Very Good Eshop

Nice prices, and excellent service, difficult to find better, Buy from them,

Goede service en kwaliteit producten

Al enkele jaren koop ik enkele ondersteunende supplementen voor mijn gezondheid. Dit deed ik bij verschillende websites. Nog niet lang geleden kwam ik pasioonline.com op internet tegen. Hier stonden enkele producten, die ik normaal ergens anders zou bestellen, voor nog een betere prijs. Over de kwaliteit van de producten was ik al tevreden. De prijs gaf in dit geval de doorslag om op deze website te bestellen. De service/levering verliep goed en snel. Ik ben zeer tevreden!

Good Produkts, very good offenes and perfect service

Good Produkts, very good offenes and perfect service

professionele aanpak

Alles verliep vlot en vol vertrouwen. Ik beveel het bedrijf zonder aarzeling aan.

Goede producten en snelle levering.

Heldere website met goede producten. Bestellingen worden altijd snel geleverd.

Goed assortiment, snelle en complete levering

Al veel vaker gekocht bij Pasio Online. Je mag altijd contact opnemen met vragen en dan wordt je goed geholpen.

Breed gamma en goede prijzen

Breed gamma en goede prijzen.

Altijd goed

De krill oil van Jarrow werkt erg goed, beter dan van andere merken. Ook altijd scherp geprijsd. De levering gaat super snel en ben zeer tevreden over Pasioonline.

snelle levering en goed product

Al de volgende dag had ik het product in huis. Keurig verpakt, goede kwaliteit. Mooie prijs-kwaliteit verhouding

Topbedrijf, duidelijk en snel

Altijd prima ervaringen met bestellen'van supplementen. Zeer ruime sortering. Snelle verzending en duidelijk in de communicatie (als dat nodig is). Aanrader!

Snel, correct en kwaliteit.

Koop hier al ruim 10 jaren. Toen het nog Mungotedo heette al. Dat zegt genoeg lijkt me.

Zeer betrouwbaar en nemen ALLE tijd voor je. TOP.!!!

Zeer betrouwbaar en nemen ALLE tijd voor je. TOP.!!

Topservice

Steeds bereikbaar en supersnelle levering

uitstekend

goed produkt en snelle levering

Good webshop, great articles

Good (natural) vitamines (we use them already for years). Reasonable price. Very fast delivery.

goed geinformeerd snelle verzending

Duidelijke web site, eigenaresse is zeer goed geinformeer en helpt als je een vraag hebt.

Tevreden klant

Groot assortiment. Fijn dat er producten van jarrows te verkrijgen zijn. Goede service met informatie over voedingssupplementen.

Altijd snelle levering en goed verpakt

Is en blijft mijn "go to" shop voor voedingssupplementen. Van harte aanbevoelen!

Dadelijk een bevestiging van mijn bestelling met een extra.

Na 2 dagen had ik mijn links draaiend Magnesium. Onze apothekers kunnen het niet bestellen omdat het niet goedgekeurd is zoals 2 jaar geleden. Ik had enkele keren kramp voor het wakker worden op de achterkant van mijn dijbeen en dat moest ik stoppen met Mg-olie aan te brengen om nog wat verder te slapen.

Proffesioneel, persoonlijk

Koop hier al vele jaren supplementen. Goede kwaliteit, goede prijs, prima, zorgvuldige service. De eigenaren hebben echt verstand van wat ze verkopen en waarom. Geven goed persoonlijk advies als je daarom vraagt.

betrouwbare webwinkel

Goede communicatie , prima adviezen en uitstekende service .

Fantastisch,deskundig advies! Zeer betrouwbaar!

de beste webshop voor supplementen

scherpe prijzen, snelle verzending en uitstekende service

Mijn bestelling was snel geleverd en communicatie was goed. Krilloil heb ik al eerder gebruikt en ben ik erg tevreden over