Prima service en dik tevreden met mijn planeetmenger

Op tijd geleverd en goed product

Het hele proces van bestellen, leveren en gebruiken verliep soepel. Goede kwaliteit van het product.

Zeer accurate info, bestelling geplaatst en 2 dagen later al mogen ontvangen, in 1 woord TOP!

Zeer duidelijke website met accurate info. Na 2 dagen je bestelling al mogen ontvangen is gewoon TOP! En ik ben zéér tevreden over mijn nieuwe pareltje in huis. Niet te vergelijken met een ander merk, véél beter! Gewoon zalig om mee te werken!

In de rebound zeer correct opgelost.

Aanvankelijk werd de oplossing voor een defect geleverd apparaat op vervelende wijze verstopt achter juridisch geharrewar over waar wel of geen recht op zou zijn. Later bleek dat de ondernemer zelf een periode niet gewerkt had en bij het hervatten van het werk de communicatie onder ogen was gekomen. Daarna was het hele voorval binnen no time opgelost en werd op eigen initiatief van de ondernemer een meer dan passende oplossing voorgedragen. Nazorg zoals het hoort. Chapeau.

Beste menno, Wat vervelend te horen dat uw apparaat niet functioneerde. Ik heb inmiddels begrepen dat het met u is opgelost en u een nieuwe frituurpan heeft ontvangen. Ik hoop dat u veel plezier zult hebben van uw frituurpan. Mochten er nog vragen zijn dan mag u altijd mailen naar [email protected] Vriendelijke groet, Team Maxima

Voldoet geheel aan de verwachtingen

Onze praktijk maakt haar eigen bio-organische supplementen en verzorgingsproducten: puur, dus zonder chemische of onnatuurlijke stoffen. Deze worden (buiten de duur van de Covid-19 maatregelen) deels in onze praktijk toegepast en de overige voorraad wordt verkocht via onze webshop. Dat betreft geen grootschalige massaproductie maar het gaat wel om grotere hoeveelheden ingrediënten zoals kruiden en natuurlijke oliën die verwerkt moeten worden. Daarom is gekozen voor de professionele 12 liter blender van Maxima. En die doet wat hij moet doen, tot volle tevredenheid. Order werd snel en schadevrij bezorgd.

Prima service!

Uitstekende, snelle service. Prima materiaal met een zachte prijs.

Heel snel geleverd en de maxima is geweldig

Wat een superfijne mixer! Voor brooddeeg pakt hij de bloem heel netjes op en het deeg blijft netjes beneden aan de kneed haak. Na tien minuten al een mooi vlies kunnen trekken. Voor beslag, eiwitten een hele fijne machine. De aan/stopknop vind ik een uitkomst. Heel fijn om mee te werken. Niet helemaal terug hoeven schakelen, om heel even te kijken. Vandaag heb ik de maxima een week in huis. Bijna dagelijks in gebruik, meerdere broden, een cake, vlaai en taart gebakken. En zelfs glutenvrije meel gaat heel goed in de maxima. Ik ben heel blij met mijn maxima! Groetjes Jolanda ter horst

Snelle levering.

Mooi en degelijk apparaat. Doet zijn werk goed. Ben er heel blij mee.

Een friteuse naar mijn zin

Het is op zich een mooi friteuse qwa inhoudt van 8 literen en een vermogen van 3250 watt, er is maar een nadeeltje het handvat van mantje had beter gekund naar wat buig werk perfect.

t Is een mooie pan maar niet wat ik er van verwachte

Ik was van mening nu ik een Maxima horeca frituurpan heeft gekocht dat de friet eerder of zo niet in dezelfde tijd gaar zou zijn ,maar dat is een tegenvaller .Om mooie iets bruine friet te krijgen gebruik ik regelmatig mijn oude frituurpan deze is namelijk veel eerder goed

Beste Arie, Heeft u al contact gehad met onze technische dienst? Zo niet, dan adviseer ik u een mailtje te sturen naar [email protected] Wellicht dat het probleem zo verholpen is en u uw oude frituurpan in de kast kunt laten. Vriendelijke groet, Team Maxima

Ben teleurgesteld en kwaad .

Leveringstijd was Ok ! Lichte beschadiging op rechter wand, net niet genoeg om te retourneren. Miserie is wel : geen gebruiksaanwijzing voor de temperatuur instelling ??? Ook niet op net te vinden , wat moet een mens daarvan denken ? Volgende week een tweede telefoon naar jullie technische dienst en zelf braafjes de stappen opschrijven. Misschien moet ik jullie maar een faktuur van de verloren tijd doorsturen . Is dure koop !!!

Beste Joke, De gebruikershandleiding is te vinden op onze website en zou ook bijgesloten moeten zitten bij de koeling. Wellicht is dit niet gebeurd vanuit de fabriek. Dan kunt u hem via onze website downloaden. https://server.maximakitchenequipment.com/maxima/maxima-manuals/maxima-bottle-cooler-user-manual.pdf Wanneer u meer vragen heeft, mag u altijd een mailtje sturen naar [email protected] Onze technische dienst is zeer kundig en kunnen u stap voor stap helpen bij vragen of onduidelijkheden. Dan kunnen zij dit voor u op de mail zetten en hoeft u deze alleen even door te nemen. Hoop dat u daarmee geholpen bent. Vriendelijke groet, Team Maxima

Fijne machine, lekker rustig en makkelijk in gebruik.

Heel blij met mijn aankoop. Had ik deze machine maar eerder gekocht! Wat een plezier en gemak!

zeer goed geregeld

tevreden

Heb 3 desinfectie dispenser besteld. Één van de 3 stopte er echter mee na een paar maanden. Maar geen probleem bij Maxima Kitchen Equipment. Ze stuurden kosteloos een nieuwe op. Heel erg bedankt voor deze goede service

Communicatie goed aan de telefoon

Goede en duidelijke afhandeling van het product

Ik heb een rvs tafel gekocht om de voedseldroger veilig op te zetten. Ik had hem vrij snelle huis, werd goed op de hoogte gehouden via mail en tafel was makkelijk in elkaar te zetten. De tafel is van goede kwaliteit

Mooi product maar niet helemaal tevreden

Mooie koelingen maar in de produktomschrijving staat dat ze geluidsarm zijn. Dit is echt niet zo, het lawaai is echt hinderlijk. Ik kijk het nog even aan maar dit kan echt niet. Wel mooi er de led-verlichting.

Keuken opruimen moet je zelf doen

Ik heb de maxima planeetmenger nu een paar weken in gebruik. Mijn eerste indruk is een degelijk apparaat en veel meer waarde voor je geld als je alleen op zoekt bent naar een planeetmenger en geen andere rare toestanden wilt doen wat je ook met je hand of een andere machine kan doen. Kleine hoeveelheden gaat ook goed, heb tot dusver pizzadeeg, brood, beslag en koekjesdeeg gemixt. Nog geen slagroom of eiwitten, maar ik ga ervan uit dat die dat ook goed kan. Ik hoef nauwelijks de kom schoon te maken of het deeg terug op de plek te zetten, na 10 min kneden is het gewoon klaar. p.s. Keuken opruimen moet je zelf doen.

Super mixer

Mixer is van super kwaliteit, zeker het geld waard

Great product, great kwaliteit

Zeer goed product, superieure kwaliteit, uitstekende service. Ik heb het twee keer gebruikt in een korte tijd, en ik vind het perfect! Ik raad het natuurlijk aan!

Geweldige keukenmachine !

Top machine

goed materiaal - snel en correct geleverd

materiaal is goed, doet wat het moet doen. goeie opvolging, snelle communicatie en levering.

Super, snel, kwaliteit

Snel geleverd, super machine top

Nijverheidsweg 19 F

3641 RP Mijdrecht

+31 (0) 297 253969

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.