Suoer product

Product snel geleverd. Maar belangrijker. Super product. Heel handig voor mij werk. Had er jaren eerder op moeten komen.

Perfect mooie producten

Alles keurig netjes contact product en levering

Topbedrijf

Een jaar geleden verhuisd en we hadden door de jaren heen verschillende maten plastic bakken met spullen om op te slaan. Vervolgens ben ik gaan kijken naar grotere, stapelbare en vooral duurzame stevige bakken en zo kwam ik via internet uit bij Engels logistiek. Om alles goed te ordenen en op te slaan was ik voor bakken gegaan van 72 liter en daar 15 stuks van...topproduct, Enkele weken geleden heb ik door hun nog eens 15 opbergbakken laten bezorgen. De garage waar verschillende bakken staan, heeft een mooi strak uiterlijk gekregen en ook heb ik mooie bakken op mijn zolder staan. Ik raad Engels Logistiek zeker aan, want hun producten zijn van topkwaliteit, de bezorging, gladjes en correct en vriendelijk en vooral snel !

Het was een snelle levering met keurig materiaal

goed op tijd en altijd de produkten die jij ook had bestelt

Goede prijs en juiste kwaliteit bakken. Daarbij snelle levering.

Snelle complete levering

Onderwerp zegt voldoende

snel bezorgd

Prima ervaring, zeker aan te bevelen.

3 opbergboxen besteld. 1 box met een beschadiging ontvangen. Foto's gemaakt van de beschadeging en per omgaande een nieuwe opbergbox ontvangen. Prima service.

Zeer goede service

Dit was de eerste keer dat ik bij Engels Logistiek een bestelling had geplaatst. Het bestellen ging erg eenvoudig via de website. Na het ontvangen van de bestelling bleek er een probleem te zijn, vermoedelijk een productiefout. Contact opgenomen met de klantenservice en op verzoek wat foto's gestuurd. Er werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze was enkele dagen later al binnen. Zeer keurige en snelle service. Dat zie je niet vaak meer, hier kunnen vele bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Er zullen in de toekomst nog meer bestellingen komen en hoop dat hun service hoog in het vaandel blijft staan. Het enige wat ik nog miste was een track & trace code op de website bij mijn bestelling zodat ik rekening kan houden met de bezorger in mijn planning.

Goede kwaliteit producten en snelle levering!!!!!

Engelslogistiek heeft een ruim assortiment aan producten voor opslag. Deze producten zijn zeer goed van kwaliteit en worden na bestelling snel geleverd. Een topbedrijf!!!!

Voldoet aan de verwachting en snel geleverd!

Eén van de weinigen met de gewenste maatvoering. Kwalitatief voldoet het product aan de verwachting en snel geleverd.

Levering stond gepland op de 2e week van dit jaar. Ivm vakantie telefonisch gevraagd of het voor Nieuwjaar geleverd kon worden, geen probleem we gaan ons best doen. En het is gelukt ook, hier kunnen veel bedrijven echt iets van leren. Zo vriendelijk en meedenkend mensen heerlijk gewoon.

Snel en correct.

Bestelling zoals afgesproken. Aanpassing in bestelling per telefoon keurig verwerkt.

Slechte communicatie

Op 22 december kunststof kratten besteld en geen enkele levertijd ontvangen totdat ik zelf op 02-01-2024 een mail heb verzonden met de vraag wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Op woensdagmorgen wordt dan een e-mail ontvangen dat er op dezelfde dag geleverd wordt terwijl er in de orderbevestiging staat dat dit een dag voorafgaand zou gebeuren. Chauffeur heeft wel netjes gebeld toen hij voor de deur stond en heeft de pallet voor de deur in de regen neergezet aangezien wij een dag weg waren. Kortom dit geniet aandacht voor verbetering. Kwaliteit van de geleverde materialen is prima,

Top producten

Zeer stevige kratten aangeschaft,snel geleverd en goed verpakt

Het is even zoeken in de webwinkel maar top kwaliteit

De webshop kan beter maar de kwaliteit is consistent en betrouwbaar.

Correct en snel geleverd!

Correct en snel geleverd

professioneel

professioneel, echter waren ze vergeten 1u vtv te bellen bij de levering. Puntje van aandacht.

Helemaal goed

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goed en stellen leveing alles perfect

Top levering en service

Niet het gevoel dat er communicatief sterke medewerkers achter de reply zitten.

Aan de telefoon meermaals goed geholpen. Tevreden. Per email wat kort af. Hierdoor de keus gemaakt om geen aankopen meer te doen bij Engels in de toekomst.

Beste F, Allereerst bedankt voor de feedback. Het spijt ons te horen dat het contact via email als kort af is ervaren, we hebben de kwestie met de desbetreffende collega besproken en begrepen daaruit dat deze reactie zeker niet als zijnde kortaf is bedoeld. We vinden het fijn om te lezen dat het telefonische contact wel als prettig is ervaren en willen u daarom ook verzekeren dat we ons klantcontact hoog in het vaandel hebben staan. Mocht u in het vervolg toch nog met een vraag zitten, staat het u vrij ons hierover te contacteren. We hopen u in de toekomst met een glimlach verder te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Engels Team Sales

Prima after sales service

Na ontvangst orderbevestiging blijkt aangekondigde levertijd onnodig lang te zijn. Telefoontje naar klantenservice is voldoende om dit op te lossen, net als toen na ontvangst bleek dat er manco’s waren.

Makkelijk te bestellen met een snelle levering

zeer goed

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website