Excellent

Great products, knowledgeable staff, timely delivery. A+

Zeer goede produkten en vooral goed advies

Pasio heeft uitstekende produkten, en vooral geven goed advies en dat is nogal belangrijk en maakt het verschil, want je kunt bij vele webshops supplementen kopen, maar advies is daarbij essentieel......

Zeer vlotte en goede afwerking bestelling

Zie bovenstaande

Outstanding!

I am happy to share my experience with Pasio Online because I can only say good things about this company. Over many years, they have provided excellent products, amazing service and friendly contact when I have questions. I look forward to future great experiences with them. I definitely recommend Pasio Online as an excellent resource for products, information and service … and also for the heart open human touch they bring into their customer contact.

Bestellen is gemakkelijk met duidelijke uitleg van de producten. Snelle levering

Eerlijk en behulpzaam.

Altijd bereid om lastige vragen eerlijk en uitgebreid te beantwoorden.

Super snelle levering

Via de app contact gehad tot volle tevredenheid en daarna een appje dat het product nog naar een servicepunt was gebracht. Top!!

De beste

Koop al jaren regelmatig mijn supplementen bij Pasio. Zij geven, als je daarom vraagt, eerlijk en professioneel advies. Leveren hoge kwaliteit producten voor een goede prijs. Uitstekende klantenservice, supersnel antwoord op vragen. En de levering is gegarandeerd snel, zelfs met de Coronatijden. Ik heb al veel mensen doorgestuurd naar hen, zo betrouwbaar vind ik ze.

De beste supplementenwinkel gewoon!!

Altijd prima ervaringen, snelle levering, duidelijke communicatie

Altijd top!

Top kwaliteit supplementen, top service! Zeer tevreden, zoals altijd! Jeff

Good product

Fast delivery, product as described, cheap shipping cost.

Prima geleverd

Prima geleverd en op tijd en nog even gebeld om het verzendadres te checken

Accuraat en vriendelijk behulpzaam

Bij mogelijke storingen met verzending wordt altijd gezocht naar alternatieven.

Snelle levering.

Goede communicatie voor advies, en snelle levering

Een eerlijke zoektocht naar "gezondheid" in Gods schepping.

Ik krijg de indruk uit de blogs van Yvana dat pasioonline een eerlijk kritisch betrouwbaar adres is, dat met kennis van zaken over gezondheid spreekt. Ik vraag me af of jullie in deze covid tijd ook hydroxichloroquine of ivermectine aanbieden.

Dank voor het compliment. Helaas worden huisartsen en apotheken in NL zwaar beboet als ze ivermectine of HCQ zelfs maar durven te leveren, laat staan dat een supplementenshop dat mag. Ivermectine is immers een geneesmiddel wat Merck momenteel ietsjes aanpast zodat ze het voor goud geld kunnen aanbieden als 'reddend medicijn' terwijl dat in veel landen zoals India nu gelukkig wel wordt toegepast. Met gezonde voeding valt al veel te bereiken als preventie!

Snelle reactie, goede kwaliteit

Goede levering, snel contact gekregen toen ik wat vragen had over de bestelprocedure op de website. Klantvriendelijk en positieve houding. Ik ga hier graag vaker bestellen.

Prima shop

Bestelling netjes op tijd verzonden en geleverd.

Zeer positief

Bij Pasioonline bestel ik al enige tijd voedingssupplementen van uitstekende kwaliteit. Voedingssupplementen zijn ontzettend duur, maar bij Pasioonline krijg je korting d.m.v. punten. Verder uitmuntende service, goede en zeer betrokken informatievoorziening en snelle verzending.

Altijd goed gegaan en top kwaliteit voor een nette prijs

Bestel al jaren via deze aanbieder mijn extra aanvulling op mijn voeding en alleen maar lof over de prijs / kwaliteit en levering van pasio ingredients.

Briljant

Fantastische site, duidelijke tekst en uitleg, snelle verzending - kortom TOP !

top

Mooi assortiment, Betrouwbare levering

Geweldige uitleg zodat je gericht een goede keuze kunt maken. Eenmaal een keuze is het bestelproces simpel en je produkt binnen no time in huis. Briljant !

Uitstekende service.

Uitstekende service en snelle levering.

Ik heb heel veel aan da adviezen die je bij Pasio online krijgt.

Zeer behulpzame mensen bij Pasio online! Goede adviezen en top service! Ik blijf hier bestellen.

Snelle, heldere communicatie, snelle levering

Aantal keer besteld, steeds prima.

Julianastraat 99 6707 DC Wageningen

+31(0)317 844 822