Goed bedrijf duidelijke webshop, vriendelijke medewerkers!

Prima ervaringen duidelijke webshop goede producten en vriendelijke medewerkers die je verder helpen zowel in de mail als daar ter plaatsen op de werkvloer bij het ophalen van mijn bestelling. Een echte aanbeveling.

leuke producten tegen betaalbare prijs

Doorzichtige kunststof kisten bijbesteld. Zijn excact hetzelfde als de vorige keer. dus geen verschil in afmetingen. Kunnen perfect worden uitgewisseld. Ik ben er blij mee!

Duidelijke site, snelle en correcte levering

Zeer goede ervaring

Verhouding prijs kwaliteit is echt geweldig. Aangezien andere veel meer voor dezelfde kastjes vragen. Was het een gok. Deze is zeer goed uitgevallen. Kreeg mijn bestelling snel, zonder problemen, goede communicatie. Open de doos alles netjes verpakt en onbeschadigd aangekomen. Ik ben 100% tevreden

goed en goedkoop

Ook voor kleine aantallen een asnrader.

In één woord super. Zowel qua dienstverlening als klantvriendelijkheid.

Ik had een verkeerde keuze gemaakt. Meteen na telefonisch contact werd ik geholpen met de keuze van het juiste product. Dag erop stond het teveel betaalde al weer op mijn rekening.

Erg goede hulp bij het vinden het voor mij juiste product en de levering hiervan.

Telefonisch erg goed geholpen om het voor mij juiste product te vinden. Erg goed meegedacht om de levering snel klaar te hebben staan voor afhalen.

Snelle en heldere levering

Spullen mooi op tijd aangeleverd. En voldoet aan alle wensen!

topproducten, goede prijs, snel geleverd

Iets meer duidelijkheid over de levering was mijn geweest.

Snelle levering en correct product

Juiste kwaliteit product en snel geleverd, helemaal naar verwachting.

Top kwaliteit en snel

Top kwaliteit en snel

Suoer product

Product snel geleverd. Maar belangrijker. Super product. Heel handig voor mij werk. Had er jaren eerder op moeten komen.

Perfect mooie producten

Alles keurig netjes contact product en levering

Topbedrijf

Een jaar geleden verhuisd en we hadden door de jaren heen verschillende maten plastic bakken met spullen om op te slaan. Vervolgens ben ik gaan kijken naar grotere, stapelbare en vooral duurzame stevige bakken en zo kwam ik via internet uit bij Engels logistiek. Om alles goed te ordenen en op te slaan was ik voor bakken gegaan van 72 liter en daar 15 stuks van...topproduct, Enkele weken geleden heb ik door hun nog eens 15 opbergbakken laten bezorgen. De garage waar verschillende bakken staan, heeft een mooi strak uiterlijk gekregen en ook heb ik mooie bakken op mijn zolder staan. Ik raad Engels Logistiek zeker aan, want hun producten zijn van topkwaliteit, de bezorging, gladjes en correct en vriendelijk en vooral snel !

Het was een snelle levering met keurig materiaal

goed op tijd en altijd de produkten die jij ook had bestelt

Goede prijs en juiste kwaliteit bakken. Daarbij snelle levering.

Snelle complete levering

Onderwerp zegt voldoende

snel bezorgd

Prima ervaring, zeker aan te bevelen.

3 opbergboxen besteld. 1 box met een beschadiging ontvangen. Foto's gemaakt van de beschadeging en per omgaande een nieuwe opbergbox ontvangen. Prima service.

Zeer goede service

Dit was de eerste keer dat ik bij Engels Logistiek een bestelling had geplaatst. Het bestellen ging erg eenvoudig via de website. Na het ontvangen van de bestelling bleek er een probleem te zijn, vermoedelijk een productiefout. Contact opgenomen met de klantenservice en op verzoek wat foto's gestuurd. Er werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze was enkele dagen later al binnen. Zeer keurige en snelle service. Dat zie je niet vaak meer, hier kunnen vele bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Er zullen in de toekomst nog meer bestellingen komen en hoop dat hun service hoog in het vaandel blijft staan. Het enige wat ik nog miste was een track & trace code op de website bij mijn bestelling zodat ik rekening kan houden met de bezorger in mijn planning.

Goede kwaliteit producten en snelle levering!!!!!

Engelslogistiek heeft een ruim assortiment aan producten voor opslag. Deze producten zijn zeer goed van kwaliteit en worden na bestelling snel geleverd. Een topbedrijf!!!!

Voldoet aan de verwachting en snel geleverd!

Eén van de weinigen met de gewenste maatvoering. Kwalitatief voldoet het product aan de verwachting en snel geleverd.

Levering stond gepland op de 2e week van dit jaar. Ivm vakantie telefonisch gevraagd of het voor Nieuwjaar geleverd kon worden, geen probleem we gaan ons best doen. En het is gelukt ook, hier kunnen veel bedrijven echt iets van leren. Zo vriendelijk en meedenkend mensen heerlijk gewoon.

Snel en correct.

Bestelling zoals afgesproken. Aanpassing in bestelling per telefoon keurig verwerkt.

Bedrijfsgegevens

Park Forum 1139

5657 HK Eindhoven

[email protected]

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.