Slechter vaatwasser

Na enkele keren de vaatwasser te hebben gebruikt merkten wij dat deze niet goed afwaste. De temperatuur hoger gezet, zoals het stond in de handleiding. Dat hielp wel om de vaat te doen. Maar er komt nu verschrikkelijk veel stoom uit de deuren tijdens het opwarmen van water en nog meer stoom tijdens het doen van de vaat. Nog nooit gezien dat er zoveel stoom uit de professionele vaatwasser komt tijdens de werking, maar volgens Technische dienst van Maxima is dat normaal. Ik raad het zeker niet aan!

Geen of slechte service

Machine is stuk. Foute support. Niet bereikbaar. Tekefoon wordt niet opgenomen.

Katastrofal!!

Gerät von Maxima defekt! kein Kundendienst, lediglich eine EMail wie man was machen kann... Nie mehr!!!

Très satisfait!

Plancha électrique: Commande et livraison rapide. Produit reçu avec une bosse au niveau d'un des pieds de l'appareil, entrainant un déséquilibre de celui-ci une fois posé sur une table: dommage. Cela dit l'appareil fonctionne parfaitement! C'est un plaisir ! La surface est large et très facile à nettoyer. Nous ne regrettons pas notre achat.

Snelkoeler / Blast Chiller 3x defect in 6maanden.

Ik kocht daar 6 maanden geleden een Snelkoeler / Blast Chiller - 3 x 1/1 GN. Op die 6 maanden is hij al 3x terug naar de fabriek moeten gaan. Telkens het bedieningspaneel dat het liet afweten... Nu na de 3de keer hebben ze me verteld dat dit de laatste keer was onder garantie. Dus mensen wees niet zoals ik en zoek dus niet het goedkoopste, maar geef liever enkele euro's meer uit voor een degelijke shockvriezer en betere dienst naverkoop! Edit Delete Share

Superslecht

Hebben een slush apparaat een jaar geleden gekocht en vanaf begin af aan alleen maar ellende. Werkt op locatie niet zoals hij moet werken maar als hij bij hun op de werkplek staat werkt hij perfect en is er niks mee aan de hand zeggen ze dan Extra garantie bijgekocht maar daar valt blijkbaar niks onder want we krijgen iedere x weer een rekening Is eerste en laatste x geweest dat we daar iets gekocht hebben

Kein Rückruf

Ich wollte ein Fritteuse bestellen, die angezeigter Preis war aber nicht gleich den Preis im Warenkorb. Nach einer schwierigen Anrufe mit den Kundendienst (kein Deutsch, mangelhafter Englisch) war ein Rückruf vereinbart. Erfolglos.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag, Ich sehe, dass wir die falsche E-Mail-Adresse erhalten haben und daher die E-Mail an Sie nicht erreicht wurde. Wenn wir etwas für Sie tun können, senden Sie bitte eine E-Mail an [email protected] Mit freundlichen Grüßen, Team-Maximum

Schlechter Service

10 Kleine Edelstahlbehälter mit Deckel bestellt. Geliefert wurden nur acht Deckel. Unmittelbar nach dem Auspacken, die Lieferung mit Bilder belegt und die beiden Deckel zur Nachlieferung angefordert. Nach 1 Woche keine Reaktion auf die Mail. Ich würde hier nicht mehr kaufen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

prijsverhoging van 30 euro............

na weken wachten...eindelijk een bericht We brengen je graag op de hoogte dat "Planeetmenger MPM 7L Wit" weer op voorraad is. Je kunt het hier bestellen. heel mooi zou je denken....snel bestellen tocht maar een ander kleur .. en in 1 keer gaat de prijs met 30 euro omhoog van 350,89 voor ........ even chatten en kunnen weer verder met betellen ...nee dus... update vandaag via de nieuwe chat er achter gekomen dat de vpn /cookies de boosdoener was van de prijs

Beste Rutger, Bedankt voor het aanpassen van uw review. Ik zie dat uw planeetmenger vandaag of morgen bij u aangeboden wordt. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team Maxima

I feel cheated

We bought a grill from Spain in January. In May it stopped working properly. I get in touch with the Technical Department and the solution they offer me is to send the device to the Netherlands to have it checked, of course, the shipping cost will be my responsibility (more than € 200). Shipping will be more expensive than the device itself.

• ¿Nos recomendarías? No

Dear Manuel, I have send you an email last week, but didn't get a response. I would like to see if we can solve this problem for you. If we arrange a pick-up for you, this will not cost so much. And if the device is in guarantee, it will not be charged at all. Could you please reply on the email or send an email to [email protected] Your ticket number for reference is 68651. Thank you. Kind regards, Team Maxima

Prima afgehandeld

Twee producten gekocht waarvan een verkeerde. Retour gestuurd en volledig bedrag gecrediteerd.

Bin mit meinen MPM 7 PL Mixer sehr zufrieden.

Kraftvoll und nicht Laut. Alles super. Qualität sehr gut. Immer wieder gern.

The mixer we received has fallen apart .

My experience will be decided when the issues that have arisen are resolved. After sales service is where you can really decide on the professionalism of a company. I have two pieces that have fallen of the mixer and it can not be used for health and safety reasons. The mixer is only 2 months old.

Dear Roy, Sorry to hear that you have a problem with your mixer. I have just send you an email to see if we can solve this as quick as possible. Kind regards, Team Maxima

Mijn probleem met retourneren is opgelost door de klantenservice

Bij het retour sturen van een product wordt 20% van het aankoopbedrag eraf gehaald ook als het product in goede staat is teruggestuurd. Bij duurdere apparaten tikt dat toch behoorlijk aan. Uiteindelijk heeft de klantenservice toch besloten mij het volledige bedrag terug te betalen.

Geachte Mr. Nino, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bij het retour sturen van het product wordt er inderdaad 20% van het aankoopbedrag afgenomen, maar dat is uiteraard ook vermeld op onze site en in de retour formulier: https://cdn.webshopapp.com/shops/35752/files/336963996/retourformulier-2020.pdf In uw geval was het artikel niet gebruikt en niet beschadigd naar ons geretourneerd, dat is dan ook de reden waarom wij uw volledige bedrag terug hebben gestort. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Maxima Kitchen Equipment.

Perfetta

Planetaria 7 litri davvero affidabile Impasta perfettamente piccole e grandi quantità con il grande pregio di essere stabile e silenziosissima

La riacquistarei sempre!

Lho acquistata di recente, sono rimasta molto soddisfatta, è una planetaria eccezionale che racchiude tutte le mie aspettative. Molto robusta, completamente in acciaio, silenziosa e non si muove di un millimetro anche ad alta velocità. Ottimo acquisto e consiglio di comprarla senza indugi!

Was some issues

But it was fixed in a good way, so overall I am satisfied

SUPER ENTREPRISE SUR QUI COMPTER!

Un excellent produit culinaire,solide et silencieux, en même temps une entreprise sérieuse sur qui on peut compter, merci encore pour le service!!!

Cumple con mis expectativas y necesidades

Web fácil de uso, explicaciones e información completas, rápida y buena respuesta a una consulta técnica que formulé. Tendré la marca en cuenta en un futuro cuando necesite otro producto

• ¿Nos recomendarías?

parfait

très professionnel, je recommande

Zeer tevreden!!

Na meer dan 50 jaar bakkerij ervaring, met pensioen. Na een paar jaar begon het toch weer te kriebelen. En besloot ik een hobby bakkerij in te richten in m’n tuin. Heb lang gezocht naar de juiste oven en planeetmenger. Uiteindelijk gekozen voor Máxima. En dat werkt!!! Bak weer ons eigen brood, en heel veel lekkere banket producten!! Heb in de professionele bakkerij heel wat ovens meegemaakt, die minder gelijkmatig bakten dan de Maxima MCO 40x60 400 v En ook de planeetmenger (20 Liter) is geweldig. Cees van Veen Zoeterwoude

Sehr kulante Rückabwicklung

Es gab bei der gelieferten Ware zwar ein technisches Problem. Die Rückabwicklung war aber extrem flexibel und kulant. Gibt also unterm Strich auf jeden Fall eine Empfehlung.

5 ***

ID ORD51662.I received the parcel.very satisfied,super product, I would recommend to everyone.I will try via Youtube how your machine works,I wish you a good company to have contacts in the future and recommend to everyone!!!You best of the best on my experience.

Cortesia e assistenza

Ho acquistato il forno pizza doppia camera con zoccolo di supporto, mi è stato consegnato in tempi rapidi ma senza zoccolo. Comunicato all'azienda è stata pronta a consegnarmi l'articolo mancante con le sue scuse e per l'accaduto mi hanno concesso un codice sconto per l'inconveniente. Direi azienda seria e attenta e prodotti ottimi

Over Maxima Kitchen Equipment.com

Maxima Kitchen Equipment is officieel verkoper van Maxima Horeca Apparatuur. Maxima staat voor kwaliteit & degelijkheid en dat uit zich op veel verschillende manieren. Zo is al onze horeca apparatuur geproduceerd volgens de laatste standaarden. Dit betekent dat al onze producten hygiënisch en veilig zijn en dat ze voldoen aan de strenge eisen en normen. Zo hoeven u en uw personeel zich geen zorgen te maken over de apparatuur en kunt u zich focussen op tevreden klanten en heerlijke maaltijden.