Snelle service en bezorging

Bestelling was goed verzorgd en zoals eerdere bestellingen , niets op aan te merken. Of het is de site zelf soms zijn de foto's niet helemaal duidelijk, had liever volledig gesloten bakken willen hebben(handgreep dicht) maar desalnietemin super kwaliteit en nieuwe orders zullen zeker volgen.

Levering op tijd, wel schade kist

Levering keurig zoals beloofd, maar wel een hoekje afgebroken van een kist helaas bij de transport verwacht ik

keurig geholpen en alles is netjes bij ons aangekomen

Betrouwbare leverancier

Ik bestel niet vaak iets bij Engels, vooral omdat de spullen die ze leveren van degelijke kwaliteit zijn en lang mee gaan. Wanneer ik iets bestel wordt het altijd correct en snel geleverd. Zeker een aanrader.

Super en netjes op tijd geleverd

Super bedrijf voor herhaling vatbaar

Duurde even voordat de mail werd beantwoord.

Prima levering, wel achteraan moeten bellen. Mooi product.

goed en degelijk

Afspraken worden op de goede manier afgehandeld.

na mijn bestelling en een telefoontje kon ik mijn spullen daags na mijn bestelling in Eindhoven ophalen.

gewoon goed

wat er wat snel geleverd

Prima ervaring . Voorbeeld voor andere bedrijven. Prima telefonisch geïnformeerd ( Gunnar) Daarna via mail de gevraagde informatie correct ontvangen. Bestelling gemakkelijk via de site. Goederen correct ontvangen na 2 dagen. Toppie . Voor herhaling vatbaar. Voor onze magazijnartikelen weten wij nu waar we moeten zijn.

Prima kwaliteit plastic bak

Een ruime keuze aan allerlei soorten opslagbakken. Ook voor de particulier dus te bestellen. Wellicht voor kleine bestellingen een andere vervoerder kiezen, zou eenvoudiger moeten kunnen.

kwaliteit valt tegen

handvatten breken/scheuren al bij een beetje bewegen met spullen er in

Samen met Derk gekeken naar een oplossing in de vorm van nieuwe bakken of bakken die meer geschikt zijn voor het gewenste gebruik. Ook is er aangeboden om de bakken (incl. de kapotte) retour te nemen.

Super goed en snelle levering / afhalen

Prima prijs en snel geleverd

prima !

Alles in goede orde verlopen.

Mijn bestelling van plastic pallets werd snel en correct geleverd.

goede service

ze reageren snel op vragen en leveren ook snel.

Vriendelijk en snel

Vriendelijke bediening, produkten snel binnen (sneller dan bij de bestelling aangegeven)

Oké

Prima.

Netjes en correct

Mooi verpakt en snelle levering

Wel hoge verzend en adm. kosten.

Geachte Ben, Dank voor uw feedback en heel fijn dat u tevreden bent. We vragen inderdaad een bijdrage in de verzendkosten; omdat onze producten vaak relatief groot zijn in verhouding tot hun prijs is verzenden ook wat duurder. Vanaf een bestelling ter waarde van EUR 100,00 is verzending helemaal gratis. Wij zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sales team Engels

Tot nu toe erg goed

dit is de eerste keer dat ik iets online bij jullie heb besteld de aflevering is in een paar dagen als dat op dezefde goede manier gebeurd als het bestellen ben ik zeer tevreden.

klant vriendelijke web-shop,

Klant vriendelijke web-shop, maar weinig informatie over levertijd. En als je de order geplaatst hebt duurt het vrij lang voor dat je een bericht krijgt wanneer het geleverd gaat worden.

Beste Hessel, Dank voor je feedback. We zullen je tip omtrent de informatie over de levertijd meenemen en onderzoeken waar we dat kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Door DPD was er een misverstand ontstaan.

Dpd is zeer slecht in bezorgen. Altijd problemen. Pakjes komen niet of gaan retour. Kapitaal verbeld.. Ik wacht alweer twee weken op mijn pakje..

Beste John, Inmiddels is er rechtstreeks contact met u opgenomen. De problemen met DPD zijn hopelijk van tijdelijke aard. We zijn druk bezig om het op te lossen. Hopelijk zien we u snel weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Engels Sales team

Goede service en kwaliteit product.

Ik heb het product goed kunnen beoordelen en kiezen via de uitgebreide website van Engleslogistiek. Daarna ook makkelijk kunnen bestellen. Het duurde even maar dat zal vanwegens de corona lockdown internet-bestel drukte zijn geweest. Produkt prijzen waren laag, alleen leveringskosten relatief hoog. Na een emailtje hebben ze het alsnog snel kunnen verpakken en opsturen. Over het algemeen ben ik volledig tevreden. Velen dank in ieder geval, en hierbij een tien vanwegens de goede website, service en afhandeling.

Hallo Raj, Dank je voor je positieve feedback. Wat betreft je opmerking over de leveringskosten: We vragen inderdaad een bijdrage in de verzendkosten; omdat onze producten vaak relatief groot zijn in verhouding tot hun prijs is verzenden ook wat duurder. Vanaf een bestelling ter waarde van EUR 100,00 is verzending helemaal gratis. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website