Super snel en topkwaliteit!!

We hebben meerdere grote kunststof bakken besteld. Deze werden een dag later al geleverd en de kwaliteit is echt top!!

Niets op aan te merken verder.

Mooie producten - snelle levering

Geschikte producten gevonden voor mijn specifieke toepassingen. Na gevraagd te hebben of de zending mogelijk sneller geleverd kon worden, werd deze de volgende dag al geleverd. Top!!

prima kwaliteit produkt en supersnelle levering

de geleverde bakken voldoen aan de verwachtingen, snelle en overzichtelijke mails over de voortgang van de bestelling en supersnelle levering

Mijn gekozen artikelen waren niet op voorraad en kreeg een alternatief voor dezelfde prijs.

X

Snel correct

Besteld via internet, binnen 2 uur belletje dat ze de volgende dag klaar zouden staan in parkforum.

Alweer geweldig

Snelle levering van goeie producten

Vlot en in dit geval gewoon lekker met post.nl

Vlot en goed. Verzending met post.nl werkt op mijn adres verreweg het best.

goede service

slecht

Spullen nog steeds niet ontvangen na 2 weken

Goede producten snel geleverd

Zoals altijd, goede producten en snel geleverd

Duidelijke website, vlotte levering van het bestelde en prima kwaliteit van het geleverde.

Kan niet beter

Ik ben geweldig geholpen

Engels logistiek is een prima bedrijf

Scherpe prijs en nog franco geleverd ook!

TOP

Makkelijke site, Snelle levering, Goede kwaliteit artikelen.

Snel

Na telefonisch contact een goed advies gekregen over het te kiezen product. Super snelle levering.

Snelle levering en als altijd hoge kwaliteit

Net als eerder weer een aantal kunststof bakken besteld t.b.v. opbergen. Snelle levering op locatie en als altijd hoge kwaliteit kunststof bakken.

Bestelling snel binnen en de schermen zien er perfect uit

Ze waren op tijd met de levering

Ik werd door deze mensen snel en vakkundig geholpen, de levering van de bestelde producten was dan ook erg goed geregeld.

Snel en duidelijk

Website us duidelijk, een set aan Eurokratten besteld, supersnel geleverd en erg degelijke kwaliteit. Communicatie via email duidelijk.

Tot op dit moment onvoldoende.

Op uw website, Zegt u binnen twee werkdagen te bezorgen. Inde bevestiging staat een week. Ondanks de toezegging/verwijzing naar planbare bezorging door DBP bleek dit niet mogelijk te zijn op hun website. Veel schade aan de ontvangen goederen*. *M.i. te wijten aan onvoldoende beschermende verpakking en/of behandeling van de goederen tijdens transport. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. M.v.g. Louis Klijn. Noot: Ik heb de diverse schade aan de goederen al telefonisch en per mail met foto aan mevrouw Zwan gemeld.

was goed en snel

het overzicht en prijs was goed en de site.. en de levering was toet toet dat is snel dus ik zeg prima

Naar tevredenheid