Très bien

Livraison rapide et bien emballée

Zeer uitstekende service

Zeer positieve ervaring perfecte levering en dit zeer snel.

Mikrowelle bestellt

Mikrowelle bestellt, pünktlich und gut verpackt geliefert.

snelle en goede service

zeer goed

Keurig in de showroom geholpen het product voldoet aan onze eisen

Mijn ervaring staat hier boven.

Goede service en prima producten

Ik ben blij met de producten en de prijzen van Maxima. Reageren vaak snel op de mail en komen met goede oplossingen.

Bestelling en levering prima voorelkaar

Alles prima voorelkaar

Service rapide

Vendeur sérieux et attentifs, réponds a nos questions ,livraisons rapides.

très bien sauf le mode d'emploi pas très clair

très bien sauf le mode d'emploi pas très clair

perfect in orde

correcte afhandeling en snelle levering

Goede snelle communicatie en levering. Poten van de tafel waren beetje moeilijk te installeren maar kan best dat dit normaal is bij RVS. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Zal er zeker weer een (derde) keer bestellen!

ottimo

ho comprato un cutter , il prezzo è ottimo e la spedizione veloce , ben imballato . il cutter funziona perfettamente sono molto soddisfatto

• Ci consiglieresti? Yes

Geweldig. Goed apparaat

Geweldig en vlot en super apparaat

Prijs kwaliteit tot nu toe nog dikke Prima!

Wowww.

Planeet menger 7 liter besteld. Mooie machine. Stil, krachtig en mooi van kleur, pastel blauw. Zware degelijke kwaliteit. Kneed moeiteloos een deeg voor 2 volkorenbroden. Snelle en correcte levering.

Prima product en service.

Mooie koeling. Levering ging zoals afgesproken (even een belletje van te voren ivm niet aanwezig op aflever adres) Nette prijs

Goed, goedkoop maar transportdienst laat de wensen over.

Voor alle duidelijk, ik ben heel tevreden over Maxima Kitchen Equipment! Ik ben daarentegen helemaal niet tevreden over de transportfirma in België! Die is niet wat het moet zijn. Je moet langer op je levering wachten dan voorzien of aangegeven wordt. Levering binnen de 2 werkdagen is hier nooit het geval! De transportfirma heeft hier altijd uiteenlopende excuses voor, hetzij is de straat te klein om er te geraken, of het is marktdag en ze geraken niet tot in het centrum, ofwel mag er maar geleverd worden in het centrum tot 10u30, enz.! De laatste twee toestellen kwamen zelfs gedeukt toe, wat suggereert dat de transporteur niet al te voorzichtig omspringt met de toestellen!

prima behandeling en vlotte levering

prima behandeling en vlotte levering

Zeer correct bedrijf

Zeer snelle levering Mooi product Vriendelijk geprijsd Helaas voor mij te groot Binnen enkele dagen aankoop bedrag terug gestort

Dopo 2 ore la piastre sono ancora calde !

Con questa piastra per adesso ho cucinato solamente verdure e tostato delle fette di pane... tutto ottimo. Per tostare il pane ho usato 150° poi ho spento la piastra, e dopo un'ora senza riaccenderlo ho tostato dell'altro pane.

• Ci consiglieresti? Yes

Ze doet wat ik wil!🥳

Na het voorwerken van 42 kilo slagroomtruffels en 2 grote bakvormen met Nougat de Montélimar te hebben gemaakt, kan ik zeggen “ ze doet precies wat ik wil”! Ik maak zo ontzettend veel van van alles dat ik bang was dat ze het misschien niet aan zou kunnen. Nu ga ik nog 7 taarten maken voor mijn zoons verjaardag en daarna mag ze even uitrusten. Ik stond in dubio bij de aankoop, of de planeetmenger van 10 liter of deze. Ik ga nu wel sparen voor de 10 liter planeetmenger omdat ik toch altijd wel heel veel heb en dan wat meer in één keer kan doen. (Ook brood etc.) Mochten jullie nog testers nodig hebben dan weten jullie nu dat ik wel een goeie ben die hem héél uitgebreid gaat testen op al zijn kunnen! Groetjes Natascha

Sehr gutes Preis/Leistungsverhältnis bei kompetenter Betreuung

Der Artikel war nicht auf Lager, aber die konkreten Vorschläge zu den möglichen Alternativen waren kundenfreundlich und wurden dann auch korrekt eingehalten. Alles war durch und durch seriös. Der Artikel wurde dann pünktlich geliefert und wir sind mit der Qualität sehr zufrieden.

Just perfect.

Maxima kneedmachine gekocht, 7 liter versie. Wat heb ik een spijt dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan. Prof kwaliteit voor een hele mooie acceptabele prijs. En geruisloos en moeiteloos een deeg voor 2 volkorenbrood en kunnen kneden. Echt helemaal geweldig.

Levering niet vlekkeloos

De bestelling werd in eerste instantie niet naar het juiste adres gestuurd. Is wel netjes opgelost. De worstvuller (3kg) werkt verder prima en is eenvoudig te reinigen na gebruik.

Beste Peter, Vervelend dat de verzending niet goed is verlopen. Ter compensatie sturen wij u een leuk presentje en heeft u per mail een kortingscode ontvangen. Toch vinden wij het fijn om te horen dat de machine zelf goed bevalt! Mvg, Team Maxima

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.