Aardige mensen en een accuraat bedrijf

Aardige mensen en een accuraat bedrijf

Fijne chauffeur

Zeer vriendelijke chauffeur,die netjes en verzorgd was

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor de fijne woorden en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima producten en snel geleverd.

Webshop gedeelte mag wel wat gemoderniseerd worden... Op mobiele apparaten bijna niet te doen. Producten zijn zoals altijd al was prima en levering snel.

Beste Maurice, Heel fijn te lezen dat het weer allemaal goed is gegaan, zoals u van ons gewend bent. We werken aan een nieuwe webshop maar om zeker te zijn dat deze voldoet aan een nieuwe en hogere standaard, gaat hier wat tijd overheen. Maar dat deze er gaat komen is zeker! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Ellen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede koffers, nette verzorging.

Beste Gerben, Wat fijn te lezen dat ons product en onze service u zo goed zijn bevallen. Hartelijk dank voor deze mooie reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Geweldige service

Dpd kwam de afspraken niet na maar Engels heeft met ons mee gedacht en kon de bestelling afhalen super geholpen ook ter plaatste . Engels is een aanrader en de producten zijn super.

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze mooie reactie, ondanks de leveringsproblemen. We streven er altijd naar een passende oplossing te zoeken en dat is hier gelukkig helemaal goed gegaan. Veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zoals altijd zeer ruime keuze en goed kwaliteit

Tja...ik bestel er eigenlijk altijd mijn opbergkisten. Goede prijs/kwaliteit en snelle levering. Degelijke kisten en prettig is dat je losse onderdelen bij kunt bestellen als iets defect is.

Beste Peter, Hartelijk dank voor het blijvende vertrouwen. Dit zijn samenwerkingen zoals we ze het liefst zien, win win. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer slecht op 13 september product besteld nog steeds niet ontvangen

Zeer slecht op 13 september product besteld nog steeds niet ontvangen

Beste Brahim, Excuses dat er problemen zijn met de levering van uw bestelling. Het betreft een leveringsprobleem vanuit de transporteur. Daar is iets mis gegaan met de doorgegeven adresinformatie en verder communicatie. We hebben een nieuw exemplaar verzonden en hebben extra leveringsinstructies toegevoegd zodat het nu wel goed gaat. De bestelling zal spoedig worden geleverd en dan kunt u het in gebruik nemen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede en snelle levering

Beste Alders, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

*****

*****

Beste Michel, We zien sterretjes van dit mooie cijfer. Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer goede service, door fout dpd heeft Engels twee keer moeten verzenden.

Ook als particulier word je goed geholpen. Niet alleen bij nieuwe koffers/kisten maar ook bij kleine vervangende onderdelen.

Beste Harry, Naast een goed product is ook een goede service belangrijk. Bij een goede service mag het niet uitmaken hoe groot of klein een order is natuurlijk! Fijn te lezen dat dit wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bestelling verliep 100% soepel, evenals de levering. Zal dan ook zeker de resterende benodigde tonnen daar bestellen, deze waren exact waar ik op hoopte, evenals de kwaliteit.

Beste Angelique, Wat fijn te lezen dat alles van a-z goed is verlopen. Dit is waar we het allemaal voor doen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

perfect, behalve bij zelf ophalen, onvindbaar

stel voor om bij het adres Park Forum 1139 ook het plaatselijke 65... nummer te vermelden. Heb 2x moeten bellen met jullie, om de weg op dat industrie terrein te vinden. Bij Makita link, was de oplossing.

Beste Ben, Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer te lezen dat het een heuse zoektocht is geweest ons pand te vinden maar gelukkig is het uiteindelijk gelukt. We zullen kijken wat we kunnen doen m.b.t. onze vindbaarheid. Wel fijn te weten dat de rest wel allemaal goed is! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede producten.

Teleurstellend in eerste instantie, na bestelling en betaling hoorde of zag ik niets meer. Bij navraag hoorde ik dat de betaling was blijven hangen, wat dat ook betekenen mag. Toen werd gevraagd of ik de betaling kon bewijzen. In mijn ogen ook vreemd. Maar goed, ze zijn binnen. Het zijn wel goede producten, tevreden mee. Ik ga ervan uit dat dit niet standaard is.

Beste Jan, Dit probleem is zeker niet standaard. Onze excuses dat u dit probleem heeft ervaren! Wij werken voor de betalingen van de webshop met een tussenpersoon. In vrijwel alle gevallen wordt de bestelling automatisch doorgestuurd naar ons en wordt deze snel verwerkt. In uitzonderlijke gevallen blijft een betaling hangen in het systeem. Dit wordt uiteindelijk wel opgepikt door het systeem maar hier gaan meerdere werkdagen overheen. In zulke gevallen vragen wij om een betaalbewijs zodat wij er zelf handmatig achteraan kunnen gaan en het proces tot verwerking kunnen versnellen. Gelukkig hebben wij uw bestelling uiteindelijk wel kunnen leveren en bevalt het product u wel! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Fred, Hartelijk dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

snelheid met ebstelken en leveren

zeer prettige ervaring, het bestel gemak, levering en prijs. alles klopt

Beste Saskia, Soms is het zo gemakkelijk om alles wat belangrijk is te benoemen. Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Uitstekende producten en vlotte service

Wij hebben goede ervaringen met de producten van Engels logistiek. De bakken die we daar kopen zijn ideaal om onze producten in te verwerken. Daarnaast ervaren wij de correspondentie, de snelheid van levering als bijzonder prettig.

Beste Peter, Altijd goed te lezen dat een voortdurende samenwerking soepel verloopt. Heel fijn dat de service aansluit bij de kwaliteit van onze producten om zo het beste resultaat te bereiken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zo accuraat en aardig geholpen per mail en Live!

Beste Toke, We staan op alle manieren graag voor onze klanten klaar. Een goede ervaring met ons en onze producten staat centraal. Zowel per mail en telefoon als ook op onze locaties direct. Fijn te merken hoe dit wordt gewaardeerd. Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Jurgen, Hartelijk dank voor deze mooie voldoende. Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super bedrijf!!!

Snel en accuraat en goede kwaliteit producten!

Beste Corrie, Wat een lovende woorden, fantastisch! Bedankt! We zijn erg blij dat we met onze producten en service een goede ervaring kunnen creëren, Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle en goede service

Ook wanneer er soms iets niet goed gaat wordt het meestal dezelfde dag opgelost. Producten zijn ook er goed van kwaliteit. Zeer tevreden over Engels!

Beste Iwan, Heel fijn te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij zijn uiteraard ook blij met u als klant :) Inderdaad gaat niet altijd alles zo goed als we zouden willen, maar doen natuurlijk ons uiterste best dit dan zo snel en goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goede ervaring

Meerdere malen iets besteld bij dit bedrijf. Duidelijke communicatie. telefonisch ook goed bereikbaar.

Beste Michelle, Bedankt voor je reactie en natuurlijk voor al je bestellingen. We doen ons best om goede producten, goede service en duidelijke communicatie te blijven bieden en dit keer op keer minimaal zo goed te doen dan de keer daarvoor. Op naar de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima artikelen, nette levering

De artikelen zijn uitstekend van kwaliteit, de levering verliep helaas niet helemaal volgens plan. Desondanks zou ik opnieuw bij Engels bestellen.

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat de producten u goed bevallen. Helaas is de bezorging niet zo goed gelopen maar dit laat uiteraard weer ruimte tot verbetering. Een uitdaging die wij voor een volgende bestelling graag aannemen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering en netjes verpakt

Handige opbergkistjes en veel maten voorradig

Beste Paul, Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan en dat onze kisten weer een goede toepassing rijker zijn. We proberen met een ruim assortiment veel mogelijkheden te creëren en ook hier is dat weer gelukt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed advies, snelle levering en alles compleet.

Beste, Hartelijk dank voor de fijne review. Fijn te lezen dat het proces goed en vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website