top service

nog bedankt voor het op sturen van die witte slot clipjes {weet ook niet precies hoe ze heten} Nogmaals bedankt voor het goede service. Met vriendelijk Groet Freddy Smit..

onduidelijkheid geen track and trace code en een langere levertijd dan vermeld.

onduidelijkheid geen track and trace code en een langere levertijd dan vermeld. ik heb alleen een bestel email ontvangen. geen volgnummer van het pakket.

Prima afgeleverd

Nette, beleefde chauffeur. Goederen keurig verpakt en onbeschadigd.

Aanrader

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle levering en op verzoek netjes op de inrit geplaatst. Zeer tevreden

nette prijs voor de geleverde materialen. en ondanks de coronacrisis snel geleverd.

webshop perfect. Levering niet vlotjes

Veel te vaak bellen over waar het pakket is. Geen koppeling tussen engels en distributeur. Gezien de crisis heb ik er vrede mee.

Verkeerde product meegekregen

Men had het verkeerde product klaar gezet voor afhaling. Daar kwamen we pas op de zaak achter en in verband met de tijd hebben we het toen zelf bij Engels moeten omruilen. Een keer extra op en neer rijden dus. Ik werd netjes te woord gestaan, maar er kwamen geen suggesties vanuit Engels om het probleem voor mij op te lossen.

Heb nog steeds niets ontvangen. Geld is wel afgeschreven maar geen levering

Heb nog steeds niets ontvangen. Geld is wel afgeschreven

Uitstekend contact met dit bedrijf! Via mail, website, telefoon vriendelijk te woord gestaan!

Ik had een container nodig, althans dat dacht ik, na bestelling bleek de container toch teveel ruimte in beslag te nemen, dus die heb ik teruggebracht, hier werd niet moeilijk over gedaan. Vriendelijk contact via mail en telefoon, ook de website is lekker helder en duidelijk. Bij aankomst werd ik ook vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Ik beveel ze aan!

perfect geregeld

Met spoed bezorg tas nodig, gelukkig op voorraad. Besteld en binnen twee dagen geleverd. Toppie

Goede en snelle service

Goede en snelle service

SLECHT !!!!

IK HEB EN BESTELLING GEPLAATST VOOR PRODUCT DAT VOLGENS DE BESTEL LIJST IN VOORAAD WAS MET MEDEDELING DAT LEVERING 2 - 3 WERK DAGEN IS. DE VOLENDE WERKDAG KRIJG IK IMAND AAN DE LIJN DIE MIJ VERTELD DAT IK 8 !!! WEKEN MOET WACHTEN . DAT IS SLECHT !!!

Goed product snel geleverd

Snelle en correcte levering en een goed product

top snel geleverd

top snel geleverd

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service

Ended up with the wrong products

Look the service on the phone was good ! But as soon as I got my order delivered which was wrong, it was my job to fix it and send things back. This is not how you do business. That case happen to one of my colleague freelancer but he got some help. I guess it depends on the value of your order . I usually never leave reviews or neither end up with bad relationship. But it has to be done . Cheers

is prima ontvangen

snelle verwerking van de order goed ontvangen

harstikke duidelijk en correct

harstikke duidelijk en correct

doet wat men belooft.

Haast met de bestelling? prompte afhandeling gegarandeerd.

Klantvriendelijk ,goede service en meedenken

We werken al een tijd met Engelslogistiek en naar tevredenheid: contact verloopt snel en soepel.

Alles mooi op tijd!!

👍👍