zeer goed

Snelle service en goede communicatie

goed en snel

Jammer dat bij DHL afleverpunt moet worden afgehaald en niet als verzocht onder de carport achtergelaten.

Snelle en korrekt levering

Goed product, snel en netjes geleverd

Waarom niet achteraf betalen

Ik heb tweeëneenhalve week geleden besteld en nog niets ontvangen. Dat komt doordat er eerst betaald moet worden. Dat gaat bij ons via veel schijven, dus het duurt lang voordat de factuur betaald wordt. Wij zijn een basisschool met een bekend adres, dus waarom kunnen we niet gewoon op rekening of achteraf betalen?

Heb de bestelling op de geplande datum gekregen. Alles heel goed verpakt, zodat er geen beschadigingen ontstaan.

Beste Harold, Dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

Response from the business owner

Beste Joop, Bedankt voor de reactie en fijn dat u tevreden bent met onze producten.

Prima product!

Levering duurde wat langer.

Response from the business owner

Beste Wiljan, Bedankt voor de reactie en fijn dat u tevreden bent met onze producten.

Snel

Super snel en kwaliteit

Response from the business owner

Beste Ralf, Bedankt voor de reactie en fijn dat u tevreden bent met onze producten.

goede site en snel geregeld

op de site is een brede keuze en toch makkelijk gevonden wat ik moest hebben. vervolgens betaling en levering zeer goed verlopen. goed contact met de vervoerder over de levering.

Response from the business owner

Beste Marc, Hartelijk dank voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

kan beter

dat mijn bestelling aanwezig was bij het ophaal center was niet dudelijk pas bij de mail waarom ik het niet gehaald had . Het ophaal center is moeilijk te vinden in de straat

Response from the business owner

Beste Martien, Dank voor uw feedback. Wat was er precies niet duidelijk of niet goed te vinden? Dan kunnen wij dit mogelijk meenemen in onze communicatie betreft afhaling. We vernemen het graag. Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

TOP

Super netjes geholpen

Response from the business owner

Beste René, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

meer als 100% gaat helaas niet

al 18 jaar tevreden eerst als vervoerder (vGend&Loos cq DHL) nu als klant

Response from the business owner

Beste Willy, Fijn om te horen dat u als vervoerder en nu als klant tevreden over ons bent. We waarderen uw reactie! Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

gewoon perfekt

snel, keurig , duidelijk

Response from the business owner

Beste Arnoud, Dank u wel voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

Snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering

Soms kun je beter bellen dan via webshop bestellen

We hebben besteld via de webshop, helaas nu toch de verkeerde spullen gekregen, anders dan we gedacht hadden. Uiteraard ons eigen schuld, maar we zijn zakelijke klant, dat is anders dan als je particulier bent en kunt het dus niet corrigeren.

Response from the business owner

Beste Johan, Wat spijtig om te horen dat u de verkeerde spullen heeft ontvangen. Wij kijken graag samen naar een oplossing. Zou u hiervoor uw ordernummer kunnen toe mailen of telefonisch contact met ons willen opnemen? Dan kunnen wij nagaan wat er precies verkeerd is gegaan met uw bestelling en een passende oplossing bieden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

snelle en goede service.

mijn bestelling was snel binnen, ik bestelde een koffer met deksel 1 van de sluitclips bleek defect. een mailtje gestuurd en een paar dagen later had ik 2 nieuwe in huis, top! bedankt!

Response from the business owner

Beste Daniel, Wat fijn om te horen dat alles toch nog goed verlopen is. Hartelijk dank voor uw bestelling en deze mooie review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Correct en snel geleverd

Product-omschrijving en -afhandeling waren uiterst correct en ook de administratieve afhandeling was uitstekend.

Response from the business owner

Beste Walter, Heel hartelijk dank voor dit mooie cijfer en beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Netjes verpakt en snel geleverd! Top!!

Alles binnen 3 dgn in huis, erg blij mee!

Response from the business owner

Beste Ger, Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent en dat alles zo voorspoedig is verlopen. Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering, top producten!

Wij hebben een aantal bakken besteld voor onze kampeeruitrusting. Fijn dat het zo snel geleverd dat worden en de bakken zijn echt top! Oerdegelijk, niet kapot te krijgen, stapelbaar en goed (genoeg) afsluitbaar. Heel blij mee!

Response from the business owner

Beste Rianne, Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Heel hartelijk dank voor de fijne woorden en het prachtige cijfer. Dit soort reacties doen ons altijd goed! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering en goede kwaliteit

Dit is de tweede x dat ik de doorzichtige bakken met deksel heb besteld. Ik sta op de markt en had bakken tekort voor mijn voorraad. Ze kunnen tegen een stootje en zijn waterdicht.

Response from the business owner

Beste Diane, Hartelijk dank voor uw prachtige cijfer en fijne reactie. Hier zijn wij heel blij mee! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Verkeerde adres afgeleverd

Ze hebben de bestelling op het factuuradres afgeleverd en niet op het afleveradres. Eerst zou de levertijd ook een paar dagen zijn en het duurde uiteindelijk meer dan 2 weken.

Response from the business owner

Beste Marcel, Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Het afleveradres is niet goed doorgekomen in ons systeem en zijn daarom op het factuuradres geleverd. Onze excuses hiervoor. Wij hopen alsnog dat de producten bevallen en goed zijn aangekomen. Als wij iets kunnen betekenen dan vernemen we het graag. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Response from the business owner

Beste Jos, Bedankt voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Alie, Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

About Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website