Slechter vaatwasser

Na enkele keren de vaatwasser te hebben gebruikt merkten wij dat deze niet goed afwaste. De temperatuur hoger gezet, zoals het stond in de handleiding. Dat hielp wel om de vaat te doen. Maar er komt nu verschrikkelijk veel stoom uit de deuren tijdens het opwarmen van water en nog meer stoom tijdens het doen van de vaat. Nog nooit gezien dat er zoveel stoom uit de professionele vaatwasser komt tijdens de werking, maar volgens Technische dienst van Maxima is dat normaal. Ik raad het zeker niet aan!

Geen of slechte service

Machine is stuk. Foute support. Niet bereikbaar. Tekefoon wordt niet opgenomen.

Katastrofal!!

Gerät von Maxima defekt! kein Kundendienst, lediglich eine EMail wie man was machen kann... Nie mehr!!!

Snelkoeler / Blast Chiller 3x defect in 6maanden.

Ik kocht daar 6 maanden geleden een Snelkoeler / Blast Chiller - 3 x 1/1 GN. Op die 6 maanden is hij al 3x terug naar de fabriek moeten gaan. Telkens het bedieningspaneel dat het liet afweten... Nu na de 3de keer hebben ze me verteld dat dit de laatste keer was onder garantie. Dus mensen wees niet zoals ik en zoek dus niet het goedkoopste, maar geef liever enkele euro's meer uit voor een degelijke shockvriezer en betere dienst naverkoop! Edit Delete Share

Superslecht

Hebben een slush apparaat een jaar geleden gekocht en vanaf begin af aan alleen maar ellende. Werkt op locatie niet zoals hij moet werken maar als hij bij hun op de werkplek staat werkt hij perfect en is er niks mee aan de hand zeggen ze dan Extra garantie bijgekocht maar daar valt blijkbaar niks onder want we krijgen iedere x weer een rekening Is eerste en laatste x geweest dat we daar iets gekocht hebben

prijsverhoging van 30 euro............

na weken wachten...eindelijk een bericht We brengen je graag op de hoogte dat "Planeetmenger MPM 7L Wit" weer op voorraad is. Je kunt het hier bestellen. heel mooi zou je denken....snel bestellen tocht maar een ander kleur .. en in 1 keer gaat de prijs met 30 euro omhoog van 350,89 voor ........ even chatten en kunnen weer verder met betellen ...nee dus... update vandaag via de nieuwe chat er achter gekomen dat de vpn /cookies de boosdoener was van de prijs

Beste Rutger, Bedankt voor het aanpassen van uw review. Ik zie dat uw planeetmenger vandaag of morgen bij u aangeboden wordt. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team Maxima

Prima afgehandeld

Twee producten gekocht waarvan een verkeerde. Retour gestuurd en volledig bedrag gecrediteerd.

Mijn probleem met retourneren is opgelost door de klantenservice

Bij het retour sturen van een product wordt 20% van het aankoopbedrag eraf gehaald ook als het product in goede staat is teruggestuurd. Bij duurdere apparaten tikt dat toch behoorlijk aan. Uiteindelijk heeft de klantenservice toch besloten mij het volledige bedrag terug te betalen.

Geachte Mr. Nino, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bij het retour sturen van het product wordt er inderdaad 20% van het aankoopbedrag afgenomen, maar dat is uiteraard ook vermeld op onze site en in de retour formulier: https://cdn.webshopapp.com/shops/35752/files/336963996/retourformulier-2020.pdf In uw geval was het artikel niet gebruikt en niet beschadigd naar ons geretourneerd, dat is dan ook de reden waarom wij uw volledige bedrag terug hebben gestort. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Maxima Kitchen Equipment.

Zeer tevreden!!

Na meer dan 50 jaar bakkerij ervaring, met pensioen. Na een paar jaar begon het toch weer te kriebelen. En besloot ik een hobby bakkerij in te richten in m’n tuin. Heb lang gezocht naar de juiste oven en planeetmenger. Uiteindelijk gekozen voor Máxima. En dat werkt!!! Bak weer ons eigen brood, en heel veel lekkere banket producten!! Heb in de professionele bakkerij heel wat ovens meegemaakt, die minder gelijkmatig bakten dan de Maxima MCO 40x60 400 v En ook de planeetmenger (20 Liter) is geweldig. Cees van Veen Zoeterwoude

snel en goed geleverd

Goede levering en nakomen van afspraken.

Mooie apparatuur snel geleverd en werkt geweldig

RVS heel dun uitgevoerd

Alles minimaal qua dikte rvs. Daardoor hangen de verwarmingselementen niet recht en passen de deksels niet goed. Geen verstelbare voetjes dus recht (niet zozeer waterpas) zetten gaat niet. Gebruiksaanwijzing alleen gebaseerd op veiligheid. Staat niets bruikbaars in helaas. Simpel iets als dat het meegeleverde plateau boven of onder het verwarmingselement moet is niet te vinden. Dat je de friteuse niet in bad mag gooien wel! Duurt 16 minuten voordat de pan is opgewarmd. Temperatuur zakt toch best wel veel ( te veel volgens mij) als je de aanbevolen hoeveelheid friet er in doet. Misschien toch beter die 2x8 liter moeten kopen.

Binnen aangegeven tijd aangekomen en werkt prima

maxima top kwaliteit voor een nette prijs

mijn product werd keurig netjes verpakt en op tijd bij mij bezorgd top.

prima service

Snel gereageerd op mijn vraag en duidelijk antwoord en advies.

Top materiaal en mooi afgewerkt

Lekker snel en goede spullen!

Geweldig makkelijk bestellen via de site. Misschien volgende keer even melden dat de chauffeur belt op de dag van de levering over hoe laat hij komt, scheelt ons weer om 07:00 op de zaak te zijn.

Snelle afhandeling

Goede prijs /kwaliteit verhouding

Mooi product en snel geleverd.

Fijne website met mooie producten voor snel geleverd worden.

Een bedrijf met mooie producten

Een bedrijf met een online dienst die goed ingericht is, waarbij het soms gewoon plezierig zou zijn als iets online niet lukt ze even de telefoon pakte en terugbelde i.p.v. blijven mailen. Het was waarschijnlijk mijn onhandigheid, maar het had voor mij het verschil gemaakt.

Productafmetingen op de site kloppen niet.

Ik heb een professionele wokbrander gekocht. Op de site staat een diameter van 25cm. Op basis van deze informatie de pannen aangeschaft, bovendien wil ik geen grotere brander want het is niet voor grootverbruik bestemd. Blijkt de ring 32 cm te zijn (wokpannen van dat formaat hebben geen steel en zijn loeizwaar). En de binnenring 30 cm dus daar kán niet eens een gietijzeren ring met dm 25 cm op.. Ik noem dat misleiding. En nou moet ik een gigantisch apparaat, wat ze ook nog hebben omgebouwd naar Butagas/LPG voor €100,- voor ons, waar ik dus kosten voor heb gemaakt, terugsturen. En helemaal opnieuw beginnen. Ik vind het onprofessioneel. En ben teleurgesteld ook in de reactie van de technische dienst. Ik belde ze namelijk met de opmerking dat er een ring van 32 cm op zit terwijl de site zegt 25cm. Vervolgens duurt het 24 uur voor de techinische dienst terugbelt en ik het uitleg. De goede man zei: ik ga het uitzoeken. Vervolgens belt hij niet maar mailt hij... Dit is het antwoord wat ik krijg: Goedemorgen mevrouw, Het geleverde product die u heeft ontvangen is goed,De opmerking die u maakt over de ring is inderdaad niet goed dit is een  fout op de website ,Dank voor u info, Best regards, Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grußen, Cordialement,  Maxima Kitchen Equipment   Zonder ook maar één vraag of ik dit dan nu wel zo wil hebben... Nou, ik heb geantwoord dat ik nu met een groot probleem zit en hoop dat ze mij gaan helpen dit op te lossen. Ik ben benieuwd Maxima.. Uiteindelijk hebben ze me goed geholpen, maar feit blijft dat de afmetingen niet goed waren en er geen kleiner alternatief was. Ze hebben wel aangeboden alles te vergoeden dus alsnog een voldoende voor de service in tweede instantie.

Beste Saskia, Wij hebben u gehoord en contact gehad hierover. Ik hoop dat alles nu naar tevredenheid met u is opgelost. Wij wensen u nog veel plezier van uw wokbrander en hopen u snel weer eens te mogen ontvangen. Hele fijne dag. Vriendelijke groet, Team Maxima

Ik heb 8 jaren ervaring

Ik kan niet meeting goed omgaan

Uitstekend!

Vlotte levering... materiaal top.

is goed

spullen werden op tijd geleverd

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.