Tot nu toe erg goed

dit is de eerste keer dat ik iets online bij jullie heb besteld de aflevering is in een paar dagen als dat op dezefde goede manier gebeurd als het bestellen ben ik zeer tevreden.

klant vriendelijke web-shop,

Klant vriendelijke web-shop, maar weinig informatie over levertijd. En als je de order geplaatst hebt duurt het vrij lang voor dat je een bericht krijgt wanneer het geleverd gaat worden.

Door DPD was er een misverstand ontstaan.

Dpd is zeer slecht in bezorgen. Altijd problemen. Pakjes komen niet of gaan retour. Kapitaal verbeld.. Ik wacht alweer twee weken op mijn pakje..

Goede service en kwaliteit product.

Ik heb het product goed kunnen beoordelen en kiezen via de uitgebreide website van Engleslogistiek. Daarna ook makkelijk kunnen bestellen. Het duurde even maar dat zal vanwegens de corona lockdown internet-bestel drukte zijn geweest. Produkt prijzen waren laag, alleen leveringskosten relatief hoog. Na een emailtje hebben ze het alsnog snel kunnen verpakken en opsturen. Over het algemeen ben ik volledig tevreden. Velen dank in ieder geval, en hierbij een tien vanwegens de goede website, service en afhandeling.

Snelle service, vriendelijk personeel!

Het duurde ca 1 week.

Oke, beetje langzaam

Super Mooi

Makkelijk bestellen via internet Mooi op tijd ondanks de drukte met feestdagen

Top bedrijf

Ze hebben mij zeer goed geholpen Een echte aanrader

Netjes afgehandeld en bezorgd

Bestelling voldoet aan verwachting, goede kwaliteit producten.

Jullie snappen het niet

Wat is het verschil tussen 45 grijze bakken Of 16 rood en 29 grijs van het zelfde type dus ook 45

Zowel site, levering als producten helemaal goed.

Geen enkele aanmerking. Prijs kwaliteit ook prima.

Weinig ervaring, 8 dagen geleden besteld, nog niks vernomen over levering. Is normaal nooit zo

goed geholpen telefonisch!

nvt

Snelle tijdige levering, ook bij defecte producten

Twee maal een snelle levering mogen ontvangen van kwaliteitsproducten. Bij de eerste levering was een doos beschadigd, dus 3 deksels beschadigd. Na het aanleveren van foto's en een mail werden er direct drie nieuwe deksels keurig en goed ingepakt snel thuis bezorgd! Prima bedrijf!

Snelle en goede levering

vlotte levering

Bestelling overzichtelijk en vlot gelever

Prima en vlot geregeld

Prima en vlot geregeld

snel, makkelijk, accuraat

3 keer iets besteld, altijd snel en juist geleverd

Top spullen en snel geleverd

Ik ben service monteur en deze bakken zijn ideaal voor mijn reserve onderdelen en staan stabiel in de auto

Tevreden over dee geleverde producten

makkelijk bestellen

fijne website, goede prijs

snelle en correcte levering

netjes alles geleverd de dag na de bestelling

Alles perfect verlopen

Vanaf de bestelling tot aan levering, alies goed geregeld

nette en snelle levering!

snelle levering en alles was netjes verpakt. spullen zijn van goede kwaliteit

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website