Todo perfecto

• ¿Nos recomendarías?

goed product geleverd

zeer tevreden

BON APPAREIL

Utilisation pratique, cependant livré sans notice en français, je l ai demandée sur internet en payant 1.49€ pour un appareil de 470€ je trouve un peu dommage. Très bon emballage, mais nous avons découvert un choc à l'arrière qui entraînait un bruit persistant , les hélices du moteur frottaient contre la protection. Nous avons omis de faire une photo, et nous avons solutionné.

Eind goed, alles goed.

De aankoop liep heel vlot maar door leveringsproblemen met DHL pas na anderhalve week ons toestel. Maar nu is alles meer dan OK door een schitterend toestel!

Prima, voor al je keuken benodigheden.

In principe een webwinkel, maar wel een webwinkel met persoonlijke aandacht voor al je vragen en wensen. Ik ben prima geholpen en ben gewoon tevreden.

super produit stable professionnel

Pas du tout déçu du produit,qualité professionnelle, reçue rapidement,très bien protégé pour la livraison,

POSITIVA

puntuali

Buona

Ottima azienda puntuale

• Ci consiglieresti? Si

Schnelle liferung, zu teurer Versand.

Nächstes mal 2x Überlegen, ob es hier richtig ist.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

great

quiet and efficient machine

Alles ok

Es hat alles sehr gut geklappt. Schriftwechsel könnte besser sein Mit freundlichen Grüssen Angelo Saracino

Geen BMW maar een Lada prijs met een goede service dienst

Goedkopere apparatuur tov de bekende horeca merken met een snele levering en een service dienst die een eventueel probleem ook snel wil oplossen. De gebruiksaanwijzingen zijn in nederlands maar zijn niet altijd compleet genoeg.

Je fais du pain 2 à 3 fois semaine.

Je fais du pain deux fois voir trois fois semaine, j'avais un petit robot ménager qui faisait de son mieux, ayant perdu le crochet de pétrissage de ce robot, je cherchais un nouveau robot pétrisseur. Je suis tombé sur votre site, j'ai acheté chez vous le maxima MPM 7 L, et..... Je n'en reviens pas, comment est-ce possible une telle qualité professionnelle pour un prix aussi bas. Je suis littéralement scié en deux. Vous me poser la question :"Nous recommanderiez-vous ?" Bah oui, dix fois oui! D'ailleurs, c'est déjà fait.

Precies zoals verwacht

Gemakkelijk bestellen en levering is erg spoedig en geen overbodige info op de mail.

Très bon matériel

Très bonne expérience dommage que le port soit vraiment très important ce qui fait l articles beaucoup plus cher plus tva vraiment dommage autrement rapide et bien livré

zeer tevreden

toestel werkt behoorlijk

Betaalbaar prijs

Top product

Gewoon TOP

Na veel speurwerk kwam ik bij Maxima om een worstenvuller te kopen. Na de bestelling het pakket snel gekregen en de kwaliteit is gewoon perfect.

Contenta

El producto bien, cumplio las expectativas en parte. Como picadoras de carne bien. Como embutidora no tan bien, no la pudimos usar para esto.

• ¿Nos recomendarías?

Geweldige machine

Deze deegkneder werkt voortreffelijk.

Super goede kwaliteit

Ben super blij.met me aankoop bij dit bedrijf .

Top snijmachine

Dik te tevreden over de snijmachine, snelle levering. Top.

Livraison rapide

Livraison rapide produit arriver sans aucun coup

Se potessi ne metterei di più

Davvero bravi, professionali dall'assistenza pre-acquisto a quella post-vendita. Per il prodotto c'è poco da dire... Imbattibile!

Erg Slecht! Geen zaken mee doen

Ik heb er twee trolleys besteld. De kwaliteit was dermate slecht dat ik het terug heb laten sturen. Vervolgens moet je 49 euro aan verzendkosten betalen en houden ze 20% aan 'retourkosten' in op het credit bedrag. Echt complete waanzin! Ik raad iedereen aan om hier geen zaken mee te doen.

O Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym przeglądom
• Recenzje z wynikiem poniżej 6 są publikowane 7 dni po umieszczeniu