Ik heb nog niets ontvangen dus kan nog geen oordeel geven.

Ik heb 6 april de bestelling gedaan maar nog niets ontvangen.

Snelle en juiste levering

Wat ik heb besteld was er ook en snel

prima kwaliteit en prijs verhouding

kwalitatief goede produkten, snel geleverd tegen acceptabele verzendkosten.

Professioneel en vriendelijk. Top! Zal er zeker terug komen.

Gewoon perfect

zeer snelle levering

artikel was niet op voorraad en engels kwam zelf met een goed alternatief erg klantvriendelijk en snelle levereing

Heel fijn

Alles, duidelijk, overzichtelijk. Afspraken worden nagekomen. Snelle levering. telefonisch goed te woord gestaan.

Geweldige producten

Een klein probleempje bij het ophalen maar dit werd direct opgelost.

Prima service uitstekend product

Reeds jaren klant bij Engels. Het team is zeer flexibel met leveren van producten en gemakkelijk (telefonisch) bereikbaar en neemt tijd om advies te geven voor aanschaf van een product. De producten zelf zijn hufterproef en gemakkelijk te gebruiken.

Zeer goede en snelle service. Zeer tevreden.

Zeer goede en snelle service. Zeer tevreden.

Prima geregeld!

Alles optimaal verzorgd en afgewikkeld!

Product precies zoals gewenst

denken goed mee, snelle levering

duidelijke webshop, prijs/kwaliteit/levering prima

ruime voorraad, snelle levering en goede telefonische ondersteuning indien er iets onduidelijk is.

Engels werkt met kwaliteit!

In onze theater Branch werken wij met veel diverse spullen. Van allerlei afmetingen. Engels maakt onze transporten modulair. de kwaliteit van de kranten zijn duurzaam en betaalbaar. Ook de Karen en opslag/magazijn Kratten voor me een prima basis. Met Engels de show altijd door.

Fijne en overzichtelijk site

Prima alleen jammer dat je niet met een account kan inloggen als je vaker besteld.

Beste Ron, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Het is mogelijk om een account aan te maken voor onze webshop. U kan contact met ons opnemen via contact@engels.eu voor meer informatie. Wij zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

goede kwaliteit en service!

goede kwaliteit en service!

Prima telefonisch contact gehad voor mijn vraag en advies gekregen.

Prima bedrijf. Goed telefonisch advies. Correcte levering zoals besteld.

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u het contact met ons bedrijf als positief heeft ervaren en dat alles naar verwachting is geleverd. Wij zien u graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Mooie producten en snelle levering

Diverse malen hier spullen besteld. Mooie stapelbakken van gerecycled kunststof onder andere. Allemaal vlot geleverd en ook bij kleine aantallen al prima prijs.

Beste Arne, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze stapelbakken, prijzen en levering. Wij zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

De bezorging van 7 plastic dozen via DPD ging bijzonder moeizaam en resulteerde in een beschadigde levering waarvan de helft van de producten beschadigd was. De manier waarop de klantenservice dit oploste was bijzonder prettig en snel. Binnen no-time een nieuwe levering via een andere pakketdienst en de beschadigde levering werd keurig opgehaald. Prima service, ik bestel er de volgende keer weer!

Beste Carrie, Allereerst dank voor uw feedback. Goed om te horen dat de transportschade naar tevredenheid is afgehandeld. Wij zullen contact opnemen met onze transporteur om dit in de toekomst te voorkomen. We zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Daar het ik maar een woord voor nodig. SLEGT

MAAR BLIJFT MIJN KOFFER

Beste Berend, U bent niet blij met de levertijd van uw bestelling; begrijpelijk want onze normale levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen. Bij het door u bestelde product is de normale levertijd 3 á 4 werkdagen, omdat er een assemblage-order bij komt kijken. Door voorraadproblemen is de levertijd langer geweest. Na uw bestelling hebben we u daarover direct geïnformeerd, maar wellicht dat u deze e-mail over het hoofd heeft gezien. Nogmaals onze excuses. Inmiddels is uw bestelling verstuurd en heeft u deze misschien al ontvangen. Hopelijk beleeft u er veel plezier aan! We zien u graag terug in onze shop. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Goed, is aan te bevelen....

Correcte levering, goede kwaliteit.....en op tijd volgens opgave......

zeer goed

Geen probleem met bestellen alles ging soepel en de levering was optijd.

Prima website en vlotte bezorging.

Goede prijs / kwaliteit

Online bestelling is eenvoudig door duidelijke site, goede kwaliteit producten, goed verpakt en snel geleverd.

Weet ik nog niet

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website