makkelijk te bestellen en snelle levering!

Wij hebben al vaker bij Engels besteld. Fijne en snelle website. Levering was binnen 3 dagen

Altijd geweldig!

Persoonlijk, vriendelijk en top kwaliteit. Expeditie is ook geweldig.

Vlotte leveringen

Goede webwinkel en snelle levering

Alles goed verlopen.

Zeer goed ik ben netjes geholpen toen er wat stuk was. Heb alles gelijk nieuw gekregen zonder gezeur. Alles top

Goede kwaliteit

Ik heb mijn schuur ingericht met stapelbakken. Deze hebben een goed formaat en kunnen wel tegen een stootje. Ik heb op alle bakken een deksel. Hiervoor moet je wel de versteviging er bij bestellen anders breken de lipjes snel af (heb ik uit ervaring geleerd)

Beste Marco, Bedankt voor uw reactie. Onze bakken zijn inderdaad goed om een schuur netjes in te richten, fijn dat het ook voor u goed werkt. Jammer te lezen dat er wat lipjes zijn afgebroken in het verleden. Wel fijn te lezen dat u inmiddels wel weet dat wij ook scharnierverstevigingen hebben welke de scharnieren beschermen. Voor advies zijn wij ook altijd bereikbaar! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Producten voor goede prijs en snel bezorgd.

De producten worden geleverd voor een goede prijs en met een snelle bezorging.

Beste Jack, Hartelijk dank voor deze positieve reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Engels heeft altijd alles op voorraad wat wij nodig hebben en levert dus razendsnel, foutloos en ook niet onbelangrijk; voor een prima prijs.

Beste Hans, Een driedubbele dosis positiviteit, bedankt! We maken er ook in 2022 weer een mooi jaar van met mooie producten, mooie prijzen en fijne klanten! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima, na een paar dagen alles keurig binnen

Al jaren gebruik ik de bakken van Engels om mijn EHBO/BHV materiaal dagelijks te vervoeren tot volle tevredenheid.

Beste, Heel fijn te horen dat u al jaren een tevreden klant bent! We doen altijd ons best om een goede relatie op te bouwen met onze klanten om langdurige service te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top Bedrijf!

Top bedrijf die tegen concurrerende prijzen snel levert. Wat voor mij overigens belangrijker dan welke prijs ook is dat is de klantenservice, bij |Engels hebben ze dat super voor elkaar! Ondanks een kleine schade en iets niet geleverd perfect opgelost, Pelle van Dijk bedankt voor de super service!

Beste Edwin, Wat een fijne review om te ontvangen! Hartelijk dank daarvoor. Uw ervaring is ons streven en met een fijn team met daarin onder andere Pelle, hebben we dat goed voor elkaar. Ook bij schade en andere zaken staan wij altijd voor onze klanten klaar. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goede service

Product besteld en volgende dag kunnen ophalen zoals afgesproken. Prima Service!

Beste Steven, Bedankt voor deze lovende review. We doen altijd ons uiterste best om de beste service te leveren aan al onze gewaardeerde klanten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

prima product snel geleverd

prima product snel geleverd

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Een positieve ervaring is waar wij het allemaal voor doen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Fanstastisch materiaal

Goede service met duidelijke website. levering altijd helder.

Beste, Fijn om te horen dat onze communicatie duidelijk en helder is. We zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bar slecht

Een voorraadartikel na een week nog niet geleverd. Mail gestuurd geen reactie. Nog een mail gestuurd. Geen reactie. Nog maar een mail gestuurd. Geen reactie. Ik ga ze morgen maar eens bellen. Helemaal klaar met dit bedrijf. Er kan altijd iets misgaan, maar niet reageren is gewoon onbeschoft.

Beste, Onze excuses voor de vertraging in verzending. Helaas was een onderdeel voor de montageplaat niet voorradig. Inmiddels hebben wij deze binnen en wij maken uw order vandaag gereed voor verzending. Gezien het ongemak sturen wij u een klein presentje mee met de levering. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

in een woord geweldig

zeer goed geholpen heel fijn personeel zeker aan de telefoon

Beste Marion, Bedankt voor deze fijne review. We staan altijd klaar voor onze klanten en zijn dan ook blij te horen dat deze service wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Fijn bedrijf om producten te kopen, een aanrader

Gemakkelijk bestellen in de webshop, deze heeft duidelijke omschrijving en makkelijk in gebruik Mooie producten Nette prijzen en snelle levering

Beste, Fijn dat u onze service, producten en levertijd ervaart zoals wij het graag overbrengen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Netjes snel en duidelijk

Ben netjes op de hoogte gehouden van de zending hoelaat ze er zouden zijn er is even gebeld wat te doen toen er niemand aanwezig was en netjes afgeleverd na telefonisch contact

Beste, Wij doen er alles aan om een goede service te leveren naast onze goede producten. Fijn te horen dat u het ook als dusdanig heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Duidelijk en snel

Beste Harrie, Daar doen we het voor. Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede services snelle levering goede kwaliteit spullen

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en kwaliteit. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. Heel veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer lange levertijd weinig communicatie

Ik zou nooit meer iets bestellen !

Beste Carolien, Wij vinden het jammer om te horen dat de levering niet aan de verwachting heeft voldaan. Wij streven ernaar om al onze voorraadproducten binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Het product dat u besteld heeft is echter geen voorraadhoudend product. Dit wordt ook bij het product op onze website aangegeven: 'tijdelijk niet op voorraad'. Na het bestellen van uw product krijgt u altijd een orderbevestiging met daarop de verwachte leverdatum. Uw bestelling is op 26-10-21 vanuit ons magazijn verzonden, dus de levering hiervan kan u vandaag verwachten (als deze al niet geleverd is). Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling, dan vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet,

Spullen nog niet ontvangen

Niks ontvangen en ook geen berichtgekregen

Beste Gerd, Hartelijk dank voor uw feedback. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Normaal gesproken staat de afleverdatum van uw bestelling vermeld op de orderbevestiging die u als het goed is per mail heeft ontvangen. Zou u contact met ons op kunnen nemen met uw ordernummer zodat wij voor u na kunnen gaan waarom uw bestelling nog niet geleverd is en wanneer u deze kan verwachten? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

mijn ervaring is goed

Beste Willem, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Dit stellen wij zeer op prijs! Heel veel plezier gewenst met uw bestelling en mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Uistekende prijs/kwaliteit

Duidelijke site, goede kwaliteit en een snelle levering.

Beste Geert, Wat fijn dat u de tijd neemt uw positieve ervaring met ons te delen. Dit horen wij natuurlijk graag! Wanneer wij u nog verder van dienst kunnen zijn, zien we uw verzoek graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Tevreden Achteraf eigenlijk 2 wielen moeten bestellen ivm verz kosten. Nu 2 wielen met verschillende buitenband

Goedemiddag, Wat fijn te horen dat u tevreden bent. Helaas jammer dat de wielen nu niet uniform samen gaan. Wij staan altijd klaar om u te voorzien van advies, indien wij u ergens anders mee van dienst kunnen zijn, neem vooral contact met ons op voor het beste eindresultaat! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel

Bestelling snel geleverd Producten zijn netjes en schoon geleverd

Beste Xiao, Heel fijn dat u tevreden bent met onze service en het product. Veel plezier er mee gewenst en mochten wij u nog nader van dienst kunnen zijn, dan staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website