuurd. Is wel netjes opgelost. De worstvuller (3kg) werkt verder prima en is eenvoudig te reinigen na gebruik.

Response from the business owner

Beste Peter, Vervelend dat de verzending niet goed is verlopen. Ter compensatie sturen wij u een leuk presentje en heeft u per mail een kortingscode ontvangen. Toch vinden wij het fijn om te horen dat de machine zelf goed bevalt! Mvg, Team Maxima

Poor and unfriendly service- wrong description

Grill came without insulation in the packaging, so the grill was badly damaged. It also was not equipped with a motor, as described online and on the packaging. I was treated very unkind by a staff member. I am not used to such an unprofessional behavior and only had a lot of trouble instead of a kebab machine.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Dear Mr. Borkmann, Thank you for your review. Transport damage sometimes happens, we always try to prevent this. For the transport damage we offered you a partial credit, but unfortunately we could not meet your demands for compensation regarding the technical description. Several months ago we agreed that we would collect the machine (on our expense) and you would receive a full refund. It is unfortunate that after giving back all your money, several months later you still are not satisfied. We have done our utmost to meet your wishes, unfortunately without success. We will use these experiences to give our employees better instructions and to review our business processes. Then perhaps we can prevent such problems in the future. Our apologies for the inconvenience caused. Best regards, Team Maxima

Excellent

Great helpful staff, great prices. Delivery on time . I definitely recommended.

très peu suite au défaut d’explication en françai

oui mai un peu déçu car je n'ai trouver aucune explication en franc-ai et encore de garantie je n'ai pas encore pu payer mon achat car le livreur na pas encaisser a la livraison comme convenu et je n'ai pas de n° de votre conte ou je pourrai faire le versement merci de me le f acier sa voir au plus vite merci a vous et bien a vous

Snelle levering en supermachine

Snelle levering en goede service.

snelle levering goed product

Snel, klantvriendelijk en volgens afspraak

Doordat onze frituur stukging snel een betaalbare nieuwe moeten kopen. Binnen 24 uur geleverd!

Plaisir de cuisiner avec de l'excellent matériel. Facilité et gain de temps.

Très bon matériel. Robuste et fiable. Excellent rapport qualité/prix.

Super vlot verlopen

Heel blij met mijn aankoop, kwaliteit voor betaalbare prijs , vlugge afhandeling en levering. Super tevreden

Mooi apparaat en zeer goede service

Zondags besteld s'maandags gebeld dat het niet op voorraad was andere kleur gekozen dinsdag in huis top service

Super snelle levering!

Ik had op woensdag 15uur een uitrolmachine besteld. De volgende ochtend 9uur stond hij al bij mij! Wat een verschil in tijd met dit top apparaat, gedaan met pijnlijke armen. Het apparaat is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk door de voetpedaal. Ik raad hem zeker en vast aan.

Delai non respecté

Commande fait par internet avec virement banquière, reçois mail de livraison un lundi qui m'assure une livraison sous 2 jours ouvrables, c'est a dire le jeudi maximum. Résultat livraison reçu le mardi suivants, et le plus dérangeant était un grand manque de communication de la société.. Mis a part le soucis de livraison et un nombre de mail ignoré. Une fois la commande enfin reçu, je suis content du matériel, tout fonctionne, le matériel a l'air solide. Si je fait abstention du soucis de communication et de livraison, matériel très bon, et si je recommande ca sera uniquement pour le matériel de qualité. Pour conclure, si vous cherchez du bon matériel mais que ce n'est pas dans un besoin "urgent" ce site est très bon.

Fantastisch geholpen!

Het is alleen jammer dat wij geen goede ervaring hebben met onze vaatwasser. Hoop dat binnenkort opgelost wordt.

Goede prijs kwaliteit

Nach Sprache filtern

Über Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.