Goeie en snelle info over producten

Goede, vlotte online Q&A mogelijk. Bijna zo goed als ‘live’ een vraag stellen aan de verkoper.

Suuuuuper

Ik ben super tevreden van mijn maxima , de juiste keuze gemaakt door hem aan te kopen

snelle levering vriezer werkt goed

Is zeer goed bevallen

Is zeer goed bevallen

Vreselijk

Vreselijk !!!we hebben een frituur pan meer dan week geleden besteld,nog niks ontvangen.

Beste Vanessa, Wat vervelend te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het voor u nagekeken en zie dat dit bij DHL blijft 'hangen'. We gaan er nu direct mee aan de slag met DHL en mocht het pakket zoek zijn, dan sturen wij u uiteraard uw producten zo snel mogelijk opnieuw toe. U krijgt van mij ook even een email, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden van de levering. Ik adviseer u een volgende keer direct contact met ons bedrijf zelf op te nemen, dan hadden wij dit uiteraard veel sneller voor u kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Maxima

Vlotte, nette bezorging

Na 2 dagen had ik het product in huis. Degelijk verpakt.

Middelmatig

Ik heb een nieuwe koelkast van 600 liter genomen om daar tevens bier mee te koelen. Nu is het probleem dat als ik hem op 5c zet hij oploopt tot 8c om dan pas aan te gaan en terug te koelen naar 3.5c. Ik vind dat het veel te ruime band. Gebeld ja dat hoort zo kan niet anders. Na een week of twee kreeg ik een mail met de aanwijzing hoe ik het wel aan kan passen das toch netjes.

Goedemiddag, Bij bijna alle koelingen is een schommeling in de temperatuur aanwezig. Dit is nodig om het koelsysteem drukvrij te laten worden, voordat de koeling weer inschakelt. Het product zal uiteraard niet schommelen in temperatuur. Deze zal de gemiddelde temperatuur aannemen. De schommeling in temperatuur kan worden verkleind naar 2 graden, wij hebben u een stappenplan toegestuurd hoe dit te doen. Een kleinere schommeling in temperatuur kan schade aan de koelmotor en koelsysteem veroorzaken. Veel merken zetten een vertraging aan op het display, waardoor deze schommeling niet zichtbaar is. Dit is bij onze koelingen ook mogelijk, maar raden we af, omdat dit een vertekend beeld geeft van de werkelijke temperatuur. Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft, horen we dit graag. Vriendelijke groet, Team Maxima

ik wacht nog op antwoord

Ik heb een geluidsfragment gestuurd en ik heb nog geen reactie gehad

Beste Danny, Uw email was in de spam map belandt, maar ik begreep dat er inmiddels contact is geweest. Hoop dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord. Vriendelijke groet, Team Maxima

Hij stil hij zou wel wat lichter mogen zijn dat is misschien min puntje

Snel en vriendelijk geholpen

Het is makkelijk om contact te krijgen en er word snel terug gekoppeld om een oplossing te zoeken

Voldoet geheel na eerste proeve van bekwaamheid

Snelle levering in goede verpakking. Stevig apparaat dat goed oogt in de keuken. Eerste ervaringen met maken van zoete broodjes waren goed, was appeltje eitje. Ook te verwachten bij deze sterke motor in machine. Daarna zware brooddeeg, ook geen verschil te bemerken in de werkwijze, perfect. Nu hebben we deze keukenmachine een goede week in huis. Als we over een paar jaar dezelfde ervaringen mogen opdoen dan zijn we zeer content met de gemaakte keuze.

Correct afhandelen bestelling en snelle ontvangst zeer tevreden.

Goede prijs / kwaliteit, zeer snel geleverd.

Het toestel werkt zoals het moet. De thermostaat is nauwkeurig en het toestel is in rvs uitgevoerd. Ook het vermogen is toereikend. Enig minpuntje voor mij : de bevestigingswijze van het handvat aan de korf is nogal onstabiel.

Ontzettend blij

Goed maar niet zo als het moet

Over verzendkosten tellen jullie btw wat niet mag

Beste Marianne, Via een privé mail heb ik u hierover geïnformeerd. Helaas krijg ik geen reactie meer van u. Als bedrijf moeten wij van b.t.w. rekenen over het totaalbedrag. Namelijk over de goederen én de verzendkosten. Wij moeten dit namelijk zelf ook weer afdragen aan de belastingdienst. Hier een linkje naar de site van de belastingdienst: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/btw_berekenen_aan_uw_klanten/waarover_btw_berekenen/goederen/btw_berekenen_over_goederen Hopende u en eventueel anderen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, zouden wij het op prijs stellen wanneer u uw review zou willen aanpassen. Wij kunnen niet om de regels van de belastingdienst heen. Vriendelijke groet, Team Maxima

Uitstekende ervaring. Kundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Maxima Kitchen Equipment heeft goede, degelijke apparatuur voor een goede prijs. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

prima bedrijf

snelle levering vriendelijke bezorging

Snel en goed geleverd!!! De gehakt molen gebruikt voldoende aan mijn verwachtingen snel en stil.

Gewoon zo als het hoort te zijn

Mijn bestelling was snel geleverd .echter de vervoerder had vrijdag de verkeerde apparatuur geleverd . Maandag ochtend er op kwam de juiste apparaat. Met excuses.

Snel en zorgzaam

Prijs en kwaliteit kloppen helemaal.

Snelle en zorgvuldige levering, kwalitatief super product

Product is zeer snel en zorgvuldig geleverd. Zeer vriendelijke klantenservice. Prachtige snijmachine en zeer stil.

Heel tevreden!

Stille, goed werkende deegmenger

Proffesioneel

Levering snel, product ook top.

Triest dat er vooraf betaald Moet word worden, maar contact geweest met maxima en is opgelost

na contact met Maxima is het oorspronkelijke probleem naar tevredenheid opgelost.

Beste Cyril, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost. Hele fijne dag verder. Vriendelijke groeten, Team Maxima

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.