Snelle levering en ontvangen wat ik er van verwachtte

prima spullen en snelle levering

alle bakken zijn van goede kwaliteit en zeer snel en correct geleverd

Prima geholpen

Had in het verleden Kliko’s besteld en vuilnis zakken was keurig geregeld .dus weer vuilniszakken besteld maar moesten speciaal blauw zijn maar er werden transparante zakken geleverd. Gebeld en de telefoniste heeft het keurig geregeld komen de zakken weer ophalen en sturen een creditnota. Dus zou Engels zeker aanbevelen.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Duidelijke website en vriendelijk personeel. Zowel telefonisch als via de chatbox ben in heel vriendelijk en goed geholpen.

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw reactie, fijn dat u de communicatie als positief ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Engels Sales Team

Top snelle levering

Wat je bestelt krijg je ook en makelijke site

Bezorgen box is heel goed

Prima, duidelijk en indien op voorraad snel geleverd.

Simpel om te bestellen en op tijd geleverd. Paar punten voor verbetering. Zorg dat de rekening als losse bijlage in de mail zit. Dit staat netter bij declaraties en administratie. Nu zit mijn mail gegevens als aanhef op de rekening. Dat hoort niet.

Order geplaatst en snel geleverd

Degelijk product - Snel geleverd

Het bestelde product is degelijk en werd snel geleverd.

goed en snel geholpen

Op zich prima levering en termijn.

Alleen jammer dat er een verkeerde maat onderdeel tussenuit waarop we nu moeten wachten.

geweldig snel

super

besteld product is op voorraad, maar levering duurt 2 maand

29 februari heb ik bakken besteld. Deze bakken waren in de webshop op voorraad en levering zou 1-2 werkdagen duren. Na een week er achteraan gebeld. Daarna mail ontvangen dat levering 26 april zou plaatsvinden. Heel erg jammer, want dit duurt wel heel erg lang.... En dan moet je wel al van te voren betalen. vriendelijke groeten, Peter van den Bosch 06-43366247

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

Snelle levering, goed product, bereikbare klantenservice.

De levering verliep spoedig en volgens mijn verzoek. Eén belletje met de klantenservice was voldoende om de leverdatum te bepalen. Het product kwam onbeschadigd binnen en voldoet aan de verwachtingen.

Goed bedrijf duidelijke webshop, vriendelijke medewerkers!

Prima ervaringen duidelijke webshop goede producten en vriendelijke medewerkers die je verder helpen zowel in de mail als daar ter plaatsen op de werkvloer bij het ophalen van mijn bestelling. Een echte aanbeveling.

leuke producten tegen betaalbare prijs

Doorzichtige kunststof kisten bijbesteld. Zijn excact hetzelfde als de vorige keer. dus geen verschil in afmetingen. Kunnen perfect worden uitgewisseld. Ik ben er blij mee!

Duidelijke site, snelle en correcte levering

Zeer goede ervaring

Verhouding prijs kwaliteit is echt geweldig. Aangezien andere veel meer voor dezelfde kastjes vragen. Was het een gok. Deze is zeer goed uitgevallen. Kreeg mijn bestelling snel, zonder problemen, goede communicatie. Open de doos alles netjes verpakt en onbeschadigd aangekomen. Ik ben 100% tevreden

goed en goedkoop

Ook voor kleine aantallen een asnrader.

In één woord super. Zowel qua dienstverlening als klantvriendelijkheid.

Ik had een verkeerde keuze gemaakt. Meteen na telefonisch contact werd ik geholpen met de keuze van het juiste product. Dag erop stond het teveel betaalde al weer op mijn rekening.

Erg goede hulp bij het vinden het voor mij juiste product en de levering hiervan.

Telefonisch erg goed geholpen om het voor mij juiste product te vinden. Erg goed meegedacht om de levering snel klaar te hebben staan voor afhalen.

Snelle en heldere levering

Spullen mooi op tijd aangeleverd. En voldoet aan alle wensen!

topproducten, goede prijs, snel geleverd

Iets meer duidelijkheid over de levering was mijn geweest.

Snelle levering en correct product

Juiste kwaliteit product en snel geleverd, helemaal naar verwachting.

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website