Snelle en goede service

Ook wanneer er soms iets niet goed gaat wordt het meestal dezelfde dag opgelost. Producten zijn ook er goed van kwaliteit. Zeer tevreden over Engels!

Response from the business owner

Beste Iwan, Heel fijn te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij zijn uiteraard ook blij met u als klant :) Inderdaad gaat niet altijd alles zo goed als we zouden willen, maar doen natuurlijk ons uiterste best dit dan zo snel en goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goede ervaring

Meerdere malen iets besteld bij dit bedrijf. Duidelijke communicatie. telefonisch ook goed bereikbaar.

Response from the business owner

Beste Michelle, Bedankt voor je reactie en natuurlijk voor al je bestellingen. We doen ons best om goede producten, goede service en duidelijke communicatie te blijven bieden en dit keer op keer minimaal zo goed te doen dan de keer daarvoor. Op naar de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima artikelen, nette levering

De artikelen zijn uitstekend van kwaliteit, de levering verliep helaas niet helemaal volgens plan. Desondanks zou ik opnieuw bij Engels bestellen.

Response from the business owner

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat de producten u goed bevallen. Helaas is de bezorging niet zo goed gelopen maar dit laat uiteraard weer ruimte tot verbetering. Een uitdaging die wij voor een volgende bestelling graag aannemen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering en netjes verpakt

Handige opbergkistjes en veel maten voorradig

Response from the business owner

Beste Paul, Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan en dat onze kisten weer een goede toepassing rijker zijn. We proberen met een ruim assortiment veel mogelijkheden te creëren en ook hier is dat weer gelukt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed advies, snelle levering en alles compleet.

Response from the business owner

Beste, Hartelijk dank voor de fijne review. Fijn te lezen dat het proces goed en vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel, goed en mooie kwaliteit producten.

Voor het eerst een bestelling gedaan als kleine onderneemster. De bestelling en levering verliep super vlot, de producten zijn precies zoals ik hoopte. Wij hebben onze leverancier voor onze transportbakken gevonden.

Response from the business owner

Beste Lynn, Heel fijn om te lezen dat alles zo goed verlopen is. We zijn er graag voor ALLE ondernemers, groot en klein. Om de particuliere klanten natuurlijk niet te vergeten. We zien verdere samenwerking in de toekomst tegemoet! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Response from the business owner

Beste Rene, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! We zijn er altijd blij mee te zien dat wij weer iemand blij hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

de ervaring is hetzelfde als voorgaande keren. goed product, snel geleverd.

Response from the business owner

Beste Aad, Hartelijk dank voor uw reactie en uw herhaalde vertrouwen. Tot de volgende keer maar weer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima spullen, snel geleverd

Goede kratten! Jammer dat er geen 'tussenmaat' is.

Response from the business owner

Beste Tom, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij hebben inderdaad een standaard assortiment met 'standaard' maten. Er zijn mogelijkheden tot het leveren van maatwerk maar helaas zal niet iedere situatie zich daarvoor lenen. Navraag naar de mogelijkheden is natuurlijk altijd mogelijk. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel en netjes

Al meerdere keren wat besteld hier. Je krijgt netjes een bericht over het transport en de chauffeur zet het netjes neer:)

Response from the business owner

Beste Jacco, Bedankt voor weer een prachtig cijfer en de fijne woorden. We kijken uit naar de volgende bestelling die we weer voor je in orde kunnen maken! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Mark, Super cijfer, bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, betrouwbaar.

Bestelling geplaatst voor verschillende soorten kantelbakken. helaas was er in de levering een foutje geslopen en een verkeerde maat geleverd. na een mailtje werd dit direct opgepakt en alsnog de juiste maat geleverd, de verkeerd geleverde bakken werden netjes opgehaald. prima geregeld.

Response from the business owner

Beste Erwin, Hartelijk dank voor de mooie review. Helaas gaat er ook bij ons inderdaad wel eens iets mis. Gelukkig hebben we het ook hier weer tot een goed einde weten te brengen en dat is natuurlijk het belangrijkst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Positief

Duidelijke website, correcte en snelle levering. De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend.

Vriendelijke service met snelle levering

Engels is een betrouwbare partner met veel mogelijkheden. Zij staan je altijd vriendelijke te woord en kunnen snel leveren.

Response from the business owner

Beste, We stellen het vertrouwen uiterst op prijs! Ons streven is om bij iedere bestelling de beste combinatie van producten en service te leveren. Iedere situatie en elke klant is uniek en daar proberen wij zo goed mogelijk op in te spelen. Zo te zien is dat ook bij jullie weer gelukt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top: Site, Prijs, Kwaliteit, Communicatie & inpakservice

Ik ga nog meer bestellen. Je kan peg hebben dat er iets even op is maar dat is normaal deze in deze tijd. Als je het binnen een dag wil hebben, dan kun je natuurlijk even bellen en bestellen wat wel op voorraad is ;-)

Response from the business owner

Beste Andre, Wat een fijne reactie om te lezen! Inderdaad kan het, zeker in deze tijd, wel eens tegen zitten met een levering. Dan kijken wij graag mee hoe wij dit zo goed mogelijk kunnen opvangen door bijvoorbeeld op zoek te gaan naar een passend alternatief product wat wel leverbaar is. We zien een toekomstige bestelling natuurlijk graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima.

Goede en gedetailleerde site. Goed geholpen door de klantenservice voorafgaand aan bestelling. Artikelen snel geleverd. Alhoewel bij 1 artikel niet het juiste aantal was geleverd werd na contact met een medewerker dit alsnog snel opgestuurd per envelop.

Response from the business owner

Beste Ron, Reviews als deze zijn altijd fijn om te lezen! Gelukkig kunnen ook foutjes worden hersteld en geeft dat toch nog een prachtig resultaat. Bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

webshop is duidelijk

bestelling is duidelijk en goed geregeld. transport was ook binnen de gestelde richtlijn

Response from the business owner

Beste Ronny, Ons streven wederom beloond met een prachtig cijfer! Heel hartelijk bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Alles goed geregeld en op tijd binnen

Response from the business owner

Beste Aldert, Hartelijk dank voor uw mooie voldoende. Dit laat ruimte tot ontwikkeling om het een volgende keer nog beter te doen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

WYSIWYG

Response from the business owner

Beste Tonny, Wij zijn altijd erg blij wanneer wij weer een 10 voorbij zien komen. Dan weten we dat wij ons doel in de roos hebben geraakt. Op naar de volgende! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

prima afhandeling en service

prima afhandeling en service en snelle levering, prima klantenservice

Response from the business owner

Beste Egbertus, Wat een prachtige review om te lezen! Dit is waar we het allemaal voor doen. Om naast een goed product, een goed gevoel te bezorgen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooi product.

Mooi en degelijk product. Nette levering.

Response from the business owner

Beste Henri, Wat fijn om te lezen dat ons product en onze service u goed bevallen! Ons streven blijkt wederom bereikt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super medewerking en klantvriendelijk

Bestelling is nog niet binnen maar alleen het meedenken aan de voorkant en het persoonlijke contact geeft veel vertrouwen

Response from the business owner

Beste Swen, Heel fijn om een review als deze te lezen zodra het kantoor weer open is op maandag morgen. Zo te merken bent u even blij met ons als leverancier als wij met u als klant. Dat belooft nog veel goeds voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top kwaliteit

Een proefset besteld. Passen meten en dergelijke. Goede levering. De volgende bestelling gaat komen!

Response from the business owner

Beste Walter, Fijn te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Je weet het nooit met een proef natuurlijk of e.e.a. gaat passen of niet. Maar op iedere vraag is een antwoord. We zien de volgende bestelling uiteraard graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Angelique de Vogel

Snelle en goede levering

Spullen snel en netjes geleverd

Response from the business owner

Beste Maria, Kort maar krachtig. Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Fijn dat ook particulieren bij jullie kunnen bestellen.

Response from the business owner

Beste Rob, We zijn er graag voor iedereen! Onze producten zijn breed inzetbaar en moeten zodoende natuurlijk gewoon voor iedereen toegankelijk zijn. Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

About Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website