Snel, correct en transparant

Levering in BE binnen de week. Een perfecte flow van mails waarmee betaling/levering kan opgevolgd worden. Stevig verpakt.

Ik ben super te vrede

buena

Ràpida, tanto en la forma de pedir como en recibir materiales.

• ¿Nos recomendarías?

Je recommande

Livraison impeccable. Très bon produit. Je recommande.

Zelfs in 1 woord GEWELDIG

Snelle levering op de hoogte gebracht wanneer de machine weer voorradig was en vooral een super machine

eerlijk en correct

eerlijk en correct

helemaal goed

Achat d'une friteuse

Bon produit rapport qualité / prix Facile à nettoyer

Geweldig zoals altijd

Service en klantgericht, Maxima Kitchen doen wat ze zeggen, je kan erop vertrouwen.

Good service. Excellent product

All good. The product is really good. Packing was perfect. Delivery as promised. If you have questions, they are answered promptly.

heel goede ervaring ben blij met het product

Super tevreden!

Zeer snelle levering, was de volgende dag al geleverd. Tevens ben ik erg tevreden met de planeetmixer. Wat een machine! Echt een pronkstuk en ook nog betaalbaar ook. Mijn huis is omgetoverd tot een bakkerij :-)

Erg tevreden

Mooie, robuuste, sterke machine

Een machine die doet wat hij doen moet.

De mengmachine van Maxima is een topper, mengt zonder moeite 2kg gehakt of 3,5kg gehaktsnippers in de 7 ltr mengkom, echt een aanrader.

gute Kommunikation

gute Ware!

Goed product snelle levering

Eerste keer iets gekocht voor de hobby Goed product mooi afgewerkt fijn om mee te werken Ga de volgende keer zeker weer hier kijken als ik iets wil hebben

Ottima

Puntuale e precisa nelle informaxioni

• Ci consiglieresti? Si

nog niet gebruikt

nog niet gebruikt

commande et livraison au top

Facilité de commande. Site très bien fait. Rapidité de livraison. Emballage soigné.

Precies zoals ik had verwacht

Deze week de Maxima MPM7L mixer ontvangen. Wat een brok degelijkheid. De eerste baksels zijn er mee gemaakt. Uitmuntend! En je hoort hem nauwelijks. Dachten eerst, dat hij veel te lomp zou zijn op het aanrecht, maar dat valt reuze mee. Toen ik de factuur bekeek, zag ik de naam Spangenberg staan. Dat deed mij denken aan de jaren 90, toen ik werkte bij Philips. Daar stonden twee vacuummixers van Spangenberg, die glaspoeder mengden voor de diodes die wij daar maakten. Die waren toen al bejaard, als die productielijn nu nog bestond, weet ik zeker dat ze nu nog in gebruik waren geweest. Al met al geen moment spijt van de aankoop gehad.

goede en snelle service

Onze pizza deegrolmachine is in goede staat ontvangen en werkt heel prettig!

Excellent company no complaints

Excellent service and product. I highly recommend this company.

Sous vide 8,5 liter besteld Supersnel geleverd Apparaat werkt naar behoren. Levensduur kan nu niks over zeggen Gezien andere apparaten die we van Máxima hebben zal dit wel goed zijn. We hebben nog nooit ergens problemen mee gehad.

Ok problème

A voir avec le temps si besoin du sav

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.