Online gemak en snelle bezorging

Long time horse experience

Very good professional service from Divoza. Geert caught a mistake I made on an order and helped me fill it with a special request. She was very helpful!

Snel en accuraat

Fijne firma

Snel en makkelijk

Ik had maandagmiddag een regendeken besteld, was dinsdagochtend al in huis. Super, zo hoort het.

Prima zadel voor Shetlander

Goed passend zadel voor onze kruising Shetlander, heel prettig lichtgewicht zodat het te dragen is voor onze kinderen. Ook is de stroeve zitting fijn, zodat ze steviger in het zadel kunnen zitten.

Super snelle levering

Helaas m’n bestelling nog niet binnen

Kan gebeuren. Maar wel jammer dat ik er zelf achteraan moet met wat er aan de hand is. Word ook niet echt goed op de hoogte verder gehouden.

Makkelijk

slecht

de rijbroek ziet er leuk uit met een gekruiste tailleband. Maar het is slecht gestikt en steekt op een rare manier voor voren uit. Teruggestuurd.

Makkelijk

Snel en overzichtelijk bestellen

Mijn bestelling geplaatst en betaald en de volgende dag thuis bezorgd. Geweldige service.

Super snelle verzending.

Broek helaas te groot. In de winkel omgeruild.

Binnen 2 dgn bezorgd en netjes verpakt.kortom top!!

Snelle levering,

Fijne site en snelle levering

Soepel en adequaat

Snel geholpen op de juiste manier

Fijne broek

Super fijn rijbroek van euro star. Zit top.

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Gemak van internet

Alles snel te vinden en binnen een paar dagen in huis.

Duurt lang

Ik heb 8 dagen geleden mijn bestelling geplaatst, krijg een bevestiging en hoor verder niets meer. Nu pas bericht dat de bestelling verzonden gaat worden. Duurt allemaal wel erg lang zonder dat je daarop gewezen wordt.

Goedemorgen Inge, de bestelling is gedaan op 2 mei en verzonden op 8 mei. Op de website stond vermeld dat de verzending tenminste 3 dagen zou duren omdat het artikel moest worden teruggehaald uit één van onze filialen. Aangezien er ook een weekend tussen zat heeft er 6 dagen tussen het bestellen en verzenden gezeten.

Slecht

Krijg van de pakketdienst bericht dat mijn pakket is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen En nu ?????

Goedemorgen Ingrid, het kan zijn dat je bestelling bij de buren is afgegeven. Zou je daar eens willen informeren? Ook wordt een pakket soms ergens bij het huis neergelegd. Zou je contact met ons op willen nemen als je het pakket nog steeds niet ontvangen hebt? Dan kunnen we een onderzoek instellen bij PostNL.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb een zitstok besteld wat heel snel geleverd werd. De kwaliteit van de stok is goed, mooi leren zitje, in hoogte verstelbaar met stevige verankering.

Product voldoet aan de verwachtingen en is snel geleverd!

Snelle levering. Dank voor de verjaardagscheque!

Broek past goed en de levering was snel

Zernikelaan 16

9351 VA Leek