Alles perfect verlopen

Vanaf de bestelling tot aan levering, alies goed geregeld

nette en snelle levering!

snelle levering en alles was netjes verpakt. spullen zijn van goede kwaliteit

Goede kwaliteit en een snelle levering!

Goede kwaliteit producten, snelle levering alles in goede orde.

Goed product, snel geleverd

Ik had een grootvolumebak (300 liter 1040x640x580 mm) besteld als hooibak voor mijn paard. Product voldoet precies aan de verwachtingen, goed geprijsd en snel geleverd.

Erg vriendelijk personeel

zeer goed geholpen via chat en makkelijk kunnen bestellen

Was op zoek naar kunststof bakken met deksel die compleet gesloten waren en voldoen aan de haccp richtlijn voor voedingsmiddelen. Goed en snel door medewerker via de chat geholpen door mee te denken en na te kijken welke vragen ik had.

Perfect geleverd en product is goed

Prima product goed afgeleverd

Bijna top

Goede website, snelle service, goed product, alleen adres onjuist bij bezorgdienst, waardoor dag vertrging.

Goede nette service

Mooie prijzen en snel in huis En netjes afgeleverd dus gewoon goed

snelle levering. De kwaliteit van de producten moeten we nog ondervinden.

Super snel geleverd

goede producten en snelle levertijden.

Goede site, goede prijs, snelle levering

Heel goed geregeld

Heel goed uitgelecht en duidelijk.

Ik wacht nog steeds

De bestelling is door DPD opgepakt, naar het depot gestuurd, daar een tijdje vastgehouden en vervolgens teruggestuurd. Navraag bij Engels heeft (nog) geen resultaat opgeleverd

Zeer slecht! Geen track and trace code, levertijd klopt niet en lees maar hieronder!

Levertijd klopt niet! Zitten al 1,5 week te wachten en nog steeds geen pakket ontvangen. 10 Oktober besteld, 15 Oktober contact gehad met Engelslogistiek en DPD had op 14 Oktober een bezorgpoging gedaan maar dat lukte niet. Dit bedrijf heeft contact gehad met DPD en vrijdag of maandag zou het wel afgeleverd worden. Afgelopen weekend weer geen track and trace code dus maandag 19 Oktober weer contact gehad met Engelslogistiek en wat bleek ze hadden de verkeerde postcode doorgegeven aan DPD (donderdag was dat al gechecked?!?) Excuses via de mail en eindelijk een track and trace code ontvangen na 10 dagen. Maar deze code bleef op depot staan dus ik heb zelf maar eens DPD gebeld en wat bleek er stond weer een verkeerde postcode en zelfs een hele andere woonplaats. DPD vertelde dat het adres 2 keer eerder aangepast was en heeft het vandaag goed aangepast! En hopelijk krijgen we morgen onze bezorgkisten binnen! Echt waar bestel hier gewoon niet mensen!!!!

Prima service, verwachtte kwaliteit

No nonsens bedrijf, zorgt dat klant tevreden is

Zie boven

Perfect!

Snelle levering en goede kwaliteit, maar dat mag ook wel bij deze prijzen.

O.K.

De bezorging is netjes en tijdig geschied

Gewoon prima

Ik had maar een sample gekocht maar het werd snel geleverd.

zo als het hoort.

oke'

Kwaliteit is gegarandeerd

Kwaliteit en service is erg goed. De webshop heeft naar mijn mening nog niet helemaal de goede werking.

Super snel en topkwaliteit!!

We hebben meerdere grote kunststof bakken besteld. Deze werden een dag later al geleverd en de kwaliteit is echt top!!