Snelle, heldere communicatie, snelle levering

Aantal keer besteld, steeds prima.

Topbedrijf voor supplementen, perfecte service

Ik bestel al jaren regelmatig bij Pasioonline.com. Altijd is de service top, de levering/verpakking perfect in orde. Erg tevreden over.

Goede adviezen, excellente producten

Ofschoon ik bijna overal supplementen kan kopen, blijf ik toch bij Pasio, (zelfs ik nu geëmigreerd ben naar Duitsland), omdat ik altijd bij hen terecht kan voor adviezen en vragen, ze nemen uitgebreid de tijd en last but not least: ze verkopen erg goede en betrouwbare producten!

Veel nuttige informatie betreffende producten, en een heel goede service!

Zeer goede producten en goede service!

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Geen dure reclames etc. correcte, snelle afhandeling zonder allerlei poespas en voor mij goede producten

Supersnelle levering en de supplementen zijn van heel hoge kwaliteit

snelle levering, goede service, uitgebreide en gedegen informatie

Pasio-online is een betrouwbare leverancier van kwaliteitsproducten tegen een concurrerende prijs. De blogs van Yvana zijn informatief, helder en toegankelijk geschreven.

Good products and good prices

Good products and good prices. Very careful and friendly customer service and fast sending.

Hele goede service

Mee denkend en afspraken na komen. Snelle levering.

Producten van uitstekende kwaliteit en goede service!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten . Een heel goede service, kan niet beter

Geen enkel probleem gehad met bestellen en bezorgen

Al jaren heel tevreden

Al jaren koop ik veel supplementen bij Pasio. Uitstekende service, helder, betrouwbaar, persoonlijk en professioneel.

snelle levering,

en goed verpakt.

perfect

goede producten, uitstekende service.

Alles in orde.

Goed geregeld, tevreden.

Uitgebreid assortiment kwaliteitssupplementen tegen een goede prijs

De bestelde supplementen zijn altijd op voorraad en de volgende dag geleverd. Bedrijf is goed bereikbaar en geeft een prima service.

Goede feedback adequate levering, ruim assortiment, spaarpunten voor korting. Tevreden.

Deskundigheid

Verschillende keren advies gevraagd over producten of problemen waarbij ik suppletie nodig had en elke keer weer een deskundig en duidelijk advies. Daarnaast wordt er elke keer snel en persoonlijk gereageerd op al je vragen. Prijs/kwaliteit is heel netjes.

Altijd een goede service.

Altijd een goede service en levering.

Beste onlinesupplementen shop

Bestel hier al jaren regelmatig supplementen en krijg snel duidelijk, uitvoerig en deskundig advies.

Top adviezen

De reden dat ik bijna altijd bij Pasioonline mijn supplementen koop is vooral dat ik telkens als ik niet weet welk supplement voor mij specifiek het beste is, uitgebreid deskundige adviezen krijg. Yvana neemt dan ook echt de tijd voor je en je voelt je persoonlijk bediend.

Degelijk, persoonlijk, snel en kostbewust.

Ik ben blij dat ik lang geleden PASIO heb gevonden. De service is persoonlijk. Ik voel me geen klantnummer. Producten worden snel aan huis geleverd. De producten zijn veelal nog goedkoper dan de promoties van andere handelaars. De artikelen getuigen van kennis. Kortom, sterk aan te bevelen.

scherp geprijst, prima service altijd

een van mn vaste adressen voor supplementen, top!

betrouwbaar en deskundig.

Grote keuze, deskundig en betrouwbaar.

Groot assortiment en snelle leveringen

Gemakkelijk gevonden en bestelling gedaan met levering volgende dag.

Julianastraat 99

6707 DC Wageningen