Helemaal niet tevreden

Beste, Bij de bestellingen heb ik geen probleem gehad ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Donderdag had ik gebeld wanneer de levering ging zijn ze hebben mij gezegd deze week gaat het niet meer zijn,zal volgende week zijn. En had ik gevraagd om mij zeker te bellen want ik ben niet altijd in de zaak. Wat gebeurd er ze leveren vrijdag (Dag nadien)ik was er niet en op de venster hangt een papiertje van de vorige huurder dat die verhuisd is.De bezorger gaat naar die adres 3a4 km verder. De vorige huurder belt mij De bezorger mocht blijkbaar niet meer terug keren van maxima. Hij heeft die daar afgezet. Dus nu moest ik nog eens zoeken voor vervoer mannen Ik vond dat niet kunnen mijn nummer staat dan ook duidelijk op het factuur

Ottima

Macchina professionale, ottima scelta

• Ci consiglieresti? Si

Très très bonne comme toujours

Back office top Staff impeccable Service très agréable. Produits : irréprochables

Een zeer snelle reactie

Eccellente

Positiva

• Ci consiglieresti? Si

Zeer snelle levering

Levertijd was een aantal dagen. Maar de mixer kwam de volgende dag al. Super!!

Gewoon toppie

Makkelijk bestellen en een snelle levering

snel goedkoop en goed

We hebben onze frituurpan getest en hij is als prima bestempeld

Muy buena

Pedí una churrera que llegó en perfectas condiciones. Muy bien embalada... Página segura y fiable. Muy rápido.

• ¿Nos recomendarías?

Ik ben nog een beetje afwachtend

Mijn bestelling was niet aangekomen door problemen met DHL. Ongeacht nu af tot ik mijn geld terug gestort krijg. Dus vandaar nog een beetje voorzichtig met de score. Ik ben overigens we netjes te woord gestaan door de medewerkers van Máxima Kichen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Ik heb de kneder nog maar een paar weken in mijn bezit maar tot hiertoe voldoet hij volledig aan mijn verachtingen. Hopelijk blijft dit zo op langere termijn.

Very positive experience.

Ordered maxima 98l showcase display cooler fridge for domestic man/woman cave use. The only one online i found to fit the space i have .Delivered to Dublin Ireland .Waited only about a week which was great .Packed well and arrived in perfect condition. Have it up and running for a few days now. Very happy with this cooler Looks great.Adjustable shelves and easy temp and light set up. Holds many drink bottles & cans & sandwiches.Not a silent fridge as theres a permanent little humming noise but not a problem .I think thats normal in this type of fridge .Note; Two pronged plug dont work in ireland as we use a three pronged plug so im using an aproved adapter. It would be good if you provided a three pronged plug when delivering to Ireland but i knew this before i ordered. Lockable door is a bonus .keep prying hands off my beer!.Hopefully this fridge will last a long time .

supersevice!

superservice!

S A V parfait

Bonjour Quel grande satisfaction d avoir un S A V compétant En effet j ai rencontré un soucis avec mon appareil Il a suffit d un appel téléphonique et le problèmes a été réglé a 100% Un grand merci À recommandé Rami Piero

pas livré les bons produits

REFUSE la palette à la livraison Erreur de plusieurs articles sur notre commande.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gemakkelijk en snel

Ik heb reeds een tweede friteuse besteld omdat ik tevreden was met de eerste. Prijs - kwaliteit niet te verslagen volgens mij. Leveringen zijn snel en probleemloos verlopen.

Snelle levering, en het apparaat is zoals op de site

goed en snel mooi bedrijf

goede en snelle levering

Nooit iets kopen garantie tot de deur

Ik heb een slushmachine gekocht binnen 3 maanden kapot, als je ze belt beloven ze je van alles maar waarmaken nooit, dan kan je ook niet meer in contact komen met ze het zijn profesionele oplichters, zeer slechte producten en onbetrouwbare personeel , nooit iets kopen bij ze is weggegpoid geld

Geweldig!!!

Voor het eerst een bestelling gedaan ,heel vriendelijk geholpen via chat en telefonisch voor informatie nog over de friteuse. Heel snel geleverd en gemakkelijk in onderhoud door inductie. groetjes Brigitte

Goede service en goed apparaat

Het contact was persoonlijk en gericht. Er werd gebeld wanneer de levering het beste uit zou komen wat als erg positief is ervaren! Apparaat was goed ingepakt en werkt perfect!

Excelente

El proceso fue sencillo, el equipo llego en los 5 días hábiles establecidos. Compre los discos para cortar en dados los vegetales, el de las patatas y el de rebanadas de 10 mm que necesitan estos dos para trabajar. Todo trabaja de maravilla

• ¿Nos recomendarías?

Mala

No a llegado todavía el pedido que se hizo el 1 de septiembre

• ¿Nos recomendarías? No

Snel en vakkundig geholpen

Diagnose was snel gesteld en ik ontving snel een link om het onderdeel te bestellen.

Goede service en snel geleverd, enkel de indicator van levering is niet zo relevant, in mijn geval kreeg ik een mail met de indicater van levering, die dag van levering vrij genomen want ze zouden s'morgens leveren. S'middags gebeld bleek hij pas de andere dag geleverd te worden. Dat was een beetje jammer want dat kostte mij wel een snipperdag om niets. Al bij al wel zeer snel en netjes in huis.

Über Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden