Heel attent dat we gebeld worden om onze bestelling te preciseren.

We hadden stapelbare bakken besteld en werden gebeld met de vraag welk type greep we wilden: open of een randje. Dat vond ik attent, we wisten niet dat die keuze er was en gaan nu een beter product krijgen. De bakken zijn er nog niet, want dit type was even niet voorradig.

goed adres

Goede bakjes en keurig geholpen

Prima materiaal, verzending verliep waardeloos

Webshop, materiaal en contact is helemaal prima. Maar de verzending verliep waardeloos. Ik kan de pakketten op 2 verschillende plekken ophalen omdat de bezorger te beroerd is om even langs ons adres te rijden!

Top bedrijf met top service

Engels heeft alles in huis, levert razend snel en geeft ook goede service in het geval van retouren

prima service, juiste product

Prima service, juiste product

Snelle levering en goede communicatie

Duidelijke website, snelle levering en een goede communicatie m.b.t. De geplaatste leertijd en manier van leveren.

Snelle levering en goed verpakt

Super bakken

Supper bakken, levering duurde wat langer

zowel levering en kwaliteit van het product hebben we niets op aan te merken!

deze is goed!

Netjes geholpen

ik had besteld met achteraf betalen, kreeg maar geen pakketje binnen. Toen ik belde werd ik er netjes op gewezen dat ik al had moeten betalen. Was wel fijn geweest als dit ergens vermeld zou staan. Nu zat ik te wachten op iets wat ik echt nodig had.

Beste Lieke, Dank voor uw feedback. Wij hebben op onze website de betalingsmethodes 'op rekening kopen' en 'via bankoverschrijving'. Hierbij is misschien verwarring ontstaan. Als u kiest voor 'bankoverschrijving', dient u eerst het bedrag over te maken voordat de bestelling wordt verwerkt. U heeft daar als het goed is een bevestigingsmail voor ontvangen inclusief de betaalgegevens. Als u liever op rekening zou willen kopen, kan u onderstaand formulier invullen en kan er een account op rekening voor u worden aangemaakt (mits u aan de eisen voldoet). In dat geval bestaat de betalingsmethode uit 30 dagen na factuurdatum. Dit vraagt u aan door dit formulier in te vullen en te sturen naar contact@engels.eu: https://www.engelslogistiek.nl/pub/media/wysiwyg/Docs/Aanvraagformulier_zakelijk_account.pdf Onze excuses voor het misverstand en wij hopen dat u de goederen toch nog op tijd heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Engels Logistiek.

Prima geregeld!

Goede communicatie

super snelle bezorging

service is goed, levering is snel. mooie assortiment.

Snel en gemakkelijk

Eerst werd het verkeerde geleverd, maar werd snel opgelost, dus één dag later volgde retour en de juiste order.

Tevreden over de levering

Prima afgeleverd en onverwacht sneller

goed en volgens afspraak

goed en volgens afspraak

Top, vandaag besteld morgen in huis. en klopt ook nog.

Vandaag besteld en morgen in huis, helemaal top.

prima service en snelle actie

Na mijn bestelling bleek dat een bepaald product niet op voorraad was. 1 telefoontje later had ik een vergelijkbaar product voor dezelfde prijs en een dag later had ik ze op de zaak. Dat is nou service waar ik blij van word!

Telefonisch Geholpen door Meedenkende medewerkers, snel een oplossing kunnen vinden!!

Snelle service en vriendelijke mensen

Hele mooie kratjes voor een goede prijs

Snel geleverd, mooi en stevig product.

valt erg tegen

mijn kunstof bak al een maand geleden besteld en nog steeds niet geleverd

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses dat uw bestelling nog niet is geleverd. De koffers die u besteld heeft moeten op onze assemblage-afdeling gemaakt worden. Dit staat ingepland voor kalenderweek 35. Hierdoor ligt de verwachte afleverdatum van uw bestelling tussen 06-09 en 08-09, zoals aangegeven op de orderbevestiging per mail. Wij zullen uw koffers zo spoedig mogelijk leveren en onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij altijd telefonisch of per mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Prima afhandeling.

Ook ter plekke flexibel bij aanvulling bestelling

Duidelijke site

PrimA service en niet duur voor professioneel spul

Komen afspraken na

Juiste en snelle levering

het bestellen via de site ging heel gemakkelijk, de producten zijn uitstekend en de levering zeer snel. Top dus.

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website