betrouwbaar

engels en levert doet wat hij zegt, verreweg de beste reclame die een bedrijf kan hebben: het betrouwbaar en duidelijk uitvoeren van je primaire taken

Snel en accuraat

Goed dat je na het bestellen nog een controle email krijgt

Keurig op tijd mooi product

Mooie opvangbak, voldoet precies aan mijn verwachtingen en was zeer snel geleverd.

gewoon goed

gewoon goed, zoals het hoort

Goed geregeld en prima bakken.

Goed geregeld en prima bakken.

correcte snelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag afgeleverd. Top

Snelle levering en nette afhandeling van de order

Als ik meer magazijn stelling of bakken nodig hen zal ik zeker eerst bij Engels prijs op vragen.

Geleverd waarbij om gevraagd hebt.

Naar verwachting en snel.

Gewoon goed en snel geleverd.

gemakkelijk duidelijk

als ik weer iets uit het assortiment nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Gewoon goed

Duidelijke en transparante prijsweegave. Goed afgeleverd en netjes op de hoogte gehouden.

Beste David, Hartelijk dank voor je positieve feedback. We doen ons uiterste best onze klanten tevreden te stellen. Veel succes met uw aankoop en tot ziens! Sales team Engels

gewoon goed en netjes geholpen

Snel geleverd, mooie en sterke producten

Bestelling snel geleverd, al vaker diverse bakken besteld. Tot nu toe zeer tevreden!

Vlotte en goede levering. Items in uitstekende staat.

Flexibel naar de klanten toe.

De bestelling van zes Euronormbakken kon snel omgezet worden naar "zelf in Eindhoven ophalen". Bij het ophalen was er snel iemand beschikbaar om de bakken gereed te zetten. Fijne service.

goed en snel

goede afhandeling van mijn bestelling

mijn product snel via webshop gevonden en een prima afhandeling

mijn product via webshop snel gevonden en een prima afhandeling van de levering

goed geregeld

alles netjes geleverd snel en netjes verpakt

Top!!

Nog geen materialen ontvangen dus kan geen beoordeling geven. Super snelle reactie en oplossing. Dsnk!!

Goedemorgen, Wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Inmiddels zijn alle producten die u heeft besteld weer op voorraad en wij hebben uw bestelling gisteren verzonden. U mag deze dan ook deze week verwachten. Wij hebben u wel een orderbevestiging verzonden op 18 mei jl., heeft u deze wel ontvangen? Hierin stond een verwachte leverdatum van 28-05-2021 t/m 03-06-2021. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Sales Engels Logistiek

Prima van uitzoeken en bestellen tot en met bezorgen.

Prima van uitzoeken en bestellen tot en met bezorgen.

Zeer slecht

Levertijd was 1-2 dagen vermeld maar blijkbaar kunnen ze niet binnen 4 weken leveren. Als je niet kan leveren vermled dat op je site

Beste Metehan, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat wij uw bestelling niet op tijd konden leveren. Helaas komt het wel eens voor dat wij niet alles op voorraad hebben. Wanner dit het geval is, dan kijken wij graag samen met u naar een passend alternatief. Als u toch nog op zoek bent naar een alternatief voor uw bestelling, dan vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Snel en goed advies

Ik had snel een palletbox nodig als particulier. Binnen een uur geregeld. Ook een zeer concurrerende prijs. Dus zeer tevreden

goed product, snel geleverd !

enige minpuntje vind ik de bezorgkosten.......was duurder dan het product.....

Is geweldig

Prima bedrijf

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website