Prima service. Ook bij afhalen.

Ondanks dat ik onaangekondigd een kleine bestelling kwam afhalen werd dit zonder problemen geregeld.

Response from the business owner

Beste Hans, Een grote of kleine bestelling, bezorgd of afgehaald, alle bestellingen en klanten zijn en blijven belangrijk dus ook hier natuurlijk niets anders dan goede producten en service. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bewezen goede producten, snelle service, navigatie homepage kan beter

Het product is bekend, goed en betrouwbaar en de afhandeling van de bestelling met de bijhorende logistiek is dik in orde. Ik vond het als kleine gebruiker onnodig moeilijk om in verschillende groepen naar de gewenste producten te navigeren op de site. Een stapsgewijze insteek van "welk maat? - wilt u er een deksel bij? - dekselclips? - indeling of beschermmatten?" zou ik makkelijker hebben gevonden. Ik had o.a. deksel-scharnierclips besteld. Deze passen prima bij het nieuwe product maar helaas niet bij de boxen die ik een paar jaren geleden heb gekocht. Nu zit ik er met een handvol teveel. Misschien hierbij een opmerking plaatsen "geschikt voor ..."

Response from the business owner

Beste Desmond, Fijn te zien dat de producten nog altijd zijn zoals u van ons gewend bent. Bedankt voor het doorgeven van de aandachtspunten met betrekking tot onze webshop, we kunnen altijd nog beter worden dan we al zijn natuurlijk. Bij vragen of problemen kunt u altijd contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima spullen.

Netjes verpakt

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw reactie. We zijn altijd blij te lezen over de ervaringen van onze klanten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel en goed geleverd

Netjes geholpen in de keuze en vervolgens correct geleverd

Response from the business owner

Beste Ruud, Hartelijk dan voor uw review. We staan graag klaar voor onze klanten! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

gewoon goed

gewoon goed

Response from the business owner

Beste Rene, Fijn om te lezen! Veel plezier met de producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Wordt altijd snel geleverd en goede kaliteit

Response from the business owner

Beste Eric, Dat is en blijft ons streven natuurlijk. Snelle levering en goede producten voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer goede ervaring, snel geleverd en goed verpakt !

Ben zeer tevreden over mijn bestelling, na de bestelling een mooie overzichtelijke factuur ontvangen, waarna er binnen een paar dagen werd geleverd, ook word goed aangegeven of alles op voorraad is of niet. Hier ga ik zeker weer een nieuwe bestelling plaatsen als dat nodig is. Bedankt!

Response from the business owner

Beste Edwin, Wat fijn om deze review te lezen, graag gedaan! We kijken uit naar de toekomstige bestelling, wanneer deze nodig is uiteraard. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Helemaal prima

Even zoekenop de web-shop, simpele betstel methode en levering tijdig

Response from the business owner

Beste Jan, Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met ons zo goed is. Op naar de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Levering duurt te lang

Levering duurt te lang. toegezegd dat het vrijdag binnen is, Dinsdag nog niet geleverd en na veel bellen moet het woensdag einde dag komen.

Response from the business owner

Beste Gerd, Mijn excuses voor de moeizame levering. Helaas hebben wij niet altijd alles op voorraad in alle filialen. Soms moet een zending uit een ander filiaal (en land) komen en dan wordt een zending helaas opgehouden. We proberen dit altijd zo goed mogelijk onder controle houden maar, zoals u helaas heeft gemerkt, is dat deze keer niet voldoende gelukt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer goede service en klantenbindend!

Tijdens de aankoop van een nieuwe koffer gaf ik aan dat de sluitingen van mijn oude koffer kapot waren gegaan. Kreeg zo twee nieuwe schuifsluitingen mee. Top service!

lles oke.

Alles in orde, alleen het op rekening bestellen voor een bestaande klant zou makkelijker moeten kunnen.

Response from the business owner

Beste Ruud, Bedankt voor dit mooie cijfer. Bij een positieve krediet check zijn er verschillende bestel en betaalmogelijkheden beschikbaar. Helaas duurt het soms even voor de juiste instellingen hiervoor zijn gemaakt. Onze excuses hiervoor. Mocht u toch nog problemen ondervinden, neem dan vooral nog even telefonisch of per email contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Iets meer communicatie over de actuele staat van bestelling zou fijn zijn

Response from the business owner

Beste Egbert, Onze excuses dat wij u niet voldoende hebben geïnformeerd met betrekking tot de levering van uw bestelling. Wel fijn te lezen dat u ondanks dat toch een goede ervaring hebt gehad met ons en onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima kwaliteit

Snelle levering en prima communicatie

Response from the business owner

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Zo zien we het het liefst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede snelle levering

Op het moment van bestellen kreeg ik een verwachting van 1,5 week dat het geleverd zou worden. Nu was het binnen 1,5 dag geregeld. De kwaliteit van de kisten staat buiten kijf natuurlijk

goed en snel geleverd

Response from the business owner

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor uw review. Goede producten moet natuurlijk ook een goede levertijd hebben. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Helemaal geweldig. Zo zouden alle vervoerders mogen werken

Zie hierboven

Response from the business owner

Beste Sander, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Zo zouden wij het liefst alle reviews zien! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

bestelling na telefonisch overleg vlug ontvangen

Bestelling was niet helemaal voorradig, hierdoor een maand vertraging. via mail. Daarna telefonisch contact opgenomen hierdoor is het voorradige na 3 dagen geleverd. top service.

Response from the business owner

Beste Judith, Hartelijk dan voor uw reactie. Helaas hebben wij niet altijd alles op voorraad. Normaliter leveren wij alle producten in 1 keer, echter snappen wij dat dit niet altijd wenselijk is wanneer een deel van de order niet voorradig is. Zodoende dat wij in zulke gevallen ook een deellevering kunnen uitvoeren. Gelukkig was dit voor u de juiste oplossing. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede service, snelle levering

Top. Producten snel geleverd. Er ontbrak één item, die werd direct nageleverd nadat ik een mailtje had gestuurd. Enige aanmerking: de producten mogen iets steviger verzonden worden. Misschien iets van noppenfolie in de doos.

Response from the business owner

Beste Joeri, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en service. Uw opmerking rondom de manier van verpakken voor verzending zullen wij doorgeven aan onze logistieke afdeling ter verbetering. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooie bakken

mooie sterke bakken, zit alleen wat kleurverschil in verschillende leveringen.

Response from the business owner

Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw reactie. Zowel onze bakken van nieuw als gerecycled materiaal zijn van goede sterkte zoals u al aangaf. Wel kan het zo zijn dat producten van gerecycled materiaal iets van kleur kunnen verschillen. De kwaliteit is hetzelfde maar op de kleur hebben wij geen volledige invloed. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Redelijk goed

Response from the business owner

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw recensie. Indien u verbeterpunten voor ons hebt, horen wij deze graag zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer slechte ervaring

Duur 14 dagen en 2 keer een mail van mijn zijde om te horen te krijgen dat mijn bestelling in behandeling is maar dat de levertijd is opgeschoven. En dat voor een kunststofkist met deksel en een paar extra handgreepjes. Terwijl er duidelijk staat dat er voorraad is. En dan wel alvast een verzoek voor beoordeling terwijl er nog niks geleverd is. Dit tweede verzoek zal ik dan maar invullen, maar de service is niet goed!! Als reactie op uw reactie het volgende; Ik heb u 6 dagen na de bestelling gevraagd wanneer ik de spullen kon verwachten. Uw antwoord daar op was dat het in productie was en dat het aan het eind van de week wel klaar zou zijn. Toen heb ik in het weekeinde na die week weer een mail gestuurd dat ik nog steeds niks gehoord had en de order wou annuleren.. Na 5 dagen krijg ik van u een reactie dat de productie opgeschoven was..... U zegt maar wat !!

Response from the business owner

Beste heer Faber, Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons zo vervelend is geëindigd. Alle onderdelen voor de betreffende koffer waren inderdaad voorradig. Echter moeten deze wel handmatig worden geassembleerd. Dit helaas liet wegens drukte langer op zich wachten dan gewenst. Zodoende het bericht van een latere leverdatum. Mijn excuses dat u zich genoodzaakt heeft gevoeld de order te annuleren, graag hadden wij een alternatieve oplossing willen zoeken. Helaas hebben wij niet altijd de productie of assemblage in eigen handen waardoor het soms voorkomt dat een opdracht wordt verschoven buiten onze eigen invloed om, wij proberen dan een passende oplossing te vinden maar dit is, zoals u hebt gemerkt, niet altijd mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle en vriendelijke service

Ondanks kleine, particuliere order, alle tijd en correcte service en meedenken naar mijn zoektocht.

Response from the business owner

Beste Jurgen, Hoe groot of hoe klein onze klant ook is, willen wij naast goede producten ook gewoon altijd gelijkwaardige service leveren. Alle klanten zijn even belangrijk voor een goede toekomst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Very good customer service

Products of great quality

Response from the business owner

Dear Antonio, Thank you very much for this lovely review. Your good experience with both our service and products is what makes our efforts worthwhile. Kind regards, Sales Team Engels

Snelle levering en goede prijs

Prettig bedrijf met een goede prijsstelling en een mega assortiment. Zeker aan te cv bevelen.

Response from the business owner

Beste Menno, Hartelijk dank voor de lovende woorden. Uw ervaring is ons streven, goede producten en een ruime keus voor een passende prijs. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer goed en klantvriendelijk

nadat ik aangaf om de bestelling te annuleren.... was dat geen probleem en is direct mijn geld terug gestort op mijn bankrekening.

Response from the business owner

Beste Wim, Het liefst leveren wij natuurlijk onze producten uit. Wanneer echter een annulering noodzakelijk is, doen wij dit natuurlijk. Bij een vooruitbetaling zorgen wij natuurlijk dat het geld zo snel mogelijk weer bij de rechtmatige eigenaar terug is. Hopelijk mogen wij alsnog een order van u in de toekomst tegemoet zien. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

About Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website