excellent

very efficient and products top quality

Best price and customer service

Love this company! It feels like I'm shopping from an actual human, and I like that personal experience. Items get cheaper if you buy multiples, and you get to choose gifts!

Wat een service gericht bedrijf

De producten zou ik eventueel ook elders kunnen kopen, maar zij hebben een goed assortiment. Wat zij ook hebben kennis!!!!!! en service ik blijf dit bedrijf trouw

Snelle en betrouwbare levering.

Pasio online valt op door zijn snelle levering. Orders worden direct verwerkt en de levering vindt soms al binnen een halve dag plaats. Klasse!

Goede kennis van reguliere en supplementen

Luistert goed en adviseert graag!

Een aanrader!

Ik koop hier al jaren mijn producten en ik hoop dat nog lang te kunnen blijven doen. Snelle levering en zeer goede klantenservice.

vlot geleverd maar koele verpakking onvoldoende

Toen het pakje eindelijk aan het einde van de dag door PostNl bezorgd werd lag het te koelen potje uit de verpakking waar het koelelement in zat. Dus liever beter rekening houden met het lang onderweg zijn bij PostNl.

Je krijgt hier zeer goed en persoonlijk advies mbt supplementen. Eigenlijk krijg je dat nergens, in ieder geval niet bij de grote bedrijven, hier dus wèl. Ik ben zelfs bij Pasio gebleven toen ik verhuisde naar het buitenland!

Excellent

Good selection of supplements, and excellent service. Though increasing the range of products from european manufacturers would be a good idea, since it is getting harder to compete with USA onlineshops selling US products.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Gebruik pas korte periode, kan geen mening geven.

Excellent

High service, good deep knowlegde about the products they sell.

Altijd snel & boven verwachting

Zoals altijd snelle levering, spullen goed ingepakt en met een leuk en relevant extra’tje. Ik bestel hier al jaren en dat blijf ik zeker doen. Van harte aanbevolen!

Groot assortiment, veel deskundigheid, prettige webshop

Ik koop mijn supplementen al ruim 10 jaar bij Pasioonline.com. De reden waarom ik er regelmatig koop is in de eerste plaats het assortiment met een aantal goede merken zoals Jarrow Formulas. Daarnaast biedt de site en de nieuwsbrief veel deskundige informatie. En de webshop is goed uitgewerkt en zorgt voor een prettige koopervaring.

Snel en goed verzonden .

Snelle reactie en snel en goed verzonden.

product correct en goed verpakt ontvangen

afhaalpunt is een grote plus

Goudeerlijke mensen en goede info

De nieuwsbrief is vaak interessant en goed uitgezocht. Daar zit duidelijk werk in.

altijd snelle levering en verder geen gedoe, De enige leverancier van eSam in Nederland.

Grote aanbod en snelle levering

Grote aanbod aan producten, snelle levering en goede klantenservice.

Ik heb heel positieve ervaring ondervonden

De bestelde producten werden keurig op tijd bezorgd en ik werd nog gebeld met de vraag of alles goed was bezorgd. Prima serviceverlening en klantvriendelijk bedrijf.

Snel, correct en uitgebreid assortiment

Ongeacht tijdstip van bestelling wordt het zeer snel en adequaat afgehandeld. De additionele info in de blog zijn zowel nuttig als interessant.

Goede producten, snelle levering

Producten worden snel geleverd. Aantrekkelijke korting bij meer bestellen van hetzelfde product.

Excellent service, great products

Thanks for the supplements!

Geweldige service

Overal kan je voedsel supplementen kopen meer en meer aanbieders. Dit bedrijf geeft informatie en helpt je op weg met hun kennis Top bedrijf

Hebben alles en meestal op voorraad

Eigenlijk is beschikbaarheid tegen mooie kosten het beste. In het geval van advies, wat ik nodig had, was het precies wat ik nodig had om tot aanschaf over te gaan.

Heb een vrij grote bestelling geplaatst. En kreeg een keuzeaanbod voor gratis extra producten. Toffe service!