snel en goed

spijtig dat het niet in los in de buitenverpakking zat (niet in een doosje noch zakje) vermits het voor een baby was , verder alles goed en snelle levering

heel slechte service pij POST NL, ik ben helemaal niet tevreden!

Sorry, Ik kan dus nog niets zeggen ivm met het product zelf: Dit is zijn de redenen: Ik kocht online bij Planet Happy een rode elektrische trein en een aanhangwagen ook op te laden met USB van het merk BRIO dus passend op de rails.De belofte was dat de trein door POST NL binnen de 24 uren zou geleverd worden. Mijn kleinzoon was op de hoogte, we hebben de Vrijdag gewacht want de zogezegde levering was voorzien tussen 14h en 19h, met een sms werd het verlengd tot 21h30 die avond.. maar niets kwam eraan S’anderendaags nieuw bericht: vandaag zaterdag wordt het pakket geleverd ts 15h en 20h… of , we hebben alweer gewacht… Zondagavond uiteindelijk een bericht dat ik het kon afhalen vanaf Dinsdag 16febr namiddag…in een post punt… ver van het adres waar het moest geleverd worden..... Dagbladhandel ‘t Albertpark Mechelsesteenweg 249 2018 Antwerpen Ik heb tot nu toe de tijd niet gehad om het pakje op te halen. Sorry maar hierdoor kan ik dus niets zeggen ivm met het product zelf

Disappointed

I have not yet received thé package

Alles naar wens verlopen

Makkelijke site met zeer uitgebreid en superleuk assortiment. Bestellen en leveren verloopt heel vlot. Zeer tevreden!

Zeer snel en goed

Supersnelle levering!

degelijk en fair

mijn order werd serieus en correct behandeld

Zeer snelle en correcte levering

Fijn om zo snel de levering toe te krijgen. Goede prijs-kwaliteit. En zalige Sigikid knuffels! Blij dat jullie ze verkopen. :)

tiptop in orde!

snel geleverd!

xxxxxx

xxxxxx

Nette klantendienst

Mijn product was niet meteen vooradig. En een blijkbaar niet meer beschikbaar. Ik kreeg een nette persoonlijke klantendienst die goed mee dacht . Waardoor ik tevreden blijf over deze leuke webshop. Top team

Super!!! Topservice!!!

Bestelling geplaatst van 2 glitterbollen. Nu bleek 1 niet voorradig te zijn. Contact opgenomen met klantenservice. Super vriendelijke vrouw aan de lijn die direct een oplossing aanbood. Volgende dag nog kreeg ik volledig pakketje geleverd. Top service!!! Bedankt

levering binnen de 24 uur, TOP

levering binnen de 24 uur, TOP maar afgezet zonder aan te bellen

Snel en accurraat

Snel en accuraat

Une expérience à renouveler sans aucuns problèmes

Commande facile à faire.Expédition rapide en un jour.

Parfait

Article livré très rapidement. Excellente qualité. Conforme en tous points à la description. Super satisfaits. MERCI.

Snelle en vriendelijke dienstverlening!

Jammer van het foutje op de website i.v.m. beschikbaarheid van de artikelen,maar ik werd heel snel begeleid bij het zoeken naar een oplossing ! Bovendien kon ik rekenen op een heel snelle levering zodat ik mijn kleinzonen superblij heb kunnen maken !

Goed contact Snelle service Klantvriendelijk Kwaliteit speelgoed Wat kan een mens nog meer verlangen ?

Gekregen wat ik gevraagd heb en heel vlot.

Voor de eerste keer gekocht bij jullie zeer tevreden. Een vlotte bediening goede product omschrijving en alles klopte. Zeer tevreden.

Goede & snelle service

Zeer tevreden met de aankopen.

Super !

Facilité pour commander et paiement en toute sécurité. Livraison rapide et colis impeccable.

Snelle levering van een groot gamma.

Snelle kwalitatieve levering alleen jammer dat de geleverde spullen gemiddeld 20% duurder zijn dan in een gelijkaardige andere webshop.

Alles in order!

Geen additioneel commentaar