Mooi product

Ik heb hem nu 2 keer gebruikt ben zeer tevreden. Vindt het alkeen jammer dat alkeen bij de dubbel bak ern af tap kraan zit. Had het fijn gevonden als deze ook op de 4 liter bak had gezeten

Satisfactory

None surprise, everything was as expected. At first sight, the fridge and freezer look pretty good. After having a very bad experience buying equipment from GGM a german firm. The Dutch haven,t disappointed me.

Fantastic

Ordered a bottle cooler fridge from Dublin, Great price fast delivery. When we opened unfortunately it had some damage to a removable part, got on to Maxima and they were absolutely brilliant in there replies and had a new part sent out without any quiries or questions. Thank you again for your top class customer care. Would highly recommend for amazing service and a great product.

De machine werkt perfeckt geen probleem met op starten alles van goede kwaliteit en zeer goed en simpel schoon te houden.

Materiel de qualité livraison express

Nous avons commander une machine pour faire les churros nous en sommes tres content et puis une machine a panini nous allons l essayée ce week end Mais pour l instant nous sommes content de nos achats rapidité de livraison facilité de commander

Parfait comme toujours.

Cliente depuis quelques années. Je suis très contente des produits maxima kitchen et les recommande +++

Ik heb nu een worstvulapparaat voor de rest van mijn leven, degelijk onverwoestbaar en ook nog mooi!

Na een snelle levering een goed verpakt product ontvangen. Valt niets op aan te merken.

Bon produit qualité au rendez-vous.

Bon produit qualité au rendez-vous.

Zeer goed. Communicatie is top.

Zeer goede ondersteuning. Hierdoor super snel de juiste artikelen in huis. Perfect!!

Snel, correct en transparant

Levering in BE binnen de week. Een perfecte flow van mails waarmee betaling/levering kan opgevolgd worden. Stevig verpakt.

Ik ben super te vrede

buena

Ràpida, tanto en la forma de pedir como en recibir materiales.

• ¿Nos recomendarías?

Je recommande

Livraison impeccable. Très bon produit. Je recommande.

Zelfs in 1 woord GEWELDIG

Snelle levering op de hoogte gebracht wanneer de machine weer voorradig was en vooral een super machine

eerlijk en correct

eerlijk en correct

helemaal goed

Achat d'une friteuse

Bon produit rapport qualité / prix Facile à nettoyer

Geweldig zoals altijd

Service en klantgericht, Maxima Kitchen doen wat ze zeggen, je kan erop vertrouwen.

Good service. Excellent product

All good. The product is really good. Packing was perfect. Delivery as promised. If you have questions, they are answered promptly.

heel goede ervaring ben blij met het product

Super tevreden!

Zeer snelle levering, was de volgende dag al geleverd. Tevens ben ik erg tevreden met de planeetmixer. Wat een machine! Echt een pronkstuk en ook nog betaalbaar ook. Mijn huis is omgetoverd tot een bakkerij :-)

Erg tevreden

Mooie, robuuste, sterke machine

Een machine die doet wat hij doen moet.

De mengmachine van Maxima is een topper, mengt zonder moeite 2kg gehakt of 3,5kg gehaktsnippers in de 7 ltr mengkom, echt een aanrader.

gute Kommunikation

gute Ware!

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.