Excelente

El proceso fue sencillo, el equipo llego en los 5 días hábiles establecidos. Compre los discos para cortar en dados los vegetales, el de las patatas y el de rebanadas de 10 mm que necesitan estos dos para trabajar. Todo trabaja de maravilla

• ¿Nos recomendarías?

Mala

No a llegado todavía el pedido que se hizo el 1 de septiembre

• ¿Nos recomendarías? No

Snel en vakkundig geholpen

Diagnose was snel gesteld en ik ontving snel een link om het onderdeel te bestellen.

Goede service en snel geleverd, enkel de indicator van levering is niet zo relevant, in mijn geval kreeg ik een mail met de indicater van levering, die dag van levering vrij genomen want ze zouden s'morgens leveren. S'middags gebeld bleek hij pas de andere dag geleverd te worden. Dat was een beetje jammer want dat kostte mij wel een snipperdag om niets. Al bij al wel zeer snel en netjes in huis.

excelente

excelente

Ottima

E' arrivato tutto in un batter d'occhio, e al prezzo molto economico.

• Ci consiglieresti? Si

livraison en 4 jours, produit parfait

laminoir parfait

Very Good

Also the Attention of the Client is very good

• ¿Nos recomendarías?

Efficacité rapidité

Matériel (coupe tomate) très efficace Correspond à nos attentes.

Plezierig

Online mooie vrieskist gevonden die voldeed aan al onze wensen. Plezierige communicatie met de verkoopmedewerker. Kwamen ons fijn tegemoet op een aantal wensen. Hoewel werd gewaarschuwd dat vanwege Corona het verwerken 3 dagen extra ging duren, kreeg ik 's nachts een email dat ze de volgende ochtend gebracht zou worden. Net iets te snel. En grote nadeel, de nieuwe vrieskist werd op pallet in de ruimte neergezet en verder moesten we het maar zelf oplossen. Oude werd niet gedemonteerd en niet meegenomen. Nieuwe werd niet gemonteerd en niet aangesloten. Dat kan nog stapje beter.

super

Prima opvolging bij bestelling tot levering. Wanneer ik een vraag had en stelde, werd die direct nagekeken en opgevolgd

Snelle reactie op mijn vraag.

sur le cite maxima kitchen une personne repond a vos questions en francais

Une bonne expérience d'achat tables inox sala dette et pétrin délais tenues. merci a Marianne qui parle le français disponible et efficace pour le suivi des commandes.

Ottimo prodotto ed arrivato velocemente

E' la prima volta che acquisto in Maxima, ma ho un'ottima esperienza

• Ci consiglieresti? Si

Fijne webshop

wacht nog op een nalevering van producten die niet in stock waren....

Bestelde onderdelen binnen 2 dagen geleverd.

Werk gemakkelijk en correct!

Fantastische vrieskist, de juiste maat en ruimte zat.

Makkelijk te bedienen en op temperatuur in te stellen. Inmiddels alweer gevuld met alles wat uitpuilde in de keuken vriezer en nu ook veel beter overzicht in wat er al thuis op voorraad ligt. Hadden we veel eerder moeten doen een vrieskist. Ik koop nu efficiënter in wat betreft diepvries producten.

Redelijk goed

Heel lang gewacht op bestelde artikel en alsnog niet in gewenste kleur Voor de rest tevreden

Fantastisch!

Wat een fantastisch apparaat de planeetmenger Maxima en wat een supersnelle levering.... helemaal blij ermee!

Zeer professioneel

Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en hulp.

Top! Goede service en snelle levering

Geweldig apparaat! Top! Goede service en snelle levering!

snelle afhandeling.

de dag na plaatsen van de bestelling kreeg ik een ontvangst-bevestiging. Helaas geen factuur erbij. Weer een dag later wel een factuur, direct betaald. Prima verwerking in gang gezet. Via DPD verzonden. Volgende dag afgeleverd. Echter: Er werd gevraagd thuis te zijn, er werd NIET aangebeld maar pakket in de brievenbus gedeponeerd. Helaas beschadigd: gat van 3x3 cm erin. Gelukkig waren alle kleine onderdelen nog in het pak aanwezig. Dit had fout kunnen gaan. Voor klant is onnodig thuis blijven onnodige belasting!

Pas 1 keer deeg gekneed en de soepelheid van machine,viel meteen op. Het deeg was ook beter dan voorheen ,

Keurige en snelle communicatie

Wij kochten voor ons bedrijf een planeetmenger die helaas te klein bleek te zijn. Netjes en snel (we moesten wachten op nieuwe voorraad) om kunnen ruilen voor zijn grotere broertje. Top!

About Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement