Een jaar gewacht

24 02 2023 een hoofdstel besteld. Gister een mail ontvangen dat die zou komen, inmiddels niet meer nodig. Vervolgens een mail van post nl dat die is bezorg, niets ontvangen

Goedemiddag Bo, helaas had het door jou bestelde artikel een erg lange levertijd. Gelukkig komt dit zelden voor. Aangezien je de bestelling niet hebt geannuleerd is het naar je opgestuurd toen het weer op voorraad kwam. Het is uiteraard mogelijk om het hoofdstel alsnog te retourneren.

Slecht

Maanden geleden besteld nu pas geleverd

Goedemiddag Mieke, helaas had het door jou bestelde artikel een lange levertijd. Aangezien je de bestelling niet hebt geannuleerd is het naar je opgestuurd toen het artikel weer op voorraad kwam. Het is uiteraard mogelijk om de waterkan alsnog te retourneren.

Snelle levering en top kwaliteit. Mn paaed blij met zn warme staldeken

Snel geleverd en mooi product

Pakketje kwam snel en keurig aan. Producten van goede kwaliteit.

Heel slecht!!

Op 27 Nov. 2023, had ik een bestelling geplaatst van 2 artikelen. Helaas het eerst geleverde artikel meteen terug gestuurd wegens niet in orde. Het 2e artikel is pas afgelopen donderdag 4 Jan. 2024 geleverd. Deze is is dus 6 en halve week later pas geleverd!! Dat is echt niet meer van deze tijd.

Goedemiddag, de levertijden staan bij de producten op de website. Het kan zijn dat het eerste artikel door de drukte rond Black Friday een dag later is verzonden. Bij het tweede artikel stond wachten op een zending van de leverancier. Zodra het bij ons is binnengekomen is het naar u verzonden.

Xx

Onduidelijk

Ik kan mijn bestelling niet volgen (want pas achteraf een account aangemaakt). Handschoenen worden pas in februari verwacht. Rijbroek is al 3 keer gewijzigd en werd gister verwacht. Jammer dat het niet duidelijk wordt aangegeven, want de producten zijn vaak wel helemaal naar verwachting

Goedemiddag Gerda, op de website staat de voorraad bij het artikel vermeld. Zodra de rijbroek bij ons is binnengekomen zal deze alvast worden verzonden. De handschoenen worden nagestuurd.

Niet op de hoogte gebracht dat artikel niet op voorraad os

2 dezelfde artikelen besteld. Na 3 weken wachten maar eens contact opgenomen. Was er 1 artikel op voorraad en wachten was op de 2e. Waarom niet tussentijds een bericht sturen? Deellevering was dus mogelijk geweest. Nu maar voor gekozen.

Vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. De voorraad staat per filiaal op de website vermeld bij het door u bestelde artikel. Inmiddels heeft u 1 artikel ontvangen. Zodra we de zending hebben ontvangen zal het 2e artikel worden verzonden.

Goede snelle service

Er zat 1 ding niet bij mijn bestelling. Gebeld met klantenservice en werd vriendelijk geholpen. En het werd direct opgelost en de volgende dag had ik het alsnog in huis.

Divoza has a great selection with various prices. Only is the website a bit slow.

Heel snelle levering: goed verpakt, correcte communicatie in verband met de levering. Dankjewel

Snel en product zoals omschreven.

Ik heb een mega leuke ervaring gehad, top!

Mijn bestelling kwam snel aan en alles wat erin zat was ook goed beschermd met een laagje plastic eromheen, ik ga zeker vaker iets bestellen hier echt top!

Leuke aanbiedingen, goede service

Leuke aanbiedingen, goede service

Super snelle service! En dat in de decembermaand, in één woord top!

Goed!

prima maar erg laat bezorgd.

Normaal heb ik de bestelling erg snel nu duurde het een week. Geen mail gehad waarom. Voor de rest prima product zoals altijd.

Snelle levertijd

Zondag een jas besteld en dinsdag binnen

Vriendelijk personeel Kubudig

Fijne winkel en prettig personeel!

Personeel loopt standaard rond, mocht je hulp nodig hebben komen ze vaak zelf al even op je af om te vragen of ze je kunnen helpen. Echt heel fijn, zeker als je iets niet kan vinden.

Super geholpen, zowel via chat en mail! Zal jullie zeker aanbevelen bij andere paardenliefhebbers! Betrouwbaar en zeer snelle levering! Dank je wel!

super

nog nooit problemen gehad .

snelle levering ,top.

de webshop is overzichtelijk . de levering snel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.