Goede producten snel geleverd

Zoals altijd, goede producten en snel geleverd

Duidelijke website, vlotte levering van het bestelde en prima kwaliteit van het geleverde.

Kan niet beter

Ik ben geweldig geholpen

Engels logistiek is een prima bedrijf

Scherpe prijs en nog franco geleverd ook!

TOP

Makkelijke site, Snelle levering, Goede kwaliteit artikelen.

Snel

Na telefonisch contact een goed advies gekregen over het te kiezen product. Super snelle levering.

Snelle levering en als altijd hoge kwaliteit

Net als eerder weer een aantal kunststof bakken besteld t.b.v. opbergen. Snelle levering op locatie en als altijd hoge kwaliteit kunststof bakken.

Bestelling snel binnen en de schermen zien er perfect uit

Ze waren op tijd met de levering

Ik werd door deze mensen snel en vakkundig geholpen, de levering van de bestelde producten was dan ook erg goed geregeld.

Snel en duidelijk

Website us duidelijk, een set aan Eurokratten besteld, supersnel geleverd en erg degelijke kwaliteit. Communicatie via email duidelijk.

Tot op dit moment onvoldoende.

Op uw website, Zegt u binnen twee werkdagen te bezorgen. Inde bevestiging staat een week. Ondanks de toezegging/verwijzing naar planbare bezorging door DBP bleek dit niet mogelijk te zijn op hun website. Veel schade aan de ontvangen goederen*. *M.i. te wijten aan onvoldoende beschermende verpakking en/of behandeling van de goederen tijdens transport. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. M.v.g. Louis Klijn. Noot: Ik heb de diverse schade aan de goederen al telefonisch en per mail met foto aan mevrouw Zwan gemeld.

was goed en snel

het overzicht en prijs was goed en de site.. en de levering was toet toet dat is snel dus ik zeg prima

Naar tevredenheid

Verkeerde levering

Had een goede pakbon maar verkeerde levering helaas moet nog opgelost worden

Snelle en prima service

Ik heb de milieubox en extra rode box voor o.a. KCA besteld; goede producten en binnen afzienbaar termijn goed afgeleverd. Geen klachten!

Snel en punctueel

Heldere communicatie tot aan een persoonlijk telefoontje dat de bestelling klaar stond aan toe.

Netjes en snel verstuurd

Netjes verpakt en snel verstuurd, duidelijke emails met de juiste informatie

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak

Gewoon goede service

Alleen een beetje specificatie wat afleveringen betreft zou handig zijn

Telefoon wordt direct aangenomen. Hulp wordt geboden. Op zich is de website overzichtelijk, maar voor een niet-ervaren persoon toch een heel gezoek, vandaar dat ik blij was met de hulp. Groetjes

Snelle levering, goeie producten

Ze zouden alleen wat aan de verzendkosten moeten doen. Die zijn namelijk torenhoog!

Goed product, prima klantenservice

Bestelling geplaatst. Levering liet even op zich wachten, maar op zich geen probleem. Er arriveerde een pakket, maar het was niet compleet. Contact gezocht en bleek dat de andere artikelen uit een ander magazijn verstuurd waren. Twee dagen laten de rest ook ontvangen. De bestelde platte plastic bakken met dekstel en bio afval emmertjes voldoen precies aan de beschrijving. Ik ben er blij mee.

Goede kwaliteit

Zeer aanbevelingswaardig