Altijd top!

Top kwaliteit supplementen, top service! Zeer tevreden, zoals altijd! Jeff

Good product

Fast delivery, product as described, cheap shipping cost.

Prima geleverd

Prima geleverd en op tijd en nog even gebeld om het verzendadres te checken

Accuraat en vriendelijk behulpzaam

Bij mogelijke storingen met verzending wordt altijd gezocht naar alternatieven.

Snelle levering.

Goede communicatie voor advies, en snelle levering

Een eerlijke zoektocht naar "gezondheid" in Gods schepping.

Ik krijg de indruk uit de blogs van Yvana dat pasioonline een eerlijk kritisch betrouwbaar adres is, dat met kennis van zaken over gezondheid spreekt. Ik vraag me af of jullie in deze covid tijd ook hydroxichloroquine of ivermectine aanbieden.

Dank voor het compliment. Helaas worden huisartsen en apotheken in NL zwaar beboet als ze ivermectine of HCQ zelfs maar durven te leveren, laat staan dat een supplementenshop dat mag. Ivermectine is immers een geneesmiddel wat Merck momenteel ietsjes aanpast zodat ze het voor goud geld kunnen aanbieden als 'reddend medicijn' terwijl dat in veel landen zoals India nu gelukkig wel wordt toegepast. Met gezonde voeding valt al veel te bereiken als preventie!

Snelle reactie, goede kwaliteit

Goede levering, snel contact gekregen toen ik wat vragen had over de bestelprocedure op de website. Klantvriendelijk en positieve houding. Ik ga hier graag vaker bestellen.

Prima shop

Bestelling netjes op tijd verzonden en geleverd.

Zeer positief

Bij Pasioonline bestel ik al enige tijd voedingssupplementen van uitstekende kwaliteit. Voedingssupplementen zijn ontzettend duur, maar bij Pasioonline krijg je korting d.m.v. punten. Verder uitmuntende service, goede en zeer betrokken informatievoorziening en snelle verzending.

Altijd goed gegaan en top kwaliteit voor een nette prijs

Bestel al jaren via deze aanbieder mijn extra aanvulling op mijn voeding en alleen maar lof over de prijs / kwaliteit en levering van pasio ingredients.

Briljant

Fantastische site, duidelijke tekst en uitleg, snelle verzending - kortom TOP !

Mooi assortiment, Betrouwbare levering

Geweldige uitleg zodat je gericht een goede keuze kunt maken. Eenmaal een keuze is het bestelproces simpel en je produkt binnen no time in huis. Briljant !

Uitstekende service.

Uitstekende service en snelle levering.

Ik heb heel veel aan da adviezen die je bij Pasio online krijgt.

Zeer behulpzame mensen bij Pasio online! Goede adviezen en top service! Ik blijf hier bestellen.

Snelle, heldere communicatie, snelle levering

Aantal keer besteld, steeds prima.

Topbedrijf voor supplementen, perfecte service

Ik bestel al jaren regelmatig bij Pasioonline.com. Altijd is de service top, de levering/verpakking perfect in orde. Erg tevreden over.

Goede adviezen, excellente producten

Ofschoon ik bijna overal supplementen kan kopen, blijf ik toch bij Pasio, (zelfs ik nu geëmigreerd ben naar Duitsland), omdat ik altijd bij hen terecht kan voor adviezen en vragen, ze nemen uitgebreid de tijd en last but not least: ze verkopen erg goede en betrouwbare producten!

Veel nuttige informatie betreffende producten, en een heel goede service!

Zeer goede producten en goede service!

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Geen dure reclames etc. correcte, snelle afhandeling zonder allerlei poespas en voor mij goede producten

Supersnelle levering en de supplementen zijn van heel hoge kwaliteit

snelle levering, goede service, uitgebreide en gedegen informatie

Pasio-online is een betrouwbare leverancier van kwaliteitsproducten tegen een concurrerende prijs. De blogs van Yvana zijn informatief, helder en toegankelijk geschreven.

Good products and good prices

Good products and good prices. Very careful and friendly customer service and fast sending.

Hele goede service

Mee denkend en afspraken na komen. Snelle levering.

Producten van uitstekende kwaliteit en goede service!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten . Een heel goede service, kan niet beter