Snel en punctueel

Heldere communicatie tot aan een persoonlijk telefoontje dat de bestelling klaar stond aan toe.

Netjes en snel verstuurd

Netjes verpakt en snel verstuurd, duidelijke emails met de juiste informatie

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak

Gewoon goede service

Alleen een beetje specificatie wat afleveringen betreft zou handig zijn

Telefoon wordt direct aangenomen. Hulp wordt geboden. Op zich is de website overzichtelijk, maar voor een niet-ervaren persoon toch een heel gezoek, vandaar dat ik blij was met de hulp. Groetjes

Snelle levering, goeie producten

Ze zouden alleen wat aan de verzendkosten moeten doen. Die zijn namelijk torenhoog!

Goed product, prima klantenservice

Bestelling geplaatst. Levering liet even op zich wachten, maar op zich geen probleem. Er arriveerde een pakket, maar het was niet compleet. Contact gezocht en bleek dat de andere artikelen uit een ander magazijn verstuurd waren. Twee dagen laten de rest ook ontvangen. De bestelde platte plastic bakken met dekstel en bio afval emmertjes voldoen precies aan de beschrijving. Ik ben er blij mee.

Goede kwaliteit

Zeer aanbevelingswaardig

redelijk tot goed

op zich goed maar levertijd van 1 tot 2 werdagen is in de praktijk 3 tot 4 wel goed tevreden hoor

goede hulp, snelle levering

Goed product

Uitstekend!

Snel besteld en snel geleverd.

Mooi bedrijf. Slecht webshop

Mooi bedrijf goede producten. Slechte webshop. Voorraad artikelen pas na 1 week af te halen.

Beste Ronnie, Dank voor uw review. Producten kunnen getoond worden als voorraad product, de mogelijkheid bestaat dat deze bij ons magazijn in België op voorraad gehouden worden. Ons intern transport rijdt 2 keer per week waardoor het soms wat langer kan duren voordat de producten in Eindhoven kunnen worden afgehaald. Onze excuses voor het ongemak.

Prima, alleen opsturen duurder langer dan Engels aangaf.

Engels levert producten van zeer hoge kwaliteit, werk er al jaren mee in mijn beroep. Ook de prijs is prima. Zeker aan te bevelen.

Het is product keurig op tijd geleverd. Echter waneer het word geleverd door de koerier is niet doorgegeven.waardoor ik bijna het pakket miste.verder zeer tevreden

levering goed verlopen

tevreden

Goeide terug koppeling na vertraging, zending toch goed ontvangen

Ondanks drukte van de verhuizing en het zoekraken van de bestelling zijn de bakken correct en snel afgeleverd. Door extra inspanning aan de zijde van Engelslogistiek. Top geregeld!

top service

nog bedankt voor het op sturen van die witte slot clipjes {weet ook niet precies hoe ze heten} Nogmaals bedankt voor het goede service. Met vriendelijk Groet Freddy Smit..

onduidelijkheid geen track and trace code en een langere levertijd dan vermeld.

onduidelijkheid geen track and trace code en een langere levertijd dan vermeld. ik heb alleen een bestel email ontvangen. geen volgnummer van het pakket.

Prima afgeleverd

Nette, beleefde chauffeur. Goederen keurig verpakt en onbeschadigd.

Aanrader

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle levering en op verzoek netjes op de inrit geplaatst. Zeer tevreden

nette prijs voor de geleverde materialen. en ondanks de coronacrisis snel geleverd.

webshop perfect. Levering niet vlotjes

Veel te vaak bellen over waar het pakket is. Geen koppeling tussen engels en distributeur. Gezien de crisis heb ik er vrede mee.

Verkeerde product meegekregen

Men had het verkeerde product klaar gezet voor afhaling. Daar kwamen we pas op de zaak achter en in verband met de tijd hebben we het toen zelf bij Engels moeten omruilen. Een keer extra op en neer rijden dus. Ik werd netjes te woord gestaan, maar er kwamen geen suggesties vanuit Engels om het probleem voor mij op te lossen.