Correct en snel

Makkelijke website en easy te bestellen Zeker vaker doen

Response from the business owner

Beste Dwight, Wat een mooi cijfer en fijne woorden, bedankt. Tot de volgende bestelling dan maar! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Levertijd en communicatie kan stukken beter.

Grappig dat ik deze enquête mag invullen. Na 14 dagen nog steeds geen bakken in huis. Er moet een bak uit België komen. Zodat de zending in 1 keer kan. Snap ik staat ook op de site dat dat kan. Dit zal een vertraging van +- 3dagen kunnen zijn. Echter nu na 14 dagen nog steeds geen bakken. Dus de levertijd kan stukken beter. Ben benieuwd of ik nog compensatie krijg… ik heb voorheen ook nog een keer bakken bij Engels besteld, dat ging prima. Vandaar 3 sterren en een ja voor de aanbeveling.

Response from the business owner

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw eerlijke reactie. We zullen niet ontkennen soms fouten te maken en doen ons uiterste best dit dan te corrigeren en verbeteren. Het kan soms inderdaad voorkomen dat wij niet alle bestelde producten uit 1 magazijn kunnen leveren. Ons aanbod is hier veel te groot voor en moeten wij verdelen. We proberen dan de levertijd zo kort mogelijk houden maar helaas lukt dit niet altijd. Excuus als hierover de communicatie onvoldoende is geweest. Ik zie dat er uiteindelijk is besloten uw bestelling in 2 delen te leveren, om te levertijd in te korten. Nogmaals excuus voor het ongemak en toch bedankt voor de aanbeveling. Een volgende bestelling zal uiteraard stukken beter verlopen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Eenvoudig bestellen. Uitstekende kwaliteit van de artikelen.

Overzichtelijke website. Snel geleverd. Vriendelijke en goede service bij het ophalen van de bestelling. Bakken kosten misschien iets meer. Maar gaan probleemloos jaren mee.

Response from the business owner

Beste Raymond, Bedankt voor dit fantastische cijfer en de fijne woorden. We horen graag hoe onze producten en service worden ervaren, we worden van uw reactie dan ook erg blij! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima en ook nog duurzaam

Wij gebruiken de stapelbakken voor onze bagage tijdens de vakantie. Sticker erop en iedereen weet precies in welke bak wat zit. Ideaal.

Response from the business owner

Beste Gijsje, Wat fijn te lezen hoe onze bakken succesvol worden ingezet. Niet alleen voor zakelijk maar ook gewoon voor privé gebruik zijn onze producten uiterst geschikt. Heel hartelijk dank voor uw fantastische reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

doen wat ze beloven

hele goede service en juiste materialen

Response from the business owner

Beste Marko, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en de vriendelijke woorden. Het is altijd heel fijn om te lezen dat onze service en onze producten weer mensen blij maken en verder helpen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

chat contact was goed ,email contact was goed en de bakken waren exact zoals op de foto's . De bezorging was ook prima alleen jammer dat ik de mail kort voor bezorging kreeg verder alles uitstekend.

Response from the business owner

Beste Aat, Heel fijn te lezen dat alles zo goed is verlopen! We vragen onze transporteurs altijd nadere leveringsinformatie te delen met de ontvangen. Gelukkig is deze wel verzonden en bent u nog vooraf op de hoogte gesteld zodat u het pakket in goede orde in ontvangst hebt kunnen nemen. Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

servicegericht, vriendelijk en correct

Via de website bestelde ik een drietal bakken. Helaas bleek bij afhalen dat niet alles op voorraad was in Eindhoven. Nalevering werd kosteloos aan huis bezorgd.

Response from the business owner

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Soms gaat er wel eens iets mis maar natuurlijk zoeken we dan naar een oplossing. Zo te lezen is dat hier goed gelukt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Product is prima en binnen een afzienbare tijd bezorgd. Tijdstip en dag van bezorging was echter niet doorgegeven.

Response from the business owner

Beste Wouter, Heel fijn te lezen dat u tevreden bent over ons product. Jammer dat de communicatie rondom de levering niet optimaal was. Wij verzoeken onze transporteurs wel nadere informatie te delen over de levering maar helaas is dit niet helemaal goed gegaan. Excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooie producten snel en netjes geleverd

Response from the business owner

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw prachtige cijfer en fijne reactie. Hier zijn wij heel blij mee! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede producten, communicatie kan beter

Bij afhalen is de communicatie niet helemaal duidelijk

Response from the business owner

Beste Teun, Hartelijk dank voor uw reactie. We doen ons best onze communicatie zo helder mogelijk te houden. We hebben hier recent al wat aanpassingen in gedaan maar blijven bezig met deze ontwikkeling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Twee dagen duren wel lang........

De bakken zijn gewoon geweldig, je kunt geen betere krijgen, dus daar ligt het niet aan. Maar, volgens de site duurt het 1 à 2 werkdagen om het kant en klaar staande product uit het rek te pakken (dat kan, er hoort ook nog wat administratieve handeling bij). Maar in het echt duurt het negen dagen (en een paar contactmomenten om uit te leggen dat ik ze echt moet hebben). En dat is iets wat, mijns inziens, toch echt niet zou kunnen of mogen. Ik wordt bij deze enquête ook verplicht om bij 'Aanbevelen' in te vullen Ja of Nee in te vullen, maar eigenlijk ben ik zwaar in dubio over deze. Dus om de zaak scherp te houden kies ik een keer voor Nee.

Response from the business owner

Beste Suske, Hartelijk dank voor uw feedback, dit geeft ons stof tot ontwikkeling. 1 á 2 werkdagen heeft inderdaad ook te maken met administratieve taken en zorgen dat een zending ook daadwerkelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Bepaalde producten bestaan uit verschillende componenten, deze moeten dan wel nog worden samengevoegd tot 1 compleet product. Hier gaat soms wat meer tijd overheen helaas. Excuus voor het ongemak. Heel fijn om te lezen dat u wel ontzettend tevreden bent over het product zelf! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Good products and delivery

Just clarify a bit more the delivery details because they weren't clear.

Response from the business owner

Dear Konstantinos, Thank you for your appreciation for our product and this review and your feedback. We always ask our transport partners to communicate more information about expected delivery so our customers can prepare for the arrival of their order. Hoewever, sometimes it does not quite work as well as we'd like. Kind regards, Sales Team Engels

Zeer snelle service

Prima service en snelle levering.

Response from the business owner

Beste Fred, Hartelijk dank voor uw reactie. Goed te lezen dat u tevreden bent met onze service en producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bestelling duurde te lang

Ondanks dat het product op voorraad was duurde het meer dan een week voordat het geleverd werdt!

Response from the business owner

Beste Gary, Jammer dat u niet helemaal tevreden met ons bent. Ik zie dat het door u bestelde product een product is wat uit verschillende losse onderdelen moet worden geassembleerd. Zoals de voorraad aangaf, waren inderdaad alle onderdelen op voorraad, helaas heeft de assemblage wat langer op zich laten wachten dan de levertijd zoals aangegeven op de website. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Veel keuze, vriendelijk contact en persoonlijke service

Ging allemaal prima, Ik had snel iets nodig wat met voorrang verstuurd werd. Top

Response from the business owner

Beste A, Naast geweldige producten streven wij ook altijd naar een snelle levering. Zo te lezen is dat ook dit keer weer super verlopen. Hartelijk dank voor deze mooie reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super goede service

zZeer goede tel. hulp.

Response from the business owner

Beste Hans, Bedankt voor je review! Altijd goed om te lezen dat ook het telefonisch contact goed verloopt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

eenvoudig mijn bestelling ontvangen.

eenvoudige bestelling en snelle bezorging

Response from the business owner

Beste Jack, Wat fijn om te lezen dat alles zo makkelijk en snel geregeld is. Super bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Supersnelle levering.

Besteld en supersnel geleverd. Waren er blij mee!

Response from the business owner

Beste Jeannette, En van reviews als deze worden wij ook erg blij! Heel hartelijk dank voor de lieve woorden en dit prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

prima geleverd

lekker snelle levering

Response from the business owner

Beste J.M., Heel fijn te lezen dat alles soepel en snel is verlopen. Hartelijk dank voor deze reactie met dit geweldige cijfer. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Response from the business owner

Beste Jeroen, Een mooi cijfer, bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Helemaal goed

Bestelling was makkelijk te plaatsen via de website. Bij de pick-up stond alles mooi gereed voor mij; compleet en mooi verpakt.

Response from the business owner

Beste C, Heel hartelijk dank voor de fijne woorden en het prachtige cijfer. Dit soort reacties doen ons altijd goed! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed idee

Artikel goed zoals beschreven. Vond dat de bezorging te lang duurde (1 week).

Response from the business owner

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie voldoende. Fijn dat het artikel is wat u er van had verwacht. Excuus voor de vertraging in levering. We doen altijd ons best zo snel mogelijk te leveren maar helaas loopt dit niet altijd even soepel als we zouden willen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering en goede service

Tot op heden alle leveringen snel en netjes afgehandeld.

Response from the business owner

Beste, Heel hartelijk dank voor het herhaalde vertrouwen in ons en onze producten. Daarbij nog een heel mooi cijfer, daar zijn we heel blij mee! Zo bewijzen we elkaar een wederzijdse dienst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

heel god

goed goede hulp bij vragen goed en mooi product

Response from the business owner

Beste Ja, Een heel mooi cijfer en fijne woorden. Hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Betrouwbaar

De levering was niet helemaal volledig. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Engels en het is direct in orde gemaakt door de ontbrekende producten na te leveren. Ik ben heel tevreden met de klantgerichtheid en de kwalitatief zeer hoogwaardige producten van Engels (het ging om een niet zakelijke bestelling).

Response from the business owner

Beste Gerben, Hartelijk dank voor deze prachtige reactie met dit cijfer. Fouten zijn uiteraard menselijk maar dan moeten we natuurlijk wel zorgen dat daar een passende oplossing voor komt. Zo te lezen is het daarna helemaal goed gekomen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

1139 Park Forum

Eindhoven 5657 HK

About Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website