OGEN ZIEN ALLES VÈÈL BETER+OVERAL DUIDELIJKER ZICHT EN WERKT OOK HÈÈL GOED BLOEDSUIKER REGULEREND.

ALLÈÈN ALTIJD ALLE NATUURLIJKE GENEES MIDDELEN WERKEN DIRECT EN VERBETEREND !!

Buitengewoon goed, snel en heel correct

Geweldige site met duidelijke omschrijving van alle supplementen. Hele goeie prijs kwaliteit verhouding. Snel en heel accuraat. Ik ben fan

Top-producten en Top-service

Vragen worden altijd snel beantwoord en getuigen van gefundeerde kennis en klantvriendelijkheid; de blogartikelen zijn vaak heel interessant én niet onbelangrijk: hun producten zijn altijd van de hoogste kwaliteit!

Kundige informatie over de producten.

Bestel al jaren producten bij dit bedrijf en merkte vanaf het begin als ik vragen had dat er mensen met passie achter dit bedrijf zitten. Top product van hun vind ik de Krill.

Actuele supplementen, snelle levering, goede bereikbaarheid per chat.

Vriendelijk en behulpzaam bij bijv. computer of betalingsproblemen.

Prima website en producten

Goede, duidelijke website, goede producten, snel en deskundig advies/service.

Ik ben tevreden

Goede produkten, snelle levering, betrouwbaar.

Een prima produkt en een ruime produkt keuzen.

Een snelle levering en een goed product.

Altijd uitstekend!

Service en producten zijn altijd uitstekend

Ik ben tevreden

Goede produkten, snelle levering.

Puik

Puik

betrouwbaar, bereikbaar,beste koop

Er wordt alles aan gedaan om snel te leveren. Vragen worden tot laat in de avond beantwoord, veel kennis. Goede producten Ik lees graag de blogartikelen

Uitstekende snelle service

Heel vriendelijk en kwalitatief goede supplementen tegen een redelijke prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima nazorg.

Zeer redelijke prijzen en uitstekende producten. Door een fout van PostNL bij de verzending van een bestelling werd er heel vriendelijk en deskundig hulp geboden bij het oplossen van dit probleem.

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Vlotte levering en tot nu toe geen misverstanden. Ook duidelijke omschrijving van de produkten.

Goede producten en prijzen

Kwalitatief goede producten tegen redelijke prijzen. Deskundig persoonlijk advies.

prima ervaring met deze webwinkel

prima ervaring met deze webwinkel

Vlot, correct.

Venous Optimizer 90 tabletten werd mij aangeraden door Glucosamine.com als zeer betrouwbaar. Het duurt toch altijd even (weken, maanden) voordat een product naar verbetering merkbaar wordt. De supplementen hebben tijd nodig om in het lichaam tot een voldoende werkzaam niveau op te bouwen. De levering verliep vlot en correct.

Goede service en kwaliteit, betrouwbaar en zeer scherpe prijzen!

Voor herhaling vatbaar.

Bestelling is goed verlopen

altijd tevreden over de verzending en service

nooit klachten gehad, prima service, scherpe prijzen, mooi puntensysteem, de no 1 op dit gebied

Ik ben zeer tevreden

Ik bestel vooral voedingssupplementen van het merk jarrows en aor, die beiden niet zo makkelijk te verkrijgen zijn in Nederland. De bestelling wordt snel verzonden. De service is goed. Jarrows heeft een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aor is hier niet do bekend maar heeft hele goede supplementen van een hoge kwaliteit.

Altijd uitsteking!

Producten en klantenzorg zijn altijd van de hoogste kwaliteit.

Accuraat met levering, behulpzaam waar nodig,

Prijsvergelijking valt vaak in hun voordeel uit. Verpakkingen degelijk, met soms erg veel plastic tape.

Snel

1 dag geleverd belgie top