Kwaliteit snel geleverd

Snelle service en kwaliteitsvolle materialen aan de juiste prijs

Great

In 3-5 working days I get my fridge.

Todo perfecto

Todos los departamentos nos han atendido con la máxima profesionalidad y eficacia. Muchas gracias!!

• ¿Nos recomendarías?

krachtige machine , is zoals beloofd

Ben oprecht verwonderd dat ik in deze prijsklasse dergelijke krachtige vleesmolen heb kunnen kopen

wat een goed bedrijf die veel voor hun klanten doet

gebeld over wat vragen voor een diepvries die in tweede hands gekocht heb, onderdelen daarvoor gekocht en soepketels nieuw gekocht. snelle service en netjes teruggebeld .

goede service zeker aan te raden aan derde

we waren gewoon aan het kijken er was een vriendelijke medewerker waardoor wij niet te lang hoefden na te denken met wat bruikbare in informatie hebben wij dezelfde dag een order geplaatst.

Very bad service

Last 3 months I paid money they dint send my laders and they are still playing if I called they said we will send you today and we will contant you as soon as possible then no body call me back and no body have As far as this company is bad in service

Mixing Bowl

Very good quality

qualità e disponibilità

great equipment

• Ci consiglieresti? Si

snelle levering ook nadat de eerdere levering foutief was

snelle levering ook nadat de eerdere levering foutief was

Ik blijf achter met een dubbel gevoel.

Product is heel goed maar de levering was dramatisch. Was geleverd op het verkeerde adres en het heeft na een week was pas bekent op welke locaties. Dit is natuulijk de verantwoordelijkheid van de leverancier in de basis maar heeft veel tijd gekost en had mijn product eigenlijk een week te laat wat de nodige complicaties in onze business heeft mee gebracht. Nu heb ik het product (vacuummeermachine) en dit werkt zeer goed! Prijs kwaliteit is ook top.

belle machine

bonjour , ma note serait plus élevée si la notice était traduite en français, c'est dommage mais très important dans l' achat d'une machine . Cordialement .

Bisher hab ich mit dem Gerät selbst gute Erfahrung gemacht.

Alles bestens. Bestellt. Schneller Versand. Wirklich sehr gut. Gerne wieder

Bon rapport qualité/prix

vitrine parfaite pour mettre en avant des produits à vendre et à garder au frais, à un prix intéressant. Livraison rapide. service client facile à joindre et arrangeant malgré la barrière de la langue

Goed product, snelle levering, zeer goede website

Goede service, snelle levering, goede website

Très bonne prestation

Sérieux et rapide Équipement de bon rapport qualité prix Frais de port élevé pour la France

Fast, Easy, Stress free

Very Efficient, Great product

Snelle levering in Spanje.

Prima frituur gekocht via de website. Duidelijk, makkelijk en nette factuur. Snelle levering via DHL in Spanje.

Eine super Erfahrung dieser Fleischwolf leise kraftvoll und schnell nur zu empfehlen

Sehr guter Kundenservice die Beratung erstklassig.

Geweldig keukenmachine

Het is een hele fijne mixer, werkt super en waar ik noch blijer van wordt, is erg stil! Ik heb ook die van 10 liter en nog steeds erg tevreden. Veel snelheden mogelijk. Een persoonlijke min punt, maar niet storen, zijn die gaten onder de mengkom, vind ze aan de scherpe kant en blijft water in zitten. Levering en contact ging snel en probleemloos. Ik raad dit product zeker aan!

Pratico e veloce

Buona qualità, spedizione veloce ottimo rapporto qualità prezzo.

• Ci consiglieresti? Si

Excellent service

Find your company proffesional

Goed service

Mooi equipment

Article conforme et de bonne qualité

Article conforme et de bonne qualité, et envoi très très rapide. Je recommande

Goede site om te bestellen. Bij vragen binnen een dag antwoord ontvangen. Levering van product was netjes!

Über Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden