Zeer ruime keus

Na enig zoekwerk het juiste gevonden

Snel en accuraat

Duidelijke shop, goede afhandeling en meestal een snelle levering. Helaas niet next day leveringen.

Levering was snel. Alleen ware er wat snapsluitingen stuk van de deskels. Dit kwam omdat de deksels niet stapelbaar zijn te vervoeren omdat de druk van andere dozen op deze doos de sluitingen doen breken. Maar ik heb een mailtje gestuurd en kreeg direct reactie dat ze nieuw sluitingen na zouden sturen. Die waren de volgende dag ook al binnen. Dus top service. Het gaat om het oplossen van een probleem.

Al meer dan 10 keer bij besteld, nooit problemen gehad.

Prima producten en service!

Producten zijn goed te beoordelen via de website, komen in de praktijk exact overeen met wat beschreven is, voorraadinformatie is correct en levering vindt - indien op voorraad - keurig de volgende dag plaats.

Overzichtelijk en voldoende informatie.

Duidelijk met foto's, goede omschrijving en ruime keuze.

Snel geholpen en snel geleverd. Prima kwaliteit.

Na telefonisch contact kon ik snel bestellen wat ik nodig had. De kwaliteit van het geleverde voldoet aan mijn eisen. Wat jammer was dat de bestelde 2 inch kraan niet compleet geleverd werd met een wartel om hem te monteren in de palletbox. De wartel moet apart aangeschaft worden

Hoge kwaliteit materialen!

Voor Your Event team bestellen onze kisten (als lasergamen kisten) bij Engels en de kwaliteit is absoluut hufterproof. Levering altijd keurig volgens planning.

Top producten van goede kwaliteit en zeer praktisch in gebruik !!

Als alle bedrijven de service zouden hebben van Engels zou het leven een stuk aangenamer worden.Ze lossen problemen snel en goed op , denken mee en nemen iedere klant serieus ook de kleine klanten. Ga zo door!!

Prima communicatie en snelle levering

Zeer prettig te woord gestaan en snelle levering.

Goede snelle levering

Kwaliteit en goede levering

snel en goede service.

Ben super geholpen, ondanks dat ik een kleine klant ben, chapeau!

Erg goed!

Had wensen voor de afleverdagen en dat werd keurig en zeer snel geregeld. De kratten zijn van uitstekende kwaliteit. Ik ga zeker vaker bestellen.

Snel en goed.

Goed product en snel geleverd.Prijs oke.

Goed én snel

Goed én snel

Snel, duidelijk, goed

Wil je een goede bak met duidelijke maten en van goed materiaal en snel geleverd dan is dit het adres. Kan niet duidelijker

Pluspunten

netjes volgens afspraak geleverd .

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Particuliere klanten zijn ook welkom hier, en mooie kwaliteits producten tegen lage prijzen.

Pluspunten

vriendelijk personeel, correcte behandeling

Openingstijden afhaalloket stemmen niet overeen met de werkelijkheid (pauze). En ik weet niet hoe vaak jullie een terugbetaling doen, maar ik heb het artikel terug gebracht omdat het niet paste en heb tot op heden niets terug gestort gekregen

Pluspunten

Snelle verzending Goede produkten

Hoge verzendkosten

Pluspunten

Pluspunten

goed telefonisch geholpen, order correct en snel afgehandeld

Pluspunten

Gegaan zoals het hoort. Voldaan aan de verwachtingen.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.