Goede service/backoffice

Vaatmachine besteld en was beschadigd, contact opgenomen en zou dezelfde dag nog gebeld worden. Dit is ook gebeurd. Het bedrijf heeft zich coulant opgesteld en naar wens de situatie opgelost.

Goede en snelle levering onderdelen

Het is jammer dat de vervoerder DHL een steek heeft laten vallen, Door dit bedrijf onnodige kosten gemaakt, om het tweede bestelde onderdeel retour te verzenden naar de Fa. Maxima, doordat wij dit pakket niet gelijk retour konden geven met DHL.

Snelle levering, goede service

Voor de zwemvereniging een dubbele friteuse besteld. Snel en keurig geleverd. Friteuse werkt prima. Na een telefoontje dat ik de bon kwijt was, goed geholpen en direct een nieuwe factuur opgestuurd gekregen.

Boutique parfaite. Livraison parfaite

Produit conforme, très bien emballé dans une caisse bois. Livraison rapide.

Prima communicatie, goede levering, uitstekend apparaat

Degelijk betaalbaar materiaal

Bakplaat volledig naar wens,degelijk,mooi en prijs kwaliteit zeer goed

Très fiable et très rapide, a recommander sans hésiter.

j’ai effectué une commande et j’ai reçu mon colis le lendemain, je suis très satisfaite.

Fantastische kwaliteit

Een mixer en een fondant uitrolmachine gekocht fantastisch om mee te werken ik ben zeer tevreden voor mij geen ander merk meer

De frituurpan werkt super stukken beter dan zoon hobby pan

Stille machine, schud wel erg

Een fijne stille machine. Beschermkap krijg ik er niet vanaf, hier moet ik steeds mijn man voor roepen, en die krijgt hem er ook bijna niet af. De machine schud wel erg.

A recommander

Top qualite et livraison tres rapide Merci a vous

schnelle Lieferung, perfekt

Leider, haben sie wenig Mitarbeiter, die deutsch anworten. Muss aber sagen es war super , wie sich alle um mich bemüht haben um mir antworten auf meine Fragen zu geben. herzlichen Dank

Goede kwaliteit voor een betaalbaar prijsje

Zeer te vrede, mooi en sterk. Werkt goed.

Have nothing to say but was very helpful and kindness

Perfekte Abwicklung der Bestellung

Gerne wieder!

Snelle afhandeling en verzending.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en heel tevreden?

Service sérieux et top

Produits de qualité et livraison rapide

Zeer snelle levering

Geluids loos

Snelle levering en goed advies

Snelle levering, goed advies en breed assortiment

Snelle levering én goede prijs/kwaliteit verhouding

Zowel de levering als de prijs/kwaliteit van het product is prima!

Prima uitleg goede kennis van wat ze verkopen

Ik ben zeer tevreden

super service

j'ai conseille Maxima chaleureusement : super et vite service, très precis et les électro sont de bon qualité Merci et à la prochaine Simona

Snel en goed.

Doet wat het belooft. Snelle levering. En goede kwaliteit

Super service et rapide

Voila j ai commander mon produit bien détaillé. Livraison rapide

mooi afgewerkte goede schalen en een snelle levering

Wij hebben veel plezier met de nieuwe schalen ,ze blijven recht en zijn na gebruik makkelijk schoon te maken.

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.