Keuzemogelijkheden voldoende Winkelmogelijkheden prima Aflevering prima

Positief

Snel + top service

Betrouwbaar en snel geleverd. Eventuele defecten door transport worden snel en netjes opgelost.

Snelle levering en top service

goede en snelle service

Ik belde om een bestelling aan te passen, dit was geen enkele moeite en werd in het voordeel van de klant aangepast! Hartelijk dank hiervoor!

Goede spullen maar soms moet je wachten op produktie

Goede spullen maar soms moet je wachten op produktie

Prima, levering duurde iets lang in huidige tijd, maar nette track and trace en

Duidelijke communicatie, snelle levering

Makkelijk te bestellen, snel reactie m.b.t. verzending en levertijd.

Gewoon goed!

Geen klachten, tijdige levering van een goed product. Wat wil je dan nog meer!

Bij Engels logistiek heb ik enkele keren producten besteld. Deze bleken van uitstekende kwaliteit, levering vond snel plaats en de verpakking was in orde (geen beschadigingen van de inhoud). Een aanrader dus.

Snelle en goede levering

Nette prijzen en goede snelle levering

Perfecte service en uitermate vriendelijke mensen.

Snel geholpen nadat ik een product fout hebt besteld.

Ze hebben meteen de fout hersteld en niet moeilijk gedaan over het geld.

Zeer ruime keus

Na enig zoekwerk het juiste gevonden

Snel en accuraat

Duidelijke shop, goede afhandeling en meestal een snelle levering. Helaas niet next day leveringen.

Levering was snel. Alleen ware er wat snapsluitingen stuk van de deskels. Dit kwam omdat de deksels niet stapelbaar zijn te vervoeren omdat de druk van andere dozen op deze doos de sluitingen doen breken. Maar ik heb een mailtje gestuurd en kreeg direct reactie dat ze nieuw sluitingen na zouden sturen. Die waren de volgende dag ook al binnen. Dus top service. Het gaat om het oplossen van een probleem.

Al meer dan 10 keer bij besteld, nooit problemen gehad.

Prima producten en service!

Producten zijn goed te beoordelen via de website, komen in de praktijk exact overeen met wat beschreven is, voorraadinformatie is correct en levering vindt - indien op voorraad - keurig de volgende dag plaats.

Overzichtelijk en voldoende informatie.

Duidelijk met foto's, goede omschrijving en ruime keuze.

Snel geholpen en snel geleverd. Prima kwaliteit.

Na telefonisch contact kon ik snel bestellen wat ik nodig had. De kwaliteit van het geleverde voldoet aan mijn eisen. Wat jammer was dat de bestelde 2 inch kraan niet compleet geleverd werd met een wartel om hem te monteren in de palletbox. De wartel moet apart aangeschaft worden

Hoge kwaliteit materialen!

Voor Your Event team bestellen onze kisten (als lasergamen kisten) bij Engels en de kwaliteit is absoluut hufterproof. Levering altijd keurig volgens planning.

Top producten van goede kwaliteit en zeer praktisch in gebruik !!

Als alle bedrijven de service zouden hebben van Engels zou het leven een stuk aangenamer worden.Ze lossen problemen snel en goed op , denken mee en nemen iedere klant serieus ook de kleine klanten. Ga zo door!!

Prima communicatie en snelle levering

Zeer prettig te woord gestaan en snelle levering.

Goede snelle levering

Kwaliteit en goede levering

snel en goede service.

Ben super geholpen, ondanks dat ik een kleine klant ben, chapeau!