Hele mooie kratjes voor een goede prijs

Snel geleverd, mooi en stevig product.

valt erg tegen

mijn kunstof bak al een maand geleden besteld en nog steeds niet geleverd

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses dat uw bestelling nog niet is geleverd. De koffers die u besteld heeft moeten op onze assemblage-afdeling gemaakt worden. Dit staat ingepland voor kalenderweek 35. Hierdoor ligt de verwachte afleverdatum van uw bestelling tussen 06-09 en 08-09, zoals aangegeven op de orderbevestiging per mail. Wij zullen uw koffers zo spoedig mogelijk leveren en onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij altijd telefonisch of per mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

Prima afhandeling.

Ook ter plekke flexibel bij aanvulling bestelling

Duidelijke site

PrimA service en niet duur voor professioneel spul

Komen afspraken na

Juiste en snelle levering

het bestellen via de site ging heel gemakkelijk, de producten zijn uitstekend en de levering zeer snel. Top dus.

Producten oke

Helaas duurde de levering langer dan verwacht. En het geld van de retourzending nog niet ontvangen????

Beste Marie-Jeanne, Dank voor uw feedback. Onze excuses dat de leverdatum langer heeft geduurd dan u van ons gewend bent. Wij streven ernaar om al onze assortimentsproducten binnen 1-2 werkdagen te kunnen leveren, maar helaas kan het in enkele gevallen voorkomen dat het wat langer duurt. Het aankoopbedrag van uw retourzending is vandaag (17-08) teruggeboekt naar uw rekening. Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels.

betrouwbaar

engels en levert doet wat hij zegt, verreweg de beste reclame die een bedrijf kan hebben: het betrouwbaar en duidelijk uitvoeren van je primaire taken

Snel en accuraat

Goed dat je na het bestellen nog een controle email krijgt

Keurig op tijd mooi product

Mooie opvangbak, voldoet precies aan mijn verwachtingen en was zeer snel geleverd.

gewoon goed

gewoon goed, zoals het hoort

Goed geregeld en prima bakken.

Goed geregeld en prima bakken.

correcte snelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag afgeleverd. Top

Snelle levering en nette afhandeling van de order

Als ik meer magazijn stelling of bakken nodig hen zal ik zeker eerst bij Engels prijs op vragen.

Geleverd waarbij om gevraagd hebt.

Naar verwachting en snel.

Gewoon goed en snel geleverd.

gemakkelijk duidelijk

als ik weer iets uit het assortiment nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Gewoon goed

Duidelijke en transparante prijsweegave. Goed afgeleverd en netjes op de hoogte gehouden.

Beste David, Hartelijk dank voor je positieve feedback. We doen ons uiterste best onze klanten tevreden te stellen. Veel succes met uw aankoop en tot ziens! Sales team Engels

gewoon goed en netjes geholpen

Snel geleverd, mooie en sterke producten

Bestelling snel geleverd, al vaker diverse bakken besteld. Tot nu toe zeer tevreden!

Vlotte en goede levering. Items in uitstekende staat.

Flexibel naar de klanten toe.

De bestelling van zes Euronormbakken kon snel omgezet worden naar "zelf in Eindhoven ophalen". Bij het ophalen was er snel iemand beschikbaar om de bakken gereed te zetten. Fijne service.

goed en snel

goede afhandeling van mijn bestelling

mijn product snel via webshop gevonden en een prima afhandeling

mijn product via webshop snel gevonden en een prima afhandeling van de levering

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website