urkass service

Robotsvar på chatten och håller inte det dom lovar. Väntat veckovis utan leverans. Men betalt vill dom ha!

• Would you recommend us? No

Skit

Köpte ett värprede för 5 hönor. Har idag 3 vuxna hönor och 1 tupp. Och det är redan trasigt. Rena skräpet i min mening.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Jag har inte fått min beställning.

Dålig

Response from the business owner

Hej Patrik, Tack för din feedback - det betyder mycket för vårt framtida arbetssätt. Vi har kontaktat dig via din e-post så att vi tillsammans kan hitta en lösning. vänliga hälsningar Team vidaXL

everything as ordered

Got everything in time and nothing was defect. Couldn't ask for more.

Beställde diskho fick hundbur.

Beställde diskho fick hundbur.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Hej Martin, Tack för din feedback - det betyder mycket för vårt framtida arbetssätt. Vi har kontaktat dig via din e-post så att vi tillsammans kan hitta en lösning. vänliga hälsningar Team vidaXL

Bra

Enkelt att beställa, snabb leverans, bra priser, bra betalningsalternativ och väldigt bra kundservice som hjälpte mig snabbt och enkelt.

Lite dålig passform

Tyvärr saknades skruv AD25 st och list 4 2 saknades.

Dålig reklamationshantering

Jag fick en trasig spegel i min leverans men efter en mejlkonversation på 7-8 mejl så är problemet fortfarande inte löst. Oseriöst!

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Dålig kvalite, svår monterad, långt ifrån ikea möbler. Väggfästet är inte praktiskt

Kundtjänst

Rigid bedömning av returfrågor. Jag blev erbjud enbart 100 :- (varuvärde 480:-), alt ersättningsdelar då varan var trasig.

Jättebra

Jättenöjd

Dålig kvalität

Köpte 2 sängbord och ett skoskåp, det är så dålig kvalitet att IKEA är Rolls Royce, Ingen baksida på skåpet hur tänker ni skall skorna skiter ner väggen. Sångbordslådor har en passform med 20 mm glapp och är omålade på insidan Made i India ? Vi köpte bara för att måtten passande och att det inte syntes på webben vilken dålig kvalitet det är.

Levererar vad dom lovar

Hade problem med ett paket som var skadat, men efter lite otydligheter, så fick jag reservdelar skickade. Dock så hade jag kontakt med 2 olika personer på support och 1 hävdade att den inte går att lösa reservdelar medans den andra löste det på mindre än 1 dag. I helhet så måste jag säga att leveransen, produkten, priset lever upp till vad dom lovar.

Snabb leverans!

Produkten levererades snabbt utan problem. Att sätta ihop soffan var dock en utmaning. Anvisningen lämnade dock mycket att önska - och då är jag en van hopsättare av IKEA-möbler. När vi väl fått ihop soffan motsvarade den helt våra förväntningar,

Såå besviken

Soffbordet vi beställde som ett showpiece har slagit sig så glas och annat vickar och står ostadigt. Rekommenderar verkligen inte soffbord hamrad aluminium

mycket snabbt och bra

trevlig sida och enkelt att hitta det jag sökte

Rejäl, effektiv produkt.

Enkelt att beställa och snabb leverans.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Trapp mattor, dåligt klister på den lodräta delen

Det är dåligt att man själv ska behöva skaffa dubbethäftande tejp för att få delen som viks ner över trappkanten att bli där. Det fanns nästan inget klister på den nedre halvan så den blir inte på plats

Värdelös pryl!

Det som ska förstora är en plastskiva som det inte finns någon skärpa i. Men jag får skylla mig själv som går på en nit, borde förstått vilket skräp det är. Andra gången jag köper något från det här företaget och förra gången försvann min beställning på vägen till Sverige. När det väl kom fram ett paket innehöll det ett fiskespö!!!! som var så långt från min beställning som det var möjligt. Sista gången jag handlar från VidaXL.

Fattas delar!

Saknas muttrar i förpackningen så nu kan jag inte skruva ihop möbeln. Jag har försökt få kontakt med kundtjänst, dels via chatten, dels via mail men inte fått något svar på över 1 veckas tid. Dåligt!

Response from the business owner

Hej Eve, Vi har skickat dig ett email för att hantera problemet. Kika gärna där och besvara vårt meddelande så att vi kan erbjuda en ömsesidig lösning. MVH, Team vidaXL

Kompetent

Bra info

Toppenbra

Billiga o bra produkter

5 av 5 stjärnor

Fina barnsäng, enkla att montera, snabb leverans. Kan tänka mig att handla hos er igen!

Utmärkt

Bra priser Snabbt leverans Bra kvalitet