Duidelijke site, snelle levertijd en goed product

Bij schaarste product kon maxima mij maximaal helpen

Vrieskast gekocht, direct leverbaar en zelf opgehaald iedereen in de keten was vriendelijk en behulpzaam.

super snel en goeie vriezer!

super snel geleverd, zelfs in deze bizarre tijd. Vriezer doet het perfect, goede prijs en kwaliteit

bon suivi de commande, bon matériel à l'usage, donc bonne satisfaction

compétence, sérieux

Absoluut een 10

Oké de oven werd wat later geleverd maar dat stond keurig aangegeven op hun site dus bij bestelling kun je daar weinig over zeggen immers je weet het. De levering was zeer correct, goed verpakt en netjes afgegeven aan de deur. Bij éérste gebruik ruikt de pizza oven even maar dat wordt ook gezegd, ff goed opstoken en even aanlaten. de binnenverlichting was na 1 uurtje gebruik defect, ff gemaild binnen 2 dagen een nieuw ovenlampje in huis wat het overigens perfect doet. Het gebruik is magistraal goed, we gebruikten altijd de Miele inbouwoven maar deze haalde de temp niet, en dan doen de zelfgemaakte pizza's het ook niet goed. Dat waren we oprecht beu en zodoende bij dit bedrijf een originele pizzaoven gekocht. Nouuuuu wat een wereld van verschil. Super heerlijke pizza's, je merkt 100% het verschil en het loont zich echt om deze oven te bestellen. De oven haalt zijn 350 gr temp wat nodig is voor een goede pizza. Wat ook fijn is dat - tenminste onze bestelde oven - dat we met één stopcontact genoeg hebben - en toch 350gr wordt bereikt. Mailverkeer op en top, de technische dienst een pluim (afwikkeling lampje) en de levering ook heel netjes. En eerlijk als iets niet goed zeg ik het ook, maar als iets perfect is mag je het ook zeggen en dat doe ik bij deze........ dikke 10 van ons voor jullie.

Blij met stopbus

Ik heb een stopbus besteld van 3 liter. Levering was snel en keurig verpakt. Inmiddels ook gebruikt deze stopbus had ik veel eerder moeten hebben, je draait nu veel sneller worsten. Achteraf had ik nog een vraag over het schoonmaken van de drukplaat, gebeld met Maxima en goede uitleg gekregen van hoe dit moest. Nee zeer tevreden over het bedrijf en het apparaat.

Supersnelle levering, goed product

Vrijdagochtend bested en zaterdag in huis. Degelijk ,stevig en eenvpudig ontwerp. Het enige dat ik mistte was een kleine beschrijving hoe de losse onderdelen tot een geheel moesten komen.

bonne entreprise

super pro bonne entreprise a recommander

niet goed uitgelegd in de beschrijving

wij weten niet waar de twee geleidingshekken moesten worden geplaats dit was niet uitgelegd in de installatie en ook de fotos waren niet zichtbaar dus toen we er een biefsteak instaken maalde hij gewoon kapot tussen de twee assen met als gevolg veel kuiswerk om dat vlees van tussen de assen te krijgen

Response from the business owner

Beste, Zojuist hebben wij elkaar even gesproken over de vleesvermalser. Ik hoop dat het voor u nu duidelijk is hoe de geleiders in de machine horen en hoop dan ook dat dit het probleem zou moeten verhelpen. Zoals aangegeven wil ik u vragen om de volgende keer bij het gebruik te filmen, mocht het dan nog niet goed gaan stuur deze video naar ons en dan zullen wij met u zoeken naar een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Team Maxima

Eenvoudig en snel !

Gebruikersvriendelijk en werkt prima !

Zeer voordelig, goed en volgende dag in huis. En dat tijdens de corona crisis.

Snelle levering en mooie vriezer

Prachtige diepvrieskist voor een aantrekkelijke prijs. Tot op heden zeer tevreden

Experienced superb customer service

From start, that is, enquiries, to purchase and eventual delivery of item, it has been a pleasure to deal with Maxima Kitchen, a company, unfortunately for me, I had not heard of before, living in the UK. In addition the item looks good aesthetically and very pleased with the purchase.

Jammer maar beloofde churrosmix niet ontvangen...

Hopelijk komt dit vlug in orde dat kan ik mijn score aanpassen...

Response from the business owner

Beste Tamara, Gezien de huidige omstandigheden met het virus duurt het helaas langer voordat u het binnen heeft. Uiteraard doen wij en onze partners onze uiterste best om dit zo snel mogelijk bij u te leveren! U zal binnen enkele dagen de mix thuis ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Maxima

Professionnalisme

Parfait

Superb service, could not be more helpful.

Really pleased with our items. The live chat was really useful. Under challenging circumstances items delivered really quickly. Thank you

Prima verlopen en snel geleverd.

Alles vlotjes verlopen ook comunicatie via de website verliep vlotjes. Enige - puntje was dat je de wielen onder de diepvriezer nog zelf moest monteren.

Zeer goede service en hulp

goede hulp bij keuze

Goed dienst.

Goed.

Excelente

Buen producto, alta calidad de los materiales

• ¿Nos recomendarías?

Tot zover ben ik zeer tevreden of zowel het product als het bedrijf

De diepvrieskist staat pas een week of twee dus over eventuele problemen in de toekomst en de afhandeling daarvan kan ik me niet uitspreken. Maar ik durf wel te zeggen dat ik erg goed, vriendelijk en vlot geholpen ben bij mijn online zoektocht en de vragen die ik had. Vanaf bestelling tot aflevering is het overzichtelijk en duidelijk afgehandeld. Ik ben zeer tevreden.

Dissatisfied on the length it took for delivery

Disappointed on how long it took from order to delivery-1 week and 3 days (10days). No communication from company .

• Would you recommend us? No

Doet perfect wat hij moet doen neemt elk ingrediënt mee op niets blijft achter. En bijkomend groot plus punt is het geluid zo stil. Echt een aanrader.

Mooi product

Een mooie prijs/kwaliteitsverhouding alleen kon de verpakking beter. Door transport heeft het apparaat wat estetische schade opgelopen.

Mit der Abwicklung der Bestellung und der Inforation zur Realisierung des Kaufes war ich sehr zufrieden. Lediglich die Auslieferung an mich war problematisch, da das Logistikunternehmen überfordert schien, die Lieferanschrift zu finden. Erst nach Einflussnahme der Fa Maxima konnte das Problem schnell gelöst werden. Dafür danke ich Maxima der durch gute Kommunikation mit mir das Problem Schnell klären konnte. Auch für die unkomplizierte Kulanzgewährung für den Transportschaden bedanke ich mich. Bis zum nächsten Einkauf verbleibe ich

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

About Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted