UBIJAK DO PIANY PO ROKU ROZPADL SIE

MIKSER JEST OK .ALE UBIJAK DO PIANY ROZPADL SIE PO ROKU UZYTKOWANIA

• Poleciłbyś nas? Nie

Droga Joanna, Jak irytujące jest to, że twoje urządzenie jest uszkodzone. Zawsze radzimy najpierw skontaktować się z naszą firmą, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Możesz wysłać e-mail ze zdjęciami usterki na adres [email protected]. Następnie nasz serwis techniczny może zobaczyć, jak można to z Tobą rozwiązać. Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie. Z poważaniem, Team Maxima --------------------------------------------------------------------------------------------- Dear Joanna, What a pity that your device is defective. We always advise you to contact our company first, so that we can find a suitable solution for you. You can send an email with photos of the defect to [email protected]. Our technical service can then work with you to see how this can be solved. We'd love to hear from you. Sincerely, Team Maxima

lamentable

deux matériels commandés simultanément et réputés en stock avec des frais de livraison très élevés !!! résultat un seul appareil livré dans les 8 jours !!!! l'autre pour l'heure certainement encore en fabrication !!!!! première expérience avec cette société mais dernière ........

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Gerard , Je vois que vous avez passé une commande le 8 février et qu'elle vous a été partiellement livrée le 12 février. Une livraison sous 4 jours des Pays-Bas vers la France est tout à fait acceptable. Le produit qui n'est pas en stock vous sera livré sans frais supplémentaires. On vous aurait suggéré d'attendre ce produit ou de récupérer votre argent. Il est dommage que vous ne soyez pas satisfait de notre service, mais à mon avis, nous avons très bien agi. Si je peux faire quelque chose pour vous, vous pouvez toujours envoyer un email à [email protected] Sincèrement, Équipe Maxima

très satisfaite !

Après avoir longuement hésité à commander (car je ne connaissais pas cette société , car basée à l'étranger ... ) je me suis lancée ! j'ai été livrée sous 5 jours , et je suis très contente de ma vitrine 100l , elle est moderne , fonctionnelle et beaucoup moins chère que celles que j'avais . Vous pouvez commander les yeux fermés .

Tutto perfetto

Ho fatto l'acquisto velocemente grazie alla presenza di tutte le informazioni necessarie. Sono poi arrivate tante comunicazioni per aggiornarmi sullo stato dell'ordine e poi ho molto apprezzato il sistema di tracciamento della spedizione che fornisce tante informazioni. Il prodotto dalle prime impressioni mi sembra ottimo. Molto molto soddisfatto

• Ci consiglieresti? Si

Great products, fast shipping

Good value for the money, fast shipping in Europe.

bien

un peu long a chauffer

Vlotte, nette bezorging

Na 2 dagen had ik het product in huis. Degelijk verpakt.

Middelmatig

Ik heb een nieuwe koelkast van 600 liter genomen om daar tevens bier mee te koelen. Nu is het probleem dat als ik hem op 5c zet hij oploopt tot 8c om dan pas aan te gaan en terug te koelen naar 3.5c. Ik vind dat het veel te ruime band. Gebeld ja dat hoort zo kan niet anders. Na een week of twee kreeg ik een mail met de aanwijzing hoe ik het wel aan kan passen das toch netjes.

Goedemiddag, Bij bijna alle koelingen is een schommeling in de temperatuur aanwezig. Dit is nodig om het koelsysteem drukvrij te laten worden, voordat de koeling weer inschakelt. Het product zal uiteraard niet schommelen in temperatuur. Deze zal de gemiddelde temperatuur aannemen. De schommeling in temperatuur kan worden verkleind naar 2 graden, wij hebben u een stappenplan toegestuurd hoe dit te doen. Een kleinere schommeling in temperatuur kan schade aan de koelmotor en koelsysteem veroorzaken. Veel merken zetten een vertraging aan op het display, waardoor deze schommeling niet zichtbaar is. Dit is bij onze koelingen ook mogelijk, maar raden we af, omdat dit een vertekend beeld geeft van de werkelijke temperatuur. Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft, horen we dit graag. Vriendelijke groet, Team Maxima

Recommend

All as described. Delivered on time. Recommended to all looking for quality at reasonable cost.

Stressfull

Experience with your Compagny was great but the tansporter fastway was very bad saying the package was delivered and sign for but i didn t receive anything and no answer from the compagny as it was a friday and then a guy show up to our door on sunday to deliver with nothing on his van or uniform saying it was fastway but overhall im very happy with the product

Excellent product.

Very good product, works very well and cleans easily. Would easily recommend the product.

ik wacht nog op antwoord

Ik heb een geluidsfragment gestuurd en ik heb nog geen reactie gehad

Beste Danny, Uw email was in de spam map belandt, maar ik begreep dat er inmiddels contact is geweest. Hoop dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord. Vriendelijke groet, Team Maxima

Hij stil hij zou wel wat lichter mogen zijn dat is misschien min puntje

Snel en vriendelijk geholpen

Het is makkelijk om contact te krijgen en er word snel terug gekoppeld om een oplossing te zoeken

Slow delivery but really good product

The waffle Iron is really good quality and only took one use to get the settings right and work out the amount of batter to use in each section. Consistent through prolonged use as well. Delivery was quite slow taking 11 days from order but I understand this can be due to current circumstances and is the responsibility of the courier. Perhaps offering options for more robust shipping with detailed tracking would be an idea for people who need items to arrive quicker.

Dear Philip, Unfortunalty we are depending on our transporters for delivery. At the moment there are some delays due to the Covid situation. We do not have much control over this, accept when customers reach out to our company. We can then contact DHL and try our best to speed up the delivery. I see in DHL that you have received your product. Hope you can now enjoy your waffle maker. Kind regards, Team Maxima

Voldoet geheel na eerste proeve van bekwaamheid

Snelle levering in goede verpakking. Stevig apparaat dat goed oogt in de keuken. Eerste ervaringen met maken van zoete broodjes waren goed, was appeltje eitje. Ook te verwachten bij deze sterke motor in machine. Daarna zware brooddeeg, ook geen verschil te bemerken in de werkwijze, perfect. Nu hebben we deze keukenmachine een goede week in huis. Als we over een paar jaar dezelfde ervaringen mogen opdoen dan zijn we zeer content met de gemaakte keuze.

Correct afhandelen bestelling en snelle ontvangst zeer tevreden.

Goede prijs / kwaliteit, zeer snel geleverd.

Het toestel werkt zoals het moet. De thermostaat is nauwkeurig en het toestel is in rvs uitgevoerd. Ook het vermogen is toereikend. Enig minpuntje voor mij : de bevestigingswijze van het handvat aan de korf is nogal onstabiel.

Ontzettend blij

top

top

Service client exceptionnel

Après une erreur de commande, j ai contacté le service client qui a été très compréhensif et d une amabilité que je n ai jamais vue ailleurs. Après un retour et un échange, je viens de recevoir ma commande dans un délai plus que raisonnable. Emballage impeccable transporteur très aimable et serviable, je recommande sans hésiter... un marchand au top!!

Très bel achat satisfaite

Très bel achat, je suis un peu déçue car je n avait pas de livret de notice dans mon colis serait il possible de me le faire parvenir par courrier merci d avance.

Très bonne plaque!

Une excellente plaque très réactive!Un bon choix rapport qualité prix,rien à redire. Dommage qu'il n'y ait pas le mode d’emploi en Français.

Achat friteuse

Petit soucis au départ, mais problème résolu Merci

Bon après-midi, Nous avons été en contact par e-mail et je suis heureux que vous ayez pu résoudre le problème. Si vous achetez à nouveau chez nous et qu'il y a un problème, nous ferons tout notre possible pour vous répondre plus rapidement. Je vous ai envoyé un code de réduction par e-mail pour la gêne occasionnée. Nous espérons vous revoir bientôt dans notre magasin. Bonne journée.

Goed maar niet zo als het moet

Over verzendkosten tellen jullie btw wat niet mag

Beste Marianne, Via een privé mail heb ik u hierover geïnformeerd. Helaas krijg ik geen reactie meer van u. Als bedrijf moeten wij van b.t.w. rekenen over het totaalbedrag. Namelijk over de goederen én de verzendkosten. Wij moeten dit namelijk zelf ook weer afdragen aan de belastingdienst. Hier een linkje naar de site van de belastingdienst: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/btw_berekenen_aan_uw_klanten/waarover_btw_berekenen/goederen/btw_berekenen_over_goederen Hopende u en eventueel anderen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, zouden wij het op prijs stellen wanneer u uw review zou willen aanpassen. Wij kunnen niet om de regels van de belastingdienst heen. Vriendelijke groet, Team Maxima

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.