Pakje binnen 24h geleverd.

• Uw oordeel over M12 FUEL ½
  • Beschrijf uw ervaring met M12 FUEL ½ N.v.t.
  • Zou u M12 FUEL ½ aanbevelen? Ja

Votre moyenne est de 9,1, j'espère la faire grimper...

J'ai commandé du matériel Festool, votre prix est très correct. J'ai donc fait une 1ère commande chez vous et sans la moindre hésitation et embrayé pour une deuxième. Toutes vos attentions ont été respectées, le prix, le délais et, cerise sur le gâteau, vous êtes tous accueillants. Je ne parle pas le néerlandais et m'en excuse, je pourrais être plus explicite. (avec un traducteur tout est possible) Encore merci de votre sérieux. Bien à Vous Ik heb Festool-hardware besteld, uw prijs is zeer correct. Dus ik heb een eerste bestelling bij je gedaan en zonder de minste aarzeling en klaargemaakt voor een seconde. Al uw attenties zijn gerespecteerd, de prijs, de deadlines en, kers op de taart, u bent allemaal welkom. Ik spreek geen Nederlands en mijn excuses daarvoor, ik zou explicieter kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor uw ernst. Vriendelijke groeten

• Tout répond à mon attente

positief

Eerst nuttige info verkregen via chat , en snelle levering daaropvolgend .Waarvoor dank !

• Uw oordeel over E-CUT UNIVERSAL-ZAAGBLAD - 63502152240 - FEIN
  • Beschrijf uw ervaring met E-CUT UNIVERSAL-ZAAGBLAD - 63502152240 - FEIN voldoet aan de verwachting
  • Zou u E-CUT UNIVERSAL-ZAAGBLAD - 63502152240 - FEIN aanbevelen? Ja

prima product en zeer snelle levering .

prima product gebruikt om sproeier van motor die ik stuk gedraaid had eruit te halen . is terug in orde.

• Uw oordeel over LINKSE TAPSET M3-M18 5-DLG. - 6759620 - GEDORE
  • Beschrijf uw ervaring met LINKSE TAPSET M3-M18 5-DLG. - 6759620 - GEDORE prima product
  • Zou u LINKSE TAPSET M3-M18 5-DLG. - 6759620 - GEDORE aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over FLEXIBLE GASKETING 518 - 50ML LOCTITE
  • Beschrijf uw ervaring met FLEXIBLE GASKETING 518 - 50ML LOCTITE N.v.t.
  • Zou u FLEXIBLE GASKETING 518 - 50ML LOCTITE aanbevelen? Ja

zeer efficient toestel

start makkelijk, vol vermogen na 3' warmdraaien. Evenwaardig aan de tomperken in tuinmachines, maar merkelijk goedkoper.

• Uw oordeel over MM4 RUGGEDRAGEN BLADBLAZER 75,6CC - EB7660TH - MAK
  • Beschrijf uw ervaring met MM4 RUGGEDRAGEN BLADBLAZER 75,6CC - EB7660TH - MAK top!
  • Zou u MM4 RUGGEDRAGEN BLADBLAZER 75,6CC - EB7660TH - MAK aanbevelen? Ja

ZEER VLOT

OK

• Uw oordeel over GROEFKOGELLAGER 6207/C3 SKF
  • Beschrijf uw ervaring met GROEFKOGELLAGER 6207/C3 SKF GOED
  • Zou u GROEFKOGELLAGER 6207/C3 SKF aanbevelen? Ja

goede prijs, makkelijk aankoopproces en zeer snelle levering

De DeWalt grastrimmer en de DeWalt bladblazer werden aan de beste prijs aangeboden op Klium.be. De website is heel vlot, bestelproces zeer makkelijk, en 's anderendaags alles al geleverd !

• Uw oordeel over 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X
  • Beschrijf uw ervaring met 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X Zeer degelijk, professioneel apparaat
  • Zou u 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X aanbevelen? Ja

Une éfficacite remarquable

Après quelques achats, principalement des machines, je ne peux que me louer de travailler avec Klium . Contacts et services impeccables Edouard

• N/A

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt. Correcte prijs

• Uw oordeel over COMBIBOX SNELDROGEND 1-COMPONENT POLYURETHAAN MONT
  • Beschrijf uw ervaring met COMBIBOX SNELDROGEND 1-COMPONENT POLYURETHAAN MONT N.v.t.
  • Zou u COMBIBOX SNELDROGEND 1-COMPONENT POLYURETHAAN MONT aanbevelen? N.v.t.

Scherp geprijsd, instant geleverd.

Nog maar één keer klantendienst moeten bellen en ook toen onmiddellijk geholpen.

• Uw oordeel over VERZINKBOOR BSTA HS D 3,5 CE - 492523 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met VERZINKBOOR BSTA HS D 3,5 CE - 492523 - FESTOOL Na 400 gaten in hardhout kan ik alleen maar zeggen: super boor.
  • Zou u VERZINKBOOR BSTA HS D 3,5 CE - 492523 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Prima heggenschaar, maar te laat geleverd

Bij Klium had ik op donderdag een mooie heggenschaar besteld en die zou op vrijdag bezorgd worden. De bezorging zou tussen 8 en 20h plaatsvinden. Op track en trace kon ik het pakket volgen, maar om 18h zag ik dat de bezorging niet meer op vrijdag plaats zou vinden, dus de hele dag voor niks zitten wachten. De bezorger werkt niet in het weekend, dus ik moest tot maandag wachten voordat ik het pakket in handen had. Ik vind 4 dagen wel erg lang, te lang zelfs en zal mij daarom nog wel bedenken voordat ik weer iets bij Klium bestel.

• Uw oordeel over STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA Prima ding
  • Zou u STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA aanbevelen? Ja

gras maaien gemakkelijk gemaakt !!

door het ontbreken van een electrische kabel, door geen geknoei met benzine, oliefilter, in gang trekken enz ... is dit een heel handige machine !. Bovendien met mulchingmogelijkheid geen volle graszakken meer

• Uw oordeel over 2X 18V XR GRASMAAIER ZONDER ACCU/LADER - DCMW564N-
  • Beschrijf uw ervaring met 2X 18V XR GRASMAAIER ZONDER ACCU/LADER - DCMW564N- prachtige en handige machine, heel gemakkelijk in gebruik
  • Zou u 2X 18V XR GRASMAAIER ZONDER ACCU/LADER - DCMW564N- aanbevelen? Ja

Top Service

Makita LS1019L afkortzaag besteld, volgende dag in huis. Bij het installeren ontbrak een onderdeeltje waardoor ik er niet kon meewerken. Omdat ik ze dringend nodig had hebben zonder probleem diezelfde dag nog een nieuwe gestuurd. Zeer goede service en schappelijke prijzen! Ook gemakkelijk te bereiken, tegenwoordig moet je bij velen 20 minuten wachten of het moet via mail.

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1510W - LS1019L - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1510W - LS1019L - MAKITA Bij opstarten is niet echt soepel, lijkt wel mijn 20 jaar oude machine. Verder zaagt het zeer fijn.
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1510W - LS1019L - MAKITA aanbevelen? Ja

Website en communicatie super, bezorging slecht

Bestellen ed ging goed, een extern leveringsbedrijf gooide de bestelde heggenschaar over de poort heen, gelukkig niet beschadigd.

• Uw oordeel over STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA Met 1 accu ruim 1.5 uur gesnoeid
  • Zou u STOKHEGGENSCHAAR 46CM 18V - DUN461WZ - MAKITA aanbevelen? Ja

excellent

rapport qualité prix excellent respect des dates de livraison et excellent service apres vente

• N/A

Uitstekend!

Wij kochten bij Klium meerdere tuinmachines van Makita. De prijzen bij Klium zijn heel scherp en er wordt geleverd op korte tijd. De communicatie verloopt tevens zeer vlot. Wij zijn erg tevreden!

• Uw oordeel over BLADBLAZER 2X18V - DUB362Z - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BLADBLAZER 2X18V - DUB362Z - MAKITA Uitstekend voor een redelijk grote Tijn en voor het proper maken van verharde paden.
  • Zou u BLADBLAZER 2X18V - DUB362Z - MAKITA aanbevelen? Ja

Product was reeds 9 maanden vervallen.

Pas op de dag dat ik het product wou gebruiken bleek dat de expiratie datum ruim was overschreden. Redelijk frustrerend.

• Uw oordeel over TEGEN OPSTIJGEND VOCHT VIA DE MUURVOET. IN TE BREN N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met TEGEN OPSTIJGEND VOCHT VIA DE MUURVOET. IN TE BREN Te vroeg om te beoordelen
  • Zou u TEGEN OPSTIJGEND VOCHT VIA DE MUURVOET. IN TE BREN aanbevelen? Ja

Haspel

Haspel gekocht van Gardena, snelle levering!

• Uw oordeel over WANDSLANGENBOX 35 ROLLUP XL - 18630-20 - GARDENA
  • Beschrijf uw ervaring met WANDSLANGENBOX 35 ROLLUP XL - 18630-20 - GARDENA Goed
  • Zou u WANDSLANGENBOX 35 ROLLUP XL - 18630-20 - GARDENA aanbevelen? Ja

Prijs / kwaliteit top

Zeer goede service, relatief snelle levering zoals verwacht (aantal werkdagen). Goede kwaliteit.

• Uw oordeel over SPROEIER 5L 18V - DUS054Z - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met SPROEIER 5L 18V - DUS054Z - MAKITA Zeer goede aankoop, perfect toestel, Makita kwaliteit.
  • Zou u SPROEIER 5L 18V - DUS054Z - MAKITA aanbevelen? Ja

zoals verwacht een trouwe oplossing

AAAAAAAAA

• Uw oordeel over VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI
  • Beschrijf uw ervaring met VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI N.v.t.
  • Zou u VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI aanbevelen? Ja

Lange laaaangee langste wachttijd ooit

Heb in het begin van het jaar een slijpschijf gekocht bij Klium. Op de website stond dat deze op voorraad was maar blijkbaar niet. Na navraag had Klium deze besteld bij de fabrikant maar na uitstel en nog meer uitstel geen slijpschijf te bespeuren. Ik vroeg toen een commerciële tegemoetkoming in de vorm van een ander toestel dat men wel op voorraad had doch iets duurder. Men gaf enkel geld terug en was niet geïnteresseerd in een tegemoetkoming. Uiteindelijk elders een slijpschijf besteld.

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ Goede zichtbare groene laser
  • Zou u KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ aanbevelen? Ja

Hallo Bert Ik zie dat deze bestelling (Groene lijnlaser) dezelfde dag nog verzonden is. En alles lijkt ook goed gegaan bij de bezorging. Je vorige bestelling was inderdaad een leverprobleem bij bosch. Maar dat was nog door de corona naweeën. Excuses voor de overlast. Mvg Davy

Vriendelijk en behulpzaam klantencontact

Ik had problemen met DPD: track and trace toonde geen info, hoewel ze het pakket al hadden ontvangen. Correcte uitleg gekregen, geduldig, vriendelijk. Ik kom hier volgende keer terug.

• Uw oordeel over EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL N.v.t.
  • Zou u EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL aanbevelen? N.v.t.

Hier zijn ze super vriendelijk en gedienstig. Echt een aanrader.

Ik heb een verkort- verstek en tafelzaag met onderstel gekocht en wil die retour sturen . Dit gaat zonder problemen.

• Uw oordeel over 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA Gaat heel goed
  • Zou u 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA aanbevelen? Ja

Lage prijs, top service na verkoop!

Een klein jaartje geleden kocht ik bij Klium een Makita grasmaaier omdat de prijs bij Klium aanzienlijk lager was dan in andere online shops. Helaas was de grasmaaier binnen het jaar defect en mijn eerste reactie was: “Verdomme … lage prijs, service zal wel navenant zijn”. Niks was minder waar: al bij het invullen van het online garantie/retour formulier voel je dat de procedure professioneel in elkaar zit. Binnen de paar uur instructies voor retour ontvangen en een paar keer op en af moeten mailen met de customer service persoon die hierop snel en professioneel antwoord. Om een lang verhaal kort te maken: grasmaaier afgeleverd bij Klium – verzonden voor reparatie naar Makita – motor vervangen - teruggestuurd naar Klium – verzonden naar mij thuis op exact 1 week tijd. Daar kunnen veel zogenaamde kwaliteitswinkels nog eens een voorbeeld aan nemen. Uitermate onder de indruk van deze service!

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Ekkelgaarden 26 3500 Hasselt

0032 37400041

Over Klium.be

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!