Veel keuze, snelle levering

We waren op zoek naar kisten om spullen makkelijk en afgesloten op te slaan. Er bleek veel keuze en goed betaalbaar. De levering was snel en netjes.

Goed verpakt ;)

We gebruiken al sinds jaar en dag de magazijn bakken via Engels Logistiek. Naast dat de pakketten altijd keurig verpakt zijn tijdens een levering aan ons, is dat ook het geval in ons magazijn :).

Was een kleine bestelling maar alles keurig geregeld.

Had ooit eerder een bestelling gedaan en een keer iets teruggestuurd was geen probleem.

Uitstekend.

Prima service.

Prima ervaring

Goede communicatie, snelle afhandeling aan de balie

keurig geregeld

prima geinformeerd over de status van de levering en keurig binnen het timeframe bezorgd.

Weer eens keurig geregeld

Zoals gewend keurig geregeld

volgens verwachting verlopen

vlotte afhandeling volgens afspraak

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede service en kwaliteit

De producten voldeden exact aan de beschrijving op de website. Snelle levering en ook snelle en goede service.

Correct en perfect!

Je wordt vriendelijk geholpen door de klantenservice. En er wordt ook snel en correct gereageerd per mail. De zending wordt netjes in karton verzonden.

Geweldig snelle service en levering.

Vlotte levering. Makkelijk contact.

Prima geregeld

Zeer behulpzaam bij het uitzoeken van de goederen.

Goed en snel

Gebruik zwarte kunststof bakken voor mijn dure lasershow apparatuur

Keurig

Altijd goed

Voldeed aan verwachtingen

Snel en goed geleverd

Snelle levering en ontvangen wat ik er van verwachtte

prima spullen en snelle levering

alle bakken zijn van goede kwaliteit en zeer snel en correct geleverd

Prima geholpen

Had in het verleden Kliko’s besteld en vuilnis zakken was keurig geregeld .dus weer vuilniszakken besteld maar moesten speciaal blauw zijn maar er werden transparante zakken geleverd. Gebeld en de telefoniste heeft het keurig geregeld komen de zakken weer ophalen en sturen een creditnota. Dus zou Engels zeker aanbevelen.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Duidelijke website en vriendelijk personeel. Zowel telefonisch als via de chatbox ben in heel vriendelijk en goed geholpen.

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw reactie, fijn dat u de communicatie als positief ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

Top snelle levering

Wat je bestelt krijg je ook en makelijke site

Bezorgen box is heel goed

Prima, duidelijk en indien op voorraad snel geleverd.

Simpel om te bestellen en op tijd geleverd. Paar punten voor verbetering. Zorg dat de rekening als losse bijlage in de mail zit. Dit staat netter bij declaraties en administratie. Nu zit mijn mail gegevens als aanhef op de rekening. Dat hoort niet.

Order geplaatst en snel geleverd

Park Forum 1139

5657 HK Eindhoven

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website