zoals verwacht een trouwe oplossing

AAAAAAAAA

• Uw oordeel over VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI
  • Beschrijf uw ervaring met VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI N.v.t.
  • Zou u VERLENGSTUK COMBISYSTEEM LE400MP - 191E24-8 - MAKI aanbevelen? Ja

Lange laaaangee langste wachttijd ooit

Heb in het begin van het jaar een slijpschijf gekocht bij Klium. Op de website stond dat deze op voorraad was maar blijkbaar niet. Na navraag had Klium deze besteld bij de fabrikant maar na uitstel en nog meer uitstel geen slijpschijf te bespeuren. Ik vroeg toen een commerciële tegemoetkoming in de vorm van een ander toestel dat men wel op voorraad had doch iets duurder. Men gaf enkel geld terug en was niet geïnteresseerd in een tegemoetkoming. Uiteindelijk elders een slijpschijf besteld.

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ Goede zichtbare groene laser
  • Zou u KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ aanbevelen? Ja

Hallo Bert Ik zie dat deze bestelling (Groene lijnlaser) dezelfde dag nog verzonden is. En alles lijkt ook goed gegaan bij de bezorging. Je vorige bestelling was inderdaad een leverprobleem bij bosch. Maar dat was nog door de corona naweeën. Excuses voor de overlast. Mvg Davy

Vriendelijk en behulpzaam klantencontact

Ik had problemen met DPD: track and trace toonde geen info, hoewel ze het pakket al hadden ontvangen. Correcte uitleg gekregen, geduldig, vriendelijk. Ik kom hier volgende keer terug.

• Uw oordeel over EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL N.v.t.
  • Zou u EENHANDSCHAAF EHL 65 EQ-PLUS - 576247 - FESTOOL aanbevelen? N.v.t.

Hier zijn ze super vriendelijk en gedienstig. Echt een aanrader.

Ik heb een verkort- verstek en tafelzaag met onderstel gekocht en wil die retour sturen . Dit gaat zonder problemen.

• Uw oordeel over 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA Gaat heel goed
  • Zou u 18V XR GRASTRIMMER 1X 5.0AH - DCMST561P1-QW - DEWA aanbevelen? Ja

Lage prijs, top service na verkoop!

Een klein jaartje geleden kocht ik bij Klium een Makita grasmaaier omdat de prijs bij Klium aanzienlijk lager was dan in andere online shops. Helaas was de grasmaaier binnen het jaar defect en mijn eerste reactie was: “Verdomme … lage prijs, service zal wel navenant zijn”. Niks was minder waar: al bij het invullen van het online garantie/retour formulier voel je dat de procedure professioneel in elkaar zit. Binnen de paar uur instructies voor retour ontvangen en een paar keer op en af moeten mailen met de customer service persoon die hierop snel en professioneel antwoord. Om een lang verhaal kort te maken: grasmaaier afgeleverd bij Klium – verzonden voor reparatie naar Makita – motor vervangen - teruggestuurd naar Klium – verzonden naar mij thuis op exact 1 week tijd. Daar kunnen veel zogenaamde kwaliteitswinkels nog eens een voorbeeld aan nemen. Uitermate onder de indruk van deze service!

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Heel goed verkopen besteling met juiste grief

Goed verkopen alles wat op site in orde gekrijgen

• Uw oordeel over DEWALT TOUGHSYSTEM WERKPLAATSINRICHTING - DWST1-75
  • Beschrijf uw ervaring met DEWALT TOUGHSYSTEM WERKPLAATSINRICHTING - DWST1-75 Heel goed systeem voor als je bus leg moet hebben
  • Zou u DEWALT TOUGHSYSTEM WERKPLAATSINRICHTING - DWST1-75 aanbevelen? Ja

beste webshop van allemaal !!!!!

al mijn materiaal komt hiervandaan . beste levering en beste prijzen .

• Uw oordeel over KANTENFREES OFK 7 EQ-PLUS - 576232 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met KANTENFREES OFK 7 EQ-PLUS - 576232 - FESTOOL ffqf
  • Zou u KANTENFREES OFK 7 EQ-PLUS - 576232 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Heel tevreden klant !

Beste lezers, Ik ben erg tevreden over de producten en service van KLIUM. De producten zijn van hoge kwaliteit en voldoen altijd aan mijn verwachtingen. Bovendien is de klantenservice vriendelijk en behulpzaam. De bestellingen worden snel verzonden en komen in uitstekende staat aan. Ik ben zeer tevreden! Bedankt, SENE STEVE

• Uw oordeel over PACKOUT XL TOOLBOX - PACKOUT XL TOOL BOX - 4932478
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT XL TOOLBOX - PACKOUT XL TOOL BOX - 4932478 Super
  • Zou u PACKOUT XL TOOLBOX - PACKOUT XL TOOL BOX - 4932478 aanbevelen? Ja

Snel en effectief

Snel levering , het product is perfekt

• Uw oordeel over 18V XR GRASTRIMMER - ZONDER ACCU EN LADER - DCMST5
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR GRASTRIMMER - ZONDER ACCU EN LADER - DCMST5 Heel efficient
  • Zou u 18V XR GRASTRIMMER - ZONDER ACCU EN LADER - DCMST5 aanbevelen? Ja

Product zoals voorgesteld; levering snel zoals aangekondigd. Perfect.

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC N.v.t.
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC aanbevelen? N.v.t.

foutiefe levering , onmidedelijk reactie op mijn mail + oplossing

er werd mij één verkeerde V-riem toegestuurd V-riem kwam niet overeen met de bestelde referentie heb dit gemeld via mail hierop werd snel gereageerd ,en werd mij de juiste toegestuurd . top service bedankt

• Uw oordeel over V SPZ 887 - SPZ887 - CONTI
  • Beschrijf uw ervaring met V SPZ 887 - SPZ887 - CONTI N.v.t.
  • Zou u V SPZ 887 - SPZ887 - CONTI aanbevelen? Ja

snel en efficient

De toestel was goed en de dienst ook.

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS MINIBRAD AFWERKTACKER 18 GAUGE 2X
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS MINIBRAD AFWERKTACKER 18 GAUGE 2X Dat werkt prima
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS MINIBRAD AFWERKTACKER 18 GAUGE 2X aanbevelen? Nee

Je kan er op rekenen dat het snel geleverd wordt.

Al meermaals iets besteld, nog nooit problemen gehad. TOP!

• Uw oordeel over DELTASCHUURMACHINE DTS 4 REQ-PLUS - 577518 - FESTO
  • Beschrijf uw ervaring met DELTASCHUURMACHINE DTS 4 REQ-PLUS - 577518 - FESTO Zeer goede machine, weinig stofvorming in combinatie met een (Festool)stofzuiger.
  • Zou u DELTASCHUURMACHINE DTS 4 REQ-PLUS - 577518 - FESTO aanbevelen? Ja

Prima ervaring, vlotte afhandeling.

En met dat ruime aanbod zeker nog wel voor herhaling vatbaar.

• Uw oordeel over SDS COMBIHAMER 800W - HR2631FT12 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met SDS COMBIHAMER 800W - HR2631FT12 - MAKITA Net wat ik nodig had. Licht in de hand en toch veel power. Professioneel materiaal.
  • Zou u SDS COMBIHAMER 800W - HR2631FT12 - MAKITA aanbevelen? Ja

topbedrijf

Altijd snel geleverd en indien niet voorradig, dan weet je exact wanneer het product er zal zijn. Eerlijke prijzen en goed service. Uitgebreide website, die ook gemakkelijk te doorzoeken is. Als je het daar niet vindt, dan vindt je het nergens.

• Uw oordeel over ONDERSTEL WST06 - DEBWST06 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ONDERSTEL WST06 - DEBWST06 - MAKITA Gemakkelijk opbergbaar
  • Zou u ONDERSTEL WST06 - DEBWST06 - MAKITA aanbevelen? Ja

Vlot, zeer tevreden.

Goede ervaring: vlot besteld, opgevolgd en ontvangen.

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC Gekocht om de beukenhagen rondom de tuin te snoeien. Super handig in gebruik! Heel vlot te verstellen en geen laddertje meer nodig: scheelt een pak tijd en gedoe! Zijkant en bovenkant van de heggen in een mum gedaan. Heggenschaar is ook niet te zwaar. Heel handig dat je m zonder accu kan kopen - we hebben de wisselbare accu namelijk al van andere klus spullen van hetzelfde merk.
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS HEGGENSCHAAR OP STEEL - ZONDER AC aanbevelen? Ja

veel keuze aan betaalbare prijzen en snelle levering

goed toestel voor in de tuin.

• Uw oordeel over GRASTRIMMER 18V - DUR193Z - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met GRASTRIMMER 18V - DUR193Z - MAKITA goed voor zijn prijs
  • Zou u GRASTRIMMER 18V - DUR193Z - MAKITA aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over ACCU MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 18V-28 (ACCU
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 18V-28 (ACCU Sterke multitool.
  • Zou u ACCU MULTIFUNCTIONEEL GEREEDSCHAP GOP 18V-28 (ACCU aanbevelen? Ja

Verwacht wat ik in gedachten had

Is een krachtige machine en licht goed in de hand

• Uw oordeel over ELEKTRISCHE KETTINGZAAG 40CM 2000W - UC4051AK - MA
  • Beschrijf uw ervaring met ELEKTRISCHE KETTINGZAAG 40CM 2000W - UC4051AK - MA Doet wat je er van verwacht
  • Zou u ELEKTRISCHE KETTINGZAAG 40CM 2000W - UC4051AK - MA aanbevelen? Ja

zeer goed

zeer goed toestel heb het reeds 2x gebruikt en moet zeggen de accus zijn top

• Uw oordeel over GRASMAAIER 43 CM 2X18V - DLM432PT2 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met GRASMAAIER 43 CM 2X18V - DLM432PT2 - MAKITA top toestel zeer tevreden mee
  • Zou u GRASMAAIER 43 CM 2X18V - DLM432PT2 - MAKITA aanbevelen? Ja

Producten zeer snel geleverd tegen scherpe prijzen

Snelle levering goed product en betrouwbaar

• Uw oordeel over DOSEERPISTOLEN VOOR HET VERSPUITEN VAN PU SCHUIM M
  • Beschrijf uw ervaring met DOSEERPISTOLEN VOOR HET VERSPUITEN VAN PU SCHUIM M Prima product
  • Zou u DOSEERPISTOLEN VOOR HET VERSPUITEN VAN PU SCHUIM M aanbevelen? Ja

Gewone perfect

Gewone perfect

• Uw oordeel over BOVENFREES 2300W - RP2302FCXJ - MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met BOVENFREES 2300W - RP2302FCXJ - MAKITA Werken prima
  • Zou u BOVENFREES 2300W - RP2302FCXJ - MAKITA aanbevelen? Ja

Perfecto communicatie

Transaction perfect behandeld

• Uw oordeel over ELEKTRISCHE HEGGENSCHAAR 65CM 670W - UH6580 - MAKI
  • Beschrijf uw ervaring met ELEKTRISCHE HEGGENSCHAAR 65CM 670W - UH6580 - MAKI Sterk
  • Zou u ELEKTRISCHE HEGGENSCHAAR 65CM 670W - UH6580 - MAKI aanbevelen? Ja

Super snelle levering en scherpe prijzen

Super snelle gratis levering van de zaagtafel op klein palletje . De zaagtafel gekocht tegen zeer scherpe prijs en door een actie van Dewalt een accuboormachine bovenop gekregen. Top

• Uw oordeel over 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT Goede zaagtafel
  • Zou u 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT aanbevelen? Ja

2 dagen later geleverd

• Uw oordeel over GE 710 PLUS RECHTE SLIJPER - 600616000 - METABO
  • Beschrijf uw ervaring met GE 710 PLUS RECHTE SLIJPER - 600616000 - METABO Top kwaliteit
  • Zou u GE 710 PLUS RECHTE SLIJPER - 600616000 - METABO aanbevelen? Ja

Ekkelgaarden 26

3500 Hasselt

0032 37400041

Over Klium.be

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!