snelle service

snel geleverd

Response from the business owner

Beste Bastie, Bedankt voor deze reactie, fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Vlotte levering

Een bestelling van magazijnbakjes geplaatst, deze zijn met 2 werkdagen ontvangen. Top!

Response from the business owner

Beste Air Bake Company, Zo te lezen is alles prima verlopen, fijn! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle en goede service en producten van goede kwaliteit

Snel en duidelijk contact met Lotte van Berkel en Estelle. Zijn bereid om mee te denken met de klant. Jullie zijn top!

Response from the business owner

Beste Derk, Wauw! Dankjewel voor deze lovende woorden. We hebben je graag geholpen en hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Groetjes, Estelle en Lotte

Gewoon goed!

Goede en betaalbare producten, snel geleverd. Alles duidelijk te zien in de webshop.

Response from the business owner

Beste Wim, Wat een fantastische beoordeling, bedankt hiervoor! Altijd fijn om te lezen dat een complete ervaring zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed product en snel geleverd.

Duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag via de chat.

Response from the business owner

Beste Louis, Hartelijk dank voor deze reactie. Ook vragen moeten natuurlijk worden beantwoord, via alle beschikbare kanalen. Fijn te lezen dat dit goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

uitstekende producten in een perfecte levering

Zoals gewend was alles weer netjes ingepakt en werd ik goed op de hoogte gehouden van de leveringsvoortgang. Volgende bestelling is alweer in de maak.

Response from the business owner

Beste Erwin, Fantastisch! Heel fijn te lezen dat het wederom weer zo goed is verlopen en we er deze mooie woorden en dit prachtige cijfer aan overhouden. We zien de nieuwe order(s) graag tegemoet natuurlijk! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel besteld en heel snel geleverd

Prima nu enkele keren besteld en wordt zeker meer

Response from the business owner

Beste Richard, Bedankt voor al deze bestellingen en deze mooie reactie! We kijken nu al uit naar de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

duidelijke website, snelle levering

laadkratten werden snel en compleet geleverd en ik heb ze naar tevredenheid in gebruik

Response from the business owner

Beste Wout, Wat fijn te lezen dat u onze producten zo graag gebruikt. Bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Website werkt goed, bestelling goed afgeleverd, een box was beschadigd maar die is snel nageleverd.

Prima !

Response from the business owner

Beste Frans, Helaas kan niet altijd alles 100% goed gaan, maar dan is het de kunst te zorgen dat het alsnog zo snel mogelijk wel zo is! Bedankt voor de fijne woorden en dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Leuk

Beste Shelley, Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed geregeld netjes op tijd geleverd.

Response from the business owner

Beste John, Hele fijne woorden en een prachtig cijfer, bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

professioneel verwerkte order,bedankt Kees

professioneel verwerkte order,bedankt Kees

Response from the business owner

Beste, Hartelijk dank voor je review. Veel gebruiksgemak gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooie bakken besteld

Response from the business owner

Beste Harmen, Hartelijk dank voor deze fijne reactie, wij vinden onze producten ook mooi! Bedankt voor het geweldige cijfer. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Response from the business owner

Beste Ton, Fantastisch cijfer, bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

keurig verzorgd

niet teveel van dit soort vragen daar heb ik geen tijd voor.

Response from the business owner

Beste Nico, Bedankt voor deze reactie, voldoendes doen ons altijd goed! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooie batterijboxen en snelle levering!

De batterijboxen zijn robuust en zien er strak uit. De levering was top en we gaan er nog een aantal bestellen

Response from the business owner

Beste Remco, Fantastisch om te lezen! Heel veel gebruiksplezier er van en we zien de volgende bestelling graag weer tegemoet. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Eenvoudig besteld en snel geleverd.

Response from the business owner

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze geweldige review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede kwaliteit opbergkisten

Heb voor in de schuur 15 kisten besteld. Praktisch met scharnierend deksel en stevig. Alles goed bezorgd.

Response from the business owner

Beste Djoek, We vinden het altijd erg leuk om te lezen hoe onze klanten onze producten toepassen. Leuk om te lezen dat deze zo ideaal oplossing bieden. Bedankt ook voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima service na gebleken defect artikel

Een van de 6 artikelen bleek defect, gemaild en een foto opgestuurd en binnen een paar dagen het vervangende artikel al binnen, top.

Response from the business owner

Beste Herman, Natuurlijk kan er wel eens iets mis gaan, de kunst zit in het oplossen van een probleem. Zo te zien hebben wij deze kunst onder de knie, fijn! Hartelijk dank voor deze mooie fijne reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed geregeld

Vriendelijk personeel en helpen direct

Response from the business owner

Beste René, Een super cijfer, fantastisch! Fijn te lezen dat jullie zo blij met ons zijn. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooie stevige bakken

De stapelbakken zijn ideaal en erg handig in ons magazijn

Response from the business owner

Beste Marijn, Wat fijn te lezen dat ons product zo'n fijne oplossing is voor jullie! Bedankt voor deze prachtige reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel geleverd en volgens verwachting

Response from the business owner

Beste, Hartelijk dank voor de fijne woorden en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Duidelijke communicatie en korte levertijd!!

Wij zijn gestart met de dienstverlening voor het Vervoeren, Inzamelen en Verwerken van Specifiek Ziekenhuis afval. (SZA) Een aantal ziekenhuizen en afvalinzamelaars vragen ons om ook de schone vaatjes te leveren als wij de volle vaatjes (laten) ophalen. Wij verwachten dus aanzienlijk meer vaatjes te gaan bestellen in de komende periode, en zouden willen begrijpen of wij in aanmerking komen voor een Staffelkorting? Gr. Cees Duijn.

Response from the business owner

Beste Cees, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Het is altijd fijn te weten dat het product en de service naar wens zijn. Aangaande uw vraag zullen wij nog nader contact met jullie leggen om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goeie levering en snel

Duidelijke website en helder

Response from the business owner

Beste David, Fijn te lezen dat alles zo soepel en vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Response from the business owner

Beste Mart, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

About Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website