Kwalitatief goede en prijsbewuste producten.

Top: Mooie producten, veel keus voor een passende prijs. Nette en vriendelijke klantenservice. Tip: De webshop werkt nog wat langzaam en de producten blijven niet staan bij afsluiten. Daarbij was de verzending minder snel en efficiënt ingericht dan de vorige keer.

Bestelling goed geleverd echter later dan dpd had aangegeven

Dpd levert ruim 2 dagen later dan ze aangeven op hun website.

Goede kwaliteit, mooi uitstraling

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en commentaar. Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Alle onderdelen zijn op voorraad, maar uitlevering duurt meer dan een maand

Als alle onderdelen van een bestelling op voorraad zijn en binnen een dag uitgeleverd kunnen worden volgens de website, dan is het zeer teleurstellend om een maand te moeten wachten.

Beste Paul, Heel vervelend te lezen dat de levering lang op zich laat wachten. Er moest een product uit de bestelling worden geassembleerd. Dit moet worden ingepland en helaas heeft deze afdeling het ontzettend druk op het moment. De onderdelen voor de assemblage zijn er wel, wat op de website wordt weergegeven als 'op voorraad' maar dat geeft in dit geval helaas een wat vertekend beeld. We doen ons best uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede service en uiterst opmerkzaam

Nav postcode werd ik gebeld of afhalen wel de bedoeling was. Wat ik kon bevestigen.

Beste Rob, Ondanks ons kleine landje zijn de afstanden soms toch behoorlijk. Dus bij twijfel, vragen we het liever na. Hartelijk dank voor de mooie woorden en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Oke'

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede kwaliteit

Prima product, matige communicatie m.b.t. Levering.. staat binnen 2 werkdagen verzonden.. duurde bij mij 2 weken.. zonder ook maar iets te melden dat de levering vertraagd was.. Moest zelf contact op nemen om te vragen waarom m’n bestelling niet verstuurd werd.. via contact formulier op de site geen reactie ontvangen later via de mail wel.

Beste Michel, Excuus voor de verlate levering. Helaas hebben wij soms te kampen met vertragingen in de ontvangst van leveringen of het afronden van de nodige assemblages. We doen ons best dit bij te houden en passend te communiceren. We zijn bezig onze website en diens communicatiemogelijkheden te verbeteren, dank voor uw feedback hierop. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Makkelijk bestellen en binnen verwachte leverdatum geleverd.

Duidelijke webshop. Bestelling snel geleverd en voor het transport degelijk verpakt.

Beste Jos, We doen ons best goede producten en service te leveren maar zijn altijd op zoek naar verbetering. Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer goed

Bestellingen verlopen erg soepel en snel , met een probleem word je zeer correct te woord gestaan en snel geholpen.

Beste SJ, Hartelijk dank voor deze lovende woorden en dit prachtige cijfer. Hier zijn we uiteraard zeer blij mee! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede artikelen c.q. levering

Goede artikelen en goede levering, alleen de clipjes van de deksels ontbraken. Deze zijn vlot nageleverd. Enige nadeel is dat wij deze nu zelf moeten monteren (wat tijd kost).

Beste Karin, Heel spijtig inderdaad dat we de deksels zonder snapsluitingen hebben geleverd. Door ze los na te leveren, kunnen we in ieder geval snel zorgen dat de bestelling compleet is. We gaan er van uit dat jullie er, ondanks wat extra tijd, goed uit gekomen zijn met de eigen montage van de clips. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Netjes geregeld.

Een kunststof rooster besteld voor het afdekken van een regenwaterput. Rooster snel geleverd. En tevreden over de kwaliteit. Wat wil je nog meer!

Beste Danny, Een prachtig cijfer, mooie woorden en een tevreden klant. Wij hebben zo niets meer te willen. Wij vinden het vooral heel fijn te weten dat onze service en producten worden gewaardeerd, daar doen we 't voor. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Makkelijk en snel

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Beste Eric, Kort maar krachtig. Een prachtig cijfer erbij. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Keurig en snel geleverd

Wel handig om er rekening mee te houden dat je niet altijd op tijd een trackingcode krijgt en je voor de wat kleinere leveringen moet zorgen dat je thuis bent. Maar de producten zelf zijn van uitstekende kwaliteit en doen wat je ervan verwacht.

Beste Angelique, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en de beoordeling van onze producten. We werken met verschillende transporteurs en loopt het niet altijd even soepel met de track&trace-codes helaas. We blijven echter ons best doen dit zo goed en helder mogelijk te communiceren zodat je weet wat je mag verwachten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Gemakkelijk te bestellen via de webshop. Duidelijk. Op tijd geleverd

Beste Ronny, Mooie woorden en nog een mooier cijfer. Heel hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top spul

Erg tevreden, geen op of aanmerkingen

Beste Oscar, Nou, dan hebben wij die ook niet. Bedankt voor de bestelling en deze mooie reactie! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

snel geleverd

Beste Jordy, Bedankt! Kort maar krachtig. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Voldoet aan verwachting

Snelle levering.

Beste John, Heel fijn te lezen dat u tevreden bent met ons en onze producten. Daar doen we het allemaal voor. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Oké

Goed, duidelijke uitleg, maar jammer van de lange levertijd.

Beste Franc, We proberen altijd alles zo snel en effectief mogelijk te leveren maar helaas gaat het niet altijd zoals we het graag zien en duurt het dan wat langer. Fijn te lezen dat u ondanks de levertijd toch zo tevreden over ons en onze producten bent. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Heel erg goede producten, snelle service, prima prijs

Ik de benodigde opslagbakken eenvoudig en snel kunnen bestellen. Ik heb er voor gekozen de producten af te halen en dat ging (zelfs vlak voor sluitingstijd erg soepel! Ik ben zeer tevreden!

Beste Peter, Dit vinden wij weer een fantastische reactie om te lezen! Heel erg fijn dat de standaard die wij willen leveren in onze producten en service goed wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima producten en service

Al vaker besteld bij deze firma. Je krijgt wat je ziet en besteld. Prima kwaliteit. Afhandeling bestellingen is goed. Dus,... wat wil je nog meer?

Beste Thoni, Wat willen we nog meer? In de toekomst natuurlijk nog vaker zaken doen met elkaar! Hartelijk dank voor uw fijne reactie en we wensen u veel gebruiksgemak van de bestelde producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Duidelijke website

De duidelijke website maakt de keuze eenvoudig, een genot om iets te bestellen.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de fijne woorden. Wij zien natuurlijk iedere bestelling graag binnenkomen en maken deze dan ook met plezier in orde. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

niet zo goed

levering liet op zich wachten en de kratten zijn genmakkt van B-grade materiaal met kleurvariaties. Ik heb hieropver een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereagreerd

Beste Hans, Excuus dat de communicatie niet soepel is verlopen. Wegens misverstanden is een vervelende situatie ontstaan. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en hebben wij het probleem in overleg kunnen oplossen. We vertrouwen er op dat de nieuw geleverde producten weer zullen voldoen aan de standaard zoals u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Superkwaliteit en snel geleverd...!!!

Altijd een prima kwaliteit. Houden zo...

Beste Levien, Hartelijk dank voor uw fijne reactie. We gaan ons best doen het minimaal te houden zoals het nu is en daar waar ruimte is voor verbetering, het nog beter te doen natuurlijk! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super ervaring

mijn ervaring is dat ze doen wat ze zeggen en super goede service verlenen

Beste Marko, Afspraken nakomen en goede service leveren vinden wij ontzettend belangrijk! Fijn dat dit ook als zodanig wordt ervaren en gewaardeerd. Bedankt voor de reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Goede en snelle service bij afhalen producten

Goede en snelle service bij afhalen producten

Beste, Afhalen is inderdaad ook een van de mogelijkheden die wij bieden. Fijn te lezen dat deze service u goed bevalt. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website