ik had iets meer uit moeten geven!!

het product was niet duur maar de kwaliteit is ook niet echt profecioneel te noemen prijs kwaliteit is op zich goed

RAS

Très bon produit cependant les poignées tenant les paniers se décrochent trèsfacilement ; problème lorsqu'il est plein !!!!cela reste assez dangereux !!!

très bon matos très correct

très rapide pour la distance merci

Vriendelijk te woord gestaan, de order correct ontvangen.

Prettig, vriendelijk en correct. Ook een compliment aan de bezorger, vriendelijk en correct.

Very proffesional.

Was really easy to do a whole process. Chat agent was available all the time. Delivery was quick. Items were packaged and protected excellent. Looking forward to buy more things.

super

goede bestelservice en kwaliteit artikelen

Bestelling snel verwerkt en bezorgd

goed, maar ik wilde nog bellen misschien nu gelijk melden, de deksel van de maxima zijn ringen opgeplakt, deze hebben losgelaten, dat is niet zo handig.

conforme, rapide et bien emballé

choix facile sur le site, le matériel corresponds a la description, livraison rapide et en bon état; la friteuse fonctionne très bien.

Absolut professionell

Klar definierter Webshop Einfacher Bestellvorgang Rascher und professioneller Versand! Ware entspricht meinen Vorstellungen. Ich bin begeistert!

super

Hele snelle levering en handig in elkaar te zetten, en daarbij nog eens een stevige kwaliteit!!

Top Leistung Top Service

Der Kundendienst arbeitet sehr schnell und ist top organisiert. Da können sich so manche Dienstleister in Deutschland eine Scheibe abschneiden. Einfach TOP und jedenfalls zu empfehlen.

Ottima

Prodotti di ottima qualità

• Ci consiglieresti? Si

alles perfect geregeld

Goede service ik had als leverancier wat verzoekje,s ander aflever adres etc. dit is allemaal zeer goed geregeld. dit Bedrijf staat nu in ons Leverancier bestand. Dank !

Stipt en correct

Opvolging van bestelde materialen ok

Snelle levering en goed product.

Genial

Entrega muy rapida 5 dias,producto muy bueno precio calidad muy buena.

• ¿Nos recomendarías?

Perfect quality

I bought one Maxima Kitchen Equipment, but part of it damaged during shipment. Maxima service team respect my choice to return the product and do full refund. But the product it self is really amazing and manufactured with very high quality, I recommend this company.

La planetaria è eccezionale

Velocità nella consegna ma soprattutto la macchina è seria

• Ci consiglieresti? Si

satisfait

Reçu bine emballé et en parfait état, 4 jours après la commande. Très bien.

prestation conforme et rapide

conseil téléphonique pertinent, en français, livraison rapide et sans dégât. Je n'ai pas encore installé l'appareil, je dois faire un peu de place auparavant. Merci.

Schnelle Lieferung

Der Fleischwolf ist sehr stabil und gut verarbeitet. Der Einfüllteller ist nicht so gut. Er ist sehr klein, billig wirkend und nicht gegen verdrehen fixiert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Fijne ervaring, snelle service

Onze aankoopdienst (overheid) is snel en professioneel geholpen. Al onze vragen werden tegemoet gekomen. De aangekochte goederen werden goed geleverd. Onze medewerkers zijn enthousiast. Bedankt

Todo perfecto

Buen servicio al cliente, comunicaciones excelentes, buenos precios y envíos rapidísimos

• ¿Nos recomendarías?

super bien fini bonne qualité

super matériel propre de finition bon matériaux un petit - a mon gout manque quelque pal

Excellente expérience. Une entreprise très professionnelle.

Ce n’est ma première commande chez eux et je n’ai jamais été déçu. Une entreprise très professionnelle.

À propos Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement