De jophurs zijn een leuk cadeau voor mijn nichtje. Heb de shampooborstel nog niet geprobeerd, maar lijkt me goed te werken met de spons erin.

Verpakking was stuk door vervoerder magnesium poeder overal vriendelijk geholpen door klantenservice Nu pas 1 dag later maar nog geen reaktie wat te doen

De verzending duurde lang

Er ging iets mis waardoor de verzending een maand op zich liet wachten. Wel was de communicatie goed en werd ik op de hoogte gehouden. Ik denk dat dit niet de normale gang van zaken is.

goed als altijd

bestel altijd bij divoza omdat ze alles hebben en de bestelling altijd vlot verloopt

Kut

Kreeg der geen Factuur bij voor de BTW en kon ik slecht aankomen

Nemen de tijd voor je!

Zeer goede service in Zoetermeer.

Goed product, snelle levering!

Kwalitatief goed product, snelle levering en we worden altijd zeer vriendelijk en goed geholpen in de Divoza winkel.

Vlotte afhandeling

De afhandeling van mijn bestelling ging vlot en correct.

Gemakkelijk en snel

Prima, jammer dat de winkel in Enschede dicht is, zouden is kopen.

Goede ervaring

Ben heel tevreden met mijn bestelling

Mooie zaak, mooie website!

fijne betaalbare deken

Snelle levering mooie deken, met verstelbare borstsluiting

Echt een hele snelle levering en goede producten

Prijs voor meest waardeloze paardenwinkel gaat naar de Divoza

Nou, waar zal ik eens beginnen. 16 weken geleden op Black Friday het filiaal in Leek bezocht omdat er 27 procent korting was. Hier ben ik geholpen door een meneer die mij er van verzekerde dat er nog heel veel standaard Samshield caps in hun magazijn lagen. Omdat ik er nog even over wilde nadenken heb ik de cap niet meteen gekocht, maar ben ik de volgende dag terug gegaan. Helaas was de beste meneer niet aan het werk en bleek toen ook dat er helemaal geen caps op vooraard waren. Erg vreemd, want de middag ervoor hadden ze nog heel veel. Maar toch de beslissing gemaakt om een standaard cap te bestellen met de 27 procent korting. Aangezien deze niet op vooraard was, zou deze besteld worden. Mij is toen door het personeel van de Divoza verteld dat dit 6 weken zou duren. Helaas tot op de dag van vandaag is mijn cap nog steeds niet binnen. Daarom meermaals contact gehad met de klantenservice, maar die draaien er ook steeds omheen. Ze vermijden continu de vraag die je stelt of antwoorden helemaal niet meer. Ook bellen heeft totaal geen zin, want de nemen de telefoon niet op. Als klant voel ik mij voorgelogen en van het kastje naar de muur gestuurd. Communiceren doen ze niet en ik word voorgelogen zonder dat ze daar problemen mee hebben. Voor mij nooit meer de Divoza. En een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Makkelijk bestellen en snel in huis Erg fijn goed kwaliteit

Goede winkel

Goede winkel met goede producten en goede service.

Snelle levering!

Ik had voor de Ezelhoeve besteld, ik ben netjes op de hoogte gehouden wanneer. Het geleverd ging worden en wanneer het bezorgd was! Doordat dit zo goed ging kan ik vaker wat bestellen voor de Ezelhoeve!

Heleboel goed

Mooie zweep besteld en hij is netjes bezorgd. Dochter is er blij mee

Prima en snel bezorgd

Bestelling is in goede staat geleverd en snel bezorgd

Super goed en top levering

Snelle levering, netjes pakketje en duidelijke beschrijving bij retouren of ruilen.

Mooie laarsjes voor me dochter besteld in de avond. Volgende dag al in huis.

De bestelde artikelen werden snel geleverd.

Goede en snelle service

Nette en snelle levering