Goede en snelle levering

Producten zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de verwachting. Uitstekende prijs en kwaliteit verhouding.

Was prima

Ik had snel antwoord op mijn vraag via de mail en de levering klopte ook. Wij zijn er blij mee.

Beste Anja, Heel fijn te lezen dat het contact en de afwikkeling van de bestelling goed zijn verlopen. Hier zijn wij dan weer blij om. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

we wachten nog op een defect aangeleverde deksel

Meestal prima deze keer zat er een kapotte deksel tussen en we wachten nog op de nieuwe.

Beste Lonneke, Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas kan het soms gebeuren dat er tijdens transport iets gebeurt waardoor bijvoorbeeld een deksel stuk kan gaan. Gelukkig kunnen we dat oplossen door een vervangend product te sturen en dit is inmiddels gebeurd. Hopelijk is het inmiddels aangekomen op locatie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Een menselijke fout bij de bezorging werd meteen goedgemaakt. Flexibel, snel en klantgericht.

Beste Arnold, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Iedere mens maakt wel eens fouten maar hoe we daar mee om gaan is natuurlijk de kunst. Hartelijk dank voor deze fijne reactie en het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede service en nette afhandeling

Beste Marian, Heel hartelijk dank voor dit mooie cijfer en beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Slecht, belachelijk kortingscodes aanbieden in ruil voor een review die niet werkt! Chat met klantenservice duurt ongeveer 2 uur om nogsteeds geen normaal antwoord te krijgen. Ik raad iedereen aan hier niks te bestellen, belachelijke service

Beste Sjaak, Heel jammer te lezen dat wij u niet naar behoren hebben kunnen helpen. We denken graag mee met onze klanten en zoeken naar de beste oplossing. Spijtig dat de geboden oplossingen niet tot het gewenste resultaat hebben geleid. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima, gemakkelijk bestellen. Snelle bezorging.

Ik ben tevreden over geleverde producten van Engels. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de webshop, levertijd en de producten goed bevallen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede kwaliteit en snelle levertijd

Engels levert een goede kwaliteit stapelbakken die wij in ons magazijn gebruiken. Na bestelling wordt alles snel en netjes afgeleverd.

Beste Marijn, Mooie woorden, bekroond met een prachtig cijfer. Bedankt! Fijn te lezen dat onze producten zo goed in gebruik genomen worden en wij een blijvend vertrouwen opbouwen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goede service

Snelle levering en goede klantenservices

Beste Frank, Een mooi cijfer en fijne woorden, bedankt! Wij streven er altijd naar de beste producten met een prettige algemene ervaring te leveren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Het is gewoon altijd goed

Het is gewoon altijd goed

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor de reactie. Heel fijn te lezen dat de ervaring wederom goed is. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goed geregeld

Van info op de site tot de levering alles goed verlopen

Beste Mark, Heel hartelijk bedankt voor deze reactie. Dit stellen we erg op prijs. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima site prima producten en betaalbaar

ruimte keuze en veel op voorraad

Beste Hens, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de lovende woorden. Uw ervaring geeft aan dat wij goed zitten met ons streven om onze kwaliteiten in alle opzichten zo goed mogelijk naar buiten te brengen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor dit fijne cijfer. Dat wordt zeker gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima producten en service

Duidelijke website en makkelijk bestelproces, alles netjes op tijd geleverd.

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We zijn blij te lezen dat u onze producten en service waardeert. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

duidelijke site, bestelproces liep vast

nette site, gunstige outlet voor mijn wens

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer te lezen dat het niet helemaal soepel is verlopen maar uiteindelijk is gelukkig alles goed gekomen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

uitstekend

duidelijk bestelproces en snelle en accurate levering

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en deze fijne woorden zo vlak voor de jaarwisseling. Hier zijn we heel dankbaar voor! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed product, trage levering

Door een administratie fout duurde het 2 weken voordat het product werkt geleverd.

Beste Leo, Dank u wel voor uw reactie. Excuus voor de verlate levering. Dit laat ruimte voor verbetering aan onze zijde uiteraard. Gelukkig is het product wel naar wens zo te lezen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Compleet pakket aan producten, en persoonlijk contact op een vast telefoonnummer.

Ook rond de feestdagen alle tijd en aandacht om ons te voorzien van de juiste producten en tijdige uitlevering!

Beste Axiom, Wij staan vrijwel het hele jaar, op enkele dagen per jaar na, met alle liefde en plezier klaar voor onze klanten. Service, een goed product en goede communicatie zijn belangrijk voor ons en daarbij hoort dat we goede openingstijden/bereikbaarheid hebben, ook rondom feestdagen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima leverng en densten.

Prima levering!

Beste Roelof, Service staat bij ons hoog in het vaandel. Zo te lezen is dit ook overgekomen, fantastisch. Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Nice and helpful contacts

Even though stock info on the website was mis-leading, the contacts over Engels solved this fastly. 1 star off for the stock issue.

Dear Tuna, Thank you very much for your review. I am sorry the stock info was not accurate at the time of order. Glad to read all was resolved though. Kind regards, Sales Team Engels

Vlot Geleverd zoals afgesproken

Beste Jeroen, Kort maar krachtig, heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

correct

Chauffeur belde zoals afgesproken een half uur van te voren op. Correct geleverd.

Beste Arie, Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn te lezen dat de levering goed volgens verwachting is verlopen. Veel plezier/gemak van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prachtig product goede prijs

Mooie zwarte palletbox en snel geleverd.

Beste Astrid, Wat een prachtig cijfer, bedankt! Zo te zien bent u even blij met het product als wij met deze review. Een prachtige match al zeggen we het zelf. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede, snelle afhandeling

Makkelijk van huis uit.

Beste Noud, Hartelijk dank voor uw bestelling en deze mooie review. Een tevreden klant, maakt ook ons tevreden. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

beroerd

Twee keer moeten bellen voordat wij eindelijk de order binnen kregen. Dit voor een bestelling via de webshop.

Beste Eddy, Excuus voor de lange levertijd en missende communicatie hierover. Ten tijde van de levering was er inderdaad sprake een vertraagde levering in verband met grote drukte. Inmiddels hebben wij dit weer kunnen bijwerken naar de standaard levertijden. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website