Filters

7

Te lang wachten

Het duurde 4 maanden voordat mijn bestelling er was. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit ging nergens over. Ook geen kleine compensatie of tegemoetkoming. Daarnaast kon ik geen review plaatsen die onvoldoende is, dan krijg je steeds stroming te zien. Pas bij 3.5 sterren of hoger wordt ie geplaatst, wat een farce.

  • Aanbevelen? Nee
6

Te lang wachten

Het duurde 4 maanden voordat mijn bestelling er was. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit ging nergens over. Ook geen kleine compensatie of tegemoetkoming. Daarnaast kon ik geen review plaatsen die onvoldoende is, dan krijg je steeds stroming te zien. Pas bij 3 sterren of hoger wordt ie geplaatst, wat een farce.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Het duurde 4 maanden voordat mijn bestelling er was. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit ging nergens over. Ook geen kleine compensatie of tegemoetkoming.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed, niks op aan te merken

Product besteld, netjes binnen gekregen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed, niks op aan te merken

Product besteld, netjes binnen gekregen!

  • Aanbevelen? Ja
3

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te lang wachten

Ik heb 4 maanden moeten wachten op de bestelde spullen. Ik snap dat er logistieke uitdagingen zijn, maar dit gaat nergens over.

  • Aanbevelen? Nee
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

Facile de se tromper

Bonjour. Je suis qu'a moitié Content de ma transaction . L'affichage de certain produit porte à confusion , aussi bien part une photo qui vaut deux produits différents avec un tarif identique , donc très facile de se tromper , ce qui peu arrivé . Pas de reconnaissance de ce point ni geste commercial et un prix de retour excessif. José

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Great

Very fast delivery, recomended

  • Would you recommend us? Yes
10

Great

Very fast delivery, recomended

  • Would you recommend us? Yes
10

All good.

Fast shipment.

  • Would you recommend us? Yes
8

Goede ervaring

Een artikel besteld maar duurde wat langer omdat het artikel niet voorradig was. Wel goed op de hoogte gehouden dat het wat langer kon duren. Uiteindelijk en andere artikel gekregen in overleg omdat het nog langer kon duren met de eerst bestelde artikel. Goed op gelost, en ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

[email protected]

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas