Utmärkt

Bra priser Snabbt leverans Bra kvalitet

Smidigt och snabbt.

Smidigt snabbt och bra pris.

Fel vara skickad

Beställde 2 st Vattentunnor med lock 65cm höga med ordernummer 4610922469. Fick en tunna med lock 65 cm (korrekt) och en tunna 35 cm hög utan lock (Fel) Har spenderat hela förmiddagen med att kontakta er. Chatten fungerar inte, verkar vara datastyrd och ert angivna tele nr i Stockholm svarar ingen på. Inloggningen på mitt konto fungerar inte heller

8======)

köpte två likadana tv bänkar, den ena var det massa skruvar borta i och guiden gick knappt att läsa då den var så ihop knycklad, dessutom så var det fel konstruerat så man var tvungen o göra nya hål osv då dom var på fel plats. Den andra tv bänken kom ett par dagar senare och då var en av delarna sönder, hoppas inte kundtjänst är lika förjävlig som varorna och att man får bra hjälp med återbetalning osv.

• Would you recommend us? No

Försök använda annan

Köpte en 60 cm natur bänkskiva. Fel mått vid leverans (55). Beställde en ny och igen fel mått (57). Hade det varit över 60 hade jag kunnat kapa. Beställde slutligen en på 80 för att kaps och den kom med defekt. Kunde se rakt igenom vi limning/skarv. Har fortfarande inte fått återbetalning. Vem vill behandlas så ? No more Vida.xl

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Beställning o leverans fungerade bra

Enklat att beställa, tydlig leveransbeskrivning

Bra bemötande

Snabb leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

No customer service if you bought something and its missing parts

Could you please explain why buyers cannot get in touch with customer service? Every channel is aggregated to pages that dont work and noone replies to message i sent on a missing item. Dont sell stuff if you dont cant include all the pieces, make instructions with better ink so we see the directions and not faded and include tool that fits. Crappy product. Looked better online for the money, overpriced.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Lätt att få en uppfattning av varans kvalité!

Lätt att hitta , lätt att fixa, lätt att klicka. Mångfalden av varor. Snabb leverans.

Dålig kvalitet

Jättedåligt att ni använder träpinnar som ska användas för att sätta upp tyget på stolarna. En av pinnarna gick itu när jag satte ihop stolen.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Har inte fått någon produkt ännu

?

Transport

Från er sida alldeles utmärkt men Transporten usel, kom inte på utlovad dag, sen ny bokning som tog lång tid. Tog 8-10 dagar.

Fascinerande

Mycket intressant utbud av produkter inom många områden med auktionerna som grädde på moset. Snabb och effektiv hantering av beställningar.

Bristfällig kvalite på produkt

Beställning och leverans fungerade utmärkt och inom utsatt tid. Tyvärr var kvalitén på produkten klart under förvänad nivå med avseende på pris. Min produkt har hjul och någon har satt borrmallen fel och borrat om bottenplattan och spacklat dom gamla hålen. Jag valde just denna produkt pga av yttermåtten, då man skulle kunna ha A4 block i draglådorna, tyvärr har den som designat missat detta behov och gjort lådorna 1cm för korta och istället lämna ett 5cm stor tomrum bakom hyllraden. Det var dessutom dålig passform på ramen och det slutatde med att jag fick byta vissa montage detaljer till ett annat märke från ett stort internationellt företag med svensk bakgrund. Men när den nu står där, är den i alla fall snygg jag ger en tvåa pga av detta.

Billig och dålig köksfläkt

Köpte en hängande köksfläkt för att VidaXL var det enda ställe som hade en med ren design. Det fanns inga energimärkning av köksfläktarna på hemsidan. När jag fick den satt det en energilapp på lådan fläkten kom i (D som är sämsta möjliga i fläktkategorin). Hade aldrig köpt den om jag vetat detta innan. Installationen var onödigt krånglig (två skruvar som skruvats åt för hårt och som behövde skruvas loss innebar förstörda skruvar). Fläkten låter som ett mindre vindkraftverk (finns ingen ljudisolering i fläkten alls). Osäker på hur effektiv den är. Vi har märkt en viss förbättring från ingen fläkt alls men inte alls vad vi förväntade oss. Fläkten är monterad på rekommenderad höjd - 650mm över hällen. Tråkigt att företag som detta får växa. Helt utan miljö- och kvalitetstänk.

Skrot

Sängen är ett hel skrot.. Sönder efter 7 nätter

Usel kvalitet.

Beställde ett matbord. Otroligt dålig passform och usla materialval. Behövde borra egna hål i bordsben då fästet hade svetsats dit åt fel håll av leverantören. Skruvar av så mjukt stål att flera gick sönder vid monteringen. Träimitationen som klär bordsskivan är som tidningpapper och kommer att skadas omgående vid dagligt bruk. Dessutom finns partiklar (spån?) under vinylskiktet som syns tydligt på bordets ovansida. Bland det sämsta jag sett i möbelväg. Bra leverans dock!

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Tyget på dynan luktar olja

Dynan var fin som jag förväntat. När jag skulle öppna förpackningen var den skadad på ett ställe och tyget hade en grå substans på sig, som mögel. Substansen kunde lätt torkas ren. Problemet är att dynan fortfarande luktar motorolja. Hoppas att lukten försvinner. Ni har jätte fina saker och hade planer på att handla mer. Nu när jag ser att förvaringen är kompromissat där smidigheten äventyras kommer jag inte att chansa igen. Rutin som jag rekommenderar är titta om förpackningen är skadad innan ni skickar iväg varan. Aktuella skadan har funnits länge då lukten hunnit tränga in så djupt.

mycket bra

mycket bra

Snabb leverans, okej produkt

Köpte en solsäng, ihopfällbar med hål för ansiktet om man vill ligga på mage. Allt det är bra men att ändra lägesposition fungerar knappt då solsängen viker ihop sig när man sätter sig i den. Att ändra när man ligger kräver akrobatiska kunskaper. Annars helt okej.

Good product

I have been please with the product I bought. It came as pièces that needed to be built so you are aware of. It works nicely and I'm happy with it.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Skohylla ej för normala storlekar, extremt billigt utförande, dessutom svår att montera ihop..

Beskrivning av varorna motsvarar inte verkligheten. Dessutom strulade det med betalningen, i fakturan stod det att hyllan är betalt. Dessvärre kom ett kravbrev från Klarna. Det funkar inte med er fakturahanteringen. Förhoppningsvis blir det bättre...

Dålig kvalitet.

Snabb service.

Snabb leverens.

Snabb leverensen, vet ej hur innehållet ser ut ännu.

exelent

Fast Good prices Good service when i need spareparts/reklamation