Goeie en snelle info over producten

Goede, vlotte online Q&A mogelijk. Bijna zo goed als ‘live’ een vraag stellen aan de verkoper.

Perfetta!

Planetaria meravigliosa, semplice e precisa. Amalgama in pochi istanti, impasto perfetto anche con dosi minime (ad es. rinfresco 100 gr. Lievito madre), la consiglio.

• Ci consiglieresti? Si

Suuuuuper

Ik ben super tevreden van mijn maxima , de juiste keuze gemaakt door hem aan te kopen

Satisfait de ce site

Satisfait de la commande que j'ai faite avec la satisfaction d'être livré plus tôt que prévu donc merci maxima je recommande

service et produit impeccable

livraison très rapide. traitement de la commande dans les 12h. produit fiable et robuste .

snelle levering vriezer werkt goed

Surprenant rappide

Livraison dhl rapide

Is zeer goed bevallen

Is zeer goed bevallen

Top quality product, but a bit noisy for domestic use

Excellent company to deal with. All emails were answered very quickly and efficiently. Product arrived very quickly. I can not fault the company at all. The construction of the hot plate is top quality. It's probably, in my opinion, more suited to commercial use than domestic (but this is only because I chose the more high-power unit) Perfect for outdoor cooking/BBQ

transaction parfaite, bon matériel!!

envoi rapide, correspond à mes attentes! a voir dans le temps

EXCELLENTE EXPERIENCE CLIENT

Une plancha d'aspect très qualitatif, à prix très doux et livrée en temps et en heure. What else ? Merci Maxima Kitchen

tres bonne experience

le materiel est de trés bonne qualité ;la livraison super bien faite ; et on a la possibilité de pouvoir avoir des explications par internet le seul bémol c est la notice explicative qui n est pas en Francais

Vreselijk

Vreselijk !!!we hebben een frituur pan meer dan week geleden besteld,nog niks ontvangen.

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Vanessa, Wat vervelend te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het voor u nagekeken en zie dat dit bij DHL blijft 'hangen'. We gaan er nu direct mee aan de slag met DHL en mocht het pakket zoek zijn, dan sturen wij u uiteraard uw producten zo snel mogelijk opnieuw toe. U krijgt van mij ook even een email, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden van de levering. Ik adviseer u een volgende keer direct contact met ons bedrijf zelf op te nemen, dan hadden wij dit uiteraard veel sneller voor u kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Maxima

Superlativa

Máquina en perfectas condiciones. Tal como dice la publicidad. Transporte óptimo.

• ¿Nos recomendarías?

UBIJAK DO PIANY PO ROKU ROZPADL SIE

MIKSER JEST OK .ALE UBIJAK DO PIANY ROZPADL SIE PO ROKU UZYTKOWANIA

• Poleciłbyś nas? No

Odpowiedź właściciela firmy

Droga Joanna, Jak irytujące jest to, że twoje urządzenie jest uszkodzone. Zawsze radzimy najpierw skontaktować się z naszą firmą, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Możesz wysłać e-mail ze zdjęciami usterki na adres service@maximaholland.com. Następnie nasz serwis techniczny może zobaczyć, jak można to z Tobą rozwiązać. Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie. Z poważaniem, Team Maxima --------------------------------------------------------------------------------------------- Dear Joanna, What a pity that your device is defective. We always advise you to contact our company first, so that we can find a suitable solution for you. You can send an email with photos of the defect to service@maximaholland.com. Our technical service can then work with you to see how this can be solved. We'd love to hear from you. Sincerely, Team Maxima

lamentable

deux matériels commandés simultanément et réputés en stock avec des frais de livraison très élevés !!! résultat un seul appareil livré dans les 8 jours !!!! l'autre pour l'heure certainement encore en fabrication !!!!! première expérience avec cette société mais dernière ........

• Nous recommanderiez-vous? Non

Odpowiedź właściciela firmy

Cher Gerard , Je vois que vous avez passé une commande le 8 février et qu'elle vous a été partiellement livrée le 12 février. Une livraison sous 4 jours des Pays-Bas vers la France est tout à fait acceptable. Le produit qui n'est pas en stock vous sera livré sans frais supplémentaires. On vous aurait suggéré d'attendre ce produit ou de récupérer votre argent. Il est dommage que vous ne soyez pas satisfait de notre service, mais à mon avis, nous avons très bien agi. Si je peux faire quelque chose pour vous, vous pouvez toujours envoyer un email à info@maximaholland.com Sincèrement, Équipe Maxima

très satisfaite !

Après avoir longuement hésité à commander (car je ne connaissais pas cette société , car basée à l'étranger ... ) je me suis lancée ! j'ai été livrée sous 5 jours , et je suis très contente de ma vitrine 100l , elle est moderne , fonctionnelle et beaucoup moins chère que celles que j'avais . Vous pouvez commander les yeux fermés .

Tutto perfetto

Ho fatto l'acquisto velocemente grazie alla presenza di tutte le informazioni necessarie. Sono poi arrivate tante comunicazioni per aggiornarmi sullo stato dell'ordine e poi ho molto apprezzato il sistema di tracciamento della spedizione che fornisce tante informazioni. Il prodotto dalle prime impressioni mi sembra ottimo. Molto molto soddisfatto

• Ci consiglieresti? Si

Great products, fast shipping

Good value for the money, fast shipping in Europe.

bien

un peu long a chauffer

Vlotte, nette bezorging

Na 2 dagen had ik het product in huis. Degelijk verpakt.

Middelmatig

Ik heb een nieuwe koelkast van 600 liter genomen om daar tevens bier mee te koelen. Nu is het probleem dat als ik hem op 5c zet hij oploopt tot 8c om dan pas aan te gaan en terug te koelen naar 3.5c. Ik vind dat het veel te ruime band. Gebeld ja dat hoort zo kan niet anders. Na een week of twee kreeg ik een mail met de aanwijzing hoe ik het wel aan kan passen das toch netjes.

Odpowiedź właściciela firmy

Goedemiddag, Bij bijna alle koelingen is een schommeling in de temperatuur aanwezig. Dit is nodig om het koelsysteem drukvrij te laten worden, voordat de koeling weer inschakelt. Het product zal uiteraard niet schommelen in temperatuur. Deze zal de gemiddelde temperatuur aannemen. De schommeling in temperatuur kan worden verkleind naar 2 graden, wij hebben u een stappenplan toegestuurd hoe dit te doen. Een kleinere schommeling in temperatuur kan schade aan de koelmotor en koelsysteem veroorzaken. Veel merken zetten een vertraging aan op het display, waardoor deze schommeling niet zichtbaar is. Dit is bij onze koelingen ook mogelijk, maar raden we af, omdat dit een vertekend beeld geeft van de werkelijke temperatuur. Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft, horen we dit graag. Vriendelijke groet, Team Maxima

Recommend

All as described. Delivered on time. Recommended to all looking for quality at reasonable cost.

Stressfull

Experience with your Compagny was great but the tansporter fastway was very bad saying the package was delivered and sign for but i didn t receive anything and no answer from the compagny as it was a friday and then a guy show up to our door on sunday to deliver with nothing on his van or uniform saying it was fastway but overhall im very happy with the product

Excellent product.

Very good product, works very well and cleans easily. Would easily recommend the product.

O Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym przeglądom
• Recenzje z wynikiem poniżej 6 są publikowane 7 dni po umieszczeniu