betrouwbaar, bereikbaar,beste koop

Er wordt alles aan gedaan om snel te leveren. Vragen worden tot laat in de avond beantwoord, veel kennis. Goede producten Ik lees graag de blogartikelen

Uitstekende snelle service

Heel vriendelijk en kwalitatief goede supplementen tegen een redelijke prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima nazorg.

Zeer redelijke prijzen en uitstekende producten. Door een fout van PostNL bij de verzending van een bestelling werd er heel vriendelijk en deskundig hulp geboden bij het oplossen van dit probleem.

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Vlotte levering en tot nu toe geen misverstanden. Ook duidelijke omschrijving van de produkten.

Goede producten en prijzen

Kwalitatief goede producten tegen redelijke prijzen. Deskundig persoonlijk advies.

prima ervaring met deze webwinkel

prima ervaring met deze webwinkel

Vlot, correct.

Venous Optimizer 90 tabletten werd mij aangeraden door Glucosamine.com als zeer betrouwbaar. Het duurt toch altijd even (weken, maanden) voordat een product naar verbetering merkbaar wordt. De supplementen hebben tijd nodig om in het lichaam tot een voldoende werkzaam niveau op te bouwen. De levering verliep vlot en correct.

Goede service en kwaliteit, betrouwbaar en zeer scherpe prijzen!

Voor herhaling vatbaar.

Bestelling is goed verlopen

altijd tevreden over de verzending en service

nooit klachten gehad, prima service, scherpe prijzen, mooi puntensysteem, de no 1 op dit gebied

Ik ben zeer tevreden

Ik bestel vooral voedingssupplementen van het merk jarrows en aor, die beiden niet zo makkelijk te verkrijgen zijn in Nederland. De bestelling wordt snel verzonden. De service is goed. Jarrows heeft een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aor is hier niet do bekend maar heeft hele goede supplementen van een hoge kwaliteit.

Altijd uitsteking!

Producten en klantenzorg zijn altijd van de hoogste kwaliteit.

Accuraat met levering, behulpzaam waar nodig,

Prijsvergelijking valt vaak in hun voordeel uit. Verpakkingen degelijk, met soms erg veel plastic tape.

Snel

1 dag geleverd belgie top

Goede producten en persoonlijke service!

Snelle en correcte levering van bestelde producten, altijd een extraatje om te proberen :-) Indien er iets op nalevering staat, is men goed bereikbaar en praat eerlijk over de verwachtte levertijd. En er is altijd een advies voor een vergelijkbaar product. Top service.

perfect

everything was perfect with this order, as usual!

snelle levering goede service en advies

zie hierboven

uitstekend

Elke keer weer een positieve ervaring.

Vertrouwd adres

Altijd op tijd geleverd,vriendelijk en behulpzaam top!En leuke aanbiedingen.

goede producten! Goede service! Snelle levering!

goede producten! Goede service! Snelle levering!

Deskundig en vriendelijk

Heb zeer veel vertrouwen in de kwaliteit van de producten, daarnaast als ik vragen heb worden deze altijd zeer deskundig beantwoord.

uitgebreid aanbod tegen zeer aangename prijzen

ik doe al jaren zaken met deze firma en heb alleen maar positieve ervaringen

Snelle levering .

Ik gebruik al jaren probioticum op aanraden van de gynaecoloog i.v.m. steeds terugkerende blaasontstekingen. Ze zijn nu veel minder frequent. Ik ben dus zeer tevreden.

Prima leveringen op tijd!

Top , altijd op tijd

Prima zoals het hoort

Ik vond snel wat ik zocht. Betaling en bezorging correct. Product voldoet helemaal!