Zeer slechte service

Printer (tec4.1) is op zich oke maar zeker niet super wat je toch voor deze prijs zou verwachten. Service is ondermaats. Reserve stukken te duur. Voor een simpele nozzle vragen ze €24 euro plus €14 verzending. Voor een upgrade die nauwelijks verbetering bied ben je gemakkelijk €500 kwijt. Ook is er maar een zeer beperkt keuze wat diameter en hardheid wat nozzles betreft, wat de mogelijkheden van de printer ook zeer beperken. Bij hun helpdesk willen ze niet antwoorden welk type nozzle er ook op past en moet ik het maar doen met wat zij aanbieden. In deze prijsklasse mag en moet je anders verwachten. Ik raad iedereen felixprinter af.

Superervaring bij aankoop PRO 3

Fantastische service, toegankelijke support, eerste prinservaring met PRO is uitstekend. De PRO3 is alleen al omwille van het geluidsniveau de aanschaf waard (vergelen met Tec)

Good

Very easy and comfortable to deal with and easy to carry out spare parts orders.

Repairwork is properly together with good advise.

Because of a temperature indication failure one of the extruderheads of the Felix 3.1 was melted down. Repair with good advise was done very well and ready at agreed term.

Ik ben uitermate tevreden over Felix printers. Eindelijk een bedrijf waar nog iemand aan de telefoon komt Dit is ook de reden dat ik voor een Nederlands bedrijf gekozen heb bij de aanschaf van mijn printer. Waar je doorverbonden wordt met iemand die verstand van zaken heeft. Op deze wijze heb ik al veel probleempjes opgelost gekregen. Laatst bij een reparatie werd ik ook zeer goed geholpen en op de hoogte gehouden van het verloop hiervan. Ga vooral zo door, dan weet ik nu al waar mijn volgende printer vandaan komt!

Snelle levering van bestelde producten

Fijn dat ik een defect onderdeel van mijn Felix 3.0 los kon bestellen voor een goede prijs. Voor een brievenbus pakketje waren de verzendkosten wat hoog, maar hier zitten ook de handelingskosten vast in verwerkt. Juist voor dit soort service ben ik blij dat ik een Felix 3D-printer heb gekocht!

Gewoon goed

Als je vragen heb proberen ze je zo goed mogelijk te helpen, op zijn minst de goede kant op te begeleiden

Heb deze printer nog niet kunnen testen ,

Ok.

Ik ben zeer tevreden over de printer en de service

Ik gebruik dagelijks de printer ( Felix pro)

Ondanks veel problemen met de printer in het verleden was de service uitstekend

3D printer gebouwd met hoogwaardige componenten. Veel problemen gehad met de extruder. Als ie print is de kwaliteit uitstekend. Toch beveel ik dit merk niemand aan.

Very GOOD!!

Very Good assistance.

Betrokkenheid naar kwaliteit en service.

nieuwe printer gekocht, en had een probleempje. Dit overlegd en laten nakijken. kon erop wachten. Dus tevreden terug en ben aan het printen.

Altijd correct en snelle afhandeling

Altijd voldoende op voorraad wat dus in snelle levering kan resulteren en dus in een tevreden klant. Ook voor wisselstukken!

altijd top service bij felix!

Weer goed geholpen, al jaren blij met mijn felix printer

Ik had een ventilator besteld voor de extruderkop. Ook aangegeven dat dit een verlengde kabel moest zijn ivm XL versie, ook nog in mail de lengte opgegeven zodat het zeker moest lukken. Onderdeel komt uiteindelijk binnen met alsnog een te korte kabel, daar baalde ik we van.

Onze excuses dat de verkeerde kabel gestuurd is. Op onze website waar bestellingen worden samengesteld, was er geen record van de verlengde kabel verzoek – vandaar dat het niet goed bij u is afgeleverd. Is deze inmiddels opgelost, of kunnen we steeds de juiste lengte kabel aan u versturen?

good service, well treated

perfect, zeker aan te bevelen

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Very nice contact with a great service. Printer Tec 4 kit has a super printed image. Would I buy a Felix printer

Suggestions

The building instructions in the individual national languages ​​would have to be slightly improved. There are a few missing parts

4 stars: good service, well treated

Positive