Nette service

Goede informatie op de vragen per mail, vooraf aan de bestelling. Duidelijke info over de mogelijkheden en bevestiging van de bestelling per mail. Nette en correcte, behulpzame service op locatie, bij het afhalen van de bestelde goederen. Top!

Beste Guido, Hartelijk dank voor uw reactie en deze mooie voldoende. Zowel online, telefonisch en ter plaatse is ons doel natuurlijk dezelfde en goede service te leveren om goed aan te sluiten bij onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Nette levering. Prima telefonische hulp. Website is makkelijk.

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en de fijne woorden. Een goed product, samen met een goed gevoel bij onze klanten is ons streven! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super,optijd en super verpakt

Beste Philipp, Wat een super review! Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooi product

Veel keuze Goede kwaliteit Snelle levering. 2 stuks worden nog nageleverd, bleek toch niet op voorraad. Hierover is duidelijk gecommuniceerd.

Beste Tsjitske, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat de reeds geleverde producten aan de verwachting voldoen. De resterende 2 stuks komen natuurlijk zo snel mogelijk uw kant op. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

En de inzetbakjes zijn hopelijk nu te vinden !!

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat uw ervaring met ons een ruime voldoende waard is! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Goede producten en snelle service.

Engelslogestiek levert snel en de producten die men levert zijn van goede kwaliteit. Daarnaast is de site overzichtelijk en dus goed te gebruiken.

Beste, Hartelijk dank voor de review. Fijn te lezen dat ons streven ook uw ervaring is. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

In een woord: top.

Beste Edwin, Was een top review! Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

OK

Helaas waren de gebruikte bakken niet allemaal meer op voorraad verder alles goed afgehandeld goed alternatief geboden

Beste Hendrik, Inderdaad jammer dat er een voorraad verschil was waardoor wij het gewenste product niet konden leveren. Gelukkig konden we tot een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bij de bestelling was iets fout gegaan en 1 kist te weinig ontvangen. Maar naar een mailtje is er een nieuwe opgestuurd zonder verdere problemen.

Beste Ate, Er kan altijd iets mis gaan natuurlijk. Het gaat er dan om dat het goed wordt opgelost en dat lijkt me gelukt in deze. Fijn dat u uw ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer correct

goed verpakt, nette producten, afhandeling zonder horten of stoten

Gewoon goed

Super gelopen

Prima alleen iets sneller leveren zou mooi zijn

Goede ervaring goed product

Beste Remko, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de producten en een algemene goede ervaring met ons hebt. Voor ons nu de uitdaging om uw ervaring nog beter te maken door de levertijd te verbeteren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima service. Ook bij afhalen.

Ondanks dat ik onaangekondigd een kleine bestelling kwam afhalen werd dit zonder problemen geregeld.

Beste Hans, Een grote of kleine bestelling, bezorgd of afgehaald, alle bestellingen en klanten zijn en blijven belangrijk dus ook hier natuurlijk niets anders dan goede producten en service. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bewezen goede producten, snelle service, navigatie homepage kan beter

Het product is bekend, goed en betrouwbaar en de afhandeling van de bestelling met de bijhorende logistiek is dik in orde. Ik vond het als kleine gebruiker onnodig moeilijk om in verschillende groepen naar de gewenste producten te navigeren op de site. Een stapsgewijze insteek van "welk maat? - wilt u er een deksel bij? - dekselclips? - indeling of beschermmatten?" zou ik makkelijker hebben gevonden. Ik had o.a. deksel-scharnierclips besteld. Deze passen prima bij het nieuwe product maar helaas niet bij de boxen die ik een paar jaren geleden heb gekocht. Nu zit ik er met een handvol teveel. Misschien hierbij een opmerking plaatsen "geschikt voor ..."

Beste Desmond, Fijn te zien dat de producten nog altijd zijn zoals u van ons gewend bent. Bedankt voor het doorgeven van de aandachtspunten met betrekking tot onze webshop, we kunnen altijd nog beter worden dan we al zijn natuurlijk. Bij vragen of problemen kunt u altijd contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima spullen.

Netjes verpakt

Beste, Bedankt voor uw reactie. We zijn altijd blij te lezen over de ervaringen van onze klanten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel en goed geleverd

Netjes geholpen in de keuze en vervolgens correct geleverd

Beste Ruud, Hartelijk dan voor uw review. We staan graag klaar voor onze klanten! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

gewoon goed

gewoon goed

Beste Rene, Fijn om te lezen! Veel plezier met de producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Wordt altijd snel geleverd en goede kaliteit

Beste Eric, Dat is en blijft ons streven natuurlijk. Snelle levering en goede producten voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer goede ervaring, snel geleverd en goed verpakt !

Ben zeer tevreden over mijn bestelling, na de bestelling een mooie overzichtelijke factuur ontvangen, waarna er binnen een paar dagen werd geleverd, ook word goed aangegeven of alles op voorraad is of niet. Hier ga ik zeker weer een nieuwe bestelling plaatsen als dat nodig is. Bedankt!

Beste Edwin, Wat fijn om deze review te lezen, graag gedaan! We kijken uit naar de toekomstige bestelling, wanneer deze nodig is uiteraard. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Helemaal prima

Even zoekenop de web-shop, simpele betstel methode en levering tijdig

Beste Jan, Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met ons zo goed is. Op naar de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Levering duurt te lang

Levering duurt te lang. toegezegd dat het vrijdag binnen is, Dinsdag nog niet geleverd en na veel bellen moet het woensdag einde dag komen.

Beste Gerd, Mijn excuses voor de moeizame levering. Helaas hebben wij niet altijd alles op voorraad in alle filialen. Soms moet een zending uit een ander filiaal (en land) komen en dan wordt een zending helaas opgehouden. We proberen dit altijd zo goed mogelijk onder controle houden maar, zoals u helaas heeft gemerkt, is dat deze keer niet voldoende gelukt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer goede service en klantenbindend!

Tijdens de aankoop van een nieuwe koffer gaf ik aan dat de sluitingen van mijn oude koffer kapot waren gegaan. Kreeg zo twee nieuwe schuifsluitingen mee. Top service!

lles oke.

Alles in orde, alleen het op rekening bestellen voor een bestaande klant zou makkelijker moeten kunnen.

Beste Ruud, Bedankt voor dit mooie cijfer. Bij een positieve krediet check zijn er verschillende bestel en betaalmogelijkheden beschikbaar. Helaas duurt het soms even voor de juiste instellingen hiervoor zijn gemaakt. Onze excuses hiervoor. Mocht u toch nog problemen ondervinden, neem dan vooral nog even telefonisch of per email contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Iets meer communicatie over de actuele staat van bestelling zou fijn zijn

Beste Egbert, Onze excuses dat wij u niet voldoende hebben geïnformeerd met betrekking tot de levering van uw bestelling. Wel fijn te lezen dat u ondanks dat toch een goede ervaring hebt gehad met ons en onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima kwaliteit

Snelle levering en prima communicatie

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Zo zien we het het liefst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website