WYSIWYG

prima afhandeling en service

prima afhandeling en service en snelle levering, prima klantenservice

Beste Egbertus, Wat een prachtige review om te lezen! Dit is waar we het allemaal voor doen. Om naast een goed product, een goed gevoel te bezorgen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooi product.

Mooi en degelijk product. Nette levering.

Beste Henri, Wat fijn om te lezen dat ons product en onze service u goed bevallen! Ons streven blijkt wederom bereikt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super medewerking en klantvriendelijk

Bestelling is nog niet binnen maar alleen het meedenken aan de voorkant en het persoonlijke contact geeft veel vertrouwen

Beste Swen, Heel fijn om een review als deze te lezen zodra het kantoor weer open is op maandag morgen. Zo te merken bent u even blij met ons als leverancier als wij met u als klant. Dat belooft nog veel goeds voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top kwaliteit

Een proefset besteld. Passen meten en dergelijke. Goede levering. De volgende bestelling gaat komen!

Beste Walter, Fijn te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Je weet het nooit met een proef natuurlijk of e.e.a. gaat passen of niet. Maar op iedere vraag is een antwoord. We zien de volgende bestelling uiteraard graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Angelique de Vogel

Snelle en goede levering

Spullen snel en netjes geleverd

Beste Maria, Kort maar krachtig. Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Fijn dat ook particulieren bij jullie kunnen bestellen.

Beste Rob, We zijn er graag voor iedereen! Onze producten zijn breed inzetbaar en moeten zodoende natuurlijk gewoon voor iedereen toegankelijk zijn. Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goed product, snel geleverd.

Groot assortiment en snel geleverd.

Beste, Wat fijn om te lezen dat u ook, net als wij, goed te spreken bent over over assortiment. Dat samen met een snelle levering geeft zoals te zien een prachtig resultaat. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

super

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor de reactie. Het blijft prettig te lezen dat een klant tevreden is met ons en onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Keurig en net bedrijf

*Overzichtelijke site. *Goede klantenservice *Doen wat ze beloven

Hallo Andre, Wat een prachtige afsluiter van de werkweek. Hartelijk dank voor de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle en nette levering.

De door mij bestelde bakken zijn zeer snel geleverd. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit.

Beste Albert, Heel fijn te lezen dat alles voorspoedig is gelopen. Veel gebruiksplezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Duidelijke communicatie, snelle verzending en goed product

Een paar euronorm bakken met deksels besteld. Website was duidelijk en verzending snel en netjes.

Beste Michael, Wederom een heel mooi cijfer, bedankt hiervoor! We zijn altijd erg blij te lezen dat ons doel wordt behaald, een klant goede service en producten leveren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Vlugge en correcte levering

Beste Twan, Heel hartelijk bedankt voor dit fantastische cijfer. We zijn heel blij met uw reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bestelling en levering is prima verlopen

Het hele proces is probleemloos verlopen, goed gedaan! En, houden zo.

Goedemiddag Karin, Bedankt voor uw reactie. Het is altijd ons streven dat een klant tevreden is met onze producten EN onze service. Dit zal ook nooit veranderen! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Perfect en snel

Snel en netjes ruim binnen de tijd geleverd. Zeer plezierig zaken doen

Beste Rudi, Wat een prachtig compliment, bekroond met een even mooi cijfer! Heel hartelijk bedankt! Op naar een mooi vervolg in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Nette service

Goede informatie op de vragen per mail, vooraf aan de bestelling. Duidelijke info over de mogelijkheden en bevestiging van de bestelling per mail. Nette en correcte, behulpzame service op locatie, bij het afhalen van de bestelde goederen. Top!

Beste Guido, Hartelijk dank voor uw reactie en deze mooie voldoende. Zowel online, telefonisch en ter plaatse is ons doel natuurlijk dezelfde en goede service te leveren om goed aan te sluiten bij onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Nette levering. Prima telefonische hulp. Website is makkelijk.

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en de fijne woorden. Een goed product, samen met een goed gevoel bij onze klanten is ons streven! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super,optijd en super verpakt

Beste Philipp, Wat een super review! Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Mooi product

Veel keuze Goede kwaliteit Snelle levering. 2 stuks worden nog nageleverd, bleek toch niet op voorraad. Hierover is duidelijk gecommuniceerd.

Beste Tsjitske, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat de reeds geleverde producten aan de verwachting voldoen. De resterende 2 stuks komen natuurlijk zo snel mogelijk uw kant op. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

En de inzetbakjes zijn hopelijk nu te vinden !!

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat uw ervaring met ons een ruime voldoende waard is! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Goede producten en snelle service.

Engelslogestiek levert snel en de producten die men levert zijn van goede kwaliteit. Daarnaast is de site overzichtelijk en dus goed te gebruiken.

Beste, Hartelijk dank voor de review. Fijn te lezen dat ons streven ook uw ervaring is. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

In een woord: top.

Beste Edwin, Was een top review! Bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

OK

Helaas waren de gebruikte bakken niet allemaal meer op voorraad verder alles goed afgehandeld goed alternatief geboden

Beste Hendrik, Inderdaad jammer dat er een voorraad verschil was waardoor wij het gewenste product niet konden leveren. Gelukkig konden we tot een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Bij de bestelling was iets fout gegaan en 1 kist te weinig ontvangen. Maar naar een mailtje is er een nieuwe opgestuurd zonder verdere problemen.

Beste Ate, Er kan altijd iets mis gaan natuurlijk. Het gaat er dan om dat het goed wordt opgelost en dat lijkt me gelukt in deze. Fijn dat u uw ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer correct

goed verpakt, nette producten, afhandeling zonder horten of stoten

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website