Helnöjd

Lätt att beställa. Bra information. Bra service. Snabb leverans.

Stämde överens med beskrivningen

Gick fort att få hem varan

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bra service snabb leverans.

Bra kvalité och priser

Bra

Bra

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Snabb leverans mkt nöjd med varorna

Allt fungerade bra och smidigt. Tydlig hemsida och snabb leverans. Allt en kan önska.

Snabbt, enkelt och bra!

Bara bra!

ett bra sortement

VidaXL.se har en bra uppbyggd hem sida lätt att hitta till bra priser,bra upplysningar om varan och transport kostnad.man känner sig välkommen.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Som man förväntar sig på ett seriöst företag!

Hemsidan bra, utbudet av varor bra, snabb leverans! Tja! Bra, helt enkelt!

Prisvärd odlingslåda

Det är andra gången jag har beställ denna odlingslåda. Har varit väldigt nöjd med den första och ser fram emot att sätta ihop den andra som precis har kommit. Bra pris och snabb leverans!

Toppen!

Fungerat, helt nöjd

Annorlunda sängram.

Fin sängram, som inte alla har. Inte svår att få ihop alls. Kanske något låg säng, men i övrigt är jag nöjd.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bra paketerat och snabb leverans

Säkert och effektivt paketerat. Snabb leverans. Motsvarade alla mina förväntningar.

Auktionerna

Det var jättekul att delta i aktionerna, men tyvärr de finns inte längre. Jag brukade kolla varje dag men nu...

Nöjd

...

svår att få kontakt med

Jag har fyllt i och skickat ett inscannat returformulär men inte fått någon återkoppling, de känns inte bra. hittar heller inget telefonnummer s¨å att jag kan prata med en handläggare.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Ej fått kontakt efter reklamation

Snabb leverans Dock skadad vara och saknade delar. Följt instruktionerna för reklamation men inte fått återkoppling? Varan är skadad och det saknas skruvar. Skrivit och skickat bilder

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bordet höll relativt dålig kvalitet

Allmänt slapp passform med skruvarna. Var tvungen att komplettera bordet med extra vinkeljärn för att det skulle hålla ihop, så jag kunde vända på det ! Hade jag vetat att det var så dåligt så hade jag INTE köpt det. Vidaxl rekommenderas. Bordet rekommenderas INTE !

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Överpris och omöjligt att få tag på kundservice

Efter att ha insett att jag betalat överpris för min vara så försökte jag få tag på kundservice, vilket visade sig vara omöjligt. Fick byta region för att ens få chatta med någon på deras "24/7"-kundservice. Hänvisar alla som planerar att handla här till annan återförsäljare.

Bra service.

Lätt att beställa,snabb leverans,inga problem alls.

Produkten höll låg kvalitet

Produkten jag fick höll låg kvalitet, det var svårt att följa ritningar och jag fick förstärka med egna skruvar och spikar.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

VidaXL vägrar ens svara på mail. Lurat mig på 700kr.

Jag köpte en glasskiva. När den kom fram med posten så var den packad i en kartong utan något skydd alls. Självklart så var den även trasig. Jag har kontaktat VidaXL's support via chatt två gånger, via e-post tre gångar i snart över en månads tid utan något som helst svar. Jag har skapat ett konto hos dem, jag har letat efter telefonnummer att ringa, mailat, chattat... INGENTING funkar. VidaXL har blåst mig på 700kr. Kan inte rekommendera dem till någon, bara varna andra att inte gå i samma fälla som mig.

Liten och väldigt B soffan

Leveransen kom i två olika paket, alldeles för sent.. Dynorna är väldigt tunna, fästena och gängorna är sådär. Varannan fot sprack när jag skruvade dit då. Väldigt liten soffa som ger en väldigt klent intryck.

Så där!

Varan var bl.a. inte komplett, det var för mycket material av en sort och för lite av en annan. Svag bruksanvisning och krångligt att returnera, kommunicera och komplettera!

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Dyr för en aluminium grind

Grinden är fin, men väldigt dyr då den inte är tung. Dvs en 3 åring kan bära och slå ner den!

Mattorna passade inte alls

Varför man inte uppger årsmodell på sidan har jag ingen aning om. Fick iaf tillbaka pengarna till slut.