Zeer prettig bedrijf met een duidelijke website en snelle order afhandeling.

Fijn en vriendelijk bedrijf om zaken mee te doen. regelmatige updates over de status van verzending. Goede logistiek die veilig je bestelling vervoert en zeer vriendelijke medewerkers. Je krijgt veel waar voor je geld.

Buono, ma migliorabile di molto

La resistenza in basso andrebbe isolata meglio perché fa fondere il ripiano sottostante, compresi i gommini di sostegno. La pietra refrattaria non è idonea alle pizze professionali, in quanto rilascia troppo calore e troppo velocemente. Manca la possibilità di avvicinare la pietra alla resistenza superiore per migliorare la cottura.

• Ci consiglieresti? Si

Tres bon report qualité prix

Très professionnel

Efficient and excellent product

Fast efficient delivery and excellent product

Cuisine depuis 25ans

Premier contact Dommage que la notice soit en néerlandais et anglais Pas notice en français Je vais l utiliser samedi pour faire du boudin blanc

Deze bedrijf heeft perfect service

Pessima

ho ricevuto la merce errata e nessuna risposta, nessuna assistenza

• Ci consiglieresti? No

Geweldig!!

Super ik ben zeer tevreden

Muy profesionales

Hemos pedido varios productos y entre estos 1 microonda y llego golpeado, y en seguida nos han facilitado uno nuevo y recogido el producto defectuoso.

• ¿Nos recomendarías?

Service rapide, disponibilté, rapport qualité/prix impeccables

je cherchais un four à pizza compact et, après pas mal de recherches, je suis tombé sur le site de Maxima; j'avais quelques questions concernant un four qui m'intéressait et j'ai utilisé leur chat en ligne (heures ouvrables)et j'ai obtenu mes réponses en moins de 5 minutes en français (je suis belge) via une personne qui m'avait l'air tout à fait charmante; j'ai donc commandé ce four un lundi vers 10h et à ma grande surprise il a été livré le lendamain (via dhl) matin en moins de 24h donc ! encore mieux qu'amazon !! le four est de qualité impeccable, tout inox pour un prix moindre que des modèles identiques trouvés sur le net, des pièces détachées sont également disponibles ce qui est un plus ! je recommande donc vivement cette société Maxima qui offre des services et des produits de rapport qualité/prix excellent

Very compact and sturdy.

Very impressive.

Een geweldig bedrijf

Snelle levering goed bereikbaar goede apparatuur voor een redelijke prijs ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen vrdg Harry

Ottima scelta

Ottima qualità del prodotto facile da pulire risultato eccezionale......

• Ci consiglieresti? Si

Snelle levering en prima apparaat!

Zeer tevreden, zowel over de service ( snelle levering) én het geleverde apparaat!

Great

The mixer was delivered in perfect condition. I was pleasantly surprised by the quality of the product and the packaging.

Snelle bediening

Heb mijn bestelling op een vrijdagavond geplaatst en kreeg de melding dat ik ongeveer 3 werkdagen moest wachten eer ze bij mij ging zijn. Mijn verbazing was dan ook groot dat maandagnamiddag ineens een leveringsdienst met mijn pakje voor de deur stond.

Très satisfaite. Livraison rapide et produit de top qualité !

Gaufrier en grande enseigne pas top. Je visite internet et trouve Maxima avec des gaufriers spéciaux. En 2 clic je commande et en peu de temps je suis livrée. Depuis je fais des galettes cœur au grand plaisir de toute la famille et sans en rater une.

Snelle levering . Product zoals omschreven Chauffeur van Brouwer vriendelijk en behulpzaam

Toppie

Goede winkel mensen zijn vriendelijk en je word goed geholpen met goede uitleg gewoon goede zaak aanrader als je horeca spullen nodig hebt

Excelente, pero todavía no probé su funcion

Ha llegado rápido y esta bien presentada,aún no probé,comofunciona a

• ¿Nos recomendarías?

Goede service, fijn contact en betrouwbaar

Snel geleverd, goed verpakt . Prachtige friteuse.

TOP WARE, SUPER ZUVERLÄSSIGE LIEFERUNG

Top Zustellung durch DHL. Bin sehr zufrieden. Lg christoph

Excellent product and excellent service

Excellent

About Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement