Slechte klantenservice

Mijn Wera gereedschap werd geleverd met een kapotte verpakking, dit heb ik direct gemeld. Overeengekomen dat dit mocht geretourneerd worden uit coulance indien de inhoud OK was, wat ook zo was. Eenmaal de retour ontvangen zegt de klantendienst dat ze ca. 45€ zullen aanrekenen voor het ontbreken van de gescheurde kartonverpakking...

• Uw oordeel over 05020231001 - WERA
  • Beschrijf uw ervaring met 05020231001 - WERA N.v.t.
  • Zou u 05020231001 - WERA aanbevelen? Ja

Topservice

Mooi aanbod, vlot besteld en snel geleverd. En dat alles aan een schappelijke prijs. Zoals steeds dik tevreden.

• Uw oordeel over KLOPBOORMACHINE 710W HP1631KSP(KOFF) MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met KLOPBOORMACHINE 710W HP1631KSP(KOFF) MAKITA Sterke machine. Ligt degelijk in de hand en doet wat het moet doen.
  • Zou u KLOPBOORMACHINE 710W HP1631KSP(KOFF) MAKITA aanbevelen? Ja

Goede prijs/kwaliteit

Onklopbare prijs op DeWalt product gevonden. Snelle levering, alles in orde.

• Uw oordeel over DWST83401-1 - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met DWST83401-1 - DEWALT Zeer robuuste en grote toughsystem gereedschapskoffer
  • Zou u DWST83401-1 - DEWALT aanbevelen? Ja

haalt beloofde leveringstijden niet

2 bestellingen gedaan op 3 dagen: eenmaal te laat verzonden en eenmaal niet aangekomen op de aangekondigde tijd. Bij levering werd het bestelde toestel dubbel geleverd, wat natuurlijk tot stockproblemen zal leiden en overlast veroorzaakt bij de goedwillende klant die het probleem meldt. Voor één vertraging werd het slechte weer als argument aangevoerd. Positief is het goede assortiment en redelijke prijzen, tevens snelle respons via chat. Het is onbegrijpelijk dat DHL en niet bpost in de keuzelijst voorkomt. DHL is enkel een vertragingsfactor en doet toch beroep op bpost voor de levering bij de klant

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product nog te vroeg om oordeel te vellen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel geleverd en aan de beste prijs

Snelle levering zoals altijd, correcte leveringstermijnen en dit aan een mooie verkoopprijs.

• Uw oordeel over AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA Professioneel toestel
  • Zou u AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA aanbevelen? Ja

PARFAIT

Un site idéal avec des prix et des services au top.

• parfait
  • Oui

Een dikke pluim voor heel het team van Klium

Super snelle levering . Altijd prima in orde . Communicatie is echt perfect . Daarom van mijnentwege een dikke pluim voor heel het team van Klium .

• Uw oordeel over PACKOUT GEREEDSCHAPSKOFFER MET TWEE LADES - PACKO
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT GEREEDSCHAPSKOFFER MET TWEE LADES - PACKO Is echt de max super
  • Zou u PACKOUT GEREEDSCHAPSKOFFER MET TWEE LADES - PACKO aanbevelen? Ja

Correct en geleverd binnen de beloofde termijn

• Uw oordeel over COMBO SCHUURMACH. STOFZUIG. DK6525 (KOFFER)MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met COMBO SCHUURMACH. STOFZUIG. DK6525 (KOFFER)MAKITA Had ik veel vroeger moeten aankopen. In een verbouwing 4 machines versleten en veel stof moeten sliken... deze machine doet absoluut wat ervan verwacht wordt
  • Zou u COMBO SCHUURMACH. STOFZUIG. DK6525 (KOFFER)MAKITA aanbevelen? Ja

Goed aanbod en prijzen maar dikwijls uitstellingen van leverdata

Goed aanbod en prijzen maar dikwijls uitstellingen van leverdata

• Uw oordeel over FESTOOL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met FESTOOL N.v.t.
  • Zou u FESTOOL aanbevelen? N.v.t.

Uitstekende vlotte levering met extra garantie van Klium

• Uw oordeel over N OPBERGTAS (ZONDER ACCU EN LADER) - DCV501LN-XJ -
  • Beschrijf uw ervaring met N OPBERGTAS (ZONDER ACCU EN LADER) - DCV501LN-XJ - N.v.t.
  • Zou u N OPBERGTAS (ZONDER ACCU EN LADER) - DCV501LN-XJ - aanbevelen? Ja

Vlugge en perfecte levering

• Uw oordeel over 18V XR SNOEISCHAAR MET 1X 5.0AH ACCU - DCMPP568P1-
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR SNOEISCHAAR MET 1X 5.0AH ACCU - DCMPP568P1- Werkt goed
  • Zou u 18V XR SNOEISCHAAR MET 1X 5.0AH ACCU - DCMPP568P1- aanbevelen? Ja

The best price, delivery is even faster than from my local seller

• Good
  • Yes

Niet alles ontvangen

Ik kreeg maar 17 soudal schuimflessen geleverd en had er 24 besteld?

• Uw oordeel over 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL
  • Beschrijf uw ervaring met 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL N.v.t.
  • Zou u 750ML SOU GUNFOAM LOW EXPANS - 106132 - SOUDAL aanbevelen? N.v.t.

Levering zou anders kunnen

Beste heren, dames, gelieve ons de mogelijkheid te geven om “gezamenlijke levering” aan te vinken. Ik heb vier artikelen besteld, en die zijn in 3x geleverd. Het zou fijn zijn mocht alles in 1x geleverd worden, wanneer we dat zouden kunnen aanvinken. Hopelijk is dit nuttige feedback en vermoedelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt.

• Uw oordeel over TENSO P-14, 80 PAAR - 145415 - LAMELLO
  • Beschrijf uw ervaring met TENSO P-14, 80 PAAR - 145415 - LAMELLO N.v.t.
  • Zou u TENSO P-14, 80 PAAR - 145415 - LAMELLO aanbevelen? Ja

uitstekend

snelle levering en goeie prijzen!

• Uw oordeel over SNELSPANKLEM FS-HZ 16 - 491594 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met SNELSPANKLEM FS-HZ 16 - 491594 - FESTOOL festool dus fantastisch
  • Zou u SNELSPANKLEM FS-HZ 16 - 491594 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Waardeloos

3 keer een zaagbokset poberen te versturen, 3 keer gebroken aangekomen. Nadrukkelijk gebraagd beter te verpakken maar daar wordt niks mee gedaan. Ook proberen ze om die defecte producten voor €15,- korting aan de klant te slijten. 20x moeten mailen en nog geen onbeschadigd product ontvangen

• Uw oordeel over FATMAX OPVOUWBARE ZAAGBOK (PAAR) - FMST1-75763 - S
  • Beschrijf uw ervaring met FATMAX OPVOUWBARE ZAAGBOK (PAAR) - FMST1-75763 - S Beschadigd
  • Zou u FATMAX OPVOUWBARE ZAAGBOK (PAAR) - FMST1-75763 - S aanbevelen? Ja

Goedemiddag Jammer genoeg heb je helemaal gelijk. Dit is serieus mis gelopen. Ondertussen is het wel opgelost, maar dit had niet mogen gebeuren. Er was een vervanger aan het werk in het magazijn en die had nog niet de juiste instructies doorgekregen ivm inpakken van zaagbokken. Dat is naar jou toe natuurlijk geen excuus. Excuses voor de overlast. Davy

Sin duda volveré a comprar. Gran servicio Klium

Perfecta experiencia con atención al cliente. Tuve un problema con el producto en transporte y su respuesta y solución fue inmediata e inmejorable.

• ¿Nos recomendarías?
  • Gran calidad, es DeWalt.

top service snelle levering

super kwaliteit

• Uw oordeel over M12 FUEL HAAKSE STIFTSLIJPER - M12 FDGA-0 - 493347
  • Beschrijf uw ervaring met M12 FUEL HAAKSE STIFTSLIJPER - M12 FDGA-0 - 493347 top
  • Zou u M12 FUEL HAAKSE STIFTSLIJPER - M12 FDGA-0 - 493347 aanbevelen? Ja

Klium is voor ons een onmisbare leverancier.

Reeds jaren kopen we bij Klium. En steeds verloopt dat snel en vlekkeloos. Sporadisch een nieuwe machine maar meer en meer rekenen we op hen voor verbruiksartikelen. Als er al eens een probleem is dan kan je rekenen op hun zeer toegankelijke en behulpzame klantendienst. Net dat maakt Klium zo anders dan andere webshops. TOP !

• Uw oordeel over AFSTANDSBEDIENING CT-F I/M-SET - 2297 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met AFSTANDSBEDIENING CT-F I/M-SET - 2297 - FESTOOL Doet wat het moet doen. Eenvoudige installatie, goede werking, zeer handig.
  • Zou u AFSTANDSBEDIENING CT-F I/M-SET - 2297 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Verzending ok, verpakt ok. Alles is prima

• Uw oordeel over BLAZER OPZETSTUK UB401MP 191P72-3 MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BLAZER OPZETSTUK UB401MP 191P72-3 MAKITA Een beetje slap, maar doet den job
  • Zou u BLAZER OPZETSTUK UB401MP 191P72-3 MAKITA aanbevelen? Ja

Levering laat een beetje op zich wachten maar dit door overmacht waarvoor begrip.Meschien daaromtrent een verbeterings punt (wat betere communicatie in geval van vertraagde levering).Anders een tevreden mens!

• Uw oordeel over EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL N.v.t.
  • Zou u EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Snel geleverd, tegen een aantrekkelijke prijs.

De service (informatie, snelheid van levering, kwaliteit product) is voortreffelijk.

• Uw oordeel over AFKORTZAAG 1430W/260MM LS1018LN MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORTZAAG 1430W/260MM LS1018LN MAKITA Gemakkelijk te bedienen apparaat.
  • Zou u AFKORTZAAG 1430W/260MM LS1018LN MAKITA aanbevelen? Ja

Bon service et livraison rapide

La scie à onglet Makita livrée rapidement. Top.

• Uw oordeel over AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA N.v.t.
  • Zou u AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA aanbevelen? Ja

Geweldige Service

een geweldige service

• Uw oordeel over - 2583647 - FLUKE
  • Beschrijf uw ervaring met - 2583647 - FLUKE N.v.t.
  • Zou u - 2583647 - FLUKE aanbevelen? Ja

Πολύ καλό

Άριστο

• Θα μας συνιστούσατε; Yes
  • Πολύ καλό και μικρό
  • Yes

Over Klium.be

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!