gewoon goed en netjes geholpen

Snel geleverd, mooie en sterke producten

Bestelling snel geleverd, al vaker diverse bakken besteld. Tot nu toe zeer tevreden!

Vlotte en goede levering. Items in uitstekende staat.

Flexibel naar de klanten toe.

De bestelling van zes Euronormbakken kon snel omgezet worden naar "zelf in Eindhoven ophalen". Bij het ophalen was er snel iemand beschikbaar om de bakken gereed te zetten. Fijne service.

goed en snel

goede afhandeling van mijn bestelling

mijn product snel via webshop gevonden en een prima afhandeling

mijn product via webshop snel gevonden en een prima afhandeling van de levering

goed geregeld

alles netjes geleverd snel en netjes verpakt

Top!!

Nog geen materialen ontvangen dus kan geen beoordeling geven. Super snelle reactie en oplossing. Dsnk!!

Goedemorgen, Wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Inmiddels zijn alle producten die u heeft besteld weer op voorraad en wij hebben uw bestelling gisteren verzonden. U mag deze dan ook deze week verwachten. Wij hebben u wel een orderbevestiging verzonden op 18 mei jl., heeft u deze wel ontvangen? Hierin stond een verwachte leverdatum van 28-05-2021 t/m 03-06-2021. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Sales Engels Logistiek

Prima van uitzoeken en bestellen tot en met bezorgen.

Prima van uitzoeken en bestellen tot en met bezorgen.

Zeer slecht

Levertijd was 1-2 dagen vermeld maar blijkbaar kunnen ze niet binnen 4 weken leveren. Als je niet kan leveren vermled dat op je site

Beste Metehan, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat wij uw bestelling niet op tijd konden leveren. Helaas komt het wel eens voor dat wij niet alles op voorraad hebben. Wanner dit het geval is, dan kijken wij graag samen met u naar een passend alternatief. Als u toch nog op zoek bent naar een alternatief voor uw bestelling, dan vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Snel en goed advies

Ik had snel een palletbox nodig als particulier. Binnen een uur geregeld. Ook een zeer concurrerende prijs. Dus zeer tevreden

goed product, snel geleverd !

enige minpuntje vind ik de bezorgkosten.......was duurder dan het product.....

Is geweldig

Prima bedrijf

Goed, snel en correcte levering

Mooi product goede webshop levering niet echt snel

Mooi product goede webshop levering niet echt snel Niet leverbare producten staan nog steeds met groot aantal in de webshop maar zijn nog niet geleverd

Een prettige afhandeling.

Goed, snel, efficiënt.

Prima geholpen, goed afvies

Snel besteld, snel geleverd

Fijne snelle levering van de bestelde materialen

Snelle en tijdige levering van de door mij bestelde materialen. (opbergkisten). Alleen stuitingen voor de kisten ontbraken. Na telefoontje heeft Engels mij toegezegd dat de sluitingen alsnog geleverd gaan worden. Ik wacht even af.

De deksels zijn makkelijk te plaatsen op de boxen. Fijn stapelbaar en stevig.

Handige en overzichtelijke website

Op de website zijn de producten snel en overzichtelijk te vinden. Contact met medewerkers is ervaren als zeer vriendelijk en zeer snel

Tevreden klant

Tevreden met de producten en de snelle levering. Ook in het voortraject (telefonisch) erg prettig geholpen met antwoorden op mijn vragen. Dit is de tweede keer dat ik producten van Engels afneem en beide keren érg tevreden. Bedankt!!

Beste Luc, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn blij om te horen dat de producten en service van Engels aan uw verwachtingen voldoen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Verkoop Team Engels.

Bestelling niet ontvangen

Toen ik de bestelling plaatste stond er dat er nog 1 op voorraad was. Ik had er 3 nodig en de andere 2 zouden kosteloos worden nageleverd. Tot op heden ook de ene die wel op voorraad was nog niet ontvangen. Beetje jammer. Bij aanbevelen zet ik ja, dit omdat de kwaliteit wel goed is.

Beste Bart, Het spijt ons dat wij uw bestelling nog niet (gedeeltelijk) hebben geleverd. Helaas hebben wij op dit moment geen voorraad van deze bezorgtassen. Een een nieuwe voorraad wordt pas week 18/19 verwacht. Zodra wij deze weer op voorraad hebben, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzonden. Onze excuses voor het ongemak.

goede producten, snelle levering

Degelijke producten, netjes en stevig verpakt geleverd.

Zeer snelle en correcte levering.

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website