Goed product

Goed product en snelle service

Goede klanten service

Fijn dat je een klanten service kan bellen als je iets wi vragen Fijn dat deze ook op zaterdag is

Mooie laarzen

Erg mooie laarzen, zitten prettig en gemakkelijk schoon te maken.

Het produkt heb ik nog niet ontvangen, maar verzenden ging zelfde dag en werd in NL bezorgt de dag erna

Snelle reactie op online bestelling

Een bestellig online gedaan met afhalen in de winkel, de volgende ochtend al direct een telefoontje dat het klaar ligt! Super snel! Heel blij mee.

Altijd goed

Altijd goed

Zeer slecht!!

In februari een bestelling geplaatst en na ruim 4 maanden wachten zelf maar aan de bel getrokken wat de status was. Volgens divoza was er nog geen order binnen van de leverancier. Uiteindelijk zelf contact gehad met de leverancier omdat het product overal wel op voorraad was behalve bij divoza. Leverancier gaf ik mei(!!) aan dat er nog geen order was binnen gekomen en dat zij problemen hadden met divoza. Na 2 maanden mailen en bellen is vandaag na ruim 6 maanden eindelijk mijn bestelling binnen gekomen maar wees gewaarschuwd en bestel niks als het niet op voorraad is want Divoza levert gewoon niet! De winkels raken ook steeds leger dus dat geeft wel de indruk dat het financieel niet goed gaat met divoza en dat ze niet eerlijk tegenover hun klanten zijn.

Goedemorgen Nicole, ook wij vinden het heel vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op een levering van de leverancier. Op de website staat bij het door jou bestelde artikel vermeld dat het niet op voorraad is en dat we wachten op een zending van de leverancier. Gelukkig gaat het in jouw geval om een uitzondering en kunnen we bijna alle bestellingen direct leveren, bovendien zijn we ons niet bewust van problemen met de leverancier.

Bestellen ging makkelijk, netjes ingepakt en de spullen zien er goed uit! Ze houden je goed op de hoogte over de verzending.

Schnell und gut

Gute Qualität

Prima product, vlotte levering

Artikel is naar wens en snel geleverd.

Helemaal top

Mooie tas gekocht. Alles past perfect. Erg blij mee

Top, artikel besteld en volgens verwachting netjes geleverd, op tijd

Als ik artikelen online bestel voor de paarden ga ik altijd als eerste naar de site van divoza

Vlotte bezorging

Duidelijk en snel bezorgd en verstuurd

gisteren besteld , aanbieding , en vandaag dooraardige jongen gebracht.

Goede service. De chaps waren net aan de kleine kant en ik kreeg gratis en snel een grotere maat opgestuurd

Pracht winkel

Pracht winkel

Bestelling geplaatst levering compleet en snel geleverd

Prima.service en afhandeling

Ben blij met ons product. Ook de prijskwaliteit is super goed.

Goede en snelle levering

Prima. Makkelijk

Makkelijk artikel te vinden dat ik zocht en makkelijk te bestellen

Prettige webshop

Snelle levering, prima prijs kwaliteits verhouding. Genoeg keuze en prettige klantenservice.

Snel en netjes geleverd

Fijn bedrijf hebben veel keuze

Altijd goed, koop eigenlijk al mijn paarden spullen bij Divoza

Snelle levering, super!

Zernikelaan 16