Snel, correct, goede dienst naverkoop goedkoop

Leveringen zijn stipt, vaak de volgende dag. Ik zoek altijd naar de goedkoopste prijs. Dat is niet altijd klium, maar wel vaak. En om kopzorgen te vermijden en als het snel moet gaan, bestel ik dan toch bij de sympathieke Limburgers.

• Uw oordeel over STICS - 205767 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met STICS - 205767 - FESTOOL Perfect. Dunne zaagsnede, goede resultaten
  • Zou u STICS - 205767 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Matig qua beloofde levertijd en verpakkingswijze

Ik had soudafoam law expansion dringend nodig (2 kartons). Op site staat vermeld dat levering dag erna zou gebeuren. Het heeft uiteindelijk 1 week geduurd. Reden was ook duidelijk, verpakking (karton)was helemaal stuk en terug dichtgeplakt, maar is nog geleverd met karton half open.

• Uw oordeel over 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL
  • Beschrijf uw ervaring met 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL Matig
  • Zou u 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL aanbevelen? Nee

Klium is top

Ik heb nog nooit problemen gehad met Klium. Altijd mooi aanbod met dikwijls mooie tijdelijke acties of afprijzingen. Steeds ook snelle en correcte levering

• Uw oordeel over BESPROEIINGSPOMP 6500 9059 SILENT COMFORT
  • Beschrijf uw ervaring met BESPROEIINGSPOMP 6500 9059 SILENT COMFORT Waardeloze pomp die geen automatische functie heeft. Steeds altijd zelf manueel aanzetten en afzetten via knop op de pomp of via de app. Gardena heeft hier één van zijn grootste blunders geïntroduceerd. Ik ben meer dan 300 € kwijt aan een pomp die de belangrijkste basis functie mist. Ik zal deze moeten proberen van de hand te doen want voor mij is deze onbruikbaar.
  • Zou u BESPROEIINGSPOMP 6500 9059 SILENT COMFORT aanbevelen? Nee

Een plezier om méé te werken

Een aangenaam toestel met snelle levering en goede prijs = 10/10

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR369AZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR369AZ MAKITA Geruisloos en ligt goed in de hand
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR369AZ MAKITA aanbevelen? Ja

Lichte en efficiënte machine. De montage handleiding is rudimentair.

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA Uistekend
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA aanbevelen? Ja

Service MP impeccable

Franchement confiance les sites ils sont professionnels sérieux je commande mon paquet sans problème

• Uw oordeel over INVALCIRKELZAAG TS 75 EBQ-PLUS-FS - 576115 - FESTO N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met INVALCIRKELZAAG TS 75 EBQ-PLUS-FS - 576115 - FESTO N.v.t.
  • Zou u INVALCIRKELZAAG TS 75 EBQ-PLUS-FS - 576115 - FESTO aanbevelen? N.v.t.

Het was in orde en ben tevreden over mijn Aankoop bij klium Zeer goede webshop

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA Zeer ok
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA aanbevelen? Ja

Prix attractif et rapidité de livraison

En ce qui me concerne, le matériel correspond au descriptif et est souvent de stock

• Conforme au choix
  • Oui

Had ik niet verwacht.....

.....dat het zo vlot ging gaan.

• Uw oordeel over M18 FUEL DECOUPEERZAAGMACHINE - M18 FBJS-0X - 4933
  • Beschrijf uw ervaring met M18 FUEL DECOUPEERZAAGMACHINE - M18 FBJS-0X - 4933 N.v.t.
  • Zou u M18 FUEL DECOUPEERZAAGMACHINE - M18 FBJS-0X - 4933 aanbevelen? Ja

Betrouwbaar aan de laagste prijzen en dan nog aan huis geleverd!

Correcte verzending aan laagste prijzen!

• Uw oordeel over 18V XR SNOEISCHAAR (ZONDER ACCU EN LADER) - DCMPP5
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR SNOEISCHAAR (ZONDER ACCU EN LADER) - DCMPP5 Handig en vlot in gebruik! Klus van snoeien gaat veel vlotter!
  • Zou u 18V XR SNOEISCHAAR (ZONDER ACCU EN LADER) - DCMPP5 aanbevelen? Ja

Service parfait

Commandé le soir et livré le lendemain à 10h. Bravo et merci.

• Machine très efficace
  • Oui

Un prix très correct, une livraison rapide et soignée.

Le site est bien documenté. L'outil correspond à la description dans l'offre. C'est dommage qu'il faille attendre si longtemps pour recevoir la batterie gratuite mais je comprends que ce n'est pas Klium qui le décide mais DEWALT et les conditions de retour imposées par les lois sur la consommation.

• outil efficace et pratique à utiliser.

Scherp geprijsd, snel geleverd

Heggenschaar van Dewalt (DCMPH566) besteld. Scherpe prijs, snel geleverd en mooie uitbreiding van de Dewalt garantie. Zeer degelijk gereedschap.

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL 1X 5.0AH -
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL 1X 5.0AH - solide heggenschaar voor hogere hagen
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL 1X 5.0AH - aanbevelen? Ja

Vlotte levering van mijn bestelling. Voor herhaling vatbaar.

• Uw oordeel over 31153 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met 31153 - MAKITA Top materiaal
  • Zou u 31153 - MAKITA aanbevelen? Ja

Top die Kilium

Vlotte aankoop en levering van een topprodukt

• Uw oordeel over RAKTISCHE AANDUWSTOK) - 0600803103 - BOSCH
  • Beschrijf uw ervaring met RAKTISCHE AANDUWSTOK) - 0600803103 - BOSCH Handige tool
  • Zou u RAKTISCHE AANDUWSTOK) - 0600803103 - BOSCH aanbevelen? Ja

overzichtelijke website en zeer vlotte levering

na bestelling direct bericht dat order wordt klaar gemaakt en er volgt een zeer snelle levering !

• Uw oordeel over NAT-EN DROOGZUIGER WD 3 V-17/4/20 - 16281010 - KAR
  • Beschrijf uw ervaring met NAT-EN DROOGZUIGER WD 3 V-17/4/20 - 16281010 - KAR werkt perfect een aanrader
  • Zou u NAT-EN DROOGZUIGER WD 3 V-17/4/20 - 16281010 - KAR aanbevelen? Ja

Hier krijg top service

De levering was niet compleet en Stephanie heeft onmiddellijk in orde gebracht

• Uw oordeel over ACCU-COMBITOOL 40V/BODY UX01GZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-COMBITOOL 40V/BODY UX01GZ MAKITA Evenwichte machine, ligt goed in de hand
  • Zou u ACCU-COMBITOOL 40V/BODY UX01GZ MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle en correcte levering

Steeds snel en correct

• Uw oordeel over STRALEN MET 1X 10,8V 2.0AH XR ACCU EN LADER - DCE
  • Beschrijf uw ervaring met STRALEN MET 1X 10,8V 2.0AH XR ACCU EN LADER - DCE Heb hem al enkel malen gebruikt werkt top
  • Zou u STRALEN MET 1X 10,8V 2.0AH XR ACCU EN LADER - DCE aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed service

Snelle levering, goed service uitgebreid assortiment.

• Uw oordeel over BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO
  • Beschrijf uw ervaring met BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO Klein, compacte compressor. Mobiel, doet zijn werk.
  • Zou u BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO aanbevelen? Ja

Top, , zowel op het vlak van service als het aanbod en de snelheid van leveren.

• Uw oordeel over DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D
  • Beschrijf uw ervaring met DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D Super
  • Zou u DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D aanbevelen? Ja

Zeer goede ervaring, Top

Betrouwbaar, goede kwaliteit/ prijs Mijn goederen waren verloren gegaan bij Bpost, een mailtje gestuurd naar de webwinkel en de dag erna al opnieuw verzonden, vriendelijke mensen en een top service

• Uw oordeel over MET STANDAARD KITPISTOOL. - 120466 - RECTAVIT
  • Beschrijf uw ervaring met MET STANDAARD KITPISTOOL. - 120466 - RECTAVIT Niet het goedkoopste maar wel goede kwaliteit
  • Zou u MET STANDAARD KITPISTOOL. - 120466 - RECTAVIT aanbevelen? Ja

goeg

zeer goed

• Uw oordeel over AANDRUKROL MET ERGONOMISCH HANDVAT, IDEAAL VOOR GR
  • Beschrijf uw ervaring met AANDRUKROL MET ERGONOMISCH HANDVAT, IDEAAL VOOR GR goed
  • Zou u AANDRUKROL MET ERGONOMISCH HANDVAT, IDEAAL VOOR GR aanbevelen? Ja

Groot assortiment en stock

Bij Klium heeft men een groot assortiment en veel is op stock zodat je niet erg lang moet wachten...snelle verzending ook.

• Uw oordeel over SCHUURBAND SG - 69957350796 - NORTON
  • Beschrijf uw ervaring met SCHUURBAND SG - 69957350796 - NORTON N.v.t.
  • Zou u SCHUURBAND SG - 69957350796 - NORTON aanbevelen? Ja

Zeer betrouwbaar

Ook telefonisch zeer onderlegd en vriendelijk.

• Uw oordeel over ACCU-KRUIWAGEN 18V/BODY DCU180Z MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-KRUIWAGEN 18V/BODY DCU180Z MAKITA Ideale hulp voor ouderen en mensen die heuvelachtig wonen
  • Zou u ACCU-KRUIWAGEN 18V/BODY DCU180Z MAKITA aanbevelen? Ja

PERFECT

Ik heb al vaak zaken gekocht op het internet . De ene keer gaat het al wat vlotter dan de andere keer . Met het ene bedrijf ga ik nog in zee , maar der zijn der ook die hier niet meer over de vloer komen . Nu moet ik zeggen ik heb nog maar 1 keer een bestelling geplaatst bij klium en ik kan hier niets anders dan positieve commentaar te geven op dit bedrijf . Anders gezegd , hier plaats ik met plezier een volgende bestelling . Men luistert als je vragen hebt zoekt men naar een oplossing . Kortom ik ben heel tevreden van klium !

• Uw oordeel over MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 55-36 (4-DELIGE S
  • Beschrijf uw ervaring met MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 55-36 (4-DELIGE S topmateriaal
  • Zou u MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 55-36 (4-DELIGE S aanbevelen? Ja

Over Klium.be

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!