Goede service en kwaliteit product.

Ik heb het product goed kunnen beoordelen en kiezen via de uitgebreide website van Engleslogistiek. Daarna ook makkelijk kunnen bestellen. Het duurde even maar dat zal vanwegens de corona lockdown internet-bestel drukte zijn geweest. Produkt prijzen waren laag, alleen leveringskosten relatief hoog. Na een emailtje hebben ze het alsnog snel kunnen verpakken en opsturen. Over het algemeen ben ik volledig tevreden. Velen dank in ieder geval, en hierbij een tien vanwegens de goede website, service en afhandeling.

Hallo Raj, Dank je voor je positieve feedback. Wat betreft je opmerking over de leveringskosten: We vragen inderdaad een bijdrage in de verzendkosten; omdat onze producten vaak relatief groot zijn in verhouding tot hun prijs is verzenden ook wat duurder. Vanaf een bestelling ter waarde van EUR 100,00 is verzending helemaal gratis. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Sales Team Engels

Snelle service, vriendelijk personeel!

Het duurde ca 1 week.

Oke, beetje langzaam

Beste Stan, Normaliter kunnen we onze producten welke we op voorraad hebben staan binnen 2 werkdagen bezorgen. De decemberdrukte heeft onze leversnelheid inderdaad wat vertraagt, wat we heel jammer vinden. Hopelijk zijn de bestelde producten naar wens en zien wij u nog vaak terug. Met vriendelijke groet, Engels Team

Super Mooi

Makkelijk bestellen via internet Mooi op tijd ondanks de drukte met feestdagen

Top bedrijf

Ze hebben mij zeer goed geholpen Een echte aanrader

Netjes afgehandeld en bezorgd

Bestelling voldoet aan verwachting, goede kwaliteit producten.

Jullie snappen het niet

Wat is het verschil tussen 45 grijze bakken Of 16 rood en 29 grijs van het zelfde type dus ook 45

Beste Harold, Vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met bestellen via onze webshop. Een tijd geleden heeft u telefonisch contact gehad over een nieuwe bestelling. U wilde graag 45 stuks van de E 6424 waarvan 16 bakken in het rood (bij deze bak geldt een staffelprijs van €9,50 bij een afname van 45 bakken). De E 6424 is helaas niet in het rood verkrijgbaar, hier is een alternatieve bak voor. Dit is niet dus niet dezelfde bak als de E 6424 en heeft een andere kwaliteit en prijs. Omdat het twee verschillende bakken zijn betaalt u voor E 6424 dan €12,15 in plaats van €9,50 (de staffelkorting geldt alleen bij een afname vanaf 45 stuks). Wij snappen dat het uiterst vervelend is en zijn bereid samen te kijken naar een oplossing. Wij horen graag van u.

Zowel site, levering als producten helemaal goed.

Geen enkele aanmerking. Prijs kwaliteit ook prima.

Weinig ervaring, 8 dagen geleden besteld, nog niks vernomen over levering. Is normaal nooit zo

Beste Hessel, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn hier intern achteraan gegaan. Wat blijkt is dat er sprake was van een voorraadverschil. Dit heeft ervoor gezorgd dat er een vertraging is ontstaan bij het uitleveren van uw producten. Onze excuses voor het ongemak. Ik vertrouw erop dat de producten in de toekomst op tijd worden geleverd. Indien er nog vragen zijn, kunt u altijd telefonisch contact opnemen zodat we de situatie kunnen verduidelijken.

goed geholpen telefonisch!

nvt

Snelle tijdige levering, ook bij defecte producten

Twee maal een snelle levering mogen ontvangen van kwaliteitsproducten. Bij de eerste levering was een doos beschadigd, dus 3 deksels beschadigd. Na het aanleveren van foto's en een mail werden er direct drie nieuwe deksels keurig en goed ingepakt snel thuis bezorgd! Prima bedrijf!

Snelle en goede levering

vlotte levering

Bestelling overzichtelijk en vlot gelever

Prima en vlot geregeld

Prima en vlot geregeld

snel, makkelijk, accuraat

3 keer iets besteld, altijd snel en juist geleverd

Top spullen en snel geleverd

Ik ben service monteur en deze bakken zijn ideaal voor mijn reserve onderdelen en staan stabiel in de auto

Tevreden over dee geleverde producten

makkelijk bestellen

fijne website, goede prijs

snelle en correcte levering

netjes alles geleverd de dag na de bestelling

Alles perfect verlopen

Vanaf de bestelling tot aan levering, alies goed geregeld

nette en snelle levering!

snelle levering en alles was netjes verpakt. spullen zijn van goede kwaliteit

Goede kwaliteit en een snelle levering!

Goede kwaliteit producten, snelle levering alles in goede orde.

Goed product, snel geleverd

Ik had een grootvolumebak (300 liter 1040x640x580 mm) besteld als hooibak voor mijn paard. Product voldoet precies aan de verwachtingen, goed geprijsd en snel geleverd.

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website