I highly recommend this site.

While searching for a specific product in New Zealand, I came upon this website and decided to make the purchase using this site. The service I received on this site was the best that I have seen out of my long online shopping experience. 1. The product was shipped out within a few hours. 2. They refunded the excess shipping fee that the buyer may not be aware of on their own accord. 3. After reviewing the purchased products, they provided extra information about other products with similar effects. This site has left me with a positive and impressive impression of the Netherlands. I hope for good growth for this site.

Keurig

Tervreden met alles; ook de opsturing v bestelling is snel.

No nonsense, snel en kundig

Prima online service, duidelijk en snel

Altijd top service!

Snelle verzending, goed verpakt en met persoonlijke aandacht voor de klant. Zoals altijd weer zeer tevreden!

prima webshop

Goede producten, interessante blogs op de website, levering is goed en er is een prima pre- en after sales service. Aanrader.

Kwaliteitsvolle supplementen mooi omkaderd zeer tevreden

A reliable vendor of many brands (including AOR)

I was searching for a retailer selling AOR-brand products within the EU and found this one. I already finished several orders satisfactorily.

Erg prettige ervaring en zorgvuldig verpakt

Erg prettige ervaring en zorgvuldig verpakt.

Good stuff

Excellent

Fijne begeleiding goede zorg en uitstekende producten en snelle levering

Outstanding experience

Pasio Online always exceeds my expectation.

Het zou fijn zijn dat als ik mijn pakketje ergens afhaal, dat dat dan op het dichts bij zijnde adres kan en niet een kilometer verderop. Het zou ook fijn zijn als dat duidelijk in het bestelproces wordt aangegeven.

Beste heer Schmitz, zoals ik u uitgelegd heb in een brief, was dat die dag niet mogelijk bij PostNL . Ook heeft u bij deze bestelling geen specifieke voorkeur aangegeven. Toen we na uw klacht het nogmaals zelf probeerden was dat wederom niet mogelijk. Dit komt vaker voor, meestal bij vakantie of extreme drukte van een pakketpunt. Uw voorkeuren kunt u ook zelf aangeven: ten eerste in het commentaarveld en ten tweede in het veld voor factuurgegevens. Wie geregistreerd is, zal dat dan bij iedere volgende bestelling niet meer hoeven in te voeren. Zoals u weet hebben we dit daarna ook bij uw account ingevoerd. Mocht dezelfde situatie zich echter weer voordoen dan is het helaas wederom niet mogelijk uw voorkeur te volgen.

Allerbeste, eerlijkste, informatiefste, klantengerichte service!

excellent

Zeer goede adviezen en kwalitatief hoogwaardige supplementen; graag minder emails wanneer ik een produkt bestel.........

Bedankt, qua aantal e-mails kan het mogelijk iets minder, maar andere mensen vinden het juist prettig om een bevestiging van elke stap te krijgen.

Perfect service

Pasio thinks along with you and with a personal touch

Kwaliteit en kennis

Bestel al jaren supplementen bij Pasio, nog geen enkele slechte ervaring gehad, duidelijke website, goed producten tegen een goede prijs, waarbij je altijd een deskundig advies krijgt over het atrikel.

snelle levering, probeer het bij iedere levering bij 1 factuur te houden.

Goede producten, snelle en correcte levering.

De bestelling wordt elke keer snel geleverd.

goede producten en informatie over die producten als dat nodig is

Al jaren heb ik zeer goede ervaring met dit bedrijf. Nooit een niet werkend product gehad. Yvana de directeur heeft veel brede kennis over de producten en hun toepassing

prima webshop

prima webshop: goede service, hulp en informatie over de producten, snelle levering. Aanrader!

Al jaren zeer tevreden.

Altijd snel en goed.

Mijn go to shop voor Jarrow Supplementen

Goede, snelle service. Fijne mensen.

uitgebreide collectie

ze hebben een uitgebreide collectie en goede prijzen en snelle levering ik koop er al jaren

uitstekend

Ik vind hier waardevolle producten waar je niet overal aan kunt komen. Ik mocht ook reeds een uitstekende dienstverlening ervaren. Bovendien een aantrekkelijk systeem met spaarpunten en extraatjes. Alles een compliment waard.

Mooie webshop met goede supplementen

Veel supplementen die je nergens anders kunt vinden, voor lage prijzen.