GOEDE INFORMATIE EN BESTELLING WAS SNEL TER PLAATSEN

GOEDE INFORMATIE EN BESTELLING WAS SNEL TER PLAATSEN

uitmuntend

prima communicatie vooraf, perfecte levering, prachtig toestel de koelkast Maxima 600

bien emballer qualite nikel rien a dire je recommanderai chez eux

commander recu tres rapidement emballlage nikel je recommanderais chez eux

Heel tevreden!!

Ik ben heel goed geholpen geweest en het product werd snel en goed geleverd.

U

Super frietpan voor gezin van 5

We hebben een gezin van 5 en de frietpan is super

Belle découverte

La puissance est impressionnante Passer de 4 à 8 L est super

goede service

prettige ondersteuning via website-chat, er werd met mij als klant meegedacht

Livraison très rapide et matériel de grande qualité

Matériel de grande qualité, conforme a la description et même mieux encore si je peux me permettre

BEN tevreden

ik heb het nog naar 2 maal gebruikt en zal er nog ervaring mee hebben tot nu dei werk het goed en ben er tevreden van ook van de warme lucht oven

pétrin surper bien emballé et protèger rien dire de ce coté

livraison rapide . l'accueil efficace sympathique professionnel une société que je recommende

exellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uitstekende service

Tollte Geräte, sehr stabil, qualitativ sehr hochwertig

Schneller Versand, alles reibungslos abgelaufen.

Correcte levering, super service

Très beau matériel.

Pas de souci. Rapidité et efficacité.

Alles perfekt

Super Produkt, rasche Lieferung, Preis und Leistung perfekt. Bin sehr zufrieden und werde es weiter empfehlen.

Keurig geleverd

Prima service en goede levering.

Snel geleverd en alles was compleet en naar verwachting

Calidad

Una maquina de calidad, silenciosa y muy bonita! Lo único que no me ha gustado es que en mi pedido, pedí la amasadora y un bol extra y sin avisar que el bol no estaba disponible, ni lo mandaron pero si lo cobraron. Después de hablar con ellos, hemos quedado que me lo enviaran sin gastos de envío el mes que viene.

• ¿Nos recomendarías?

Great

Everything was quick; just a small problem at the delivery, DHL did not have my phone number

slechte service

Mijn onderdeel besteld (zelf een fout gemaakt) vervolgens is onderdeel maar op 1 manier te bestellen terwijl telefonisch werd beloofd dat het onderdeel al opgestuurd zou worden met retourbon. Na 2 dagen wachten zelf maar contact gezocht. Ik kan het alleen via site bestellen. Dit had zeker beter gekund. Dit is niet echt ontzorgen van de klant.

Bestelung und Anlieferung hat wunderbar geklapt.

Das Produkt entspricht den erwartungen.

Guter Anbieter mit interessanten Angeboten

Der Service ist gut, zuverlässig, die deutsche Sprache in der Korrespondenz sollte etwas besser sein. Die Maschine ist sehr stabil. Wenn das Sieb im Entsafter Maxima 5000 geschraubt wäre, statt nur gesteckt, würde es nicht wackeln und auch keine Geräusche bei der hohen Drehzahl machen. Die Saftausbeute und Funktion der Maschine sind sehr gut. Auch die Reinigung ist einfach. Die Maschine ist ganz aus Metall, was toll ist.

Prima planeetmenger

De planeetmenger functioneert goed.

Online bestelling snel verwerkt. Zeer tevreden

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.